طراحی سایت در کرج

ورود به دنیای دیجیتال و کسب و کار نوین

در شرایط فعلی اقتصادی وب سایت ها برای معرفی کسب و کار های نوپا و خدمات مختلف اشخاص و اجناس به صورت کاملا محسوس مشاهده شده است. از این رو طراحی سایت حرفه ای لازمه ورود به کسب و کار آنلاین می باشد. شرکت طراحی سایت وی سی با داشتن کادری حرفه ای و مسلط در این امر سایت شما را به بهترین نحو ممکن در گوگل و سایر معرفی می نماید. شما با هر بودجه ای میتواند طراحی سایت در کرج به صورت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی و یا طراحی اپلیکیشن در کرج انجام دهید. از دیگر خدمات ما طراحی سایت در تهران یا طراحی سایت در اصفهان و … می باشد که در صورت نیاز میتواند با مشاوران بصورت رایگان تماس بگیرید.

مشاوره اختصاصی وی سی

برای افزایش فروش در کسب و کارها، معرفی برند شخصی و یا کسب اعتبار در بازار لازم است طراحی سایت انجام شود که تاثیر گزاری آن به وضوح قابل مشاهده است در مرحله بعد چه بهتر است که طراحی اپلیکیشن هم صورت پذیرد. برای کسب این امتیازات باید با یک شرکت طراحی سایت مشاوره بگیرید. شرکت طراحی وب سایت وی سی با کادری مجرب و مسلط در این حرفه حاضر به همکاری طراحی سایت در کرج و دیگر استان ها می باشد.

برای بررسی طراحی سایت در کرج و یا طراحی اپلیکیشن در کرج با توجه به گرفتن بهترین نتیجه در این امر لازم است ابتدا با مشاوران ما گفت و گویی بصورت حضوری یا بصورت تلفنی انجام دهید تا بهترین مشاوره نسبت به خدمات مورد نیاز طراحی سایت شما صورت پذیرد در ادامه با وارد کردن مشخصات خود و شماره تماستان با شما تماس حاصل خواهد شد. توجه داشته باشد که این مشاوره کاملا رایگان برای شما در نظر گرفته شده است تا تمام سوالات خود را در این امور انجام دهید.

چرا طراحی سایت در کرج؟

از آنجا که کسب و کار های سنتی در یک قالب کوچک قرار دارند مثل یک مغازه فروشگاه اسباب بازی که در محله کوچکی واقع در شهر کرج، فقط مشتریان همان محل با آن آشنایی دارند. این موضوع باعث شده است که سهم کوچکی از بازار پول و سرمایه را بدست بیاورد. برای عبور از گریز از این مرحله باید طراحی سایت کودکان را ابتدا در نظر داشت که این امر میتواند کمک بزرگی به کسب و کارهای کوچک بدهد. اگر میخواهید به بهترین نتیجه در امر طراحی وب سایت در کرج برسید مشاوران شرکت وی سی همواره آماده خدمت رسانی به شما می باشد.

ویژگی های مهم طراحی سایت در کرج

سازگاری با موبایل

از آنجایی که میدانیم بیشترین سرچ سایت های اینترنتی با تلفن همراه صورت می پذیرد. که با این جست و جو متقاضیان خدمات به دنبال کسب اطلاعات محصولات مورد نظرشان هستند با طراحی سایت مشابه دی جی کالا یا طراحی اپلیکیشن حرفه ای در کرج باید به بهترین نتیجه مطلوب برسند. به همین علت طراحی سایت باید به بهترین شکل ممکن در تلفن همراه قابل مشاهده باشد.

برنامه ریزی و دسته بندی دقیق

برای رسیدن به فروش بیشتر یک راه حل بیشتر وجود ندارد و آن اینست که در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی محصولات و باید به صورت کامل و منظم دسته بندی شود. این دسته بندی ها هرچقدر منظم تر باشد یعنی زیر مجموعه ها به درستی انتخاب شود مشتری کمتر دچار سردرگمی میشود و نه تنها مشتری بلکه موتور های جستو جو مانند گوگل هم خیلی راحت تر شما را معرفی می کنند.

سرعت بالای پردازش اطلاعات

طراحی وب سایت در کرج باید از مجموعه قوانینی پیروی نماید. این مجموعه قوانین دارای چند مرحله می باشد که یک به یک به آن می پردازیم ابتدا باید طراحی سایت با وردپرس به نحوی باشد که به راحتی محتوای مورد نیازمان را در صفحات مورد نظر قرار دهیم. تا با بهترین سرعت قادر به نماش در سایتمان باشد. از جمله محتواهای مورد نظرمان در طراحی سایت آموزشی میتواند عکس باشد.

سازگاری مرورگر

با وجود پیشرفت در عرصه تکنولوژی مرورگر های زیادی در فضای گسترده اینترنت وجود دارد که هر کس ممکن است از انواع مختلف آن که شامل مرورگر اوپرا،گوگل کروم و یا فایر فاکس میباشد استفاده نماید. طراحی سایت در اصفهان یا طراحی سایت در کرج باید به نحوی باشد که در تمام این مرورگر ها قابل شناسایی و به بهترین شکل ممکن و استاندارد نشان داده شود.

