طراحی سایت چند زبانه

ورود به دنیای دیجیتال و کسب و کار نوین

وب سایت ها قادر خواهند بود برای ارتباط وسیع تر در سطح جهانی به شکلی نوین با زبان های مختلف ارائه شوند.برای طراحی سایت حرفه ای مهم این است شما بازار هدف خود را مشخص کنید. طراحی سایت چند زبانه و طراحی اپلیکیشن چند زبانه یکی از بهترین گزینه ها برای فروش کالای شرکت های مختلف در سطح جهانی است. ما برای برقراری ارتباط با کاربرن غیر فارسی زبان نیاز به ساخت سایت چند زبانه هستیم. مراکز دانشگاهی بین المللی، و کشور هایی که دارای چند زبان یا گویش هستند کارآمد خواهد بود. شرکت طراحی سایت وی سی برای شروع طراحی یک مشاوره ای را به صورت رایگان برای شما در نظر گرفته است:

مشاوره اختصاصی وی سی

برای ساخت وب سایت چند زبانه حتما هدف خاصی را مد نظر دارید و ایده هایی در ذهنتان شکل گرفته اند. در واقع سایت های چند زبانه باید با توجه به رده بندی زبان کاربران آنها و اهداف آن در کنار جذابیت ایجاد شود. طراحی سایت چند زبانه میتواند همچون فروشگاه اینترنتی حرفه ای و اپلیکیشن چند زبانه تعداد بالایی از کاربران را جلب کند و به استفاده آن ها از سایت کمک کند؛ به خصوص در سال های اخیر که فرایند نقل و انتقالات بین المللی از کشورهای همسایه فراگیر شده است. 

برای شروع پروسه طراحی و پاسخ به سوال هایی که ممکن است برای طراحی سایت حرفه ای در ذهن داشته باشید مشاوره ای فراهم شده که در آن به بررسی ایده ها، نیاز جامعه میپردازیم و شما میتوانید استراتژی ساخت سایت چندزبانه و طراحی اپلیکیشن چند زبانه را تهیه کنید و در صورت نیاز طراحی اپلیکیشن حرفه ای نیز انجام دهید. جهت استفاده از این فرصت کافی است نام و شماره خود را در فرم زیر وارد سازید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند.

چرا طراحی سایت چند زبانه؟

اگر بازار هدف شما تنها کشور ایران نیست و شما قادر به تولید و فروش محصول خود در بازار جهانی هستید، باید گفت نیاز دارید تا به زبان انگلیسی محصول خود را معرفی کنید. به این شکل شما به ساخت سایت چند زبانه و ساخت اپ چند زبانه احتیاج پیدا میکنید. همچنین شغل هایی چون گردشگری، آموزش، فروش محصول و شرکت ها به این سایت ها نیاز دارند تا افراد غیر فارسی زبان نیز به مخاطبین شما بپیوندند و از خدمات و محصولات شما استفاده کنند.

ساخت سایت چند زبانه تنها به زبان اهمیت نمیدهد! تفاوت های منطقه ای، فرهنگ ها در نحوه نمایش و ارائه محتوا اهمیت دارد. دستور زبان، علائم نشانه گذاری چون نقطه، ویرگول و هزاران مفاهیم دیگر با همدیگر فرق دارد. در برخی از فرهنگ ها علامت اعشاری استفاده میکنند در حالی که در برخی دیگر به نقطه و ویرگول اکتفا میکنند.

نحوه ساخت سایت چند زبانه

در ابتدا اهداف طراحی وب سایت حرفه ای خود را مشخص کنید، شما به چه منظور نیاز به طراحی سایت چند زبانه دارید؟ مقصود شما ارائه خدمات، فروش محصول و یا آموزش است؟ حال باید زبان های سایت خود را تعیین کنید؛ متن شما میبایست به چه زبان هایی ترجمه شود؟ گاهی کافی است شما طراحی سایت دو زبانه انجام دهید! در شروع طراحی اول باید به این سوالات جواب دهید  برای طراحی  سایت در تهران، نوع دامنه سایت را برگزینید.

