طراحی اپلیکیشن گردشگری

ورود به دنیای دیجیتال و کسب و کار نوین

امروز دیگر نقشه های کاغذی و هزینه بر برای پیدا کردن مکان های گردشگری عجیب به نظر میرسد! افراد ارتباط خوبی با برنامه های موبایل همچون گوگل مپ و … پیدا کرده اند. طراحی اپلیکیشن گردشگری میتواند تمامی نیاز های یک توریست و گردشگر را همچون اپلیکیشن فروشگاهی برطرف کند. طراحی اپلیکیشن حرفه ای به مراکز گردشگری کمک میکند که برنامه های جامع خود را به صورت مستقیم در اختیار مخاطبان خود قرار دهند. تصاویر گردشگری جذاب دل هر بیننده ای را به دست بیاورد و تیم مدیریتی مشتریان  بیشتری را ساپورت نماید. برای طراحی اپلیکیشن از یک مشاوره رایگان شروع کنید:

مشاوره اختصاصی وی سی

ممکن است با خود فکر کرده باشید ساخت اپلیکیشن برای صنعت گردشگری بسار هزینه بر و سخت خواهد بود!  در حالی که در فضای آنلاین رو به رشد بستر مناسبی ایجاد شده تا صنایع و خدمات بتوانند جایگاه خود را در شبکه اینترنت ثبت کنند. تیم طراحی وی ســی با در نظر گرفتن یک مشاوره رایگان این امکان را به شما میدهد تا به پاسخ تمامی سوالات خود در زمینه طراحی سایت حرفه ای و یا اپلیکیشن، قیمت طراحی سایت، اپلیکیشن دست پیدا کنید و با روند طراحی آشنا شوید.

شما فقط یک قدم تا ایجاد اپلیکیشن اختصاصی گردشگری فاصله دارید! فقط کافی است به صورت ساده نام و شماره خود را در جایگاه مشخص شده وارد نمایید تا مشاورین ما با شما تماس حاصل نمایند و توضیحات کاملی را در این باره در اختیارتان قرار دهند.

چرا طراحی اپلیکیشن گردشگری

چون این برنامه میتواند پاسخ گوی نیاز های یک گردشگر تا یک شهروند معمولی برای فعالیت های تفریحی و گردشی باشد. با طراحی اپلیکیشن افراد فعال حوزه گردشگری میتوانند امکانات و تور های خود را به صورت آنلاین اعلام نمایند و به این وسیله خدمات و عکس های منطقه مورد نظر را به تصویر عینی نمایش دهند. به این صورت نه تنها اعتماد سازی صورت میگیرد بلکه باعث جذب مخاطبان بیشتر و دایر شدن سفر های بیشتر خواهد شد. طراحی اپلیکیشن گردشگری میتواند به کاربر این اجازه را بدهد که برنامه های سفر خود ، مکان های بازدید، کارهایی را که در یک مکان یا موقعیت خاص انجام می دهد، و … را برنامه ریزی کند.

ویژگی های مهم در طراحی اپلیکیشن گردشگری

کسب اعتبار

اگر بتوانید نیاز های افراد را به وسیله اپ برطرف سازید و برنامه های گردشگری خوبی را تدوین کنید به خاطر کسب اعتبار از طریق اپ میتوانید هر بار تعداد بیشتری ازافراد را به مخاطبان خود بیفزایید. ضمن آن که مشتری های شما افزوده میشود هر روزه اعتبار و محبوبیت بیشتری پیدا میکنید.

رزرو آنلاین

در طراحی اپلیکیشن گردشگری میتوان قابلیت رزرو و ثبت آنلاین سفرهای پیشنهادی را انجام داد و حتی در برخی از موارد نیز این اپ ها با معرفی هتل های مخصوص تدارک رزرو آنلاین هتل را انجام میدهند. مهم این است افراد چه هدف و برنامه ای برای اپلیکیشن خود دارند.

نمایش موقعیت جغرافیایی

تمامی نقاط سفر میتواند در نقشه به نمایش درآید و مسیر سفر، عکس ها، مکان ها با توضیحات کامل و عکس ها برای کاربران قرار داده شود. به این صورت افراد با آگاهی قبلی از مسیر سفر لذت بیشتری خواهند برد و هم به صورت آگاهانه و منطقی سفر ها را رزروخوهند کرد.

شخصی سازی

بر طبق این برنامه ها افراد میتوانند با توجه به علایق خود سفرهای مختلفی را پیدا کنند. آنها میتوانند علایق خود را روی برنامه تعیین کرده و به این روش پیشنهادات ویژه ای را تماشا کنند. مکان ، هزینه ها، هتل ها نوع وسیله نقلیه از آن دسته مواردی است که میتواند کمککننده باشد.

سریع ترین اطلاع رسان

پیام رسانی از طریق اپلیکیشن موبایل بسیار راحت و با صرف کمترین هزینه صورت میگیرد. این پیامها به صورت نوتیفکیشن روی صفحه اصلی موبایل به نمایش در می آید. همچنین در صفحه اصلی اپلیکیشن بنا بر اولویت بندی ها این قابلیت برای اطلاع رسانی ها امکان پذیر است.

