طراحی سایت کودکان

ورود به دنیای دیجیتال و کسب و کار نوین

کودکان جامعه امروز بسیار باهوش هستند و از سنین پایین و با تقلید از رفتار والدین و افرادی که با آن ها ارتباط دارند میخواهند از این بستر استفاده کنند. طراحی سایت کودکان میتواند گزینه خوبی برای آموزش و محتوای مورد نیاز سن آن ها باشد. در حال حاضر والدینی که به آموزش کودکان خود اهمیت میدهند به دنبال راه کارهایی برای استفاده درست از رسانه دیجیتال هستند، طراحی سایت برای کودکان پاسخی و همچنین طراحی سایت حرفه ای و طراحی اپلیکیشن برای این دغدغه ها خواهد بود. شرکت طراحی سایت وی سِـــی با سابقه درخشان در طراحی انواع سایت مشاوره ی تخصصی را به شکل رایگان ارائه میکند:

مشاوره اختصاصی وی سی

برای ساخت وب سایت برای کودکان حتما هدف خاصی را مد نظر دارید و ایده هایی در ذهنتان شکل گرفته اند. در واقع سایت های کودکان باید با توجه به رده بندی سن آنها و اهداف آموزشی در کنار سرگرمی ایجاد شود. طراحی سایت کودکان میتواند همچون فروشگاه اینترنتی حرفه ای تعداد بالایی از کودکان را سرگرم کند و به یادگیری آن ها کمک کند؛ به خصوص در سال های اخیر که فرایند آموزش آنلاین تاثیر به سزایی برای آنها داشته است.

برای شروع پروسه طراحی و پاسخ به سوال هایی که ممکن است برای طراحی سایت حرفه ای در ذهن داشته باشید مشاوره ای فراهم شده که در آن به بررسی ایده ها، نیاز جامعه میپردازیم و شما میتوانید استراتژی ساخت سایت برای کودکان را تهیه کنید و در صورت نیاز طراحی اپلیکیشن حرفه ای نیز انجام دهید. جهت استفاده از این فرصت کافی است نام و شماره خود را در فرم زیر وارد سازید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند

چرا طراحی سایت کودکان؟

رسانه دیجیتال توانسته بسیار پیشرفت کند و جذابیت آن از چشم دنیای کودکانه به دور نمانده! بسیاری از والدین نگرانی هایی را برای تربیت فرزندان و تاثیر مخرب فضای اینترنت دارند. بی شک محتوای قابل استفاده برای کودکان می بایست بنا بر گروه سنی آن ها تفکیک شود! طراحی سایت کودکان با هدف آموزش و سرگرمی مطابق با سنین مختلف بهترین گزینه برای استفاده درست از این بستر خواهد بود. آن ها با کنجکاوی میتوانند آموزش های زیادی را مطابق با سن خود دریافت کنند و همچنان در بستر اینترنت قرار داشته باشند بی آنکه تاثیر مخربی بر آنها وارد شود مثل یک طراحی سایت حرفه ای خوب.

ویژگی های مهم طراحی سایت کودکان

سازگاری با موبایل

معمولا چون موبایل دسترسی آسانی را برای افراد ایجاد میکند و ممکن است همه خانواده ها در خانه کامپیوتر نداشته باشند میتواند مورد استفاده قرار گیرد. برای آنکه طراحی وب سایت شرکتی شما در نتایج جست و جو پیدا شود نیز نیاز دارد تا تطابق خوبی با گوشی های هوشمند داشته باشد تا افراد به راحتی آن را پیدا کنند.

برنامه ریزی و دسته بندی دقیق

آموزش ها و محتوا های سرگرم کننده مطابق با موضوعات و گروه های سنی محتلف میتوانند دسته بندی شوند و والدین و کودک به راحتی آن را مورد بررسی قرار داده یا از آن استفاده کنند! در واقع دسته بندی مطالب لازمه هر طراحی سایت حرفه ای در تهران با امکانات بالا است که میتواند مخاطب زیادی را به خود جذب کند.

سرعت بالای پردازش اطلاعات

برای اینکه جذابیت سایت کودکانه مورد توجه قرار بگیرد نیاز دارد تا همانند هر وب سایت دیگری با سرعت بالایی لود شود. محتوا، فیلم ها، عکس ها باید به قدری بهینه سازی شده باشند تا از سرعت لود سایت نکاهند. این درحالی است که باید به کیفیت طراحی سایت و جدابیت های بصری آن دقت کافی را انجام دهید.

سازگاری مرورگر

افراد مختلف با مرورگر های یک سان وارد بستر اینترنت نمیشوند، اکثر این مرورگرهای محبوب و پر کاربرد شناسایی میشوند و بر پس از پروسه طراحی با مرورگر های مختلف تست شده و کیفیت آنها ارزیابی میشود. اگر وب سایت کودکان نتواند با مرورگرهای مختلف سازگاری داشته باشد تعداد بالایی از کاربر در استفاده از آن محروم میشوند.

طراحی ساده و شفاف

با  توجه به هوش بالای کودکان نگران استفاده از وب سایت ها نخواهیم بود با این حال اگر طراحی وب سایت برای رده سنی پایین طراحی میشود باید بسیار ساده و روان باشد، نوشتار آن متناسب و اندازه باشد، فونت و رنگها و تصاویر کاملا با سن کودک برابری کند و اصل سادگی به خوبی رعایت شود مانند طراحی سایت مشابه دیجی کالا.

