طراحی اپلیکیشن خبری

ورود به دنیای دیجیتال و کسب و کار نوین

طراحی اپلیکیشن خبری امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است دلیل آن هم پیشرفت اینترنت و  استفاده کم اشخاص از روزنامه و تلوزیون و همچنین رشد روز افزون خدمات اپلیکیشن برای دریافت اخبار  و اطلاعات پیرامون است. در گذشته یکی از متداول ترین راه برای رسیدن به اخبار روز استفاده از روزنامه و تلوزیون برای آگاهی از اتفاقات اطراف بوده است. با پیشرفت تکنولوژی و با روی کار آمدن تلفن های هوشمند و افراد تمایل پیدا کردند که طراحی سایت حرفه ای خبری یا اپلیکیشن اخبار نصب شده در تلفن همراهشان اخبار و وقایع روز را به صورت گسترده تر دنبال کنند.شرکت طراحی سایت وی سی با تجربه لازم در زمینه طراحی اپلیکیشن حرفه ای به شمت کمک خواهد کرد اطمینان خاطر اپلیکیشن خبری خود را راه اندازی کنید.

مشاوره اختصاصی وی سی

طراحی اپلیکیشن خبری  همچون طراحی اپلیکیشن فروشگاهی کار خیلی پیچیده ای بوده و طراحی آن نیاز به داشتن دانش و تجربه بسیار بالایی است. داشتن فاکتور های لازم برا طراحی اپلیکیشن بسیار مهم است کم اهمیت نشان دادن همین موضوع باعث میشود تا کاربران از آن استفاده نکنند. شرکت طراحی اپلیکیشن وی سی با داشتن سال ها تجربه در تولید انواع طراحی سایت خبری و طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای شما عزیزان را در این مسیر همراهی کرده تا هم از نظر بحث مالی و زمان همچنین بهینه بودن و کارایی بالای اپلیکیشن اطمینان حاصل کنید و بتوانید بهترین برنامه ریزی را انجام دهید.

خدمات ویژه شرکت نرم افزاری وی ســــی

اتصال اپ به سایت

لیست علاقه مندیها

نظرسنجی حرفه ای

رابطه کاربری جذاب

پروفایل کاربری جذاب

جستجو اخبار مختلف

 

تفکیک پذیری اخبار

تبلیغ و درآمدزایی

اشتراک گذاری اخبار

معرفی شبکات اجتماعی

ویژگی های مهم در طراحی اپلیکیشن خبری

دسته بندی اخبار

برنامه های خبری از موضوعات متععدی میتوانند پشتیبانی کنند،ممکن است شما در یک حوزه خاص فعالیت داشته باشید یا موضوعات گوناگونی را وارد اپلیکیشن کنید که هرکدام دنبال کننده خاص خود را دارد. باید به این نکته توجه نمایید که برای دسترسی آن موضوعات را طبقه بندی کنید.

ارتباط رسانه های اجتماعی

برای آنکه به تعداد بیشتری از افراد معرفی شوید، یکی از گزینه ها استفاده از شبکه های اجتماعی خواهد بود! با ایجاد راه ارتباطی بین کاربران ویژه میتوانید این امکان را فراهم آورید تا اخبار مورد نظر را با نام شبکه خبری خود به تعداد بالایی از افراد معرفی نمایند .

تعامل با محتوا

یکی از راه هایی که کاربران را درگیر استفاده از اپلیکیشن میکند و دقایق ماندگاری آنها را در اپلیکیشن افزایش میدهد استفاده از راه های ارتباطی و قرار دادن نظرات خود است. از این طریق میتوانید دقایق بیشتری افراد را در اپلیکیشن نگه دارید و نظر آن ها را از همین روش جلب کنید.

