طراحی اپلیکیشن خدماتی

ورود به دنیای دیجیتال و کسب و کار نوین

هر کسب و کاری برای موفقیت نیاز دارد با قشر وسیع تری از افراد تعامل داشته باشد به همین منظور طراحی اپلیکیشن خدماتی یکی از راه هایی هست که خدمات را به راحتی در هر زمان و مکان در اختیار افراد قرار میدهد. با پیشرفت اینترنت دسترسی افراد زیادی به آن همچنین وجود طراحی اپلیکیشن حرفه ای از جمله اپلکیشن خدماتی بازار ارائه خدمات و خرید و فروش در اینترنت داغ تر از روش های سنتی حضوری شده است.

طراحی اپلیکیشن خدماتی  همچون طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای دسترسی افراد زیادی را به خدمات شما نتنها در شهر و محله خود بلکه در سطح یک کشور گسترش دهد. حضور نداشتن در جامعه باعث از دست رفتن سهم بزرگی از بازار در میان رقابت سنگین کسبو کار ها می شود. بزودی بسیاری از کسب و کارها اینترنتی میشوند و و کسب و نقش کسب و کار های سنتی کم رنگ تر می شود.

مشاوره اختصاصی وی سی

در طراحی اپلیکیشن خدماتی انتخاب مسیر درست بسیار اهمیت دارد و مسیر اشتباه باعث شکست میشود به همین منظور شرکت طراحی اپلیکیشن وی سِی با سال ها تجربه در زمینه طراحی mobile app خدماتی قدم به قدم با شما همراه میشود تا با برنامه ریزی صحیح و زمان بندی در طراحی اپلیکیشن خدمات آنلاین به یک کسب و کار بزرگ تبدیل شوید . انتخاب درست افراد متخصص اهمیت بالایی دارد. توصیه ما تماس و دریافت مشاوره رایگان از مشاوران متخصص وی سِی برای دریافت قیمت طراحی اپلیکیشن خدماتی و راهنمایی درست برای ادامه این مسیر دشوار است. شما میتوانید در کنار اپلیکیشن طراحی سایت حرفه ای نیز انجام دهید. برای این منظور کافی است در فرم زیر شماره تلفن خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در سریع تری زمان ممکن با شما تماس بگیرند.

اهمیت طراحی اپلیکیشن حرفه ای

همه ابزار ها و سایلی مانند طراحی اپلکیشن فروشگاهی و طراحی سایت شرکتی که به دست بشر ساخته شده و برای راحت تر شدن زندگی در اختیار آن ها قرار گرفته اند از جمله لوازم خانه ، گوشی موبایل ، خودرو ، اینترنت و …… اما مشکل اصلی اینجاست که یا افراد برای رسیدن یه آن ها توانایی لازم را ندارند یا نیاز به کمک دارند که مشکلات به وجود آمده را حل کنند.

در مواردی که امکان دارد که زندگی آن ها مختل شود برای این منظور دنبال افرادی که میگردند که خدماتی که نیاز دارند را ارائه دهند اینجاست که طراحی اپلکیشن خدماتی اهمیت پیدا میکند. طراحی اپلیکیشن مشابه آچاره یا طراحی اپلیکیشن تاکسی یاب، طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود، طراحی اپلیکیشن فروشگاهی آنلاین، طراحی سایت مشابه دیجی کالا …. همه به کمک بشر می آیند تا به سرعت خدمات مد نظر آن ها را ارائه دهند .

امکان تعامل لحظه ای کاربران با خدمات مورد نظر بوجود می آید حتی امکان ارائه خدمات در کل کشور به وجود می آید . وی سِی همیشه در این مسیر همراه شماست تا بتوانید بهرین خدمات را به کاربران خود ارائه دهید تا بتوانید در بازار رقابتی امروزه همیشه اول باشید

خدمات ارائه شده در طراحی اپلیکیشن خدماتی وی سی

رابطه کاربری جذاب

در طراحی اپ خدماتی باید طراحی رابط کاربری آن بسیار ساده و پرکاربرد باشد تا کاربران بعد از نصب آن با سردرگمی مواجه نشوند، و در حدی ساده نباشد که کاربران بعد از استفاده از آن به خاطر ضعف رابط کابری آن را حذف کنند.

پشتیبانی از اندروید و ios

یکی دیگر از مواردی که باید حتما در طراحی اپلیکیشن خدمات آنلاین به آن توجه داشت قابلیت استفاده آن در تمام دستگاه ها ازجمله اندروید و آی او اس است که اکثر گوشی های موبایل از دو این سیستم عامل پشتیبانی میکنند.

