طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

ورود به دنیای دیجیتال و کسب و کار نوین

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی در بین کسب و کار ها بسیار محبوب است دلیل آن هم رشد تلفن های هوشمند و اپلیکیشن موبایل است. همین سبب شده افراد نصب اپلیکیشن فروشگاهی آنلاین را به جای استفاده از سایت آن فروشگاه ترجیج دهند.

طراحی فروشگاه اینترنتی به وسیله اپلیکیشن فروشگاهی باعث شده تا کاربران برای خرید اجناس مورد نیاز خود، نیازی به مراجعه حضوری نداشته باشند و در منزل یا محل کار خود از طریق اپلیکیشن فروشگاه آنلاین خرید های خود را انجام دهند و آن را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرند.

مشاوره اختصاصی طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

همیشه قبل از شروع هرکاری باید با یک مختصص مشورت کرد، وی سی با سال ها تجربه در این مسیر شما را در مدیریت درست قیمت طراحی اپلیکیشن، زمان بندی مناسب، همچنین مهم ترین نکته راه اندازی یک اپلیکیشن فروشگاهی حرفه ای راهنمایی میکند تا شما در هزینه طراحی اپلیکیشن فروشگاهی هوشمندانه عمل کنید.

برای توسعه کسب و کار خود بهترین تصمیم گیری انتخاب صحیح طراحی سایت یا اپلیکیشن خواهد بود! با درنظر داشتن بازار تجارت الکترونیک و استراتژی هدف شما میتوانید بهترین بستر را انتخاب کنید. برای دریافت مشاوره رایگان از با استفاده از فرم زیر شماره تلفن خود را وارد کنید کارشناسان ما در سریع ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.

اپلیکیشن فروشگاهی چگونه کار میکند؟

امروز یک گام مهم برای از بین بردن فاصله خریدار و فروشنده و به نوبه خود تجارت بهتر، طراحی فروشگاه اینترنتی است که کمک میکند در تلفن های همراه مشتریان مرتب یادآوری شوید و فروش بیشتری کسب کنید.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی هچون یک دستیار خرید دیجیتال که بهترین ویژگی ها را گرد هم آورده است کمک میکند تا سرعت خرید در خانه، پیگیری جزئیات سفارش و حمل و نقل و یافتن برند های مورد علاقه خود را برای مشتریان آسان کند. یک تجربه تسویه سریع و بصری برای کاربر در فضای مجازی باعث می شود سهم بزرگی از فروش را که در غیر این صورت از دست می دادید، اکنون با آسان کردن این فرایند به دست آورید. فروشگاه با سهولت خرید برای مشتریان، به فروش مشاغل کمک شایانی می کند. از انتخاب محصول گرفته تا تحویل بسته اپلیکیشن فروشگاه آنلاین را برای مشتریان شما شخصی و راحت تر می کند.

وی سی به شما چه خدماتی ارائه می دهد؟

طراحی اختصاصی

مهم ترین مساله در طراحی اپلیکیشن فروشگاهی آنلاین بروز بودن آن از نظر ظاهری (ui) و کاربردی بودن آن (UX) آن است. وی سی همیشه سعی میکند جدیدترین تکنولوژی ها و امکانات در صنعت اپلیکیشن در سطح جهانی را در اپلیکیشن طراحی شده ارائه دهد.

کدنویسی اختصاصی

تمام طراحی اپلیکیشن اندروید ایجاد شده توسط وی سی از کد نوسی کاملا اختصاصی بهره میبرند و پس از انجام فرآیند (UI و UX) کد نویسی اختصاصی در بخش Front-End و Back-End را بر اساس تمام نیاز آغاز میکند و هیچ قسمتی از جاهای دیگر کپی نشده و به صورت کاملا اختصاصی انجام میپذیرد.

پنل ادمین حرفه ای

یکی از بخش های جذاب و اصلی یک طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ios پنل ادمین پیشرفته آن است که قلب تپنده اپلیکیشن به حساب می آید و تمام فرآیند های اصلی در آن انجام میپذیرد. همچنین آموزش لازم به کارفرمای محترم جهت استفاده از پنل ارائه خواهد شد.

قابلیت توسعه

یکی از مباحث مهم که تقریبا تمام اشخاص به آن فکر میکنند امکان توسعه اپلیکیشن در آینده است که باید از قبل در اپلیکیشن طراحی شده پیاده سازی شود. تمام اپلیکیشن فروشگاهی طراحی شده توسط وی سی قابلیت توسعه پذیر بودن را دارند.

