طراحی اپلیکیشن پزشکی

ورود به دنیای دیجیتال و کسب و کار نوین

سلامت و درمان در سالهای اخیر اهمیت زیادی در دنیا پیدا کرده است؛ نیاز به پزشک و ارتباط با متخصصان پزشکی بیش از پیش احساس میشود. برای عدم تجمع و رسیدگی به تعداد بالای بیماران، بستر اینترنت با طراحی اپلیکیشن پزشکی روشی نوین را همچون طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ارائه میدهد. اپلیکیشن ها نزدیک ترین راه برای ارتباط با کاربران و مخاطبان در سراسر دنیا هستند. مراکز پزشکی و پزشکان به صورت خصوصی و عمومی میتوانند طراحی اپلیکیشن پزشکی را سفارش داده و به صورت گسترده ای بر بیماران نظارت کنند. اپلیکیشن ها میتوانند اطلاعات تماس، رزرو آنلاین،ویزیت آنلایت، شرایط پرداخت و موارد مشابه را در اختیار اربران قرار دهند. برای سفارش طراحی اپلیکیشن حرفه ای میتوانید از طریق یک مشاوره آنلاین اقدام کنید.

مشاوره اختصاصی وی سی

ممکن است برای ثبت سفارش اپلیکیشن سوالاتی را در ذهن داشته باشید، در این قسمت میتوانید سوالات احتمالی را از مشاورین شرکت طراحی اپلیکیشن وی سِـــی بپرسید. کارشناسان راهنمایی های لازم را در مورد طراحی اپ پزشکی، قیمت طراحی سایت حرفه ای در کنار اپلیکیشن ، مراحل انجام کار، توصیه های ضروری و پیشنهادات شما انجام خواهند داد.

برای ایجاد یک اپلیکیشن پزشکی با کمترین هزینه و بالاترین بازدهی کافی است تا با ما در ارتباط باشید. ما به شما خواهیم گفت که چطور کسب وکار خود را گسترده کرده و به متقاضیان بیشتری پاسخ گو باشید! در این مشاوره میتوانید در طی گفت و گویی نیاز وخواسته های خود را بیان کرده و با یک سری اطلاعات جامع اپلیکیشن مورد نظر خود را سفارش دهید

چرا طراحی اپلیکیشن پزشکی؟

اپ های تلفن همراه با موضوع پزشکی و درمانی در حال حاضر بسیار محبوب هستند و فرصت های زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهند. امروزه توسعه برنامه های تلفن همراه مراقبت های بهداشتی تقاضای زیادی دارد. طراحی اپلیکیشن های پزشکی در زمینه برنامه های تناسب اندام و استارت آپ هایی با برنامه رژیم غدایی و سلامت، درمانگاه مجازی، دکتر خصوصی و … در دنیا ارائه و استقبال میشود. در چند سال اخیر هر جنبه ای از مراقبت های بهداشتی که با پزشکی از راه دور، هوش مصنوعی و نظارت بر بیمار از راه دور ارتباط دارد، افزایش چشمگیری داشته است . پزشکان و بیماران به دنبال راه های جدید برای درمان بیماری ها از راه دور و به صورت مجازی هستند.

ویژگی های مهم طراحی سایت پزشکی

دسترسی آسان

با داشتن اپلیکیشن به صورت آنلاین در دسترس مخاطبان قرار خواهید گرفت، آنها میتوانند به صورت مستقیم برای شما پیام بگذارند و شما پاسخ گوی آنها باشید. اپلیکیشن میتواند امکانات زیادی داشته باشد و نوبت دهی حضوری و غیر حضوری را برای مخاطبان عرضه نماید.

کسب اعتبار

در عصر تکنولوژی انتظار میرود تا مراکز معتبر وب سایت و اپلیکیشن حرفه ای برای ارتباط با مخاطبان و پاسخ گویی سریع داشته باشند. با داشتن اپلیکیشن پزشکی میتوانید اطمینان خاطر بیشتری برای مخاطبان خود ایجاد نمایید و از آنها به صورت آنلاین پشتیبانی نمایید.

اطلاع رسانی

اطلاعاتی در زمینه نوبت دهی، معرفی پزشکان، تغییر در روند نوبت دهی و سایر خدمات امکان آن را دارد که به صورت نوتیفکیشن در تلفن های همراه به نمایش درآید. همچنین اطلاعیه ها به صورت برجسته در صفحه اول اپلیکیشن برای اطلاع رسانی همگانی در دسترس قرارمیگیرد.

