طراحی سایت خبری

ورود به دنیای دیجیتال و کسب و کار نوین

در جامعه امروز رسانه ها نقش اطلاع رسانی را بر عهده دارند، اخبار برای راهنمایی، اطلاع دادن، آموزش دادن وگاهی نیز به عنوان یک سرگرمی به حساب می آید. طراحی سایت اخبار و طراحی اپلیکیشن خبر یک رابط خوب برای تعامل با جامعه در دنیای دیجیتال شناخته میشود. ممکن است برخی از افراد زمان تماشای اخبار تلوزیونی را نداشته باشند، به این جهت آن را در وب سایت خبری و فضای اینترنت جست و جو خواهند کرد.

طراحی سایت اخبار به افراد این امکان را میدهد که در هر ساعت از روز در هر مکانی با چک کردن گوشی تلفن همراه از به روزترین اتفاقات دنیا با خبر شوند. برای طراحی سایت حرفه ای از یک مشاوره رایگان شروع کنید.

شرکت طراحی سایت وی سِــی به شما کمک خواهد کرد تا با استراتژی نوین سایت خود را توسعه دهید.

مشاوره اختصاصی وی سی

برای شروع طراحی سایت خبری و طراحی اپلیکیشن خبری پیشنهاد میشود که از یک مشاوره اختصاصی آغاز نمایید. شرکت طراحی سایت وی سی با سابقه بالا در کار طراحی انواع سایت ها مانند طراحی سایت فروشگاه اینترنتی، طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت مشابه دیجی کالا همچنین در طراحی اپلیکیشن حرفه ای در کنار شما خواهد بود، تا با توضیحات تکمیلی پاسخ گوی سوالات احتمالی شما باشد. در طی این مشاوره نیاز های یک وب سایت خبری به روز و امکانات حرفه ای برای شما شرح داده خواهد شد و شما میتوانید بدین روش بهترین انتخاب را داشته باشید. برای استفاده از این مشاوره طراحی سایت در تهران کافی است تا نام و شماره ی خود را در فرم زیر وارد کرده تا مشاورین ما با شما تماس گیرند.

چرا طراحی سایت خبری؟

قبل از انتشار اخبار در فضای اینترنت اطلاع از خبر های روز، هیچگاه به این آسانی وقابل دسترس نبود. تا چندی پیش روزنامه ها و تلوزیون در صدر اعلام خبر ها بودند اما با طراحی سایت خبری حرفه ای اکنون هر شخصی میتواند با چک کردن به روزترین رویداد های دنیا از این امکان بهره برد. این وب سایت ها باید بسیار ساده، قابل فهم باشند به طوری افراد ارتباط بهتری با آن برقرار کنند.در عین حال طراحی آن باید بسیار شکیل باشد تا بتواند اشخاص را به خود جذب کند. زیرا برداشت های اولیه از سایت در ابتدا از ظاهر سایت صورت میگیرد.

نحوه ساخت سایت خبری

در ابتدا باید شیوه عملکرد خود را تعیین کرده و بیندیشید که به چه نوع سایتی نیاز دارید مانند طراحی سایت اختصاصی. سپس الگوی چیدمان محتوا را انتخاب کنید، این طراحی که منو سایت، رنگ سایت، عناصرزمینه چه باشد و مکان صحیح آن کجاست با توجه به تجربه طراح و بازخورد کاربران قابل جایگزاری است.  در این قسمت انتخاب میکنید که طراحی سایت اختصاصی انجام دهید یا معمولی. سایت های اختصاصی یک سرمایه گزاری به شمار خواهند آمد. بعد از پیاده سازی سایت نیازبه جدید ترین و به روز ترین محتوای سودمند دارید که میتوان با طراحی اپلیکیشن خبری هم به این مهم دست یافت. افراد به دنبال سایتی خواهند بود که مطالب جدیدی ارائه کند و در مورد مطالبی جست و جو خواند کرد که جدید و به روز است. سپس اگر میخواهید بازدید کنندگان، مشتریان و خوانندگان شما به راحتی شما را پیدا کنند نیاز به بهینه سازی سایت همراه با سئو دارید. اما درنهایت محتوای ارزشمند کاربر پسند میتواند در موفقیت شما موثر باشد.

امتیازات طراحی سایت خبری

افزایش آمار ترافیک تلفن همراه

بیش از نیمی از بازدید اخبار از سمت تلفن های همراه صورت میگیرد آمار نشان داده است به صورت میانگین استفاده از دستگاه هوشمند موبایل در طراحی اپلیکیشن و طراحی سایت آمار سرچ در گوگل را افزایش داده است.افراد به راحتی و آسانی میتوانند از موضوعات دلخواه خود اطلاع کسب کنند.