بعد از اختیار نوع سایت که در قیمت طراحی سایت چند زبانه تاثیر به سزایی دارد، افزونه های مورد نیاز و یا ملزومات سایت اضافه یا طراحی میشوند. طراحی صفحات آن شکل میگیرد و محتوای شما به شکل تخصصی ترجمه میشوند. منو انتخاب زبان را باید اضافه کرد و آن را در قسمتی جلوی دید عموم قرار داد. اکنون طراحی سایت چند زبانه شما به انتها رسیده است و شما باید آن را بررسی کرده و مورد تایید خود قرار دهید مانند طراحی سایت مشابه دیجی کالا تا کارهای بهینه سازی سایت چند زبانه یا دوزبانه جهت بالا آمدن در نتایج جست و جو انجام پذیرد.

مزایای طراحی سایت چند زبانه

بهبود ارتباط با مشتری

اگر شما میخواهید وارد بازار جهانی شوید قطعا به زبان انگلیسی نیاز دارید تا برایتان ارتباط بهتری برقرار سازد. اما امروزه تنها زبان انگلیسی کفایت نمیکند چون برخی دیگر از فرهنگ ها علاقه دارند تا به زبان مادری خویش خرید کنند. یک نظرسنجی توسط مشاور مشترک سنس نشان داد که 75٪ از خریداران آنلاین، ترجیح میدهند محصول را به زبان خود خریداری کنند. مثل یک طراحی سایت شرکتی حرفه که زبانزد است.

جذب مخاطب بیشتر

نوع نیاز های افراد در سطح بین الملل یکی است ما برای از بین بردن این مرز ها کافی است که محصولات و خدمات خود را به زبان آنها ارائه دهیم. به این صورت کاربران آنلاین بیشتری از سایت شما دیدن خواهند کرد مانند طراحی سایت فروشگاه اینترنتی و این محصولات در صورت بهینه سازی سایت به 80 درصد کاربران آنلاین دیگر نمایش داده خواهد شد.

رقابت پایین تر

الان افراد زیادی به فروش و ارائه خدمات در سطح محلی و کشور مورد نظرشان بسنده کرده اند همانند ساخت سایت شبیه دیجی کالا، رقابت در این عرصه آسان تر خواهد بود. اما چندی دیگر با پی بردن افراد آنها نیز به طراحی سایت چند زبانه رو خواهند آورد. اما این مزیت دوام چندانی نخواهد داشت تعداد افرادی که سایت خود را به زبان های دیگر نیز مجهز میکنند رو به افزایش خواهد بود.

محتوای تکراری بلامانع

جریمه ای برای محتوای تکراری وجود نخواهد داشت! در بحث سئو و بهینه سازی سایت استفاده از محتوای غیر تکراری بسیار اهمیت دارد، شما باید با استفاده از قابلیت hreflang به گوگل اطلاع دهید که محتواهای شما معادل زبان های دیگر است. به این صورت از انتشار محتوای تکراری جلوگیری میکنید و کار بسیار آسانی نیز خواهد بود.

رضایت مشتریان

وقتی اطلاعات محصولات خود را بسیار دقیق وبه زبان خود آن ها بیان میکنید میتوانید دل مشتریان خود را به دست آورید مثل ساخت سایت با وردپرس.حتی ممکن است به مشتریان ثابت شما مبدل شوند. فقط کافی است دقت کنید که اطلاعات را درست وارد میکنید ، زیرا مشتریان شما نیاز به استفاده از یک زبان مشترک برای تعامل هستند.

تقویت موتور جست و جو

گوگل در قبال اینکه به مخاطان دنیای دیجیتال کمک میکنید تا مطالب بیشتری را به زبان خود دریافت کنند امتیاز میدهد و رتبه SERP سایت شما را بالا میبرد همانند طراحی سایت حرفه ای و ساخت اپ چندزبانه توسط شرکت نرم افزاری وی سی به این وسیله شما قادر خواهید بود در نتایج جست و جو بهتر از دیگران عمل کنید و متقابلا نتیجه بهتری هم بگیرید!