نمایش کامل خدمات

تمامی خدمات و امکاناتی که بیمارستان و پزشکان ارائه میکنند به صورت طبقه بندی شده در دسترس مخاطبان قرار میگیرد. این خدمات شامل معرفی متخصصین، نوع ویزیت، نظارت بیمار از راه دور پزشکی از راه دور، ارتباطات بالینی،  مدیریت قرارها، سلامت روان ، محصولات پزشکی و موارد این چنینی میباشد.

طراحی ساده و شفاف

در کمال سیستماتیک بودن و رسمی بودن فضای داخل اپلیکیشن که شامل گرافیک میشود، باید طراحی رابط کاربری و User experience به صورت ساده و واضح بیان شود. در این اپلیکیشن ها میبایست بیماران با هر سطح سواد و دانش فضای مجازی قادر به استفاده از امکانات و نوبت گیری آنلاین باشند.

مدیریت صحیح

مدیریت تمامی قابلیت های ارائه شده در اپ باید طبق برنامه ای حساب شده انجام گیرد. در صورتی که مدیریت درستی انجام نشود،برنامه ها با یک دیگر تداخل پیدا کرده و مشکلات بزرگی را به وجود می آورد. مدیریت با ارزشمند دانستن زمان و سلامت کاربران به بهترین صورت ممکن موارد مختلف را مورد بررسی و کنترل قرار میدهد.

قیمت طراحی اپلیکیشن پزشکی

برای تعیین تعرفه و هزینه اپلیکیشن پزشکی باید درابتدا خواسته ها وامکانات اپ مشخص شود تا بسته به نیاز های مشتری براوردی بر هزینه صورت پذیرد. تنوع زیادی در اپلیکیشن های سلامتی چون اپ پزشکی، تولیدات بهداشتی و تناسب اندام چون برنامه رژیم غدایی و … وجود دارد. همچنین اپلیکیشن ها نیز به دو صورت در بازار ارائه میشوند، اپلیکیشن هایی که از سیستم عامل اندروید پیروی میکنند قیمت پایین تری دارند، چون آمار بسیار زیادی از افراد از این سیستم عامل استفاده میکنند و تعداد طراحان فعال این حوزه نیز بیشتر است. شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن وی سِـــی با وجود کادر حرفه ای در زمینه ساخت و طراحی مناسبترین پکیچ های طراحی را متناسب با کار شما معرفی خواهد کرد.

اپلیکیشن های رایج پزشکی عبارتند از:

نمونه کار طراحی اپلیکیشن پزشکی

در زمینه ساخت اپلیکیشن پزشکی اشخاص، شرکت ها و یا سازمانها و نهاد های بسیاری وارد شدند و هر کدام بنا به دلایلی مورد استقبال قرار نگرفتند، فرسوده شدند و به مرور زمان کمرنگ شدند و از بین رفتند. اما در سالهای اخیر اپ های پزشکی خوب و کاربردی وارد بازار شدند که بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفته اند از سری اپلیکیشن های پزشکی می توان به اپلیکیشن پزشک‌بوک، اپلیکیشن پزشکت، اپلیکیشن دکتر ساینا، اپلیکیشن مشورپ اشاره کرد. همان طور که قبلا هم گفته بودیم شما در ابتدا باید برای ساخت اپلیکیشن موبایل پزشکی برنامه ریزی کنید که این برنامه ریزی به دو بخش برنامه کوتاه مدت و بلند مدت تقسیم می شود. دو قسمت کردن برنامه باعث می شود تا قیمت طراحی اپلیکیشن پزشکی معقول و به صرفه و دقیقا متناسب و با نیاز شما تعیین شود بدون کوچکترین اصراف مالی، به این صورت که شما برای طراحی اپلیکیشن اندروید پزشکی و طراحی اپلیکیشن ios پزشکی یک هدف مشخص می کنید با جزئیات پیش فرض اما کامل که شامل نیاز های کاربران شما و هدف از ساخت اپلیکیشن پزشکی در آن مطرح می شود و شرکت طراحی اپلیکیشن پزشکی موظف است با توضیحات کاملی که در اختیارتان قرار میدهد بگوید که برای شروع کدام فاز اپ را انتخاب کنبد و در ادامه راه چگونه نیاز سنجی کاربران را انجام دهید و متناسب با نیاز کاربر و سودآوری شما مسیر بلندمدت ساخت اپ پزشکی تدوین شود و به این جهت این روش بصرفه است چون همیشه شرایط ایده آلی که شما در ذهن دارید اتفاق نمی افتد به عنوان مثال شما فکر می کنید کاربران شما به امکاناتی نظیر ارسال و دریافت نسخه، دریافت مشاوره، نوبت دهی و پذیرش آنلاین احتیاج دارند و این امکانات را برای آنها فراهم میکنید اما در میانه راه متوجه می شوید که کابران شما فقط از سرویس نوبت دهی آنلاین شما استفاده می کنند و عملا شما هزینه اضافی برای سایر امکانات پرداخت کرده اید. در ادامه قصد دارم این پنج اپلیکیشن را باهم مقایسه کنم

