طراحی سایت حرفه ای

ورود به دنیای دیجیتال و کسب و کار نوین

 روشی نوین در دنیای امروزی که باعث افزایش سود‌آوری کسب و کارها می‌شود ساخت و طراحی سایت است. این روزها غالب صاحبان کسب و کارهای سنتی به اهمیت تجارت دیجیتال پی برده و به طراحی وب‌سایت حرفه‌ای روی آورده‌اند؛ در واقع در تلاش هستند تا بیزینس اینترنتی خود را به وسیله طراحی اپلیکیشن حرفه ای یا سایت راه بیندازند. در این صورت باید دقت و توجه فراوانی به خصوص در پرداخت هزینه طراحی سایت حرفه ای داشته باشند. این دقت باید در راستای انتخاب یک طراح کاربلد خرج شود. طبیعتاً در این صورت قیمت طراحی سایت حرفه‌ای گران‌تر از حالت عادی خواهد بود.

مشاوره اختصاصی طراحی سایت حرفه ای

چنانچه قصد دارید برای کسب و کار خود سفارش طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای را بدهید؛ ابتدا لازم است مشاوره‌ های لازم را در این زمینه دریافت کنید مهم‌تر از همه این که قرار است برای طراحی وب سایت حرفه‌ای پول زحمت کشیده‌تان را خرج کنید؛ شما میتوانید قیمت طراحی اپلیکیشن حرفه ای و سایت را باهم مقایسه کنید و با توجه به نیاز کسب و کار خود بهترین تصمیم ها را اتخاذ کنید.

بنابراین شرکت طراحی سایت وی سِـــی تا همه اطلاعات لازم درباره قیمت طراحی سایت حرفه ای در اختیارتان قرار بگیرد. به اضافه این که راهنمایی‌های‌کامل در زمینه آنالیز سایت، امور گرافیکی، استراتژی‌های فروش، بازاریابی، دیجیتال مارکتینگ، اصول سئو و غیره را نیز دریافت خواهید کرد.

اهمیت طراحی سایت حرفه‌ای

طراحی وبسایت حرفه‌ای این فرصت را در اختیارتان می‌گذارد که محصولات یا خدمات خود را با چند کلیک در اختیار کاربران و مشتری‌ها بگذارید. در واقع از طریق طراحی سایت حرفه‌ای و طراحی اپلیکیشن حرفه ای در سریع‌ترین زمان ممکن به نیاز کاربر پاسخ داده می‌شود؛ در نتیجه او به مشتری وفادار و دائم شما تبدیل خواهد شد.

مزایای طراحی سایت حرفه ای

پاسخگویی صحیح به نیاز فروشنده و مشتری

هدف اصلی از راه اندازی یک طراحی سایت این است که به نیازهای کاربر و همچنین مدیر سایت پاسخی مناسب داده شود. با این تفاسیر در ازای پرداخت قیمت طراحی سایت حرفه‌ای آنچه نصیبتان می‌شود؛ طراحی وب سایتی با ادمینی قوی است که به معرفی کامل محصولات و خدمات شما می‌پردازد.

تولید محتوا بر مبنای اصول سئو

در طراحی و ساخت یک وب سایت بخشی از هزینه طراحی سایت حرفهای صرف تولید محتوای مناسب می‌شود. این محتوا باید منطبق بر اصول سئو باشد. بگذارید این طور بگوییم یک سایت حرفه‌ای زمانی می‌تواند سئوی قوی و خوبی داشته باشد؛ که محتوای درست و حسابی در آن درج گردد.

بالا بودن سطح امنیت

وقتی صحبت از طراحی سایت می‌شود؛ یعنی وب سایتی که تحویل می‌گیرید باید امنیت بالایی داشته باشد. در واقع با پرداخت قیمت طراحی سایت حرفه ای، سایت شما از نظر کدهای برنامه نویسی و هاست کاملاً مطمئن خواهد بود؛ در نتیجه به هیچ وجه راهی برای هک شدن سایت وجود ندارد.

لود شدن صفحات سایت با سرعت مناسب

خواسته مشترک هر کاربری این است که با طراحی سایت شرکتی صفحات وب سایت سریعاً باز شوند. در عمل این موضوع ممکن نمی‌شود مگر به پشتوانه طراحی وب سایت حرفه ای! بنابراین در برابر هزینه طراحی سایت حرفه‌ای، وب سایتی با کدهای برنامه نویسی و سرور هاست قوی دریافت خواهید کرد.

گرافیک جالب توجه برای کاربران

از دیگر ویژگی‌ها و مزایای طراحی و ایجاد سایت برخورداری از گرافیک خوب و جذاب است. چنانچه می‌خواهید وب سایت شما سودآوری داشته باشد؛ آراسته بودن به ظاهری زیبا و گرافیکی جذاب ضرورت می‌یابد. به همین دلیل بسیاری از افراد با دل و جان حاضر به پرداخت قیمت طراحی سایت حرفهای می‌شوند.

توجه به راحتی و آسایش کاربر

از دیگر اصول طراحی یک وب سایت درست و حسابی، انسجام و نظم سایت است؛ یعنی محیط وب سایت مورد پسند کاربر قرار بگیرد. پس سایت باید به نحوی باشد که کاربر را دچار سرگشتگی نکند. صفحات آن بیش از حد شلوغ نبوده و بخش های مختلفش تر و تمیز چیده شده باشد.

