طراحی سایت شهرداری

ورود به دنیای دیجیتال و کسب و کار نوین

در حالی که افراد جامعه به خدمات آنلاین رسانه های دیجیتال رو می آورند، بستر اینترنت فضای بهتری برای ارتباط مستقیم با شهروندان تبدیل خواهد شد. از آن جایی که در سال های اخیر فاصله اجتماعی اهمیت زیادی پیدا کرد، بستر اینترنت و طراحی سایت کارآمد تر خوانده شده و از حضور غیر ضروری و ازدحام در مراکزی مثل شهرداری جلوگیری به عمل آمد. طراحی سایت شهرداری میتواند اقدامی مفید برای ارتباط مستقیم شهروندان شهر با مسئولین بخش های مرتبط باشد و حتی به صورت یک اطلاع رسانی بسیار سریع برای شهروندان تلقی شود! برای ساخت سایت شهرداری از یک مشاوره اختصاصی با شرکت طراحی سایت حرفه ای وی ســــی شروع کنید.

مشاوره اختصاصی

مشاوره اختصاصی برای آشنایی بیشتر با فرایند طراحی سایت حرفه ای و طراحی سایت اختصاصی صورت میگیرد. هر شخص و سازمانی میتواند از این مشاوره به صورت کاملا رایگان استفاده کند و سوالات خود را با مشاورین ما در میان بگذارد. تمام هزینه های سایت از جمله قیمت طراحی سایت شهرداری، مراحل ساخت، نحوه مدیریت و… در این مشاوره در میان گذاشته خواهد شد.

شرکت طراحی اپلیکیشن و سایت وی سی  بستری به وجود آورده تا تا با یک گفت و گوی کاملا تخصصی در رابطه با طراحی اطلاعات کاملی را در اختیارتان قرار دهیم و راهنمایی های لازم را عرضه کنیم. برای استفاده از این مشاوره کافی است شماره و نام خود را در قسمت مشخص شده قرار دهید تا ما با شما تماس حاصل نماییم.

چرا طراحی سایت شهرداری؟

یکی از اهداف شهرداری ها سهیم ساختن شهروندان در فعالیت های شهر، آگاهی و اطلاع رسانی به آن ها در جهت پروژه های در حال انجام، روند توسعه شهری و … خواهد بود. یک طراحی وب سایت شهرداری جدید ترین و به روزترین اخبار مورد نیاز شهروندان را در دسترس آنها قرار میدهد. باعث میشود تعامل بیشتری بین شهرداری و مردم به وجود آید. این طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت سازمانی میتواند پاسخ گوی بسیاری از فعالیت های شهری و نیاز شهروندان باشد و بنا بر تصمیمات شهردار و مسئولیت های موجود شکل پذیرد.

ویژگی های مهم در طراحی سایت شهرداری

سازگاری با موبایل

برای برقراری ارتباط موثر و تعامل شهروندان بهترین گزینه تلفن های همراه خواهد بود؛ زیرا تمامی افراد جامعه  به آن دسترسی خواهند داشت و در هر زمانی میتوانند آن را چک کرده و از اخبار شهری مطلع شوند. اکنون تمامی وب سایت ها باید با تلفن های همراه هماهنگی داشته باشند مانند طراحی سایت مشابه دیجی کالا که یکی از معرف ترین هاست.

دسته بندی دقیق

برای پیدا کردن قسمت های مختلف سایت دسته بندی ها صورت میگیرند تا کاربران در حین ورود به سایت بتوانند قسمت های مورد نظرشان را پیدا کنند. در صورتی که دسته بندی درستی در طراحی سایت شهرداری وجود نداشته باشد سایت نمیتواند برای افراد مفید واقع شود مانند یک طراحی سایت فروشگاه اینترنتی زیبا.

سرعت بالای پردازش اطلاعات

افراد حوصله ندارند برای لود شدن وب سایت شما مدتی را صبر کنند چون در همان لحظه ممکن است یک نوتیفیکیشن جدید حواس آنها را به سمتی دیگر ببرد. در عصر دیجیتال سرعت عملکرد بسیار اهمیت دارد زیرا فرصت ها در همین دقایق نهفته هستند با طراحی سایت درتهران. سرعت سایت باید کنترل و بالا رود.

سازگاری مرورگر

وقتی طراح وب سایت را برسی میکند آن را در مرورگر های مختلف تست کرده و در صورت اطمینان از کارایی کامل آن در تمامی مرورگر های مورد استفاده سایت را تحویل خواهد داد. این موضوع خیلی اهمیت دارد زیرا در غیر این صورت سایت شهرداری برای بسیاری از افراد مورد استفاده نخواهد بود.