بروز رسانی و پشتیبانی

یکی از نکاتی که کارشناسان وی سِی همیشه به مشتریان میگویند این است اپلیکیشن را فقط برای هدف طراحی کنید اگر طراحی اپلیکیشن اندروید خدماتی است فقط خدمات ارائه دهد و مخاطبان خود را خود را گیج نکند.

سیستم نظارتی قدرتمند

در طراحی اپلیکیشن ios خدماتی باید مهم ترین نکته یعنی سیستم مدیریت و نظارتی پیشرفته را لحاظ کرد تا بتوانید خواسته های مشتریان را بندانید و دقیقا مواردی که آن ها به دنبالشان هستند را به آن ها ارائه دهید.

پشتیبانی آنلاین

یکی دیگر از مباحثی که باید در نظر گرفت پشتیبانی آنلاین طراحی اپلیکیشن موبایل است که در لحظه کاربران بتوانند مشکلات خود را با تیم پشتیبانی در میان بگذارند. وی سی با ارائه خدمات به شما عزیزان آماده خدمت دهی می باشد

قرار گرفتن در استورها

اصلا منطقی نیست که بخواهیم به هر کاربر بگوییم این اپلیکین را نصب کنید درستش این است که کاربر بتواند خودش به راحتی با چند کلیک اپلیکیشن را نصب و از آن استفاده کند. با طراحی اپلکیشن صحیح این کار انجام میشود

قیمت طراحی اپلیکیشن خدماتی

همیشه مهم ترین موضوع قیمت طراحی اپلیکیشن خدماتی است اما نگران نباشید وی سِی همراه شماست هیچ وقت نمیتوانید یک شبه یک اپلیکیشن خیلی بزرگ را راه اندازی کنید به همین منطور وی سِی همراه شماست ما برای راحتی مشتریان عزیزمان در طراحی اپلیکیشن حرفه ای یک قیمت پایه را مدنظر قرار داده ایم و شما میتوانید نیاز های بیشتر که برای اپلیکیشن میخواهید به آن اضافه کنید و قیمت طراحی اپلیکیشن خدماتی بر اساس نیاز های شما افزایش می باید.

برای اطلاعات بیشتر و ریزجزئیات پیشنهاد ما این است که با کارشناسان ما تماس گرفته و اطلاعات دقیق تر بر اساس نیار های خود دریافت کنید برای این منظور با کارشناسان ما تماس بگیرید

طراحی اپلیکیشن پایه

طراحی با CMS آماده
شروع از 2.950 میلیون تومان
  • رابط کاربری آماده + تصاویر اختصاصی
  • پنل مدیریت حرفه ای
  • فروشگاهی / شرکتی
  • سرعت متوسط
  • آموزش حضوری + فیلم آموزشی
  • سازگار با موتور جستجوی گوگل
  • گارانتی یکساله
  •  

طراحی اپلیکیشن ویژه

طراحی با CMS اختصاصی و کد نویسی
شروع از 7.950 میلیون تومان
  • رابط کاربری اختصاصی به همراه تصاویر و لوگو
  • پنل مدیریت حرفه ای
  • فروشگاهی / شرکتی
  • امنیت بسیار پیشرفته
  • سرعت عالی
  • بارگذاری 50 محصول کامل
  • آموزش حضوری + فیلم آموزشی
  • سازگار با موتور جستجوی گوگل
  • گارانتی یکساله
ویژه

طراحی اپلیکیشن حرفه ای

طراحی با CMS آماده
شروع از 4.950 میلیون تومان
  • رابط کاربری اختصاصی به همراه تصاویر و لوگو
  • پنل مدیریت حرفه ای
  • فروشگاهی / شرکتی
  • سرعت خوب
  • بارگذاری 30 محصول کامل
  • آموزش حضوری + فیلم آموزشی
  • سازگار با موتور جستجوی گوگل
  • گارانتی یکساله

نمونه های موفق طراحی اپلیکیشن خدماتی

اپلیکیشن استاد کار
استادکار دسترسی به متخصصان را آسان می‌کند و با شفافیت قیمت‌ها و بالا بردن کیفیت خدمات، موجب رضایت خاطر شما می‌شود. با سفارش آنلاین خدمات و دسترسی سریع به هزاران متخصص قابل اعتماد، تجربه متفاوت و هوشمندانه‌ای از طریق طراحی سایت شرکتی دریافت صدها خدمت منزل، ساختمان و خودرو خواهید داشت. استادکار، انتخابی برای آسایش زندگی شماست.
اپلیکیشن آچاره
همیشه مهم ترین موضوع قیمت طراحی اپلیکیشن خدماتی است اما نگران نباشید وی سِی همراه شماست هیچ وقت نمیتوانید یک شبه یک اپلیکیشن خیلی بزرگ را راه اندازی کنید به همین منطور وی سِی همراه شماست ما برای راحتی مشتریان عزیزمان در طراحی اپلیکیشن خدماتی یک قیمت پایه را مدنظر قرار داده ایم.
الوپیک
این اپلیکیشن برای ارسال محصول، کالا و ... قابل استفاده است. کاربران با استفاده از اپلیکیشن خدماتی الوپیک میتوانند در زمان کمتری محصولات خود را ارسال و دریافت نمایند.این سامانهحمل و نقل آنلاین امکان صرف جویی در هزینه ها را فراهم میکند.
قبلی
بعد