قیمت طراحی سایت حرفه ای | هزینه طراحی سایت حرفه ای

در هنگام طراحی سایت حرفه ای بسته به شرکت انتخابی قیمت طراحی سایت حرفه ای متفاوت خواهد بود. در واقع هر شرکت و مجموعه‌ای هزینه متفاوتی را برای طراحی وب سایت  و طراحی اپلیکیشن حرفه ای دریافت خواهد کرد. به اضافه این که طراحی وب سایت حرفه‌ای گران‌تر از انواع معمولی‌تر آن خواهد بود. در مورد هزینه طراحی سایت حرفه‌ای باید به نکته‌ای توجه داشته باشید.

 مبنی بر این که صرف بالا بودن هزینه های طراحی وب سایت به معنای حرفه‌ای بودن آن نیست. از سوی دیگر ارزان قیمت بودن طراحی وب سایت نیز معمولاً به نتایج خوب و ایده آلی ختم نخواهد شد. با این اوصاف قیمت طراحی سایت حرفه‌ای باید به دقت بررسی و برآورد شود. به طوری که در نهایت انتخابی معقولانه از میان شرکت‌های طراحی سایت حرفه‌ای داشته باشید.

طراحی سایت پایه

طراحی با CMS آماده
شروع از 2.950 میلیون تومان
  • رابط کاربری آماده + تصاویر اختصاصی
  • پنل مدیریت حرفه ای
  • فروشگاهی / شرکتی
  • سرعت متوسط
  • آموزش حضوری + فیلم آموزشی
  • سازگار با موتور جستجوی گوگل
  • گارانتی یکساله
  •  

طراحی سایت ویژه

طراحی با CMS اختصاصی و کد نویسی
شروع از 7.950 میلیون تومان
  • رابط کاربری اختصاصی به همراه تصاویر و لوگو
  • پنل مدیریت حرفه ای
  • فروشگاهی / شرکتی
  • امنیت بسیار پیشرفته
  • سرعت عالی
  • بارگذاری 50 محصول کامل
  • آموزش حضوری + فیلم آموزشی
  • سازگار با موتور جستجوی گوگل
  • گارانتی یکساله
ویژه

طراحی سایت حرفه ای

طراحی با CMS آماده
شروع از 4.950 میلیون تومان
  • رابط کاربری اختصاصی به همراه تصاویر و لوگو
  • پنل مدیریت حرفه ای
  • فروشگاهی / شرکتی
  • سرعت خوب
  • بارگذاری 30 محصول کامل
  • آموزش حضوری + فیلم آموزشی
  • سازگار با موتور جستجوی گوگل
  • گارانتی یکساله

نمونه‌های موفق طراحی سایت حرفه‌ای‌

همان طور که گفته شد این روزها تجارت الکترونیک رونق فراوانی یافته است. اکثر کار و کسب های سنتی و فیزیکی با انواع آنلاین جایگزین شده‌اند. در چنین شرایطی داشتن یک ساخت وب سایت حرفه‌ای برای انواع مشاغل به نیازی حیاتی تبدیل شده است؛ یعنی سایتی که با رعایت اصول و متد فناوری روز طراحی شود. استاندارهای وب و سئو سایت فروشگاهی در آن رعایت شده و حضوری موفق و پر رنگ در فضای مجازی داشته باشد.

از جمله موفق‌ترین نمونه‌های طراحی سایت حرفه‌ای می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سخن پایانی

 

طراحی وب سایت حرفه‌ای به معنای ورودی موفق به زمینه تجارت الکترونیک است. در حقیقت با پرداخت قیمت طراحی سایت حرفه‌ای یک سرمایه گذاری بلند مدت و سودآور انجام خواهید داد؛ منتها لازم است که طراحی وب سایت حرفه‌ای را به افرادی متخصص و مجرب واگذار نمایید. تنها در این صورت می‌توان گفت که هزینه طراحی سایت حرفه ای در محلی درست خرج شده است.

سوالات متداول طراحی سایت حرفه ای

با در نظر داشتن ویژگی ها وامکاناتی که برای سایت در نظر دارید تعرفه طراحی سایت شما محاسبه میشود.

برای رقابت در بستر اینترنت یک سایت معمولی پاسخ گوی نیاز های کاربران نخواهد بود. برای موفقیت نیاز به آپدیت و به روز رسانی مطابق با آخرین تغییرات خواهید بود که سایت حرفه ای این ویژگی ها را در خود دارد

بله، ما بعد از تحویل کامل پروژه با ارسال نیرو  باتوجه به درخواست مشتری به محل، آموزش حضوری به همراه ظبط فیلم آموزشی تهیه کرده و به صورت رایگان در اختیار کارفرما قرار می دهیم

شرکت طراحی سایت وی سی

شرکت طراحی سایت وی سی با ارائه بروز ترین خدمات طراحی گرافیکی و همچنین طراحی سایت، آماده ارائه پاسخگویی به نیاز شما عزیزان در زمینه طراحی سایت حرفه ای است. شما می توانید برای شروع کار با کارشناسان مارکتینگ ما ارتباط گرفته تا بتوانید بهترین تصمیم را برای شروع کسب و کار دیجیتال خودتان بگیریدبرای ارتباط با کارشناسان مارکتینگ مجموعه وی سی می توانید از قسمت چت آنلاین وب سایت و یا قسمت ارتباط با مشاوران مارکتینگ، ارتباط بگیرید

نمونه کار های شرکت طراحی سایت وی سی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]