استراتژی ساخت اپلیکیشن پزشکی

در طی سالهای گذشته تا به امروز و با توجه به بوجود آمدن و همه گیر شدن ویروس کرونا همان طور که متوجه شدید اهمیت آنلاین شدن کسب و کار بسیار پررنگ شده است از همین رو طراحی اپلیکیشن پزشکی در اولویت بسیاری از دکتر ها و سایر افراد فعال در این صنف قرار گرفته است. اما نکته اینجاست که ساخت اپلیکیشن موبایل پزشکی می تواند پروژه ای بزرگ و پیچیده باشد به همین خاطر قبل از شروع پروژه لازم است که یک داکیومنت از خواسته های خود به شرکت طراحی اپلیکیشن پزشکی ارائه داده و طبق توافق، مواردی که مورد نظر و نیاز شماست و قابل اجراست پروژه طراحی اپلیکیشن موبایل پزشکی شروع شود. شرکت طراحی اپلیکیشن پزشکی موظف طبق داکیومنت شما، مسیر درست و بدون اصراف هزینه را به شما نشان دهد تا علاوه بر اینکه شما به خواسته هایتان برسید قیمت طراحی اپلیکیشن پزشکی هم معقول و بصرفه محاسبه شود.

نام اپلیکیشن

پزشک‌بوک

پزشکت

دکتر ساینا

مشورپ

پذیرش ۲۴

حق عضویت

اجباری/رایگان

اجباری/رایگان

اجباری/رایگان

اجباری/رایگان

اختیاری/رایگان

مشاوره متنی

بلی

بلی

بلی

بلی

بلی

مشاوره صوتی

خیر

بلی

بلی

بلی

بلی

مشاوره ویدئویی

بلی

بلی

خیر

خیر

خیر

مشاوره به‌صورت ناشناس

خیر

بلی

خیر

بلی

خیر

نوبت‌دهی مشاوره آنلاین

بلی

بلی

خیر

خیر

خیر

نوبت‌دهی برای مطب

بلی

خیر

خیر

خیر

بلی

مقاله و مطالب علمی

بلی

بلی

بلی

بلی

بلی

خدمات دامپزشکی

خیر

بلی

خیر

خیر

خیر

خدمات پرستاری و پیراپزشکی

خیر

بلی

خیر

خیر

بلی

امکان حذف حساب کاربری

خیر

بلی

خیر

خیر

خیر

پرونده پزشکی الکترونیک

بلی

خیر

خیر

خیر

خیر

تعرفه‌های مشاوره همگی براساس تعرفه‌های نظام پزشکی محاسبه شده است.

هزینه‌ی تماس برحسب تعرفه‌های مخابراتی محاسبه می‌شود و هیچگونه هزینه‌ی بیشتری روی قبض منظور نخواهد شد.

موارد مهم طراحی اپلیکیشن پزشکی

برنامه ای که برای اهداف سلامتی جامعه، از جمله سیستم نظارت بر پزشکی خانگی، پایگاه داده های پزشکی برای متخصصان مراقبت های بهداشتی و غیره تهیه شده است کاربرد های بسیاری دارد. امروزه بستر اینترنت تمامی امور را از حالت عادی خود خارج نموده و کمک شایانی به جامعه پزشکی نموده است. بحران بیماری اخیر در جامعه اتفاقی پیش بینی نشده رغم خورد که پیامد های متعددی را به همراه داشت. در این زمان امور بهداشتی و اهمیت به سلامت افراد اهمیت بالایی پیدا کرد، طراحی اپلیکیشن سلامت پاسخی برای آسان نمودن مواجهه کادر درمانی با آمار بالای بیماران بود.

