طراحی سایت بیمارستان

ورود به دنیای دیجیتال و کسب و کار نوین

رسانه دیجیتال در تمام امور زندگی نقش پر رنگی پیدا کرده است؛ افراد نیز ارتباط خوبی با آن برقرار کرده اند. طراحی سایت حرفه ای و همچنین طراحی اپلیکیشن حرفه ای برای بیمارستان، نیاز های ضروری افراد را با یک نظم و یک پارچگی برطرف میسازد. اکنون بیش از هر زمان دیگری تعداد بیماران مراجعه کننده افزایش پیدا کرده است. بدین منظور طراحی سایت بیمارستان و طراحی اپلیکیشن بیمارستان در درجه اهمیت بالایی قرار میگیرد؛ چرا که میتواند خدمات پزشکی را مانند نوبت گیری، اطلاع رسانی، معرفی پزشکان، محتوای آموزشی بهداشتی برای خانواده ها و حتی ویزیت بیماران از راه دور را پشتیبانی کند.

مشاوره اختصاصی وی سی

ممکن است با سایت های بیمارستانی برخورد داشته باشید و با کاربرد و مزایای آن آشنا باشید. اما برای طراحی سایت بیمارستان و طراحی اپ بیمارستانی لازم است تا اطلاعاتی دقیق در مورد نیاز مخاطبین و تکنولوژی ساخت داشته باشید. حتی شما میتوانید در صورت لزوم در کنار سایت طراحی اپلیکیشن حرفه ای انجام دهید. شرکت طراحی سایت حرفه ای وی سِــــی قصد دارد تا با یک آگاهی کامل برای دریافت بازخورد شما را راهنمایی کند.

بدین ترتیب یک مشاوره اختصاصی را در نظر گرفته است تا با بررسی نیاز های یک سایت بیمارستانی و استراتژی جذب مخاطب همچون طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای به نتیجه دلخواه خود در این زمینه برسید. بدین ترتیب میتوانید با وارد کردن نام و شماره ی خود در فرم این بخش از این مشاوره که به صورت کاملا رایگان در نظر گرفته شده استفاده نمایید. متخصصین ما جهت طراحی سایت در تهران با شما تماس خواهند گرفت و راهنمایی های لازم را عرضه میدارند.

چرا طراحی سایت بیمارستان؟

در حال حاضر به خاطر بحران بیماری اخیر و رعایت فاصله اجتماعی استفاده از وب سایت ها و رسانه دیجیتال به طرز قابل توجهی افزایش یافت مثل طراحی سایت شبیه دیجی کالا یا طراحی سایت فروشگاه اینترنتی که استفاده از آن فراگیر شده است. در این میان از بین تمامی امور، درمان و رسیدگی به بیماران از اهمیت بسیار زیادی برخوردار شده است. سایت بیمارستان و کلا ساخت سایت شرکتی میتواند به صورت غیر حضوری افراد را پذیرش کرده و در صورت ضرورت، انجام ویزیت به صورت از راه دور را انجام دهد. وب سایت بیمارستان  مشابه آن طراحی اپلیکیشن پزشکی میتواند نگرانی های شهروندان را کاهش داده و از تجمع افراد در بیمارستان ها جلوگیری به عمل آورد. در عین حال چنین سایت حیاتی باید پاسخگو ، معتبر ، کاربرد آسان و بسیار آموزنده باشد. 

ویژگی های مهم طراحی سایت بیمارستان

سازگاری با موبایل

سایت بیمارستان و یا ساخت اپ بیمارستان، وب سایتی است که تک تک شهروندان جامعه به آن نیاز خواهند داشت. گوشی های موبایل بهترین دسترسی را در این زمینه خدمت اشخاص عرضه میدارد. ممکن است تمامی افراد از امکانات بالایی برخوردار نباشند و به سیستم کامپیوتر دسترسی نداشته باشند.

برنامه ریزی و دسته بندی دقیق

برای اینکه به صورت خیلی ساده و آسان افراد نیاز های خود را در وب سایت جست و جو کنند و به نتیجه برسند مانند ساخت سایت دیجی کالا لازم است که محتوا به صورت کاملا منظم، دسته بندی و مرتب باشد. این برنامه ریزی و دسته بندی میتواند در کوتاه ترین زمان ممکن نیاز کاربران را برطرف سازد.

سرعت بالای پردازش اطلاعات

محتوایی که قرار است داخل سایت قرار گیرد لازم است تا از لحاظ کیفیت و میزان حجم فایل مورد بررسی گیرد. محتواهایی شامل عکس، کلیپ، مطلب صوتی و … همگی باید از لحاظ میزان حجم بهینه سازی شوند تا سرعت لود وب سایت بدین صورت افزایش پیدا کند. برای این منظور شرکت وی سی آمادگی بهینه سازی سایت را دارد.

