طراحی اپلیکیشن بیمارستان

ورود به دنیای دیجیتال و کسب و کار نوین

همان طور که میدانید با پیشرفت تکنولوژی و دانش بشریت و اکنون طراحی اپلیکیشن حرفه ای روز به روز به سمت دیجیتالی شدن کسب و کار ها، نهاد ها و سازمانهای مختلف می رویم از این رو طراحی اپلیکیشن بیمارستان را می توان مسئله ای مهم و کاربردی تلقی کرد. ساخت اپلیکیشن موبایل همچون طراحی اپلیکیشن فروشگاهی می تواند کاربرد های فراوانی داشته باشد که از جمله آنها می توان به مواردی مثل نوبت دهی آنلاین، نسخه آنلاین، مشاوره آنلاین، ارسال دارو، ارسال اورژانس و سایر فوریت های پزشکی آنلاین اشاره کرد. اگر کارفرما دید خود را کمی بازتر کند می تواند به پروژه طراحی اپلیکیشن بیمارستان مقداری گستره تر فکر کند به این صورت که نه تنها بیمارستان خود را در آن جای دهد بلکه بتواند تمامی بیمارستان های شهر خود را در آن اپلیکیشن جای دهد. از این رو کاربرد این اپلیکیشن بیشتر از گذشته بوده و همچنین سودآوری آن بیشتر می شود.

مشاوره اختصاصی وی سی

برای طراحی اپلیکیشن بیمارستان در قسمت قبل توضیحات کوتاهی صرفا به جهت اینکه دیدتان نسبت به ساخت اپلیکیشن موبایل بیمارستان باز شود گفته شد، حال باتوجه به گفته ها و نکته نظر های خودتان با احتساب سود و زیان و منفعت سازمان می توانید از مشاوره رایگان و اختصاصی شرکت طراحی اپلیکیشن وی سی بهرمند شوید و در صورت نیاز طراحی سایت حرفه ای در کنار اپلیکیشن داشته باشید. وی سی همیشه همراه صادق و قابل اعتماد شما خواهد بود. برای ارتباط با وی سی کافیست نام و شماره تماس خود را وارد کرده تا کارشناسان وی سی در سریع ترین زمان با شما تماس بگیرند.

وی سی به شما چه خدماتی ارائه می دهد

طراحی اختصاصی

مهم ترین مساله در طراحی اپلیکیشن مراکز درمانی بروز بودن آن از نظر ظاهری (ui) و کاربردی بودن آن (UX) تجربه کاربری آن است. وی سی همیشه سعی میکند جدیدترین تکنولوژی ها و امکانات در صنعت اپلیکیشن در سطح جهانی را در اپلیکیشن طراحی شده ارائه دهد.

کدنویسی اختصاصی

تمام اپلیکیشن های طراحی شده توسط وی سی از کد نوسی کاملا اختصاصی بهره میبرند و پس از انجام فرآیند (UI و UX) کد نویسی اختصاصی در بخش Front-End و Back-End را بر اساس تمام نیاز آغاز میکند و هیچ قسمتی از جاهای دیگر کپی نشده و به صورت کاملا اختصاصی انجام میپذیرد.

پنل ادمین حرفه ای

یکی از بخش های جذاب و اصلی یک اپلیکیشن بیمارستان پنل ادمین پیشرفته آن است که قلب تپنده اپلیکیشن به حساب می آید و تمام فرآیند های اصلی در آن انجام میپذیرد. همچنین آموزش لازم به کارفرمای محترم جهت استفاده از پنل ارائه خواهد شد.

قابلیت توسعه

یکی از مباحث مهم که تقریبا تمام اشخاص به آن فکر میکنند امکان توسعه اپلیکیشن در آینده است که باید از قبل در اپلیکیشن طراحی شده پیاده سازی شود. تمام اپلیکیشن بیمارستان طراحی شده توسط وی سی.

پشتیبانی حرفه ای

یکی دیگر از موارد مهم در یک طراحی اپلیکیشن مواردی است که بعد از فرآیند طراحی اپلیکیشن مراکز درمانی پیش می آیند در اینجاست که وی سی با پشتیبانی حرفه ای خود شما را تنها نخواهد گذاشت و در تمام طول مسیر همراه شما خواهد بود.

مشاوره اختصاصی و حرفه ای

قبل از هر کاری باید تمام مسیر انجام کار کاملا سنجیده شود و تنها یک مشاوره حرفه ای میتواند مسیر درست در این راه را به شما نشان دهد مشاوران وی سی همیشه آماده پاسخگویی و مشاوره به شما عزیزان می باشد.

مقایسه انواع اپلیکیشن های بیمارستانی

نام اپلیکیشن

اسنپ دکتر

زوپ

آی پینو

حق عضویت

اجباری/رایگان

اجباری/رایگان

اختیاری/رایگان

مشاوره متنی

بلی

بلی

بلی

مشاوره صوتی

بلی

بلی

خیر

مشاوره ویدئویی

خیر

بلی

خیر

مشاوره به‌صورت ناشناس

خیر

خیر

خیر

نوبت‌دهی مشاوره آنلاین

خیر

بلی

خیر

نوبت‌دهی برای مطب

خیر

بلی

خیر

مقاله و مطالب علمی

بلی

بلی

بله

خدمات دامپزشکی

خیر

خیر

خیر

خدمات پرستاری و پیراپزشکی

خیر

خیر

خیر

امکان حذف حساب کاربری

خیر

خیر

خیر

پرونده پزشکی الکترونیک

خیر

خیر

خیر

تعرفه‌های مشاوره همگی براساس تعرفه‌های نظام پزشکی محاسبه شده است.