پشتیبانی حرفه ای

یکی دیگر از موارد مهم در یک طراحی اپلیکیشن مواردی است که بعد از فرآیند طراحی اپلیکیشن فروشگاهی آنلاین پیش می آیند در اینجاست که وی سی با پشتیبانی حرفه ای خود شما را تنها نخواهد گذاشت و در تمام طول مسیر همراه شما خواهد بود.

مشاوره اختصاصی و حرفه ای

قبل از هر کاری باید تمام مسیر انجام کار کاملا سنجیده شود و تنها یک مشاوره اپلکیشن حرفه ای میتواند مسیر درست در این راه را به شما نشان دهد مشاوران وی سی همیشه آماده پاسخگویی و مشاوره به شما عزیزان می باشد که در کنار هم بتوانیم مسیر پیشرفت و رسیدن به قله های افتخار را فتح کنیم

اهمیت طراحی اپلیکیشن فروشگاهی در بازار امروز

سرعت بالای پیشرفت تکنولوژی و اینترنت فرصت بزرگی را در اختیار کسب و کار ها قرار داده است تا بتوانیم به راحتی فروش سنتی و حضوری خود را کنار زده به سوی دنیای بزرگ تر طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید قدم بگذاریم و بتوانیم وسعت کار خود را بسیار بزرگ تر بکنیم. در ایران چند سالی میگذر که خیلی از کسب و کار ها به خاطر شرایط به وجود آمده کسب و کار سنتی خود را به سمت کسب و کار دیجیتالی به وسیله طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ios آنلاین  برده اند. همچنین توانسته اند اعتماد خیلی از مشتریان را بدست آورند و فروش خود را به وسیله اینترنت گسترش دهند . امروزه طبق آمار استفاده اشخاص از اینترنت بالای 90% است ، این به معنی هست که میزان زیادی از مشتریانی که حتی در شهر یا کشور های دیگری هستند هم از خدمات و محصولات شما بر بستر اپلیکیشن فروشگاهی استفاده کنند .

مزیت اصلی این مدل کسب و کار ارتباط مستقیم با مشترین ، فروش 24 ساعته بدون وقفه ، امکان اعلام محصولات جدید ، اخبار ، یا حتی تخفیفات را مستقیم به کاربران خود اراسال کنید. تا فرصت هست شما هم به سمت دیجیتالی شدن کسب و کار خود حرکت کنید و با طراحی فروشگاه اینترنتی فروش خود را چندین برابر کنید همچنین برای راهنمایی بیشتر میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از تعرفه طراحی اپلیکیشن فروشگاهی مطلع شوید

قیمت طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

برای تعیین قیمت طراحی اپلیکیشن فروشگاهی نیاز به بررسی خیلی از فاکتورهاست هر شرکت بسته به نوع کار خود قیمت ها را به صورت متغییر اعلام میکند. به صورت کلی قیمت طراحی سایت فروشگاهی در وی سی یک قیمت پایه دارد که در ادامه با افزایش قابلیت ها و امکانات همچنین نیاز ها فنی برای اجرای اختصاصی آن تعرفه طراحی اپلیکیشن فروشگاهی افزایش می یابد. وی سی با سال ها تجربه در طراحی اپلیکیشن موبایل تمام هزینه های مربوط را با کارشناسی و ریز قیمت ها به مشتریان خود اعلام میکند به همین دلیل پیشهاد ما به شما تماس و دریافت مشاوره رایگان از تیم مجبر وی سی می باشد

مزیت اصلی این مدل کسب و کار ارتباط مستقیم با مشترین ، فروش 24 ساعته بدون وقفه ، امکان اعلام محصولات جدید ، اخبار ، یا حتی تخفیفات را مستقیم به کاربران خود اراسال کنید. تا فرصت هست شما هم به سمت دیجیتالی شدن کسب و کار خود حرکت کنید و با طراحی فروشگاه اینترنتی فروش خود را چندین برابر کنید همچنین برای راهنمایی بیشتر میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از تعرفه طراحی اپلیکیشن فروشگاهی مطلع شوید

طراحی اپلیکیشن پایه

طراحی با CMS آماده
شروع از 2.950 میلیون تومان
  • رابط کاربری آماده + تصاویر اختصاصی
  • پنل مدیریت حرفه ای
  • فروشگاهی / شرکتی
  • سرعت متوسط
  • آموزش حضوری + فیلم آموزشی
  • سازگار با موتور جستجوی گوگل
  • گارانتی یکساله
  •  

