طراحی سایت دانشگاهی

ورود به دنیای دیجیتال و کسب و کار نوین

هرکدام از دانشگاه های معتبر جهان وب سایتی را به خود اختصاصی داده اند. طراحی سایت دانشگاهی میتواند معرفی و چشم انداز آموزش را به خوبی برای اشخاص به نمایش گذارد. در زمان کنونی طراحی سایت دانشگاه برای هر دانشگاه و موسسه آموزشی لازم میباشد. این وب سایت ها شرایط ثبت نام، انواع رشته ها، معرفی اساتید، ارتباط با دانشجویان، برنامه های درسی، سینمار ها ، اطلاعیه ها و … را در اختیار کاربران، دانشجویان، اساتید میگدارند و بدین روش امور با راحتی و سرعت بیشتری پیش خواهد رفت. همچنین شرکت نرم افزاری وی سی با طراحی سایت حرفه ای و طراحی اپلیکیشن حرفه ای می تواند در این امر کمک بسزایی نماید.

مشاوره اختصاصی وی سی

برای شروع طراحی سایت دانشگاهی پیشنهاد میشود که از یک مشاوره اختصاصی آغاز نمایید. شرکت طراحی سایت وی سی با سابقه بالا در کار طراحی انواع سایت ها مانند طراحی سایت مشابه دیجی کالا، طراحی سایت شرکتی و طراحی فروشگاه اینترنتی در کنار شما خواهد بود، تا با توضیحات تکمیلی پاسخ گوی سوالات احتمالی شما باشد. در طی این مشاوره نیاز های یک سایت دانشگاهی به روز و امکانات حرفه ای برای شما شرح داده خواهد شد و شما میتوانید بدین روش، طراحی سایت در تهران بهترین انتخاب را داشته باشید. برای استفاده از این مشاوره کافی است تا نام و شماره ی خود را در فرم زیر وارد کرده تا مشاورین ما با شما تماس گیرند.

چرا طراحی سایت دانشگاهی؟

سایت ها یکی از معتبر ترین رسانه های دیجیتال در عصر کنونی هستند که میتوانند امکانات زیادی را برای پیشبرد اهداف و روند موسسات، دانشگاه ها و … فراهم آورند. طراحی سایت دانشگاهی یکی از پیش نیاز ها برای هر دانشگاهی به شمار می آید که از اعتبار بالایی برخوردار است. با طراحی چنین وب سایت کاربران میتوانند اطلاعات کافی در مورد دانشگاه، شیوه ثبت نام، نحوه برگزاری کلاس ها، آشنایی با اساتید و ارتباط با دانشجویان را برقرار کنند مانند طراحی سایت آموزشی تا از طریق اطلاع رسانی، تمامی امور با هماهنگی های لازم پیش رود و دانشجویان با برنامه ریزی دقیق به تحصیل مشغول شوند.

ویژگی های مهم طراحی سایت دانشگاهی

سازگاری با موبایل

دانشجویان از قشری از جامعه هستند که معمولا برای تحصیل وانجام تحقیقات خود از اینترنت بهره میبرند. برای دسترسی بیشتر به برنامه ریزی و کلاس ها و یا حتی اطلاعیه ها لازم است تا جدیدترین اخبار در گوشی های همراه در دسترس آنها قرار گیرد همانند طراحی اپلیکیشن حرفه ای بدین ترتیب لازم است تا سازگاری لازم صورت پذیرد.

برنامه ریزی و دسته بندی دقیق

سایت دانشگاهی امکانات متعددی را برای افراد فراهم می آورد  که برای دسترسی سریع و جست و جوی آسان نیاز به دسته بندی و طبقه بندی محتوا و خدمات دارد. در نتیجه برای شکل گیری وب سایت در ابتدا محتوای مشخص شده و طی برنامه ریزی در دسته های مختلف جای میگیرد مثل طراحی سایت مشابه دیجی کالا.

