طراحی سایت سازمانی

ورود به دنیای دیجیتال و کسب و کار نوین

برای بالا بردن سرعت رسیدگی به امور سازمانی و ارائه خدماتی با کیفیت برای تعداد زیادی از افراد لازم است که خدمات سازمان را با طراحی سایت حرفه ای وارد بستر اینترنت کنید. در عصر امروز افراد ارتباط خوبی با رسانه های دیجیتال برقرار ساخته اند و شما با ارائه خدمات مورد نیاز آن ها به صورت آنلاین میتوانید در وقت و زمان صرفه  جویی کرده و رضایت مخاطبان را جلب نمایید.طراحی سایت سازمانی کمک میکند تمام اطلاعات و مشخصات لازم را بدون نوشتن حضوری به صورت آرشیو در دسترس داشته باشید. شرکت طراحی سایت وی سی با داشتن سابقه طولانی و افراد متخصص در زمینه ساخت وب سایت سازمانی مشاوره ای را برای آغاز به کار در نظر گرفته است:

مشاوره اختصاصی وی سی

برای ساخت سایت سازمانی ممکن است سوالاتی در ذهنتان به وجود آمده باشد! این مشاوره به صورت کاملا رایگان پاسخ گوی سوالات شما خواهد بود. شما میتوانید خواسته ها و نظرات خود را در رابطه با این موضوع مطرح کنید و در کنار طراحی سایت شرکتی، طراحی اپلیکیشن حرفه ای نیز انجام دهید. مشاورین به شما کمک خواهند کرد تا اطلاعات دقیقی برای طراحی سایت همچون طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای کسب نمایید. انواع مختلفی از وب سایت ها وجود دارند برای اینکه بهترین گزینه را انتخاب کنید لازم است که از یک مشاوره استفاده کنید. برای استفاده از این مشاوره کافی است تا نام و شماره خود را در فرم زیر وارد سازید.

چرا طراحی سایت سازمانی؟

برای آنکه بتوانید رضایت افراد را در سطحی وسیع جلب نمایید لازم است تا با نیاز آن ها آشنا باشید. در حال حاضر رسانه دیجیتال و بستر اینترنت با برطرف ساختن نیاز افراد با سرعت بخشیدن به امور روزمره و در دسترس قرار دادن آن باعث شده تا افراد با وجود امکانات این بستر از سازمان ها و موسسات انتظار قرار دادن امکانات دیجیتال مانند طراحی سایت مشابه دیجی کالا و به روزی را داشته باشند. طراحی وب سایت به صورت خیلی ساده تمامی این نیاز ها را برطرف کرده و موجب رضایت اشخاص شده و به امور دفتری نظم میبخشد.

ویژگی های مهم طراحی سایت سازمانی

سازگاری با موبایل

چون تمامی افراد به سیستم کامپویتر دسترسی ندارند، و گوشی های موبایل هوشمند قابلیت ارائه بسیاری از خدمات را دارد، وب سایتی که برای سازمان ها طراحی میشود باید این امکان را داشته باشد تا با ساختار صفحه نمایش موبایل هماهنگ شود مانند طراحی اپلیکیشن. به این ویژگی ریسپانسیو میگویند باید برای تمامی وب سایت ها رعایت شود.

برنامه ریزی و دسته بندی دقیق

کاربران و متقاضیان سایت سازمانی طیف وسیعی از افراد هستند که هریک برای جست و جوی مطلب خاصی وارد سایت میشوند مانند طراحی سایت شرکتی. آنها باید به راحتی به محتوا دسترسی داشته باشند و این دسترسی با یک نظم و دسته بندی درست محتوا تعریف میشود. تمامی امکانات و خدمات باید با جزئیات کامل دسته بندی شود.

سرعت بالای پردازش اطلاعات

وبسایت سازمانی به لحاظ استفاده زیاد کاربران باید سرعت خوبی برای پردازش و لود محتوا داشته باشد. سرعت اینترنت برای همه افراد به خوبی نیست و طراح سایت باید تمامی تصاویر و محتوای وب سایت را به صورت بهینه برای سایت در نظر گیرد تا سرعت لود تصاویر، ویدیو و سایر جزئیات دیگر بهبود یابد.

سازگاری مرورگر

تمامی افراد از یک نوع مرورگر برای بهره از اینترنت استفاده نمیکنند. در حال حاضر مرورگر های مختلفی وجود دارد که در کار طراحی سایت سازمانی باید به آن دقت شود! تا بعد از اتمام کار طراحی تمامی افراد بتوانند از وب سایت سازمانی استفاده کنند و مشکلی در این حین به وجود نیاید. با طراحی سایت در تهران و طراحی اپلیکیشن شرکت وی سی میتوانیم این مشکل را بر طرف نماییم.