جذب مخاطبان زیاد

به دلیل اینکه اخبار برای مردم اهمیت زیادی دارد، مخاطبان زیادی جذب آن خواهند شد. در طراحی سایت اخبار به روز بودن مطالب اهمیت زیادی دارد. سعی کنید جدید ترین اخبار را سریع تر ازدیگران مطرح کنید و یا همیشه سخنی جدید برای مخاطبانتان داشته باشید.

درآمد تبلیغات

اگر شما سایتی پر طرفدار با ویو بالا داشته باشید افراد خود برای آگهی های مختلف به سراغ شما خواهند آمد مانند طراحی سایت فروشگاهی جذاب. فقط کافی است به محبوبیت خوبی دست پیدا کنید زیرا کسب درآمد از راه تبلیغات بسیار سودمند خواهد بود.

حداقل ترافیک

گرافیک و طرح های مورد استفاده در سایت خبری باید متعادل و مناسب باشد. اخبار در صدر و جلوی دید کاربر قرار میگیرد و باقی قسمت ها با اهمیت کمتری جای گذاری میشوند. سایت نباید شلوغ و پیچیده طراحی شده باشد باید مثل طراحی سایت شبیه دیجی کالا باشد، شما باید در کمترین زمان ممکن موضوع  را به بینندگان برسانید.

دسته بندی مطالب

در طراحی سایت خبری حرفه ای که در طی بازه زمانی کوتاه تعداد زیادی از مطالب بر سایت قرار میگیرد اهمیت دسته بندی مطح میشود. این امر در سئو سایت و بهینه سازی سایت نیز بسیار تاثیر دارد و ربات های گوگل بهتر مطالب را تفکیک خواهند کرد کاربران نیز به آسانی به اخبار مورد نظر خود دسترسی پیدا میکنند.

محتوای اولیه و ثانویه

حتما در سایت های مختلف سرتیتر خبر ها را ملاحظه کرده اید. با استفاده از این امکان افراد میتوانند سریع تر از موضوعات متنوع اطلاع کسب کنند و برای مطالعه بیشتر محتوا بر آن کلیک کرده و با انتخاب خود به کسب اطلاعات بیشتر بپردازند. این امر در ساخت سایت خبری توسط شرکت نرم افزاری وی سی محقق شده است.

قیمت طراحی سایت خبری

بدون شک یکی از مهمترین پارامترهایی که در انتخاب یک شرکت طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی و طراحی سایت مشابه دیجی کالا  حائز اهمیت است، بحث قیمت طراحی سایت در تهران و همچنین مواردی مانند پشتیبانی و نوع Cms استفاده شده است. مجموعه نرم افزاری وی سی سربرآن دارد که با ارائه دقیق ویژگی های پکیج های سایت، کارفرما را تا حد زیادی نسبت به قیمت گذاری طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن حرفه ای مانند:  طراحی اپلیکیشن فروشگاهی، طراحی اپلیکیشن شرکتی، طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا آگاه و اطلاعات دقیقی را به آن ارائه دهد.

سوالات متداول طراحی سایت خبری

هزینه و تعرفه سایت خبری به امکانات و ویژگی های آن بستگی دارد. جهت اطلاع از قیمت ها با ما در تماس باشید.

وب سایت های خبری یکی از محبوب ترین سایت ها برای کاربران هستند. زیرا در کمترین زمان در هر مکان، رویداد ها و وقایع را انتقال می دهند.

بله، ما بعد از تحویل کامل پروژه با ارسال نیرو  باتوجه به درخواست مشتری به محل، آموزش حضوری به همراه ظبط فیلم آموزشی تهیه کرده و به صورت رایگان در اختیار کارفرما قرار می دهیم

شرکت طراحی سایت وی سی

شرکت طراحی سایت وی سی با ارائه بروز ترین خدمات طراحی گرافیکی و همچنین طراحی سایت، آماده ارائه پاسخگویی به نیاز شما عزیزان در زمینه طراحی سایت حرفه ای است. شما می توانید برای شروع کار با کارشناسان مارکتینگ ما ارتباط گرفته تا بتوانید بهترین تصمیم را برای شروع کسب و کار دیجیتال خودتان بگیریدبرای ارتباط با کارشناسان مارکتینگ مجموعه وی سی می توانید از قسمت چت آنلاین وب سایت و یا قسمت ارتباط با مشاوران مارکتینگ، ارتباط بگیرید

نمونه کار های شرکت طراحی سایت وی سی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]