معرفی فعالیت های اپلیکیشن خدماتی

ممکن است شما قصد ساخت اپلیکیشن خدماتی را داشته باشید اما در این بین نیاز به اطلاعاتی در مورد نوع خدمات و فعالیت های این دسته از اپلیکیشن ها دارید. اگر با آگاهی اقدام به ساخت اپلیکیشن نمایید میتوانید در این زمینه به موفقیت بیشتری برسید. در واقع با دانستن اینکه اپلیکیشن خدماتی شامل چه اموری میشود به شما کمک میکند تا برای بستری وسیع تر و گسترده تر برنامه ریزی کنید. برای مثال اگر در زمینه فعالیت های نظافتی تصمیم به ساخت اپلیکیشن دارید میتوانید فعالیت های شست وشوی مبل، رنگ آمیزی ساختمان، کارواش برای خودرو و … را به آن اضافه کنید و بازخورد بهتری بگیرید.

خدمات ارائه شده مجموعه این برنامه ها تا اکنون در ایران شامل، تعمیر لوازم خانگی، نظافت منازل و اماکن، خمل و نقل بسته های پستی، فعالیت در حوزه جابه جایی بار، تعمیرات فنی ماشین، تزئینات خانه چون کاغذ دیواری، سمپاشی محصولات کشاورزی، سمپاشی خانه، نصب لوازم ساختمانی، نصب دوربین در مکان، نجاری، خرید خانه، تزئین جشن های تولد، نگهداری ازافراد کهن سال، پرستاری و نگهداری از بیماران، تدریس دروس به صورت خصوصی،آرایش و پیرایش، رسیدگی به حیوانات خانگی و … میباشد. با طراحی اپلیکیشن خدماتی میتوانید بسیار سریع رشد خوبی داشته باشید و درامد خوبی از این راه کسب نمایید.

سوالات متداول طراحی اپلیکیشن خدماتی

شرکت نرم افزاری وی سی پس از بررسی همه جزئیات ایده شما، چند نمونه از سایت های طراحی شده توسط شرکت را برای شما ارسال خواهد کرد که تمام جزئیات روند کار از جمله هزینه و زمان بندی اپلیکیشن در آن ذکر خواهد شد.

برای ثبت سفارش لازم است در ابتدا مشاوره ای برای بررسی نیاز های مشتری، بازار هدف صورت گیرد. سپس با مشخص شدن ویژگی ها قرار دادی نوشته میشود که بر طبق زمان بندی آن اپلیکیشن طراحی میشود

یکی دیگر از مواردی که باید حتما در طراحی اپلیکیشن خدمات آنلاین به آن توجه داشت قابلیت استفاده آن در تمام دستگاه ها ازجمله اندروید و آی او اس است که اکثر گوشی های موبایل از دو این سیستم عامل پشتیبانی میکنند.

بله طراحی اپلیکیشن از امنیت بالایی برخوردار است

بله، ما بعد از تحویل کامل پروژه با ارسال نیرو  باتوجه به درخواست مشتری به محل، آموزش حضوری به همراه ظبط فیلم آموزشی تهیه کرده و به صورت رایگان در اختیار کارفرما قرار می دهیم

خدمات پشتیبانی معمولا برای جواب گویی به کارفرمایان در طی کار با اپلیکیشن و مدیریت آن ، آپدیت های جدید و … میباشد.

شرکت طراحی سایت وی سی

شرکت طراحی سایت وی سی با ارائه بروز ترین خدمات طراحی گرافیکی و همچنین طراحی سایت، آماده ارائه پاسخگویی به نیاز شما عزیزان در زمینه طراحی سایت حرفه ای است. شما می توانید برای شروع کار با کارشناسان مارکتینگ ما ارتباط گرفته تا بتوانید بهترین تصمیم را برای شروع کسب و کار دیجیتال خودتان بگیریدبرای ارتباط با کارشناسان مارکتینگ مجموعه وی سی می توانید از قسمت چت آنلاین وب سایت و یا قسمت ارتباط با مشاوران مارکتینگ، ارتباط بگیرید

نمونه کار های شرکت طراحی سایت وی سی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]