طراحی اپلیکیشن ویژه

طراحی با CMS اختصاصی و کد نویسی
شروع از 7.950 میلیون تومان
  • رابط کاربری اختصاصی به همراه تصاویر و لوگو
  • پنل مدیریت حرفه ای
  • فروشگاهی / شرکتی
  • امنیت بسیار پیشرفته
  • سرعت عالی
  • بارگذاری 50 محصول کامل
  • آموزش حضوری + فیلم آموزشی
  • سازگار با موتور جستجوی گوگل
  • گارانتی یکساله
ویژه

طراحی اپلیکیشن حرفه ای

طراحی با CMS آماده
شروع از 4.950 میلیون تومان
  • رابط کاربری اختصاصی به همراه تصاویر و لوگو
  • پنل مدیریت حرفه ای
  • فروشگاهی / شرکتی
  • سرعت خوب
  • بارگذاری 30 محصول کامل
  • آموزش حضوری + فیلم آموزشی
  • سازگار با موتور جستجوی گوگل
  • گارانتی یکساله

نمونه های موفق طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

اسنپ مارکت
اسنپ مارکت از ادغام شدن دو فروشگاه هایپراستار و اسنپ تشکلیل شده است و خدمات خیلی خوب از جمله ارسال سریع را ارائه می دهد و به دلیل استفاده از مجموعه عظیم خدمات اسنپ و هایپر استار توانسته به یکی از موفق ترین اپلیکیشن فروشگاهی تبدیل شودند.
دیجی کالا
خیلی از افراد یا از اپلیکیشن دیجی کالا استفاده میکنند یا اسم آن را شنیده اند این اپلیکیشن با حداقل روزانه 4 میلیون بازدید در روز توانسته 80 تا 90 درصد از سهم بازار فروش اینترنتی را به خود اختصاص دهد. و یکی از بهترین و موفق ترین نمونه اپلیکیشن فروشگاهی در ایران به حساب می آید.
قبلی
بعد

نمونه کار طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

نمونه های موفق بسیاری در این زمینه موجود هستند اما به نظر شما موفقیت این اپلیکیشن ها در چه چیزی نهفته است؟ وی سی رمز موفقیت این اپلیکیشن ها را میداند و نمونه های زیادی از این اپلیکیشن ها مانند: طراحی اپلیکیشن تاکسی یاب، طراحی اپلیکیشن خدماتی، طراحی اپلیکشن مشابه دیجی کالا، طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ، طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار و …… توسط وی سی طراحی شده اند که میتوانید در زیر نمونه کار های وی سی را ببینید. موفقیت شما در کنار ماست پس با کارشناسان ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

انواع طراحی اپلیکیشن های فروشگاهی

کالاها و محصولات فیزیکی

استفاده از این اپلیکیشن ها نیز به تازگی بسیار محبوب گشته است، این اپ مانند یک فروشگاه عمل میکند و محصولات را چون ویتیرین مغازه، اکنون به صورت آنلاین برای تعداد بالایی از مشتریان قرار میدهد. افراد میتوانند محصولات جدید را مشاهده و ارتباط نزدیکی با فروشگاه برقرار کنند

اطلاعاتی چون محصولات تخفیف خورده، فروش آخر فصل، اجناس تک به صورت آلارم به نمایش در می آید و در صفحه اصلی اپ در دسترس قرار میگیرد. طراحی اپلیکیشن فروشگاهی کمک میکند تا با هزینه و طراحی فروشگاه اینترنتی کاملا صاحب یک فروشگاه به صورت آنلاین شوید و به صورت غیر فیزیکی محصولات خود را برای تعداد بالایی از اشخاص ارائه نمایید.

نرم افزار و برنامه های دیجیتال

این فروشگاه آنلاین به افراد کمک میکند تا برنامه ها و نرم افزار های مختلفی را پیدا کنند. از نمونه های موفق اپلیکیشن های نرم افزار میتوان به بازار برای اندروید و سیبچه برای ios  و یا App store اشاره کرد. این برنامه ها قابلیت آن را دارند تا اپ های مختلفی را معرفی کرده و به فروش برسانند. اپ های معرفی شده باید برای استفاده در دستگاه های مختلف مورد تایید قرار بگیرند و سپس خرید، بارگیری، نصب و به روزرسانی نرم افزار برای افراد فعال گردد.

کاربران می توانند در این دسته های مختلف برنامه گشت بزنند، اطلاعات مربوط به هر برنامه را مشاهده کنند (مانند بررسی ها یا رتبه بندی ها) و اطلاعات این چنینی از برنامه را بدست آورند.

