طراحی سایت تجاری

ورود به دنیای دیجیتال و کسب و کار نوین

شرکت های بازرگانی و افرادی که در زمینه تجارت فعالیت دارند، برای رشد و دیده شدن بیشتر نیاز به بستر اینترنت و استفاده از رسانه دیجیتال دارند. در این میان طراحی سایت حرفه ای از اهمیت زیادی برخوردار است و برای شرکت ها یک نیاز تلقی میشود. طراحی سایت تجاری نه تنها به کسب و کار اعتبار میبخشد بلکه سبب میشود به عنوان یک برند شناخته شوید و مخاطبان هدف بیشتری را جذب خود نمایید. سایت های تجاری میتوانند شما را در سطح ملی و حتی بین المللی معرفی نمایند. شرکت طراحی سایت وی سِـــی با قرار دادن یک مشاوره تخصصی راهنمایی های لازم را برای ساخت وب سایت خدمتتان عرضه میدارد.

مشاوره اختصاصی وی سی

در رابطه با ساخت سایت تجاری مختصر توضیحاتی صرفا جهت شروع پروژه بیان شد. شما عزیزان پس از مطالعه کامل این صفحه اگر نیاز به توضیحات بیشتر و موثر با پروژه شخصی خودتان و یا قیمت طراحی اپلیکیشن حرفه ای داشتید میتوانید نام خود را علاوه بر شماره تماس تان را در کادر این قسمت وارد کنید تا کارشناسان وی سی برای طراحی سایت در تهران در سریع ترین زمان با شما ارتباط بگیرند.

ممکن است تا اکنون سوالات زیادی ذهن شما را به خود مشغول کرده باشد! شما از طریق این بستر میتوانید تمامی سوالات مربوط در زمینه وب سایت، اپلیکیشن، طراحی فروشگاه اینترنتی، طراحی سایت شبیه دیجی کالا و سایر موارد دیگر را مطرح نمایید. مشاورین وی سِـــی با در نظر گرفتن بازار کار شما استراتژی جهت پیشرفت در بازار کار خدمتتان ارائه خواهند کرد.

چرا طراحی سایت تجاری

در عصر تکنولوژی بسیاری از امور به وسیله طراحی وب سایت شرکتی، طراحی اپلیکیشن ها و سایر پلتفرم ها انجام میشود. هر روز تعداد بیشتری از افراد از این بستر استفاده میکنند، به همین خاطر افراد از شرکت های شناخته شده و معتبر انتظار یک طراحی وب سایت حرفه ای را دارند. با داشتن یک وب سایت تجاری دیگر نیاز به بازاریابی به شکل قدیم نیست! در این آسانه افراد هستند که شما را پیدا میکنند، فقط کافی است که در دسترس آنها قرار بگیرید و محتوایی را قرار دهید که نیاز مشتری به حساب می آید! محصولات و خدمات خود را به بهترین شکل ممکن همراه با عکس، فایل صوتی، کلیپ و … معرفی کنید. شرکت وی سی طراحی سایت حرفه ای را همواره به نحو مطلوب اجرا می نماید.

ویژگی های مهم طراحی سایت تجاری

سازگاری با موبایل

اکثر افراد از طریق گوشی های موبایل به اینترنت وصل میشوند و در طول روز مطالبی که نیاز دارند را در این بستر جست و جو میکنند. اکنون دیگر تمامی افراد به وسیله کامپیوتر ها به اینترنت وصل نمیشوند. پس برای آنکه در دسترس آنها قرار گیرید لازم است تا طراحی اپلیکیشن موبایل را چک نمایید.

برنامه ریزی و دسته بندی دقیق

منظور از این دسته بندی، جدا سازی محتوای سایت و قرار دادن این اطلاعات در بخش های مختلف سایت است مثل طراحی سایت مشابه دیجی کالا. تا بدین روش کاربری که در جست و جوی یک مدل محصول و خدمات است به راحتی آن را پیدا کرده و برای سفارش و ارتباط با شرکت تجاری شما ارتباط برقرار کند.

سرعت بالای پردازش اطلاعات

پیشرفت و رقابت در عرصه تجارت الکترونیک نیاز به برتری در سرعت لود مطالب و صفحات وب سایت میباشد! چراکه در هر صورت باید در نظر داشته باشید که اگر سرعت سایت شما پایین باشد کاربر به راحتی سایت شما را بسته و سایت دیگری را برای رفع نیاز خود باز میکند. برای این کار سایت نیاز به بهینه سازی سایت متخصصان وی سی دارد.