ساخت اپلیکیشن پزشکی کمک میکند تا افراد به بهترین شکل ممکن از خدماتی چون نوبت و رزرو آنلاین برخوردار شوند، تجویز دارو داشته باشند، دسترسی به تحقیقات پزشکی میسر میشود، ویزیت بیمار از راه دور صورت میگیرد، پزشکان متخصص معرف حضور کاربران قرار میگیرند و بسیاری از موارد پرکاربر دیگر فقط از همین طریق به اشخاص ارائه میشود.

با ساخت اپلیکیشن پزشکی میتوان اطلاعات مربوط به بیماران را جمع آوری کرد؛ به عنوان مثال  داروهایی که آنها مصرف می کنند، توصیه های پزشکان و روش های درمانی که در گذشته انجام داده اند همگی به شکل یک سابقه پزشکی دریافت شود و در یک فرم کامل به بیماران امکان می دهد به تاریخچه مشاوره سوابق پزشکی و نسخه های پزشکی خود دسترسی پیدا کنند

طراحی اپلیکیشن پزشکی شامل چه امکاناتی است؟

  1. دسترسی به پرونده های  پزشکی
  2. مشاهده برنامه پزشکان
  3. رزرو آنلاین نوبت
  4. تغییر و لغو قرار ملاقات
  5. دسترسی به نتایج آزمایش آزمایشگاهی
  6.  یادآوری قرار ملاقات
  7. دریافت یادآوری نسخه
  8. درخواست پر کردن نسخه ها
  9. اعلان آخرین اخبار 
  10. مشاهده رویدادهای بیمارستان
  1. بارگیری و بارگذاری گزارش هایی مانند اشعه ایکس
  2. اسکن سونوگرافی
  3. اسکن MRI
  4. پیگیری و نظارت بر تغییرات وزن و قد
  5. سطح گلوکز و کلسترول و سایر شاخص های سلامتی
  6. تماس مستقیم با پزشک
  7. مشاهده پروفایل پزشکان
  8. عکس ها ، نشریات آنها و سوابق یا اعتبارنامه ها
  9. تماس گرفتن با اورژانس
  10. مشاهده نقشه مسیر ورود به بخش های بیمارستان را نشان می دهد

سوالات متداول طراحی اپلیکیشن پزشکی

قیمت با توجه به امکانات مورد نظر برای طراحی متفاوت است اما برای شما پکیج های قیمتی طراحی کرده ایم که شروع قیمت آنها از 2.950.000 و 4.950.000 و 7.950.000 تومان است.

هدف این است تا با هزینه ای مناسب بستری برای بازاریابی کسب و کار، ارائه خدمات و فروش 24 ساعته، دسترسی آسان برای کاربران و .. برای کسب و کارها ایجاد شود

برای ثبت سفارش لازم است در ابتدا مشاوره ای برای بررسی نیاز های مشتری، بازار هدف صورت گیرد. سپس با مشخص شدن ویژگی ها قرار دادی نوشته میشود که بر طبق زمان بندی آن اپلیکیشن طراحی میشود

ممکن است در حین کار کردن سوالاتی ذهن کارفرما را درگیر کند و یا اپلیکیشن نیاز به آپدیت و به روز رسانی داشته باشد که این موارد شامل پشتیبانی است.

بله، ما بعد از تحویل کامل پروژه با ارسال نیرو  باتوجه به درخواست مشتری به محل، آموزش حضوری به همراه ظبط فیلم آموزشی تهیه کرده و به صورت رایگان در اختیار کارفرما قرار می دهیم

شرکت طراحی سایت وی سی

شرکت طراحی سایت وی سی با ارائه بروز ترین خدمات طراحی گرافیکی و همچنین طراحی سایت، آماده ارائه پاسخگویی به نیاز شما عزیزان در زمینه طراحی سایت حرفه ای است. شما می توانید برای شروع کار با کارشناسان مارکتینگ ما ارتباط گرفته تا بتوانید بهترین تصمیم را برای شروع کسب و کار دیجیتال خودتان بگیریدبرای ارتباط با کارشناسان مارکتینگ مجموعه وی سی می توانید از قسمت چت آنلاین وب سایت و یا قسمت ارتباط با مشاوران مارکتینگ، ارتباط بگیرید

نمونه کار های شرکت طراحی سایت وی سی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]