سرعت بالای پردازش اطلاعات

اطلاعات سایت میبایست با سرعت مناسبی در اختیار افراد قرار بگیرد تا در برنامه درسی دانشجویان خللی ایجاد نشود. در غیر این صورت کاربران در حین استفاده از وب سایت با نارضایتی و ایجاد مشکلاتی چون انتخاب دروس و سایر امور دانشجویی مواجه خواهند شد. ساخت وب سایت دانشگاه باید بصورت جذاب باشد.

سازگاری مرورگر

مرورگر های مختلفی برای استفاده از بستر اینترنت وجود دارد، و هر شخصی بنابر موارد استفاده و نیاز از مرورگر مخصوصی استفاده میکند. اکنون بر خلاف گذشته سعی میشود تا ساخت وب سایت ها در تمامی مرورگر ها به آسانی به نمایش در آید تا مشکلی در استفاده از سایت برای کاربر وجود نداشته باشد.

طراحی ساده و کاربردی

در تمامی سایت های رسمی سعی میشود تا سادگی کار حفظ گردد. در حال حاضر طرح های گرافیکی بسیار متنوعی در حال استفاده در وب سایت ها و طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود است، اما همیشه کاربری این وب سایت ها باید ملاک انتخاب رابط کاربری و طرح های مورد استفاده در سایت باشد.

مدیریت صحیح

برای اینکه برنامه ریزی ها و امور دانشجویی با دقت لازم بدون وجود هیچ مشکلی پیش رود، لازم به نظارت و مدیریت دارد. بخش های مختلف سایت مانند طراحی سایت شرکتی در نظارت کامل مدیریت باید به درستی خدمات را ارائه نمایند و نیاز کاربران را برطرف سازند در غیر این صورت با نارضایتی کاربران مواجه خواهید شد.

قیمت طراحی سایت دانشگاهی

برای اطلاع از تعرفه طراحی سایت دانشگاهی و تعرفه طراحی سایت حرفه ای همچنین تعرفه طراحی سایت در تهران لازم است تا با ما در تماس باشید. این هزینه وابسته به مواردی چون نوع سایت و خدمات ارائه دهنده آن میباشد. در این قسمت هزینه های پایه را برای شما قرار داده ایم.

سوالات متداول طراحی سایت دانشگاهی

قیمت با توجه به امکانات مورد نظر برای طراحی متفاوت است اما برای شما پکیج های قیمتی طراحی کرده ایم که شروع قیمت آنها از 2.950.000 و 4.950.000 و 7.950.000 تومان است.

اطلاع رسانی و قرار دادن محتوای مورد نظر کاربران اینترنتی در سریع ترین زمان ممکن با بالاترین کیفیت و امکانات روز

برای ثبت سفارش لازم است در ابتدا مشاوره ای برای بررسی نیاز های مشتری، بازار هدف صورت گیرد. سپس با مشخص شدن ویژگی ها قرار دادی نوشته میشود که بر طبق زمان بندی آن سایت طراحی میشود

در حین انجام کار با سایت ممکن از سوالات احتمالی یا مشکلاتی به وجود آید، پشتیبانی سایت پاسخ گوی این نیاز ها خواهد بود.

بله، ما بعد از تحویل کامل پروژه با ارسال نیرو  باتوجه به درخواست مشتری به محل، آموزش حضوری به همراه ظبط فیلم آموزشی تهیه کرده و به صورت رایگان در اختیار کارفرما قرار می دهیم

شرکت طراحی سایت وی سی

شرکت طراحی سایت وی سی با ارائه بروز ترین خدمات طراحی گرافیکی و همچنین طراحی سایت، آماده ارائه پاسخگویی به نیاز شما عزیزان در زمینه طراحی سایت حرفه ای است. شما می توانید برای شروع کار با کارشناسان مارکتینگ ما ارتباط گرفته تا بتوانید بهترین تصمیم را برای شروع کسب و کار دیجیتال خودتان بگیریدبرای ارتباط با کارشناسان مارکتینگ مجموعه وی سی می توانید از قسمت چت آنلاین وب سایت و یا قسمت ارتباط با مشاوران مارکتینگ، ارتباط بگیرید

نمونه کار های شرکت طراحی سایت وی سی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 1]