طراحی سایت کاریابی

ورود به دنیای دیجیتال و کسب و کار نوین

طراحی سایت کاریابی و طراحی اپلیکیشن حرفه ای اخیرا طرفداران زیادی برای مخاطبان هدف خود پیدا کرده است، اصولا سایت کاریابی محیطی را فراهم میکند تا کارفرمایان و کارجویان در کمترین زمان ممکن با یکدیگر ارتباط گیرند. با طراحی سایت کاریابی آنلاین کارفرمایان با قرار دادن آگهی کوتاهی میتوانند با بررسی و مطالعه سابقه و تجربه کارجو با خیال راحت امور خود را پیش ببرند. طراحی سایت کاریابی بدون در نظر گرفتن سن، قومیت ،رنگ ، طبقه اجتماعی، وضعیت تاهل و جنسیت ، فرصت شغلی برابر برای همه افراد واجد شرایط فراهم کند. شما میتوانید جهت طراحی سایت حرفه ای و همچنین طراحی اپلیکیشن خدماتی خود از یک مشاوره اختصاصی بهره جویید.

مشاوره اختصاصی وی سی

طراحی سایت کاریابی نیازمند به داشتن یک برنامه ریزی متناسب با نیاز بازار و بررسی عملکرد دقیق این چنین سایت ها است. بدین جهت شرکت طراحی سایت وی سی، جهت حمایت از ایده و نتیجه مطلوب مشاوره ای برای طراحی سایت حرفه ای و یا طراحی سایت شرکتی به صورت رایگان قرار داده است که در آن میتوانید سوالات احتمالی خود را در خصوص این وب سایت ها، طراحی سایت در تهران بیان کنید.

هدف ما این است که از طریق بهبود فرآیند و ساده سازی با استفاده از فناوری، کسب و کارها را توانمند کنیم تا با ورود به عرصه رسانه دیجیتال مانند طراحی فروشگاه اینترنتی مخاطبان بیشتری کسب نمایند.  برای استفاده از این مشاوره کافی است که نام و شماره ی خود را در فرم زیر وارد ساخته تا مشاورین ما با شما تماس گیرند.

چرا طراحی سایت کاریابی؟

در حال حاضر بستر اینترنت این امکان را فراهم کرده تا در امور مختلف به افراد یاری رساند، در خصوص ساخت و طراحی سایت کاریابی باید گفت که چنین سایتی به افراد تحصیل کرده و با مهارت کافی کمک خواهد کرد تا با راحتی بیشتر به جست و جوی کار پردازند. با این شرایط دیگر لزومی ندارد تا افراد برای جست و جوی کار به صورت حضوری در دفاتر کاریابی حضور پیدا کنند و در کمترین زمان با یک رزومه عالی میتوانند کار بگیرند. در این خصوص سایت های جست و جوی کار نیز بستری را در اختیار کاربران قرار میدهند تا بتوانند به آسانی یک رزومه حرفه ای طراحی کنند. همچنین میتئانی با طراحی سایت تجاری هم به این امر برسید.

ویژگی های مهم طراحی سایت کاریابی

سازگاری با موبایل

امروزه گوشی های موبایل در اولویت استفاده کاربران اینترنت هستند، آنها زمینه ای فراهم میکنند تا به وسیله فضای مجازی مانند طراحی اپ موبایل از امکانات بالا و مفیدی بهره مند شویم. بدین ترتیب سایت های کاریابی نیز که مخاطبان زیادی را به خود اختصاص میدهند نیز لازم است سازگاری خوبی با موبایل داشته باشند.

برنامه ریزی و دسته بندی دقیق

سایت های جست و جوی کار در حوزه های مختلفی فعالیت دارند و آن شامل کارهای مختلفی خواهد شد. دسته بندی در چنین سایت هایی مثل طراحی سایت مشابه دیجی کالا کمک میکند تا کاربران دست یابی راحتی به کاری که در آن مهارت دارند داشته باشند. بدین صورت افراد میتوانند در زمان کمی خدمات مورد نظر خود را پیدا کنند.