طراحی ساده و شفاف

جذابیت وبسایت باید به نحوی باشد که کاربران با هر رده سنی را به خود جلب نماید. پس بنابراین شرکت طراحی سایت چند زبانه سفرش گیرنده سایت شما باید بهترین گرافیست ها را در اختیار داشته باشد تا جذاب ترین سایت را طراحی نماید. باید در نظر داشت که طراحی سایت زیاد شلوغ نباشد که کاربر از محصولات اصلی دور نگه داشته شود.

مدیریت صحیح

بعد از تمام این فعالیت ها بر روی سایت که اعم از طراحی سایت، تولید محتوا و بهینه سازی سایت میباشد به مبحث اصلی که مدیریت صحیح وب سایت است میریم. مدیر انتخابی باید به بازاریابی اینترنتی تسلط کافی را داشته باشد تا بتواند بهترین استراتژی سئو را برای رسیدن به هدف مورد نظر کارفرما برسد. باید دسترسی های موردنیاز کارفرما در اختیارش قرار داده شود.

قیمت طراحی سایت در کرج

شرکت های مختلفی در این عرصه فعالیت دارند، هر یک با یک سری خدمات قیمت متفاوتی را ارائه میدهند.شرکت نرم افزاری وی سی با داشتن تسلط به انواع ساخت وب سایت شرایطی را به وجود آورده تا تعرفه طراحی سایت در کرج شامل گزینه های مختلفی باشد تا هر شخصی با توان مالی بتواند از آن بهره مند شود. قیمت طراحی سایت در کرج بستگی به نوع وب سایت داد؛ برخی از وب سایت ها با CMS  از پیش طراحی شده، ساخته میشوند که هزینه مناسب تری دارند. برخی دیگر نیز دارای طراحی انحصاری و تک هستند که علاوه بر هزینه بیشتر، پروسه طولانی تری را هم برای آماده شدهن طی میکنند.

طراحی سایت پایه

طراحی با CMS آماده
شروع از 2.950 میلیون تومان
  • رابط کاربری آماده + تصاویر اختصاصی
  • پنل مدیریت حرفه ای
  • فروشگاهی / شرکتی
  • سرعت متوسط
  • آموزش حضوری + فیلم آموزشی
  • سازگار با موتور جستجوی گوگل
  • گارانتی یکساله
  •  

طراحی سایت ویژه

طراحی با CMS اختصاصی و کد نویسی
شروع از 7.950 میلیون تومان
  • رابط کاربری اختصاصی به همراه تصاویر و لوگو
  • پنل مدیریت حرفه ای
  • فروشگاهی / شرکتی
  • امنیت بسیار پیشرفته
  • سرعت عالی
  • بارگذاری 50 محصول کامل
  • آموزش حضوری + فیلم آموزشی
  • سازگار با موتور جستجوی گوگل
  • گارانتی یکساله
ویژه

طراحی سایت حرفه ای

طراحی با CMS آماده
شروع از 4.950 میلیون تومان
  • رابط کاربری اختصاصی به همراه تصاویر و لوگو
  • پنل مدیریت حرفه ای
  • فروشگاهی / شرکتی
  • سرعت خوب
  • بارگذاری 30 محصول کامل
  • آموزش حضوری + فیلم آموزشی
  • سازگار با موتور جستجوی گوگل
  • گارانتی یکساله

سوالات متداول طراحی سایت در کرج

قیمت با توجه به امکانات مورد نظر برای طراحی متفاوت است اما برای شما پکیج های قیمتی طراحی کرده ایم که شروع قیمت آنها از 2.950.000 و 4.950.000 و 7.950.000 تومان است.

طراحی سایت برای فعالیت در سطحی وسیع است که برای شرکت ها، فروشگاه ها، اشخاص به کار می رود و هدف آن جذب مشتری بیشتر و برند سازی است

برای ثبت سفارش لازم است در ابتدا مشاوره ای برای بررسی نیاز های مشتری، بازار هدف صورت گیرد. سپس با مشخص شدن ویژگی ها قرار دادی نوشته میشود که بر طبق زمان بندی آن سایت طراحی میشود

پشتیبانی شامل حل سوالات احتمالی که ممکن است برای افراد به وجود آید و برای مدیریت لازم شود، همچنین شامل توسعه و آپدیت وب سایت، امنیت و موارد این چنینی میشود.

بله، ما بعد از تحویل کامل پروژه با ارسال نیرو  باتوجه به درخواست مشتری به محل، آموزش حضوری به همراه ظبط فیلم آموزشی تهیه کرده و به صورت رایگان در اختیار کارفرما قرار می دهیم

شرکت طراحی سایت وی سی

شرکت طراحی سایت وی سی با ارائه بروز ترین خدمات طراحی گرافیکی و همچنین طراحی سایت، آماده ارائه پاسخگویی به نیاز شما عزیزان در زمینه طراحی سایت حرفه ای است. شما می توانید برای شروع کار با کارشناسان مارکتینگ ما ارتباط گرفته تا بتوانید بهترین تصمیم را برای شروع کسب و کار دیجیتال خودتان بگیریدبرای ارتباط با کارشناسان مارکتینگ مجموعه وی سی می توانید از قسمت چت آنلاین وب سایت و یا قسمت ارتباط با مشاوران مارکتینگ، ارتباط بگیرید

نمونه کار های شرکت طراحی سایت وی سی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]