طراحی سایت آموزشی

ورود به دنیای دیجیتال و کسب و کار نوین

در بازه زمانی اکنون با توجه به پیشرفت روز افزون دنیای تکنلوژی و علم بشیریت و همچنین با وجود پدیدار شدن ویروس کرونا بحث طراحی سایت آموزشی جز یکی از دقدقه های فرهنگیان و در کل صنف آموزش قرار گرفته است.با توجه به آنلاین شدن کسب و کار های مختلف و به خصوص عادت کردن مردم به اینکه کارهای روز مره خود را به صورت مجازی و آنلاین جلو ببرند طراحی اپلیکیشن آموزشی مسئله مهم و کاربردی تلقی می شود. همان طور که کمی در ذهن خود رجوع کنیم متوجه می شویم که کسب و کار های سنتی چقدر آسیب پذیر هستند و چقدر رو به زوال پس در دنیای امروز اگر کسب و کاری داریم باید آن را آنلاین کنیم و بخصوص اگر کسب و کار ما حول محور آموزش می چرخد باید به طراحی اپلیکیشن آموزشی فکر کنیم و در صدد استفاده و بهره وری از آن باشیم. در ادامه در رابطه با اینکه شما برای سفارش طراحی اپلیکیشن و همچینین طراحی سایت حرفه ای به چه اطلاعاتی نیاز دارید صحبت می کنیم.

مشاوره اختصاصی وی سی

قبل از اینکه پروژه ساخت اپلیکیشن آموزشی یا طراحی سایت آموزشی را شروع کنید به شما پیشنهاد می کنم یک مطالعه جزئی در رابطه با سرگذشت اپ های موفق داشته باشید مانند طراحی سایت مشابه دیجی کالا و طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا تا دید بهتری از بازار این پروژه و چالش های آن داشته باشید. زمانی که شما تاریخچه پروژه های موفق را مطالعه کنید اولین نکته ای که به چشم می آید پشتیبانی قوی و خوب آن مجموعه برای طراحی سایت در تهران است. وی سی در طی سال های فعالیت خودر در زمینه طراحی اپلیکیشن آموزشی و طراحی فروشگاه اینترنتی توانسته علاوه بر طراحی و رفع نیاز کارفرمایان بهترین نرم افزار هارا طراحی و تولید کند بلکه در مسیر موفقیت، به کارفرما بهترین مشاوره ها و راهکار های بهرمندی از دنیای دیجیتال را ارئه داده است. برای استفاده از خدمات مشاوره و پشتیبانی وی سی کافی است نام خود و یا برند تان را به همراه شماره تلفن خود وارد کرده تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان با شما تماس بگیرند. 

چرا طراحی سایت آموزشی؟

وب سایت هایی مانند وب سایت آموزشی و یا طراحی سایت شرکتی با ارائه محتوای مفید در خدمت آموزش کاربران فعالیت دارند. افراد در سطح اینترنت در جست و جوی آموزش و حل مسائل خود هستند!! طراحی سایت های مختص آموزش از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و کاربران را به شدت جذب خود خواهند کرد مانند یک طراحی سایت حرفه ای. کافی است تا محتوای مفید و جذابی را ارائه نمایید. اساتید و هرشخصی در این بستر میتواند دانش و تجارب خود را با دیگر افراد به اشتراک بگذارد و از این طریق کسب درامد داشته باشد. طراحی سایت آموزشی برای تمامی اشخاص علاقه مند به آموزش و اشتراک مطالب مفید امکان پذیر است.

ویژگی های مهم طراحی سایت آموزشی

سازگاری با موبایل

گوشی های موبایل اکنون میتوانند امکانات زیادی را در دسترس افراد قرار دهند! دیگر نیاز نیست که برای سرچ در اینترنت به کامپیوتر ها متصل شوید. به صورت خیلی ساده از طیق گوشی موبایل تمامی جست و جو ها انجام خواهد شد. پس طراحی وب سایت باید با موبایل سازگار شده باشد.

برنامه ریزی و دسته بندی دقیق

وب سایت آموزشی از آن دسته از سایت هایی است که محتوا و مطالب به روز و وسیعی در آن قرار میگیرد! و متفاوت تر از طراحی سایت مشابه دیجی کالا است. به همین خاطر برای اینکه مخاطبان به راحتی بتوانند مطلب مورد نظر خود را جست و جو نمایند؛ ابتدا باید آن را دسته بندی نمایید و امکان دسترسی را برای افراد سریع تر کنید.