هزینه‌ی تماس برحسب تعرفه‌های مخابراتی محاسبه می‌شود و هیچگونه هزینه‌ی بیشتری روی قبض منظور نخواهد شد.

قیمت طراحی اپلیکیشن بیمارستان

همان طور قبلا هم گفته بودیم قیمت طراحی اپلیکیشن بیمارستان بسته به نوع طراحی معماری نرم افزار، امکاناتی که کارفرما در نظر دارد و اینکه طراحی اپلیکیشن بیمارستان اندروید باشد یا طراحی اپلیکیشن بیمارستان ios باشد متفاوت است. اگر شما تا کنون تجربه کسب و کار آنلاین و به عنوان مثال سفارش طراحی اپلیکیشن کلینیک را ندارید به شما پیشنهاد می کنم که از همین ابتدا با برنامه ریزی شروع کنید

کیفیت و قیمت، دوعامل مهم و تاثیر گذار

طراحی اپلیکیشن حرفه ای بیمارستان باید به گونه ای باشد که قابل توسعه و پیشرفت باشد لذا برنامه ریزی شما ی تواند به چند فاز کوتاه مدت و بلند مدت تقسیم شود این روش باعث می شود قیمت طراحی اپلیکیشن بیمارستان تا میزان قابل توجهی کاهش یابد به این دلیل که شما تا حدودی از نیاز کاربران خود مطلع هستید و امکانات را برای کاربر خود فراهم میکنید اما مطمئن نیستید که کاربر شما از آن امکان اپلیکیشن شما استفاده می کند پس بهتر است با یکی از کاربرد هایی که مطمئن هستید پروژه طراحی را استارت بزنید و در ادامه با نظرسنجی و تست کاربرد سایر امکانات خود را برای کاربر ایجاد کنید.

به عنوان مثال شما امکان نسخه انلاین را ایجاد کرده اید اما کاربر شما فقط می خواهد از سیستم نوبت دهی آنلاین استفاده کند و اصلا نیازی به دریافت یا ارسال نسخه آنلاین ندارد! بنابر این هزینه ای که پرداخت میکنید بابت امکان نسخه آنلاین عملا بلا استفاده می شود. برای اینکه از بابت پشتیبانی نرم افزار خیال آسوده داشته باشید پیشنهاد می کنم با یک شرکت حرفه ای کار کنید.

شرکت طراحی اپلیکیشن وی سی در سال 1398 لقب بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن را ازآن خود کرد، اینکه وی سی لقب بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن بیمارستان به آن اختصاص داده شده یک شعار نیست! وی سی با توجه به تیم بسیار حرفه ای و متخصصی که دارد علاوه بر بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن در مباحث فنی، پشتیبان و متخصص اپلیکیشن است در مبحث تعیین قیمت طراحی اپلیکیشن بیمارستان میتوان گفت بسیار مناسب و معقول عمل کرده تا بتواند در زمینه طراحی اپلیکیشن اندروید بیمارستان و طراحی اپلیکیشن ios بیمارستان شرکای تجاری قوی و مستعدی برای خود فراهم کند. کیفیت، صداقت و قیمت مناسب شعار همیشگی وی سی بوده و هست. برای راهنمایی بیشتر و استفاده از مشاوره رایگان وی سی می توانید وی سی را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید و یا با شماره های 021888163322 تماس بگیرید ما همواره پاسخگوی شما هستیم.

سوالات متداول طراحی اپلیکیشن بیمارستان

هدف این است تا با هزینه ای مناسب بستری برای بازاریابی کسب و کار، ارائه خدمات 24 ساعته، دسترسی آسان برای کاربران و .. برای کسب و کارها ایجاد شود

بله، ما بعد از تحویل کامل پروژه با ارسال نیرو  باتوجه به درخواست مشتری به محل، آموزش حضوری به همراه ظبط فیلم آموزشی تهیه کرده و به صورت رایگان در اختیار کارفرما قرار می دهیم

قیمت با توجه به امکانات مورد نظر برای طراحی متفاوت است اما برای شما پکیج های قیمتی طراحی کرده ایم که شروع قیمت آنها از 2.950.000 و 4.950.000 و 7.950.000 تومان است.

برای ثبت سفارش لازم است در ابتدا مشاوره ای برای بررسی نیاز های مشتری، بازار هدف صورت گیرد. سپس با مشخص شدن ویژگی ها قرار دادی نوشته میشود که بر طبق زمان بندی آن اپلیکیشن طراحی میشود

پشتیبانی ازاین اپلیکیشن پر کاربرد شامل پاسخ گویی به سوالات متداول کارفرمایان و آپدیت های جدیدی اپلیکیشن میباشد.

شرکت طراحی سایت وی سی

شرکت طراحی سایت وی سی با ارائه بروز ترین خدمات طراحی گرافیکی و همچنین طراحی سایت، آماده ارائه پاسخگویی به نیاز شما عزیزان در زمینه طراحی سایت حرفه ای است. شما می توانید برای شروع کار با کارشناسان مارکتینگ ما ارتباط گرفته تا بتوانید بهترین تصمیم را برای شروع کسب و کار دیجیتال خودتان بگیریدبرای ارتباط با کارشناسان مارکتینگ مجموعه وی سی می توانید از قسمت چت آنلاین وب سایت و یا قسمت ارتباط با مشاوران مارکتینگ، ارتباط بگیرید

نمونه کار های شرکت طراحی سایت وی سی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]