طراحی سایت با وردپرس

ورود به دنیای دیجیتال و کسب و کار نوین

اهمیت استفاده از اینترنت و داشتن وب سایت بر کسی پوشیده نیست! روز به روز کسب وکار های مختلفی به واسطه سایت های وردپرسی به دنیای وب میپیوندند. در واقع طراحی سایت وردپرس یکی از بهترین و آسان ترین راه برای وارد شدن به بستر رسانه دیجیتال و طراحی فروشگاه اینترنتی است. قیمت طراحی سایت با وردپرس بسیار مناسب تمام میشود و تمامی امکاناتی که یک سایت به آن احتیج دارد را فراهم میکند. این محبوبیت سبب آن شده که امکانات و افزونه های زیادی مطابق طراحی سایت حرفه ای دردسترس قرار گیرد و جلوه های بصری زیادی بر طبق معیار های آن شکل گیرد. شرکت نرم افزاری وی ســـــی با داشتن نیروی متخصص جهت طراحی سایت در تهران یا سایر شهرستان ها یک مشاوره اختصاصی را برای شما عزیزان ترتیب داده اند.  

مشاوره اختصاصی

تیم طراحی سایت شرکت نرم افزاری وی ســــــی، بر حسب نیاز مراجعه کنندگان تصمیم دارد تا یک مشاوره رایگان را به مخاطبان خود در جهت طراحی سایت شبیه دیجی کالا، طراحی سایت شرکتی و… تقدیم کند. در طی این مشاوره ما به سوالات احتمالی شما برای انتخاب طراحی اپلیکیشن حرفه ای یا سایت پاسخ خواهیم داد و بررسی خواهیم کرد که بر حسب حرفه آیا به طراحی اپلیکیشن نیاز خواهید داشت یا طراحی سایت!

بدین ترتیب گفت و گویی اختصاصی برای آشنایی با خدمات پشتیبانی و نحوه ی کار با وب سایت وردپرس و هر آنچه که برای مدیریت سایت به آن نیاز دارید شکل میگیرد. برای استفاده از این مشاوره میتوانید نام و شماره ی تماس خود را در باکس زیر قرار دهید تا ما با شما تماس بگیریم.

چرا طراحی سایت با وردپرس؟

در شرایط کنونی کسب وکار های زیادی علاقه به ورود به بستر اینترنت دارند و با مشاهده سود و آمار بالای مشتریان وب سایت ها علاقه بیشتری برای طراحی سایت با وردپرس پیدا خواهند کرد. اما تمامی کسب و کار ها در ابتدای شروع هزینه کافی برای ساخت وب سایت اختصاصی را نخواهند داشت به همین ترتیب طراحی سایت حرفه ای با وردپرس مطرح میشود که در کمترین زمان ساخت وب سایت چند زبانه با وردپرس با ویژگی های بسیار عالی را در اختیار صاحبان کار میگذارد. جالب است بدانید این طراحی در کنار قیمت بسیار مناسبی که دارد امکانات بالایی هم در اختیار افراد قرار میدهد.

ویژگی های مهم در طراحی سایت با وردپرس

سازگاری با موبایل

در این طراحی برای انتشار مقالات خود میتوانید نوع نمایش در گوشی موبایل، تبلت و … را تماشا کنید و از سازگاری آن با موبایل اطمینان حاصل نمایید. وردپرس به شما این امکان را می دهد که طراحی صفحه را برای دستگاه های مختلف تنظیم کنید.

برنامه ریزی و دسته بندی دقیق

وردپرس امکاناتی را برای دسته بندی، طبقه بندی مطالب داخل سایت دارد و آن ها را به شکلی نوین و کاربر پسندانه در منو ها، نوار های بغل صفحه و … قرار میدهد. این دسته بندی برای کتربران که در جست و جوی مطلب خاصی هستند بسیار کمک کننده خواهد بود.