طراحی ساده و شفاف

سایت سازمانی برای رده سنی مختلفی به کار میرود که ممکن است آشنایی خیلی زیادی با بستر اینترنت نداشته باششند. وب سایت باید برای این دسته از افراد نیز جواب گو باشد! پس ظاهر شکیل و گرافیک جذاب مانند طراحی سایت مشابه دیجی کالا در عین سادگی استفاده میشود و تمامی قسمت ها خیلی ساده و روان به نمایش گذاشته میشود.

مدیریت صحیح

حال که بیشتر خدمات و امکانات توسط وب سایت سازمانی ارائه میشود و از کارهای دفتری کاسته میشود لازم میشود تا مدیریت درستی بر روی وب سایت انجام شود. تمامی امور باید کنترل و پیگیری شوند تا از صحت انجام درست کار مطلع گردید. در عصر دیجینال مدیریت اهمیت به سزایی برای جلب رضایت مشتریان دارد. که با طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای میتوانیم به این مهم دست یابیم.

قیمت طراحی سایت سازمانی

هزینه این سایت به صورت تمام و کمال به نوع وب سایتمنتخب شما بستگی دارد. امکانات حرفه ای و افزودن قابلیت های اختصاصی نیز از این موضوع مثتثنی نیست. برای اطلاع دقیق از قیمت طراحی سایت سازمانی کافی است از طریق شماره های موجود در سایت با ما در ارتباط باشید. یک سری قیمت پایه ساخت سایت برای طراحی وجود دارد که برای آشنایی اولیه در خدما شما عزیزان قرار داده ایم.

طراحی سایت پایه

طراحی با CMS آماده
شروع از 2.950 میلیون تومان
  • رابط کاربری آماده + تصاویر اختصاصی
  • پنل مدیریت حرفه ای
  • فروشگاهی / شرکتی
  • سرعت متوسط
  • آموزش حضوری + فیلم آموزشی
  • سازگار با موتور جستجوی گوگل
  • گارانتی یکساله
  •  

طراحی سایت ویژه

طراحی با CMS اختصاصی و کد نویسی
شروع از 7.950 میلیون تومان
  • رابط کاربری اختصاصی به همراه تصاویر و لوگو
  • پنل مدیریت حرفه ای
  • فروشگاهی / شرکتی
  • امنیت بسیار پیشرفته
  • سرعت عالی
  • بارگذاری 50 محصول کامل
  • آموزش حضوری + فیلم آموزشی
  • سازگار با موتور جستجوی گوگل
  • گارانتی یکساله
ویژه

طراحی سایت حرفه ای

طراحی با CMS آماده
شروع از 4.950 میلیون تومان
  • رابط کاربری اختصاصی به همراه تصاویر و لوگو
  • پنل مدیریت حرفه ای
  • فروشگاهی / شرکتی
  • سرعت خوب
  • بارگذاری 30 محصول کامل
  • آموزش حضوری + فیلم آموزشی
  • سازگار با موتور جستجوی گوگل
  • گارانتی یکساله

سوالات متداول طراحی سایت سازمانی

قیمت با توجه به امکانات مورد نظر برای طراحی متفاوت است اما برای شما پکیج های قیمتی طراحی کرده ایم که شروع قیمت آنها از 2.950.000 و 4.950.000 و 7.950.000 تومان است.

ارائه خدمات آنلاین به طیف گسترده ای از افراد برای صرفه جویی در هزینه ها و زمان ارزشمند افراد و مدیریت راحت تر از اهداف طراحی چنین سایتی است

برای ثبت سفارش لازم است در ابتدا مشاوره ای برای بررسی نیاز های مشتری، بازار هدف صورت گیرد. سپس با مشخص شدن ویژگی ها قرار دادی نوشته میشود که بر طبق زمان بندی آن سایت طراحی میشود

در حین کار با سایت احتمال به وجود آمدن سوالاتی از جانب سایت برایتان باشد. این پشتیبانی برای راهنمایی های ویژه، به روز رسانی ها و برطرف ساختن نیاز های مدیریتی در نظر گرفته شده است.

بله، ما بعد از تحویل کامل پروژه با ارسال نیرو  باتوجه به درخواست مشتری به محل، آموزش حضوری به همراه ظبط فیلم آموزشی تهیه کرده و به صورت رایگان در اختیار کارفرما قرار می دهیم

شرکت طراحی سایت وی سی

شرکت طراحی سایت وی سی با ارائه بروز ترین خدمات طراحی گرافیکی و همچنین طراحی سایت، آماده ارائه پاسخگویی به نیاز شما عزیزان در زمینه طراحی سایت حرفه ای است. شما می توانید برای شروع کار با کارشناسان مارکتینگ ما ارتباط گرفته تا بتوانید بهترین تصمیم را برای شروع کسب و کار دیجیتال خودتان بگیریدبرای ارتباط با کارشناسان مارکتینگ مجموعه وی سی می توانید از قسمت چت آنلاین وب سایت و یا قسمت ارتباط با مشاوران مارکتینگ، ارتباط بگیرید

نمونه کار های شرکت طراحی سایت وی سی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]