طراحی سایت مشابه دیجی کالا

ورود به دنیای دیجیتال و کسب و کار نوین

در سال های اخیر جامعه ایران توانسته ارتباط خوبی با عرصه دیجیتال و بستر اینترنت پیدا کند. یکی از وب سایت هایی که در زمینه طراحی سایت حرفه ای توانسته در این سال های اخیر با قدرت توانسته رتبه خوبی را از آن خود کند دیجی کالا است که اکنون بر سر زبان ها افتاده و تجربه خرید اینترنتی را در اختیار کاربران دنیای وب و طراحی اپلیکیشن قرار داده است. طراحی سایت مشابه دیجی کالا طرفداران زیادی پیدا کرده است، در حال حاضر با شناخت و بازار داغ خرید های اینترنتی ایجاد چنین وب سایت هایی رقابت تنگاتنگی را در بستر گوگل ایجاد کرده است. برای ساخت سایت مشابه دیجی کالا از یک راهنمایی یک مشاوره بهره برید:

مشاوره اختصاصی وی سی

موفقیت در عرصه دیجیتال مارکتینگ و طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای نیازمند به یک استراتژی برای پیشبرد و رسیدن به نتایج مطلوب دارد. به همین خاطر شرکت طراحی سایت وی سی برای رسیدن به این مقصود مشاوره ای اختصاصی را ترتیب داده است تا افراد به صورت رایگان با آگاهی کامل کار خود را آغاز نمایند.

در این مشاوره ایده ها و نظرات کارفرما به صورت دقیق بررسی و نقد میشود و با توجه به نیاز بازار راهکار هایی ارائه میگردد که طی آن میتوان استراتژی طراحی سایت مشابه دیجی کالا را تعریف نمود. همچنین شما میتوانید هرگونه سوال خود را در زمینه طراحی اپلیکیشن حرفه ای را با در میان بگذارید.

چرا طراحی سایت مشابه دیجی کالا؟

برای پیشبرد کسب و کارتان در زمان کنونی طراحی وب سایت ها در درجه اولویت قرار دارند! زیرا آنها میتوانند شما را به شمار بسیار بالایی از افراد در سطح ملی یا بین الملل معرفی کنند. برای افزایش فروش و جذب مشتری بالا بسیار موثر باشند! یکی از فروشگاه های اینترنتی محبوب برای ایرانیان دیجی کالا است. اکنون چون افراد تجربه خرید مطمعنی را در این بستر تجربه کرده اند اشخاص میکوشند تا طراحی وب سایت مشابه دیجی کالا و طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا انجام بدن. این سایت ها با ارائه خدمات ویژه و جلب رضایت کاربران میتوانند در رقابت با یک دیگر فعالیت کنند.

ویژگی های مهم طراحی سایت مشابه دیجی کالا

سازگاری با موبایل

موبایل ها راه دسترسی تمامی افراد جامعه به بستر اینترنت هستند. در حال حاضر افراد عادی جامعه برای جست و جو در گوگل به دنبال سیستم لپ تاب یا کامپیوتر نیستند. به همین خاطر لازم است که تمامی طراحی سایت های فروشگاهی با مرورگر و صفحه وب سایت سازگاری داشته باشند یا به اصطلاح ریسپانسیو باشد.

برنامه ریزی و دسته بندی دقیق

ممکن است طراحی فروشگاه اینترنتی شما بر روی یک محصول ویژه تمرکز داشته باشد و یا محصولات متنوعی را عرضه کند! به همین خاطر لازم است تا با یک برنامه ریزی هدفمند این محصولات را از یکدیگر تفکیک کرده و با دسته بندی آنها را در اختیار جست و جوی کاربران قرار دهید.

سرعت بالای پردازش اطلاعات

طراحی سایت های فوق العاده ای در بستر اینترنت وجود دارد؛ از آنجا که اینترنت تمام کشور سرعت فوق العاده ای ندارد لازم است تا سرعت لود وب سایت بالا باشد تا کاربر برای ورود به سایت معطل نشود. در غیر این صورت برای یافتن محصول مورد نظرش وب سایت دیگری را انتخاب میکند.

سازگاری مرورگر

برای استفاده هر چه راحت تر کاربر وب سایت شما باید با مرورگر های مختلف سازگاری پیدا کند. در صورتی که این طراحی سایت فروشگاهی از مرورگر های متعددی که در بین کاربران محبوبیت پیدا کرده پشتیبانی نکند، شما آمار بالایی از مخاطب که قرار است مشتری شما باشند رااز دست میدهید. مانند سایت اصلی دیجی کالا در کشورمان.

طراحی ساده و شفاف

اگر دقت کرده باشید طراحی وب سایت دیجی کالا با تمام محبوبیت و پیشرفتی که در این عرصه داشته، همیشه از طرح های ساده در طراحی خود استفاده کرده است و خدمات خود را به ساده ترین شکل ممکن به اشخاص معرفی نموده است. وب سایت ها ساده طراحی میشوند تا تمامی افراد جامعه با آن ارتباط برقرار سازند.