اپلیکیشن چند فروشگاهی

عرضه و تقاضای خرید به شکل هوشمندانه آنلاین اکنون بیش از پیش محبوبیت پیدا کرده است. در ایران اپلیکیشن مشابه دیجی به عنوان یک اپلیکیشن چند فروشگاهی معتبر شناخته میشود! این پلتفرم واسطه ای است بین خریداران و فروشندگان و در صورتی که به صورت بین المللی مانند اپلیکیشن آمازون ارائه شود میتواند در سطح جهانی مورد استفاده قرار گیرد. این فروشنگان میتوانند کالاها و خدمات خود را در این برنامه لیست کنند و به فروش برسانند.
اپلیکیشن چند فروشگاهی  مکانی است که در آن میتوان مشاغل خانگی صنایع دستی خود را،  مشاغل صنعتی لوازم صنعتی و الکترونیکی و مشاغل دیگر به همین ترتیب محصولات خود را برای فروش به نمایش گذارند.

مزایای ایجاد اپلیکیشن چند فروشگاهی

این اپلیکیشن بستری کارآمد برای فروشندگان در سطح ملی یا بین المللی خواهد بود. این اپ ها در بخش های مختلف صنعت بسیار کارآمد و شناخته شده هستند، این اپ به خریداران کمک میکند تا به راحتی عملیات سفارش محصول را انجام دهند. شما نیز در قبال ارائه این خدمات هزینه ای به عنوان کارمزد دریافت خواهید کرد. هزینه های دریافتی میتوانند شامل پورسانت، اشتراک گذاری، تبلیغات محصولات و سایر خدمات دیگر میتواند باشد.
به عنوان مالک اصلی اپلیکیشن در بازار، درآمد اصلی دریافت کارمزد است و میتواند با یک برنامه ریزی حساب شده در گرو جذب مشتری بیشتر گسترش پیدا کند. این اپلیکیشن بر ایجاد یک تجربه کاربری قوی، تاکید دارد و میکوشد تا با قرار دادن نظرات کاربران و درج موقعیت مکانی بستر مناسبی را فراهم آورد.

اپلیکیشن چند فروشگاهی  مکانی است که در آن میتوان مشاغل خانگی صنایع دستی خود را،  مشاغل صنعتی لوازم صنعتی و الکترونیکی و مشاغل دیگر به همین ترتیب محصولات خود را برای فروش به نمایش گذارند.

مزایای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

سوالات متداول طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

قیمت با توجه به امکانات مورد نظر برای طراحی متفاوت است اما برای شما پکیج های قیمتی طراحی کرده ایم که شروع قیمت آنها از 2.950.000 و 4.950.000 و 7.950.000 تومان است.

توسعه کسب و کارها، جذب مشتری، تعامل بالا، افزایش فروش، مدیریت کسب و کار و .. از اهداف این طراحی می باشد

برای ثبت سفارش لازم است در ابتدا مشاوره ای برای بررسی نیاز های مشتری، بازار هدف صورت گیرد. سپس با مشخص شدن ویژگی ها قرار دادی نوشته میشود که بر طبق زمان بندی آن اپلیکیشن طراحی میشود

این پشتیبانی برای حمایت از بخش مدیریت و اداره فروشگاه جهت حل سوالات احتمالی، به روز رسانی ها و تامین امنیت اپلیکیشن است.

بله، ما بعد از تحویل کامل پروژه با ارسال نیرو  باتوجه به درخواست مشتری به محل، آموزش حضوری به همراه ظبط فیلم آموزشی تهیه کرده و به صورت رایگان در اختیار کارفرما قرار می دهیم

شرکت طراحی سایت وی سی

شرکت طراحی سایت وی سی با ارائه بروز ترین خدمات طراحی گرافیکی و همچنین طراحی سایت، آماده ارائه پاسخگویی به نیاز شما عزیزان در زمینه طراحی سایت حرفه ای است. شما می توانید برای شروع کار با کارشناسان مارکتینگ ما ارتباط گرفته تا بتوانید بهترین تصمیم را برای شروع کسب و کار دیجیتال خودتان بگیریدبرای ارتباط با کارشناسان مارکتینگ مجموعه وی سی می توانید از قسمت چت آنلاین وب سایت و یا قسمت ارتباط با مشاوران مارکتینگ، ارتباط بگیرید

نمونه کار های شرکت طراحی سایت وی سی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]