سازگاری مرورگر

در سطح جهان مرورگر های مختلفی وجود دارد که افراد باهر سلیقه و شرایطی از آن ها استفاده میکنند. بدین ترتیب طراحی سایت بیمارستان حرفه ای باید به نحوی باشد که با تمامی مرورگر های پرکاربرد و شناخته شده به خوبی تطبیق داده شود و به این شکل تمامی افراد از آن استفاده کنند. مانند طراحی سایت های مشابه مثل طراحی سایت فروشگاهی.

طراحی ساده و کاربردی

در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی ما قادر خواهیم بود تا در وب سایت ها از لحاظ گرافیکی به بهترین صورت عمل نماییم و ظاهری بسیار برجسته و خاص خلق نماییم. اما باید این نکته را بدانید که ساخت وب سایت بیمارستان برای اشخاصی با رده سنی بالا نیز استفاده میشود. پس باید اصل سادگی با تمام وجه زیبایی رعایت شود. همانند ساخت وب سایت دیجی کالا.

مدیریت صحیح

برای آنکه وب سایت کارآمد باشد و تمامی افراد بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند و هیچ مشکلی هم پیش نیاید لازم است تا وب سایت از لحاظ های مختلف مورد بررسی قرار گیرد و هر روز از کارکرد صحیح آن اطلاع یافت. برای مدیریت نیاز است تا نظرات و انتقادات کاربران وب سایت مورد توجه قرار گیرد مثل تمام طراحی سایت های حرفه ای دیگر.

قیمت طراحی سایت بیمارستان

ابتدا توجه داشته باشید که چه امکاناتی برای وب سایت بیمارستان در نظر گرفته اید؟ چه ایده ها و خواسته هایی از این سایت دارید؟ قیمت ساخت سایت همچون طراحی اپلیکیشن بیمارستان وابسته به امکاناتی است که برای آن در نظر میگیرد. همیشه سعی نمایید بهترین باشید و امکنات مورد نیاز را با کیفیتی بالا خدمت کاربران ارائه کنید. تعرفه طراحی سایت بیمارستان به دو صورت اختصاصی و معمولی انجام میشود. سایت اختصاصی به صورت انحصاری و کاملا ویژه طراحی میگردد و CMS  آن به صورت دستی و متمایز نوشته و کار میشود. قیمت سایت اختصاصی از نمونه های دیگر بالا تر است.

شرکت طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن وی سی با داشتن کادری حرفه ای و تخصص در طراحی انواع وب سایت ها به شما کمک میکند تا با هزینه ای مناسب به طراحی وب سایت بپردازید.

سوالات متداول طراحی سایت بیمارستان

قیمت با توجه به امکانات مورد نظر برای طراحی متفاوت است اما برای شما پکیج های قیمتی طراحی کرده ایم که شروع قیمت آنها از 2.950.000 و 4.950.000 و 7.950.000 تومان است.

این سایت به شهروندان و بیماران کمک می کند تا بدون هیچ معطلی، در هر مکان به صورت آنلاین نوبت دریافت کرده، با پزشکان آشنا شوند و حتی به صورت غیر حضوری در موارد خاص با پزشکان صحبت نمایند.

برای ثبت سفارش لازم است در ابتدا مشاوره ای برای بررسی نیاز های مشتری، بازار هدف صورت گیرد. سپس با مشخص شدن ویژگی ها قرار دادی نوشته میشود که بر طبق زمان بندی آن سایت طراحی میشود

ممکن است در طی استفاده از وب سایت سوالاتی برایتان پیش آید؛ این مشاوره برای برطرف ساختن سوالات احتمالی، آپدیت ها و امنیت وب سایت خواهد بود.

بله، ما بعد از تحویل کامل پروژه با ارسال نیرو  باتوجه به درخواست مشتری به محل، آموزش حضوری به همراه ظبط فیلم آموزشی تهیه کرده و به صورت رایگان در اختیار کارفرما قرار می دهیم

شرکت طراحی سایت وی سی

شرکت طراحی سایت وی سی با ارائه بروز ترین خدمات طراحی گرافیکی و همچنین طراحی سایت، آماده ارائه پاسخگویی به نیاز شما عزیزان در زمینه طراحی سایت حرفه ای است. شما می توانید برای شروع کار با کارشناسان مارکتینگ ما ارتباط گرفته تا بتوانید بهترین تصمیم را برای شروع کسب و کار دیجیتال خودتان بگیریدبرای ارتباط با کارشناسان مارکتینگ مجموعه وی سی می توانید از قسمت چت آنلاین وب سایت و یا قسمت ارتباط با مشاوران مارکتینگ، ارتباط بگیرید

نمونه کار های شرکت طراحی سایت وی سی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]