طراحی ساده و شفاف

سایت شهرداری برای مخاطبان زیادی که شامل شهروندان معمولی میشود در نظر گرفته شده به همین دلیل هم باید سادگی در آن اولویت قرار بگیرد سپس زیبایی های بصری آن را تکمیل کند. در چنین سایتی اولویت کارکرد خواهد بود تا طراحی پیچیده و گیج کننده.

مدیریت صحیح

مطالب و اخبار باید در زمان مشخص شده در سایت قرار بگیرند تا مورد استفاده قرار بگیرند. جای قرار گرفتن این محتوا نیز بر حسب اولویت بندی باید مدیریت شود و در صورت نیاز ترتیب آن عوض شود. تمامی این موارد باید در دسترس مدیریت قرار گیرد و با آگاهی انجام پذیرد.

قیمت طراحی سایت شهرداری

تعرفه طراحی برای ساخت سایت شهرداری و طراحی اپلیکیشن بنا بر نیاز و سفارشات متفات خواهد بود. نوع سایت تعیین کننده هزینه وب سایت خواهد بود. سایت های اختصاصی قیمتی بالاتر نسبت به سایت های معمولی با cns  از پیش طراحی شده دارند. همچنین طراحی سایت اختصاصی حداقل یک ماه زمان خواهد برد و به یک طراح حرفه ای نیاز دارد. برای اطلاع از قیمت سایت شهرداری با ما در تماس باشید تا بتوانیم راهنمایی های لازم را برای شما انجام دهیم.

طراحی سایت پایه

طراحی با CMS آماده
شروع از 2.950 میلیون تومان
  • رابط کاربری آماده + تصاویر اختصاصی
  • پنل مدیریت حرفه ای
  • فروشگاهی / شرکتی
  • سرعت متوسط
  • آموزش حضوری + فیلم آموزشی
  • سازگار با موتور جستجوی گوگل
  • گارانتی یکساله
  •  

طراحی سایت ویژه

طراحی با CMS اختصاصی و کد نویسی
شروع از 7.950 میلیون تومان
  • رابط کاربری اختصاصی به همراه تصاویر و لوگو
  • پنل مدیریت حرفه ای
  • فروشگاهی / شرکتی
  • امنیت بسیار پیشرفته
  • سرعت عالی
  • بارگذاری 50 محصول کامل
  • آموزش حضوری + فیلم آموزشی
  • سازگار با موتور جستجوی گوگل
  • گارانتی یکساله
ویژه

طراحی سایت حرفه ای

طراحی با CMS آماده
شروع از 4.950 میلیون تومان
  • رابط کاربری اختصاصی به همراه تصاویر و لوگو
  • پنل مدیریت حرفه ای
  • فروشگاهی / شرکتی
  • سرعت خوب
  • بارگذاری 30 محصول کامل
  • آموزش حضوری + فیلم آموزشی
  • سازگار با موتور جستجوی گوگل
  • گارانتی یکساله

سوالات متداول طراحی سایت شهرداری

قیمت با توجه به امکانات مورد نظر برای طراحی متفاوت است اما برای شما پکیج های قیمتی طراحی کرده ایم که شروع قیمت آنها از 2.950.000 و 4.950.000 و 7.950.000 تومان است.

هدف از ساخت سایت شهرداری خدمت رسانی به شهروندان و مطلع ساختن آنان از فعالیت ها و اخبار مهم شهر خواهد بود

برای ثبت سفارش لازم است در ابتدا مشاوره ای برای بررسی نیاز های مشتری، بازار هدف صورت گیرد. سپس با مشخص شدن ویژگی ها قرار دادی نوشته میشود که بر طبق زمان بندی آن سایت طراحی میشود

پشتیبانی برای اطمینان خاطر از طراحی، سوالات احتمالی که برای مدیریت وب سایت ممکن است پیش آید، امنیت و به روز رسانی ها در نظر گرفته شده است.

بله، ما بعد از تحویل کامل پروژه با ارسال نیرو  باتوجه به درخواست مشتری به محل، آموزش حضوری به همراه ظبط فیلم آموزشی تهیه کرده و به صورت رایگان در اختیار کارفرما قرار می دهیم

شرکت طراحی سایت وی سی

شرکت طراحی سایت وی سی با ارائه بروز ترین خدمات طراحی گرافیکی و همچنین طراحی سایت، آماده ارائه پاسخگویی به نیاز شما عزیزان در زمینه طراحی سایت حرفه ای است. شما می توانید برای شروع کار با کارشناسان مارکتینگ ما ارتباط گرفته تا بتوانید بهترین تصمیم را برای شروع کسب و کار دیجیتال خودتان بگیریدبرای ارتباط با کارشناسان مارکتینگ مجموعه وی سی می توانید از قسمت چت آنلاین وب سایت و یا قسمت ارتباط با مشاوران مارکتینگ، ارتباط بگیرید

نمونه کار های شرکت طراحی سایت وی سی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]