طراحی سایت گردشگری

ورود به دنیای دیجیتال و کسب و کار نوین

در سال های اخیر به دلیل استقبال بالای مردم از خدمات شرکت های گردشگری، تعداد زیادی از آنها در کشور مشغول به فعالیت شده اند و هر روزه به تعداد آنها افزوده میشود! طراحی سایت گردشگری و طراحی اپلیکیشن گردشگری با هدف کسب اعتبار و شناخت وسیع تر صورت میگیرد و در حال حاضر نیاز یک شرکت معتبر به حساب می آید. زیرا افراد از شرکت های معتبر توقع دارند تا خدمات خود را به صورت آنلاین پیگیری و رزرو کنند. وب سایت های گردشگری میتوانند مشتریان بیشماری را جذب نمایند، فقط کافی است تا بهترین خدمات را عرضه دارید و نسبت به سایر شرکت ها عملکرد بهتری داشته باشید! جهت طراحی سایت حرفه ای و یا اپلیکیشن حرفه ای میتوانید از یک مشاوره تخصصی شروع نمایید.

مشاوره اختصاصی وی سی

برای شروع کار طراحی لازم است تا یک مشاوره ای به صورت خصوصی انجام پذیرد تا کارفرما اطلاعات مکافی در زمینه طراحی سایت گردشگری و توریستی و یا ساخت اپلیکیشن گردشگری پیدا کند! به همین دلیل شرکت طراحی سایت وی سِـــی با قرار دادن مشاورینی در این زمینه به صورت کاملا رایگان پاسخ گوی سوالات احتمالی شما عزیزان خواهد بود.

جهت طراحی سایت گردشگری میبایست نیاز بازار کار، محدوده مورد نظر کارفرما مورد بررسی و نقد قرار بگیرد.شما میتوانید طراحی اپلیکیشن حرفه ای در کنار وب سایت خود انجام دهید. در طی این مشاوره آنالیز کلی در زمینه کسب و کار شما انجام میشود و در صورت تمایل برنامه ای جهت تکمیل صحبت ها برای طراحی سایت نوشته میشود.

چرا طراحی سایت گردشگری؟

برای مطرح شدن در سطح وسیعی از جامعه لازم است تا به روش نوین اقدام نمایید تا این بار مخاطبان هدف شما در جست و جوی شما برایند. با داشتن یک سایت گردشگری میتوانید در نتایج جست و جوی افرادی که به دنبال خدمات گردشگری هستند عنوان شوید و از این طریق کاربران زیادی را جذب کنید. هدف از طراحی سایت گردشگری همانند طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای ویا طراحی سایت شرکتی، افزایش مشتری با به روز ترین تکنولژی های روز میباشد. سایت حرفه ای در زمینه گردشگری میتواند بسیار ساده و روان تمامی خدمات و امکانات تور های مسافرتی را توضیح داده و به صورت آنلاین رزرو مشتری انجام دهد.

وی سی به شما چه خدماتی ارائه می دهد

کسب اعتبار

شاید مهم ترین گزینه برای هر کسب و کاری کسب اعتبار باشد! تعداد بیشماری از شرکت های گردشگری وجود دارند برای آنکه بهصورت کاملا متمایز در سطح ملی مطرح شوید بهترین گزینه طراحی سایت است. طراحی سایت در تهران و یا سایت های گردشگری، معرفی کاملی از مجموعه گردشگری میتوانند خدمات گوناگونی را از این طریق ارائه کنند.

رزرو آنلاین

بهترین گزینه برای سایت های گردشگری و اپلیکیشن گردشگری علاوه بر آنکه جذب کاربر به صورت وسیع را در بر میگیرد آن است که به صورت آنلاین رزرو تور های گردشگری را انجام میدهد! بدین صورت اتومات و برنامه ریزی شده مشتریان خود را پیدا کرده و زمان بیشتری را برای بهبود کیفیت سفر ها اختصاص میدهید.

نمایش موقعیت جغرافیایی

وب سایت ها میتوانند به صورت اتوماتیک وار مکان های توریستی را با تاریخ دقیق سفر ها بر روی تقشه جغرافیایی نمایش دهند. علاوه بر لوکیشن قابلیت آن را دارند تا عکس های زیبایی از آن مکان را برای علاقه مندان به صورت بصری در دسترس قرار دهند. با طراحی سایت هنری می توان به این مهم دسترسی پیدا کرد.