دسترسی به محتوای کامل

به وسیله اپلیکیشن ها افراد میتوانند به صورت کاملی از شرکت مورد نظر اطلاع پیدا کنند. توضیحات کامل در قالب درباره ما در اپلیکیشن قرار میگیرد. توضیح در مورد نحوه رزرو سفر ها، نوع سفر ها، مراکز مختلف گردشی همگی به صورت جامع گردآوری میشوند و این محتوا بعد از زراحی و در حین طراحی به اپ افزوده میشود.

قیمت طراحی اپلیکیشن گردشگری

تعرفه طراحی اپلیکیشن شامل یک هزینه پایه و یک قسمت نیز انتظارات وامکانات افزوده به اپ میباشد. نوع اپلیکیشن نیز در قیمت بسیار تاثیر گزار خواهد بود. بعد از مشخص نمودن این قسمت ها نوبت به سیستم عامل موبایل مورد نظرشما میرسد. قیمت طراحی اپلیکیشن گردشگری بسته به نوع سیستم عامل متغییر خواهد بود. طراحی اپلیکیشن گرشگری اندروید قیمت مناسب تری نسبت به ios  دارد چون بیشتر شناخته شده و طراحان زیادی در حوزه اندروید فعالیت دارند اما کمتر کسانی هستند که طراحی اپ برای ios  انجام میدهند.

هرچقدر اپلیکیشن امکانات مصرفی بهتری داشته باشد بیشتر مورد پذیریش کاربران قرار میگیرد و هرچقدر عملکرد سریع تری داشته باشد رضایت کاربران را بیشتر جلب خواهد نمود به همین طریق هر روزه تعداد بیشتری از افراد به تعداد استفاده کنندگان اپ افزوده خواهد شد.

برنامه ریزی برای طراحی اپلیکیشن گردشگری

در ابتدا برای پیاده سازی اپ توریستی خود برنامه آن را در نظر بگیرید و شرایطی را ایجاد کنید تا در صورتی که میخواهید برنامه های اپلیکیشن را وسعت ببخشید این امکان وجود داشته باشد. در حال حاظر اپلیکیشن های توریسیتی که در سطح بین المللی استفاده میشوند برنامه هایی چون تور های بازدید از مناطق دیدنی، تور یاده روی، ، تورهای دوچرخه سواری و تورهای عکاسی و … را برای بازدیدکنندگان ایجاد کردند و شرایطی را فراهم آوردند تا کاربران هنگام بازدید از اپ شما، به تنهایی جست و جو و با برنامه های مختلف آشنا شوندو در آن ثبت نام کنند.

اپلیکیشن های گردشگری به واسطه آنکه امکانات استفاده را به توریست ها نیز می دهند میتوانند به صورت اپلیکیشن چند زبانه ساخته شوند و از زبان ها و گویش های مختلف پشتیبانی نمایند. در این اپلیکیشن سعی میشود تمام مکان های گردشگری و مسیر های آن نقد شود و همراه با توضیحات کاملی چون نوع وسیله نقلیه، شرایط آب و هوایی ، ، بناها و جاذبه های دیدنی توضیح داده شود.

با ادغام شبکه های اجتماعی با اپلیکیشن به گردشگران امکان می دهد با به اشتراک گذاشتن تجربیات خود با دوستان و پیروان خود تعامل داشته باشند. این ویژگی بسیار خوبی برای جذب کاربران از سمت شبکه های اجتماعی خواهد بود! شما به وسیله تعریف و تمجید مشتریان دائم خود به افراد بیشتری شناخته میشوید.

سوالات متداول طراحی اپلیکیشن گردشگری

قیمت با توجه به امکانات مورد نظر برای طراحی متفاوت است اما برای شما پکیج های قیمتی طراحی کرده ایم که شروع قیمت آنها از 2.950.000 و 4.950.000 و 7.950.000 تومان است.

هدف ایجاد بستری برای ارائه خدمات و اطلاع رسانی هایی کامل برای علاقه مندان به سفر و گردشگری است که به صورت کامل توسط اپ ارائه میشود

برای ثبت سفارش لازم است در ابتدا مشاوره ای برای بررسی نیاز های مشتری، بازار هدف صورت گیرد. سپس با مشخص شدن ویژگی ها قرار دادی نوشته میشود که بر طبق زمان بندی آن اپلیکیشن طراحی میشود

ممکن از در طی استفاده از اپلیکیشن سوالاتی به وجود آید، نیاز به توسعه بیشتر و افزودن قابلیت های بیشتری باشد که این خدمات در پشتیبانی ارائه میشود.

بله، ما بعد از تحویل کامل پروژه با ارسال نیرو  باتوجه به درخواست مشتری به محل، آموزش حضوری به همراه ظبط فیلم آموزشی تهیه کرده و به صورت رایگان در اختیار کارفرما قرار می دهیم

شرکت طراحی سایت وی سی

شرکت طراحی سایت وی سی با ارائه بروز ترین خدمات طراحی گرافیکی و همچنین طراحی سایت، آماده ارائه پاسخگویی به نیاز شما عزیزان در زمینه طراحی سایت حرفه ای است. شما می توانید برای شروع کار با کارشناسان مارکتینگ ما ارتباط گرفته تا بتوانید بهترین تصمیم را برای شروع کسب و کار دیجیتال خودتان بگیریدبرای ارتباط با کارشناسان مارکتینگ مجموعه وی سی می توانید از قسمت چت آنلاین وب سایت و یا قسمت ارتباط با مشاوران مارکتینگ، ارتباط بگیرید

نمونه کار های شرکت طراحی سایت وی سی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]