سرعت بالای پردازش اطلاعات

ارزشمند دانستن زمان کاربر جهت جذب رضایت از اهمیت زیادی برخوردار است. تجربه نشان میدهد اگر وب سایتی در زمان طولانی باز شود، کابر به صورت قطعی آن را بسته و لینک دیگری را باز میکند! به همین خاطر باید خیلی دقت داشته باشید تا اینکه محتوا با سرعت بالایی ارائه گردد. مانند طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

سازگاری مرورگر

تمامی افراد از یک مرورگر استفاده نمی کنند اما تعداد مرورگرهای شناخته شده که کاربران از آن استفاده میکنند شناخته شده و بایستی بعد از طراحی سایت در تهران ، چک شوند و اطمینان حاصل شود تا تمامی آن ها به بهترین شکل ممکن نمایش محتوا را انجام میدهند و بدون هیچ گونه ایرادی هستند.

طراحی ساده و شفاف

برای جذب مخاطب و نگه داشتن آنها در سایت لازم است تا گرافیک جذابی را ایجاد کنید. این در حالی است که باید دقت داشت تا این طراحی به قدری شلوغ نشود تا جلو دیده شدن فرم فروش و محصولات را بگیرد. طراحی باید به شکلی باشد که کاربر به تمامی بخش های وب سایت دید کافی داشته باشد. مثل طراحی سایت دیجی کالا

مدیریت صحیح

بعد از انجام طراحی وب سایت در تهران، وب سایت برای رسیدن به هدف اصلی خود باید مدیریت صحیح شود و با تسلط به بازاریابی دیجیتال و استراتژی های سئو برای رسیدن به هدف اصلی خود تلاش کند. همچنین در ساهت سایت نیز باید پنل مدیریت بهشکلی کامل و حرفه ای انجام شود و در دسترس قرار گیرد.

قیمت طراحی سایت آموزشی

قرار دادن حجم بالایی از مطالب نیاز به کنترل و برنامه ریزی دارد. ضمن اینکه مدیر وب سایت در جهت حفظ کیفیت و کارکرد صحیح بخش های سایت تمرکز دارد باید بتواند با یک استراتژی مخاطب بیشتری جذب کند و برای رسیدن بهاین هدف برنامه ریزی کرده و با زمان بندی پیش رود. که با تعرفه طراحی سایت حرفه ای بتواند کنار بیاید و تمام هزینه ساخت سایت را بپردازد.

سوالات متداول طراحی سایت آموزشی

قیمت با توجه به امکانات مورد نظر برای طراحی متفاوت است اما برای شما پکیج های قیمتی طراحی کرده ایم که شروع قیمت آنها از 2.950.000 و 4.950.000 و 7.950.000 تومان است.

هدف شناخته شدن بیشتر اساتید، قرار دادن آموزش برای افراد جامعه و کسب دراند از این طریق برای صاحبان وب سایت خواهد بود

برای ثبت سفارش لازم است در ابتدا مشاوره ای برای بررسی نیاز های مشتری، بازار هدف صورت گیرد. سپس با مشخص شدن ویژگی ها قرار دادی نوشته میشود که بر طبق زمان بندی آن سایت طراحی میشود.

پشتیبانی برای ساپرت کردن از آپدیت های جدید و جواب گویی به سوالات کارفرمایان در حین کار با اپلیکیشن وموارد مشابه آن میباشد.

شرکت طراحی سایت وی سی

شرکت طراحی سایت وی سی با ارائه بروز ترین خدمات طراحی گرافیکی و همچنین طراحی سایت، آماده ارائه پاسخگویی به نیاز شما عزیزان در زمینه طراحی سایت حرفه ای است. شما می توانید برای شروع کار با کارشناسان مارکتینگ ما ارتباط گرفته تا بتوانید بهترین تصمیم را برای شروع کسب و کار دیجیتال خودتان بگیریدبرای ارتباط با کارشناسان مارکتینگ مجموعه وی سی می توانید از قسمت چت آنلاین وب سایت و یا قسمت ارتباط با مشاوران مارکتینگ، ارتباط بگیرید

نمونه کار های شرکت طراحی سایت وی سی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]