بعد از فرایند طراحی سایت چند زبانه چگونه کار میکند؟

به این صورت که تعداد زیادی از این وب سایت ها مثل طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت مثل دیجی کالا و… این قابلیت را دارند که زبان منتخب مرورگر کاربران را تشخیص دهند، از آن جایی که کاربران ترجیح به استفاده از زبان مادری هستند به صورت خودکار زبان متناسب آن پیاده میشود.اگر چه این امر باعث صرف جویی در زمان کاربر میشود اما بسیار دقیق انجام نمیشود و برخی از کاربران ممکن است از طریق زبان اشتباه وارد شوند. در ساخت سایت چند زبانه و طراحی و ساخت وب سایت حرفه ای مرسوم ترین روش تغییر زبان در منوی کشویی بالای صفحه قرار داده شده است. معمولا به صورت جهانی این منو در گوشه بالا سمت راست قرار میگیرد و کاربران طبق عادت آن قسمت را چک خواهند کرد.

قیمت طراحی سایت چند زبانه

تعرفه ساخت سایت در تهران و این نوع سایت به صورت مشخصی وجود ندارد. اما یک سری قیمت پایه برای  طراحی سایت به صورت حدودی مشخص شده که در این بخش برای شما به نمایش گذاشته ایم. قیمت طراحی سایت چند زبانه وابسته به تعداد زبان های مشخص شده، امکانات سایت، نوع سایت و موارد بسیار دیگری است. جهت اطلاع دقیق از تعرفه طراحی سایت چند زبانه با شماره های تماس شرکت با ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول طراحی سایت چند زبانه

طراحی سایت چند زبانه میتواند همچون فروشگاه اینترنتی حرفه ای و اپلیکیشن چند زبانه تعداد بالایی از کاربران را جلب کند و به استفاده آن ها از سایت کمک کند؛ به خصوص در سال های اخیر که فرایند نقل و انتقالات بین المللی از کشورهای همسایه فراگیر شده است.

ساخت سایت چند زبانه تنها به زبان اهمیت نمیدهد! تفاوت های منطقه ای، فرهنگ ها در نحوه نمایش و ارائه محتوا اهمیت دارد. دستور زبان، علائم نشانه گذاری چون نقطه، ویرگول و هزاران مفاهیم دیگر با همدیگر فرق دارد. در برخی از فرهنگ ها علامت اعشاری استفاده میکنند در حالی که در برخی دیگر به نقطه و ویرگول اکتفا میکنند.

1- استفاده از ساب دامین (Subdomain): با فرض اینکه زبان های درخواستی فارسی و انگلیسی باشد) ساخته می شود و طراحی دو وب سایت فارسی و انگلیسی به صورت کاملاً مجزا صورت می گیرد.

2- استفاده از اسکریپت یا پلاگین: در این روش یک اسکریپت یا پلاگین خودکار در سایت نصب می شود تا وقتی کاربر در هر صفحه روی پرچم زبان دوم کلیک کرد، محتوای ترجمه شده به زبان دوم به کاربر نمایش داده شود.

شرکت طراحی سایت وی سی

شرکت طراحی سایت وی سی با ارائه بروز ترین خدمات طراحی گرافیکی و همچنین طراحی سایت، آماده ارائه پاسخگویی به نیاز شما عزیزان در زمینه طراحی سایت حرفه ای است. شما می توانید برای شروع کار با کارشناسان مارکتینگ ما ارتباط گرفته تا بتوانید بهترین تصمیم را برای شروع کسب و کار دیجیتال خودتان بگیریدبرای ارتباط با کارشناسان مارکتینگ مجموعه وی سی می توانید از قسمت چت آنلاین وب سایت و یا قسمت ارتباط با مشاوران مارکتینگ، ارتباط بگیرید

نمونه کار های شرکت طراحی سایت وی سی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 1]