شخصی سازی

شما میتوانید قابلیتی را به صورت اختصاصی در وب سایت گردشگری یا اپلیکیشن حرفه ای گردشگری قرار دهید. بدین صورت که علایق افراد را در یک فرم پرسش و پاسخ جست و جو کرده و متناسب با آن تور هایی را برای آن افراد پیشنهاد بدهید. از این طریق میتوانید به صورت غیر مستقیم ارتباط خوبی با مشتریان برقرار سازید.

سریع ترین اطلاع رسان

به روز ترین برنامه های سفر همواره میتواند در سایت قرار بگیرد و مشتریان در صورت تمایل میتوانند شماره تماس یا ایمیل خود را برای دریافت جدیدترین اخبار مانند طراحی سایت مشابه دیجی کالا در دسترس سایت قرار دهند. برای آنکه جدید ترین اخبار را در اختیار کاربران قرار دهید لازم است تا رضایت آنها را برای سر های بعدی به دست آورید.

دسترسی به محتوای کامل

ممکن است شما با ارسال پیامک اطلاع رسانی جزئی در مورد سفر ها متناسب با تاریخ اعلام شده ارسال نمایید. اشخاص در صورت تمایل میتوانند از طریق وب سایت به اطلاعات کامل تری دست پیدا کنند. بدین صورت لازم است تا به صورت خلاصه بیان نمایید برای اطلاعات بیشتر به وب سایت گردشگری رجوع نمایند مانند ساخت سایت شرکتی.

قیمت طراحی سایت گردشگری

با توجه به امکانات، آپشن هایی که برای سایت اتخاب میکنید و نوع وب سایت ، نوع پشتیبانی قیمت طراحی سایت مختلف می باشد. با امکانات به وجود آمده رسانه دیجیتال، اشخاص با هر مقدار سرمایه حساب شده ای میتوانند طراحی سایت در تهران با توجه به تعرفه ساخت سایت در تهران را انجام دهند. بدین منظور کافی است تا با کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید. هزینه طراحی سایت گردشگری با توجه به CNS  های از پیش طراحی شده و یا اختصاصی وامکانات مورد نظر در نظر گرفته میشود.

سوالات متداول طراحی سایت گردشگری

قیمت با توجه به امکانات مورد نظر برای طراحی متفاوت است اما برای شما پکیج های قیمتی طراحی کرده ایم که شروع قیمت آنها از 2.950.000 و 4.950.000 و 7.950.000 تومان است.

هدف این است تا شرکت گردشگری خود را به شکل گسترده ای معرفی کرده و با جذب مخاطب، مشتریان زیادی در این حوزه کسب نمایید

برای ثبت سفارش لازم است در ابتدا مشاوره ای برای بررسی نیاز های مشتری، بازار هدف صورت گیرد. سپس با مشخص شدن ویژگی ها قرار دادی نوشته میشود که بر طبق زمان بندی آن سایت طراحی میشود

این پشتیبانی شامل پاسخ گویی به سوالات احتمالی، آپدیت ها یا به روزرسانی های لازم برای سایت و سایر خدمات مشابه میباشد.

بله، ما بعد از تحویل کامل پروژه با ارسال نیرو  باتوجه به درخواست مشتری به محل، آموزش حضوری به همراه ظبط فیلم آموزشی تهیه کرده و به صورت رایگان در اختیار کارفرما قرار می دهیم

شرکت طراحی سایت وی سی

شرکت طراحی سایت وی سی با ارائه بروز ترین خدمات طراحی گرافیکی و همچنین طراحی سایت، آماده ارائه پاسخگویی به نیاز شما عزیزان در زمینه طراحی سایت حرفه ای است. شما می توانید برای شروع کار با کارشناسان مارکتینگ ما ارتباط گرفته تا بتوانید بهترین تصمیم را برای شروع کسب و کار دیجیتال خودتان بگیریدبرای ارتباط با کارشناسان مارکتینگ مجموعه وی سی می توانید از قسمت چت آنلاین وب سایت و یا قسمت ارتباط با مشاوران مارکتینگ، ارتباط بگیرید

نمونه کار های شرکت طراحی سایت وی سی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]