طراحی فروشگاه اینترنتی

ورود به دنیای دیجیتال و کسب و کار نوین

سبک جدیدی از تجارت در سرتاسر دنیا در حال اجرا است که به تجارت الکترونیک شناخته میشود. راه ورود به این عرصه یعنی  طراحی فروشگاه اینترنتی، به وسیله طراحی سایت و به دنبال آن طراحی اپلیکیشن خواهد بود. برای شروع کار با آگاهی کامل وارد این عرصه شوید  ما به شما خواهیم گفت که چطور کسب وکارتان را با طراحی سایت حرفه ای و اطمینان خاطر وارد بستر اینترنت کنید.

مشاوره اختصاصی وی سی

طراحی سایت فروشگاهی و طراحی اپلکیشین فروشگاهی همچون هر کار دیگری نیازمند فراهم آوردن مقدماتی است. از جمله این که ابتدا باید به طور دقیق از قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی مطلع شوید. به اضافه این که  شخص یا شرکتی متخصص و کار بلد را برای طراحی فروشگاه آنلاین خود پیدا کنید؛ زیرا از قدیم گفته‌اند کار باید به کاردان سپرده شود!

با این تفاسیر آنچه نصیبتان می‌شود، طراحی سایت حرفه‌ای است؛ اما اگر در گزینش طراح سایت فروشگاهی خود دقت مناسبی به خرج ندهید ممکن است دچار ضرر و زیان شوید. ضرر و زیان مالی تنها یک طرف قضیه است. علاوه بر پوچ شدن هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی زمان با ارزش، انرژی و انگیزه‌تان نیز تلف خواهد شد.

اهمیت طراحی فروشگاه اینترنتی

بر اساس نظر متخصصان و کارشناسان در آینده‌ای نه چندان دور شاهد انقراض بسیاری از کسب و کارهای سنتی خواهیم بود؛ البته که همین حالا نیز بسیاری از موارد این چنینی را به چشم دیده‌اید. به عنوان مثال روی کار آمدن تاکسی‌های اینترنتی با طراحی اپلیکیشن تاکسی به قیمت کمرشکنی آژانس‌های تاکسی تلفنی تمام شده است.

همین موضوع برای سایر کسب و کارها نیز صدق می‌کند. با این تفاسیر اگر شغلی سنتی دارید یا در صدد راه اندازی کار و باری هستید؛ حتما باید فکری برای دیجیتالی کردن آن یعنی طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت در تهران، طراحی سایت مشابه دیجی کالا  یا طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود نمایید. در واقع به از همین حالا باید برای راه اندازی فروشگاه آنلاین خود دست به کار شوید.

مزایا طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای

محبوبیت و ترویج در میان مردم

در سال‌های اخیر فروشگاه‌های آنلاین جایگزین کسب و کارهای فیزیکی شده‌اند. به اضافه این که همه گیر شدن ویروس کوید 19 (کرونا) به این جایگزینی سرعتی مضاعف بخشیده است. در نتیجه تقاضا برای طراحی فروشگاه اینترنتی آنلاین افزایش یافته است. اکثر صاحبان کسب و کار در تهیه و تدارک طراحی سایت فروشگاهی هستند.

صرف جویی در مخارج و هزینه ها

از پررنگ‌ترین مزایای طراحی فروشگاه اینترنتی می‌توان به کاهش هزینه‎ها برای خریدار اشاره کرد. تصور کنید کاربری که برای خرید به یک سایت فروشگاهی مراجعه می‌کند؛ بدون پرداخت هزینه رفت‌وآمد و از دست دادن زمان، انرژی و… موفق به خرید دلخواهش خواهد شد؛ در نتیجه به مشتری ثابت شما تبدیل می‎شود.

کاهش مخارج فروشنده

چنانچه به عنوان یک فروشنده طراحی سایت فروشگاهی را انتخاب کنید؛ از پرداخت هزینه‌هایی همچون اجاره مغازه، هزینه تردد و غیره فارغ می‌شوید. در این صورت تنها کافی است که تعرفه طراحی فروشگاه اینترنتی را بپردازید. سپس می‌توانید کسب و کار خود را از درون منزل اداره نمایید.

امکان فروش 24 ساعته محصول

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی و طراحی اپ فروشگاهی راهی برای غلبه بر محدودیت‌های فروشگاه‌های فیزیکی است. با طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای می‌توانید به صورت 24 به فروش محصولات یا عرضه خدمات خود بپردازید. در حالی که برای فعالیت حضوری یک مغازه یا حتی فروشگاه مدت زمان مشخص و محدودی تعریف شده است.

امکان اعلام محصولات جدید به مشتریان

طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی حرفه‌ای و طراحی اپلیکیشن فروشگاهی حرفه ای فرصتی نوین در اختیار صاحبان مشاغل می‌گذارد. فرصتی برای این که در اسرع وقت مشتریان را از محصولات جدید خود باخبر کنند. در حقیقت ساخت فروشگاه اینترنتی حرفه‌ای دستتان را باز می‌گذارد تا محصولات خود را در زمان دلخواه به روز رسانی کنید.

فروش ویژه در مقیاس وسیع

طراحی فروشگاه اینترنتی شما را از کارهایی مثل بازاریابی و جلب مشتری به صورت حضوری بی‌نیاز می‎کند. طراحی سایت فروشگاهی مزیت بزرگ دیگری نیز دارد؛ یعنی به صورت آنلاین به گستره‌ای وسیع از مشتریان دست می‌یابید. در حالی که محدوده فعالیت یک فروشگاه حضوری تنها در حدود همان منطقه قرارگیری آن یا کمی این طرف و آن طرف‌تر است.

قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی

قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی بسته به عوامل مختلفی متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه‌ای گران‌تر از یک فروشگاه آنلاین معمولی از آب در خواهد آمد. همچنین همان طور که از قدیم گفته‌اند هرچقدر پول بدهی همان قدر هم آش میخوری! این ضرب المثل زمانی صحیح است که برای طراحی سایت فروشگاهی به سراغ افراد متخصص و کاربلد بروید.

در این صورت است که با پرداخت بیشتر، خدمات و امکانات بیشتری نیز در اختیارتان قرار خواهد گرفت. در واقع آنچه عایدتان می شود طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه‌ای است. از این‌ها گذشته تدبیری اندیشیده‌ایم تا مبلغی معقول و مقرون به صرفه را به عنوان هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی و طراحی اپلیکیشن فروشگاهی بپردازید.

طراحی حرفه ای و منحصربفرد تیم طراحی سایت وی سی

طراحی سایت حرفه ای معمولا به دو صورت پیاده سازی می شود؛ طراحی با CMS و طراحی اختصاصی که هرکدام آن ویژگی خاص خود را دارد.

محبوب ترین

شروع از 2.800.000 میلیون تومان
  • امکانات نامحدود
  • صفحه ساز پیشرفته
  • فروشگاه اینترنتی حرفه ای
  • هاست و دامنه حرفه ای
  • کم هزینه و به صرفه
  • بدون تجربه کد

برای حرفه ای ها

شروع از 12.000.000 میلیون تومان
  • امکانات نامحدود
  • کدنویسی اختصاصی
  • فروشگاه اینترنتی حرفه ای
  • هاست و دامنه حرفه ای
  • قابلیت توسعه در همه ابعاد
  • سیستم کاملا امن و حرفه ای

نمونه های موفق طراحی فروشگاه اینترنتی

بانه دات کام
از دیگر نمونه های موفق ساخت فروشگاه اینترنتی حرفه‌ای می توان به بانه دات کام اشاره کرد. این فروشگاه یکی از وب سایت های فروشگاهی در زمینه لوازم خانگی و دیجیتال است. با مراجعه به آن می توانید احتیاجات خود را با قیمتی به صرفه و گارانتی اصالت کالا تهیه نمایید.
دیجی کالا
وقتی صحبت از نمونه های موفق طراحی سایت فروشگاهی به میان می‌آید؛ بدون شک دی جی کالا را باید جزو پرچمداران این حوزه دانست. این فروشگاه در حدود 10 سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده و در ابتدا فروشگاهی ساده با محصولاتی کم تنوع بود.
قبلی
بعد

فروشگاه اینترنتی موفق

خرید آنلاین با استفاده از فروشگاه اینترنتی نوعی تجارت الکترونیکی است که به مصرف کنندگان این امکان را می دهد تا مستقیماً کالا یا خدمات را از طریق اینترنت با استفاده از مرورگر وب یا برنامه تلفن همراه از فروشنده خریداری کنند با طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای و طراحی اپ فروشگاه آنلاین .

خواه یک فروشگاه موبایل داشته باشید یا لباس پیشنهادات جالب و جدیدترین محصولات را به برنامه اضافه کنید و تجربه کاربری برنامه را ارتقا دهید. سعی کنید همیشه به روز و در دسترس باشید، بدین ترتیب با تحلیل آمار های وب سایت خود، محبوب ترین محصولات را شناسایی کرده و از سلیقه مشتریان باخبر شوید. همچنین با استفاده از تکنیکهای سئو مارکتینگ در جهت بالا آمدن در نتایج سرچ و جست و جوی گوگل تلاش نمایید تا از این طریق تعداد بیشتری از افراد با فروشگاه شما و محصولاتتان آشنا شوند. از نظرات کاربران و تجربه خرید آنها استفاده کنید و سعی کنید اعتماد مخاطبان جدید را جلب نمایید. در طراحی فروشگاه اینترنتی موفق توجه به UI و تجربه کاربری بسیار اهمیت دارد. بدین ترتیب ظاهری شکیل و در عین حال ساده در دسترس مخاطبان قرار میگیرد.

سوالات متداول طراحی فروشگاه اینترنتی

هدف این است تا با هزینه ای مناسب بستری برای بازاریابی کسب و کار، ارائه خدمات و فروش 24 ساعته، دسترسی آسان برای کاربران و .. برای کسب و کارها ایجاد شود

بسته به نوع انتخاب سایت،اپلیکیشن و سایر رسانه دیجیتال تعرفه ها متفاوت است. برای اطلاع دقیق با ما تماس بگیرید.

بله، ما بعد از تحویل کامل پروژه با ارسال نیرو  باتوجه به درخواست مشتری به محل، آموزش حضوری به همراه ظبط فیلم آموزشی تهیه کرده و به صورت رایگان در اختیار کارفرما قرار می دهیم

شرکت طراحی سایت وی سی

شرکت طراحی سایت وی سی با ارائه بروز ترین خدمات طراحی گرافیکی و همچنین طراحی سایت، آماده ارائه پاسخگویی به نیاز شما عزیزان در زمینه طراحی سایت حرفه ای است. شما می توانید برای شروع کار با کارشناسان مارکتینگ ما ارتباط گرفته تا بتوانید بهترین تصمیم را برای شروع کسب و کار دیجیتال خودتان بگیریدبرای ارتباط با کارشناسان مارکتینگ مجموعه وی سی می توانید از قسمت چت آنلاین وب سایت و یا قسمت ارتباط با مشاوران مارکتینگ، ارتباط بگیرید

نمونه کار های شرکت طراحی سایت وی سی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]