سرعت بالای پردازش اطلاعات

نسبت به سایر طراحی سایت هایی که با CMS  از پیش تنظیم شده ، وردپرس کد های بهینه تری دارد و سرعت آن بسیار بهتر خواهد بود. همچنین افزونه ها و برنامه های به خصوصی برای بالا بردن سرعت سایت برای اشخاصی که سایت را مدیریت میکنند ترتیب داده شده است.

سازگاری مرورگر

ساخت سایت با وردپرس این امکان را میدهد که در مرورگرهای مختلف به آسانی نمایش داده شود. چون این طراحی در سطح وسیع صورت میگیرد تمام این مشکلات در آپدیت های روز به روز آن برطرف میشود. در حال حاضر نمایش محتوای سایت در مرورگر های مختلف کاربردی بسیار عالی است.

طراحی ساده و شفاف

گرافیک سایت های وردپرسی بسیار جذاب و ساده هستند! در نگاه اول نظر بیندده را به خود جذب میکنند. طراحی سایت بنا به نظر شخصی مدیریت و با کمک مشاوران تیم تولید محتوا میتواند انتخاب شود. بنا بر مفاهیم بازاریابی رنگها، تم ها و محل قرار گیری محتوا مشخص میشود.

مدیریت صحیح

طراحی سایت وردپرس مانند تمامی سایت های دیگر نیاز به مدیریت دارد با این تفاوت که جذابیت خاصی در مدیریت این وب سایت وجود دارد. مدیر وب سایت باید اهداف مشخصی را برای خود تعیین کرده و گرو آن تلاش نماید تا بهنتیجه دلخواه خود برسد.

قیمت طراحی سایت با وردپرس

همانطور که گفته شد قیمت طراحی سایت با وردپرس بسیار مناسب تر از وب سایت های اختصاصی تمام میشود. زیرا زمان کمتری برای طراحی آن صرف یشود. جهت اطلاع از قیمت طراحی سایت وردپرس و توضیحات بیشتر از طریق شماره هایی که در سایت خدمتتون قرار داده ایم تماس بگیرید تا مشاورین ما راهنمایی های لازم و ضروری را جهت طراحی سایت در تهران خدمتتون عرض نمایند.

در حال حاضر طراحی سایت با وردپرس بهترین راه برای ورود به این عرصه و در دست گرفتن سهم بزرگ بازار خواهد بود. البته این موضوع کاملا وابسطه به مدیریت صحیح و هدفمند وب سایت ها خواهد بود و نیاز به بهینه سازی محتوا و پیروی از اصول سئو خواهد بود.

سوالات متداول طراحی سایت با وردپرس

هزینه و تعرفه وب سایت وردپرس بسیار مقرون به صرف است و به تمامی اشخاص کمک میکند تا با کمترین هزینه وارد بازار دنیای دیجیتال شوند.

طراحی به صرفه در کمترین زمان ممکن برای ورود به عصر دیجیتال و بستر اینترنت برای مشاغل، افراد، شرکت ها و … است

بله، ما بعد از تحویل کامل پروژه با ارسال نیرو  باتوجه به درخواست مشتری به محل، آموزش حضوری به همراه ظبط فیلم آموزشی تهیه کرده و به صورت رایگان در اختیار کارفرما قرار می دهیم

شرکت طراحی سایت وی سی

شرکت طراحی سایت وی سی با ارائه بروز ترین خدمات طراحی گرافیکی و همچنین طراحی سایت، آماده ارائه پاسخگویی به نیاز شما عزیزان در زمینه طراحی سایت حرفه ای است. شما می توانید برای شروع کار با کارشناسان مارکتینگ ما ارتباط گرفته تا بتوانید بهترین تصمیم را برای شروع کسب و کار دیجیتال خودتان بگیریدبرای ارتباط با کارشناسان مارکتینگ مجموعه وی سی می توانید از قسمت چت آنلاین وب سایت و یا قسمت ارتباط با مشاوران مارکتینگ، ارتباط بگیرید

نمونه کار های شرکت طراحی سایت وی سی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]