سازگاری مرورگر

برای اطمینان از اینکه وب سایت در تمامی مرورگر ها به خوبی نمایش داده شود، باید قبل از تحویل نهایی بر روی مرورگر های شناخته شده تست شود. در غیر این صورت ممکن است وب سایت بر روی مرورگر های مورد استفاده باقی اشخاص به درستی نمایش داده نشود.

طراحی ساده و شفاف

مخاطبان یک سایت تجاری را طیف گستره ای از افراد تشکیل میدهند، در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی باید به سادگی دقت زیادی کرد! در حال حاضر میتوان در طراحی صفحه از امکانات فراوانی بهره برد، اما همیشه باید سادگی را در اولویت قرار داد تا هر شخصی بتواند با آن ارتباط برقرار سازد.

مدیریت صحیح

وقتی برای ساخت وب سایت تجاری اقدام میکنید قطعا بازاریابی آنلاین و شناخته شدن در سطح وسیع را هدف قرار میدهیدمثل طراحی سایت مشابه دیجی کالا. برای دست یابی به نتیجه مطلوب باید برنامه ریزی انجام دهید وسایت را بر اساس این استراتژی دنبال نمایید.بدین منظور لازم است تا با یک زمان بندی مشخص همه مواردرا زیر نظر داشته باشید.

قیمت طراحی سایت تجاری

ساختار سایت تجاری بنا به درخواست مشتری تعریف خواهد شد. بنابر انواع سایت ها و خدماتی که برای وب سایت ها وجود دارد مانند سئو و بهینه سازی، کارفرما میتواند با هر بودجه ای طراحی سایت انجام دهد بنابراین تعرفه طراحی سایت گوناگون میباشد. به همین دلیل ابتدا باید تصمیم گرفته و نوع وب سایت را انتخاب نمایید. سایت های تجاری قادر خواهند بود به صورت چند زبانه و یا دو زبانه به صورت طراحی سایت چند زبانه ارائه شوند! برای وسعت بخشیدن تجارت الکترونیک خود در سطح جهانی قادر خواهید بود تا محتوا و مطالب سایت را به زبان انگلیسی ویا هر زبان دیگری که برای کسب و کار شما اهمیت دارد، پیش ببرید. برای راهنمایی بیشتر با ما تماس برقرار نمایید.

سوالات متداول طراحی سایت تجاری

قیمت با توجه به امکانات مورد نظر برای طراحی متفاوت است اما برای شما پکیج های قیمتی طراحی کرده ایم که شروع قیمت آنها از 2.950.000 و 4.950.000 و 7.950.000 تومان است.

ارتباط موثر بین المللی با اقوام و ملیت های مختلف و مورد استفاده قرار گرفتن اپلیکیشن در کشور های مختلف

 

برای ثبت سفارش لازم است در ابتدا مشاوره ای برای بررسی نیاز های مشتری، بازار هدف صورت گیرد. سپس با مشخص شدن ویژگی ها قرار دادی نوشته میشود که بر طبق زمان بندی آن سایت طراحی میشود

ممکن است در حین کار با سایت سوالاتی برایتان پیش آید، این پشتیبانی سایت تجاری برای پاسخ گویی به سوالات احتمالی شما و دریافت راهنمایی میباشد.

بله، ما بعد از تحویل کامل پروژه با ارسال نیرو  باتوجه به درخواست مشتری به محل، آموزش حضوری به همراه ظبط فیلم آموزشی تهیه کرده و به صورت رایگان در اختیار کارفرما قرار می دهیم

شرکت طراحی سایت وی سی

شرکت طراحی سایت وی سی با ارائه بروز ترین خدمات طراحی گرافیکی و همچنین طراحی سایت، آماده ارائه پاسخگویی به نیاز شما عزیزان در زمینه طراحی سایت حرفه ای است. شما می توانید برای شروع کار با کارشناسان مارکتینگ ما ارتباط گرفته تا بتوانید بهترین تصمیم را برای شروع کسب و کار دیجیتال خودتان بگیریدبرای ارتباط با کارشناسان مارکتینگ مجموعه وی سی می توانید از قسمت چت آنلاین وب سایت و یا قسمت ارتباط با مشاوران مارکتینگ، ارتباط بگیرید

نمونه کار های شرکت طراحی سایت وی سی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]