سرعت بالای پردازش اطلاعات

برخورداری از سرعت مناسب برای لود تصاویر، صفحات و به طور کلی محتوای سایت در رقابت قرار دارد! بدین صورت که اگر کاربری سایت کاریابی را در مرورگر خود باز نماید و زمان زیادی برای باز شدن آن صرف شود، به دنبال سایت دیگری برای جست و جو میپردازد. شرکت وی سی توانسته با طراحی سایت حرفه ای این بهینه سازی سایت را انجام دهد.

سازگاری مرورگر

در حال حاضر وب سایت ها قادر خواهند بود که بر روی تمامی مرورگر های مورد استفاده کاربران همانند یک طراحی سایت فروشگاه اینترنتی تنظیم و اجرا شوند. در این میان پس از تکمیل پروسه طراحی وب سایت کاریابی لازم است تا از عملکرد صحیح آن بر روی مرورگر های پرکاربرد اطمینان خاطر حاصل نمود.

طراحی ساده و شفاف

وب سایت ها، اینترنت اکنون امکانات زیادی را دردسترس افراد قرار داده است مثل یک طراحی سایت شرکتی. این امکانات به صورت تدریجی هر روز بیشتر و بیشتر میشود! تعداد کاربرانی که از این امکانات استفاده میکنند نیز هر روز در حال افزایش است. این فضا در صورتی کارآمد خواهد بود که کاربران جدید بتوانند به سادگی با آن ارتباط گیرند.

مدیریت صحیح

برای رسیدن به هدفی که در ابتدا مشخص نموده اید لازم است که عملکرد صحیح برنامه خود را پیگیر شوید. در سایت کاریابی لازم است تا از رضایت کاربران یعنی کارفرمایان و کارجویان اطمینان حاصل نمایید و با آپدیت های جدید نیاز های آنها را برای افزایش محبوبیت رفع نمایید. با طراحی سایت در تهران توسط وی سی این کار عملی می شود.

قیمت طراحی سایت کاریابی

هزینه این طراحی کاملا به ایده اولیه شما و نوع سایت منتخب شما بستگی دارد. در حال حاضر برخی از  تعرفه وب سایت هایی که با CMSهایی از پیش نوشته شده فعالیت دارند که قیمت مناسب تری به نسبت نمونه های کاملا اختصاصی به خود اختصاص میدهند. به طور کلی قیمت طراحی سایت کاریابی بسیار متغییر است و این موضوع به انتخاب امکانات، نوع سایت و موارد این چنینی بستگی خواهد داشت.

سوالات متداول طراحی سایت کاریابی

قیمت با توجه به امکانات مورد نظر برای طراحی متفاوت است اما برای شما پکیج های قیمتی طراحی کرده ایم که شروع قیمت آنها از 2.950.000 و 4.950.000 و 7.950.000 تومان است.

هدف این است تا هر شخصی با هر نوع قابلیت و مهارت در زمینه کاری خود با معرفی رزومه، بتواند به راحتی و از راه دور پروژه بگیرد

برای ثبت سفارش لازم است در ابتدا مشاوره ای برای بررسی نیاز های مشتری، بازار هدف صورت گیرد. سپس با مشخص شدن ویژگی ها قرار دادی نوشته میشود که بر طبق زمان بندی آن سایت طراحی میشود

این پشتیبانی برای کارفرمایان در نظر گرفته شده است و افراد میتوانند هرگونه سوال احتمالی خود را در رابطه با سایت با گروه پشتیبانی در میان گذارند.

بله، ما بعد از تحویل کامل پروژه با ارسال نیرو  باتوجه به درخواست مشتری به محل، آموزش حضوری به همراه ظبط فیلم آموزشی تهیه کرده و به صورت رایگان در اختیار کارفرما قرار می دهیم

شرکت طراحی سایت وی سی

شرکت طراحی سایت وی سی با ارائه بروز ترین خدمات طراحی گرافیکی و همچنین طراحی سایت، آماده ارائه پاسخگویی به نیاز شما عزیزان در زمینه طراحی سایت حرفه ای است. شما می توانید برای شروع کار با کارشناسان مارکتینگ ما ارتباط گرفته تا بتوانید بهترین تصمیم را برای شروع کسب و کار دیجیتال خودتان بگیریدبرای ارتباط با کارشناسان مارکتینگ مجموعه وی سی می توانید از قسمت چت آنلاین وب سایت و یا قسمت ارتباط با مشاوران مارکتینگ، ارتباط بگیرید

نمونه کار های شرکت طراحی سایت وی سی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]