مدیریت صحیح

برای رسیدن به نتیجه مطلوب لازم است تا بر روی برنامه ریزی حساب شده پیش روید و همیشه سعی کنید سایت را متناسب با خواسته های مشتریانتان بهینه سازی نمایید تا به این شکل روند روبه رشدی داشته باشید. تمامی بخش های وب سایت و طراحی اپلیکیشن و کالا های محبوب را شناسایی کرده و با عملکرد مطلوب پیش روید.

قیمت طراحی سایت مشابه دیجی کالا

این هزینه طراحی سایت مشابه دیجی کالا و طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا کاملا به انتخاب شما برای امکانات سایت بستگی دارد. در حال حاضر طراحی وب سایت های مختلفی وجود دارند و شما میتوانید بسته به هزینه ای که برای این کار در نظر دارید در این حوزه سرمایه گذاری کنید. برای ورود به عرصه تجارت الکترونیک میتوانید وب سایتی کاملا اختصاصی سفارش دهید یا از یک وب سایت معمولی با CMS از پیش طراحی شده استفاده کنید که هزینه ی مناسب تری دارد.

طراحی سایت پایه

طراحی با CMS آماده
شروع از 2.950 میلیون تومان
  • رابط کاربری آماده + تصاویر اختصاصی
  • پنل مدیریت حرفه ای
  • فروشگاهی / شرکتی
  • سرعت متوسط
  • آموزش حضوری + فیلم آموزشی
  • سازگار با موتور جستجوی گوگل
  • گارانتی یکساله
  •  

طراحی سایت ویژه

طراحی با CMS اختصاصی و کد نویسی
شروع از 7.950 میلیون تومان
  • رابط کاربری اختصاصی به همراه تصاویر و لوگو
  • پنل مدیریت حرفه ای
  • فروشگاهی / شرکتی
  • امنیت بسیار پیشرفته
  • سرعت عالی
  • بارگذاری 50 محصول کامل
  • آموزش حضوری + فیلم آموزشی
  • سازگار با موتور جستجوی گوگل
  • گارانتی یکساله
ویژه

طراحی سایت حرفه ای

طراحی با CMS آماده
شروع از 4.950 میلیون تومان
  • رابط کاربری اختصاصی به همراه تصاویر و لوگو
  • پنل مدیریت حرفه ای
  • فروشگاهی / شرکتی
  • سرعت خوب
  • بارگذاری 30 محصول کامل
  • آموزش حضوری + فیلم آموزشی
  • سازگار با موتور جستجوی گوگل
  • گارانتی یکساله

سوالات متداول طراحی سایت مشابه دیجی کالا

قیمت با توجه به امکانات مورد نظر برای طراحی متفاوت است اما برای شما پکیج های قیمتی طراحی کرده ایم که شروع قیمت آنها از 2.950.000 و 4.950.000 و 7.950.000 تومان است.

مقصود ایجاد بستری برای جذب مشتری بیشتر و شناخته شئن در بین افراد جامعه و برند سازی است. به وسیله این گونه سایت می توانید شمار محصولات متنوعی را برای فروش به نمایش بگذارید

برای ثبت سفارش لازم است در ابتدا مشاوره ای برای بررسی نیاز های مشتری، بازار هدف صورت گیرد. سپس با مشخص شدن ویژگی ها قرار دادی نوشته میشود که بر طبق زمان بندی آن سایت طراحی میشود

پشتیبانی برای اطمینان خاطر کارفرما و پاسخ به سوالات احتمالی پیش بینی شده است که خدماتی مانند آپدیت و به روز رسانی و امنیت سایت را شامل میشود.

بله، ما بعد از تحویل کامل پروژه با ارسال نیرو  باتوجه به درخواست مشتری به محل، آموزش حضوری به همراه ظبط فیلم آموزشی تهیه کرده و به صورت رایگان در اختیار کارفرما قرار می دهیم

شرکت طراحی سایت وی سی

شرکت طراحی سایت وی سی با ارائه بروز ترین خدمات طراحی گرافیکی و همچنین طراحی سایت، آماده ارائه پاسخگویی به نیاز شما عزیزان در زمینه طراحی سایت حرفه ای است. شما می توانید برای شروع کار با کارشناسان مارکتینگ ما ارتباط گرفته تا بتوانید بهترین تصمیم را برای شروع کسب و کار دیجیتال خودتان بگیریدبرای ارتباط با کارشناسان مارکتینگ مجموعه وی سی می توانید از قسمت چت آنلاین وب سایت و یا قسمت ارتباط با مشاوران مارکتینگ، ارتباط بگیرید

نمونه کار های شرکت طراحی سایت وی سی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]