مدیریت صحیح

بعد از تکمیل طراحی سایت کودکان حال نوبت به قرار دادن محتوا و مطالب آموزشی میشود. معمولا تمامی وب سایت ها برای آنکه رشد کنند نیاز دارند تا با استراتژی وهدف خاصی برنامه ریزی شوند مانند طراحی فروشگاه اینترنتی تا به راحتی بتوانند به وسیله بستر اینترنت رشد کرده و گسترده شوند. وب سایت کودکان نیز از این موضوع مثتثنی نخواهد بود.

قیمت طراحی سایت کودکان

با سرچ کوتاهی در اینترنت وب سایت های مختلفی را برای کودکان خواهید دید که از لحاظ محتوا، نوع سایت با یکدیگر متفاوت هستند! قیمت طراحی سایت کودکان نیز بنا بر نوع وب سایت و خدمات وابسته به آن متفاوت است. تیم طراحی شرکت وی سی با دانش کافی میتواند با بودجه ای مقرون به صرف بهترین سایت آن حوزه را در اختیار شما قرار دهد. این در حالی است که قیمت طراحی سایت اختصاصی و طراحی اپلیکیشن حرفه ای که به شکلی انحصاری است با قیمت سایت های معمولی تفاوت زیادی دارد و بسته به طراحی و زمان آن هزینه بیشتری را در بر خواهد داشت.برای اطلاع دقیق قیمت ها بهتر است با استفاده از شماره های تماس با ما در ارتباط باشید.

طراحی سایت پایه

طراحی با CMS آماده
شروع از 2.950 میلیون تومان
  • رابط کاربری آماده + تصاویر اختصاصی
  • پنل مدیریت حرفه ای
  • فروشگاهی / شرکتی
  • سرعت متوسط
  • آموزش حضوری + فیلم آموزشی
  • سازگار با موتور جستجوی گوگل
  • گارانتی یکساله
  •  

طراحی سایت ویژه

طراحی با CMS اختصاصی و کد نویسی
شروع از 7.950 میلیون تومان
  • رابط کاربری اختصاصی به همراه تصاویر و لوگو
  • پنل مدیریت حرفه ای
  • فروشگاهی / شرکتی
  • امنیت بسیار پیشرفته
  • سرعت عالی
  • بارگذاری 50 محصول کامل
  • آموزش حضوری + فیلم آموزشی
  • سازگار با موتور جستجوی گوگل
  • گارانتی یکساله
ویژه

طراحی سایت حرفه ای

طراحی با CMS آماده
شروع از 4.950 میلیون تومان
  • رابط کاربری اختصاصی به همراه تصاویر و لوگو
  • پنل مدیریت حرفه ای
  • فروشگاهی / شرکتی
  • سرعت خوب
  • بارگذاری 30 محصول کامل
  • آموزش حضوری + فیلم آموزشی
  • سازگار با موتور جستجوی گوگل
  • گارانتی یکساله

سوالات متداول طراحی سایت کودکان

قیمت با توجه به امکانات مورد نظر برای طراحی متفاوت است اما برای شما پکیج های قیمتی طراحی کرده ایم که شروع قیمت آنها از 2.950.000 و 4.950.000 و 7.950.000 تومان است.

طراحی سایت برای فعالیت در سطحی وسیع است که برای شرکت ها، فروشگاه ها، اشخاص به کار می رود و هدف آن جذب مشتری بیشتر و برند سازی است

برای ثبت سفارش لازم است در ابتدا مشاوره ای برای بررسی نیاز های مشتری، بازار هدف صورت گیرد. سپس با مشخص شدن ویژگی ها قرار دادی نوشته میشود که بر طبق زمان بندی آن سایت طراحی میشود

ممکن است حین استفاده از وب سایت با سوال هایی مواجه شوید، این پشتیبانی برای حل سوالات شما خواهد بود ضمن آنکه امنیت سایت و به روزرسانی ها را نیز پوشش میدهد.

بله، ما بعد از تحویل کامل پروژه با ارسال نیرو  باتوجه به درخواست مشتری به محل، آموزش حضوری به همراه ظبط فیلم آموزشی تهیه کرده و به صورت رایگان در اختیار کارفرما قرار می دهیم

شرکت طراحی سایت وی سی

شرکت طراحی سایت وی سی با ارائه بروز ترین خدمات طراحی گرافیکی و همچنین طراحی سایت، آماده ارائه پاسخگویی به نیاز شما عزیزان در زمینه طراحی سایت حرفه ای است. شما می توانید برای شروع کار با کارشناسان مارکتینگ ما ارتباط گرفته تا بتوانید بهترین تصمیم را برای شروع کسب و کار دیجیتال خودتان بگیریدبرای ارتباط با کارشناسان مارکتینگ مجموعه وی سی می توانید از قسمت چت آنلاین وب سایت و یا قسمت ارتباط با مشاوران مارکتینگ، ارتباط بگیرید

نمونه کار های شرکت طراحی سایت وی سی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]