سرعت بخشیدن

اساسا این برنامه ها که همگی برای تلفن های همراه ساخته میشود مانند اپلیکیشن آخرین خبر میتواند بسیار کارآمد باشد و به این روش دیگر نیازی به استفاده از رسانه هایی مثل روزنامه، تلوزیون برای اطلاعاز جدیدترین اتفاق های روزانه نیست. مردم میتوانند خبر ها را از طریق اپلیکیشن دریافت کنند.

توسعه برنامه

هنگام توسعه یک برنامه خبری، مهم است که تمام ویژگی های مهمی را که باعث جذابیت و استفاده آسان از آن می شود، داشته باشید و با به روزترین امکانات طراحی هم سو شوید. برای موفق شدن در بستر اینترنت و فضای مجازی لازم است تا همیشه به روز باشید و محتوای داده خود را با بهترین امکانات نمایش دهید.

مدیریت آسان

ارتباط بخش های مختلف اپلیکیشن با یکدیگر، قرار دادن جدید ترین اخبار، تحلیل کردن ها ، فراهم آوردن موضوعات متعدد و رسیدگی به همه این موارد نیاز به یک پنل مدیریتی ویژه ای دارد که کمک میکند افراد به راحتی هرچه بیشتر عملکرد بهتری در اپلیکیشن داشته باشند.

قیمت طراحی اپلیکیشن خبری

همیشه یکی از مهم ترین فاکتور ها تعرفه طراحی اپلیکیشن خبری است و خیلی از افراد هزینه های بالایی در این زمینه دریافت میکنند وی سی با کارشناسی دقیق در این موضوع یک قیمت پایه برای هزینه طراحی اپلیکیشن اخبار در نظر گرفته است و با افزایش امکانات تعرفه طراحی اپلیکیشن اخبار افزایش می یابد که این مورد هم با اطاعات کامل از نیاز های فنی امکانات و…. به شما عزیزان داده خواهد شد. مسیر پیشرفت شما همینجاست برای دریافت اطلاع دقیق تر و یا طراحی سایت خبری با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نمونه کار طراحی اپلیکیشن

اگر بخواهیم یک نمونه از یک اپلیکیشن خبری موفق در ایران را نام ببریم اپلیکیشن اخبار آخرین خبر یکی از موفق ترین نمونه هاست . اپلیکیشن خبری آنلاین آخرین خبر روزانه دو هزار مطلب با استفاده از 600 منبع خبری معتبر با استناد و مدارک در دسترس کاربران قرار میدهد.

فکر میکنید شما هم میتوانید یک اپلیکشن مشابه آخرین خبر را داشته باشید و اندازه آن حتی بیشتر از آن موفق باشید ؟ بعله چرا که نه فقط نیاز به یک راهنما برای این مسیر دارید وی سی با تجربه طراحی اپلیکیشن های موفق شما را در این مسیر راهنمایی میکند و شما میتوانید نمونه کار های موفق وی سی را در زیر مشاهده کنید . هنوز مردد هستید!؟ فقط کافیست تا با کارشناسان ما تماس بگیرید

سوالات متداول طراحی اپلیکیشن خبری

قیمت با توجه به امکانات مورد نظر برای طراحی متفاوت است اما برای شما پکیج های قیمتی طراحی کرده ایم که شروع قیمت آنها از 2.950.000 و 4.950.000 و 7.950.000 تومان است.

دسترسی سریع به اخبار و وقایع روزانه در تلفن های همراه است که میتواند موضوعات خبری آن را با دسته بندی یا اختصاصی طراحی شود.

برای ثبت سفارش لازم است در ابتدا مشاوره ای برای بررسی نیاز های مشتری، بازار هدف صورت گیرد. سپس با مشخص شدن ویژگی ها قرار دادی نوشته میشود که بر طبق زمان بندی آن اپلیکیشن طراحی میشود

برای اطمینان خاطر کارفرمایان عزیز پشتیبانی در نظر گرفته شده تا از طریق آن سوالات خود را در حین استفاده از اپلیکیشن با ما در میان گذارند و از آپدیت های جدید بهرهمند شوند.

بله، ما بعد از تحویل کامل پروژه با ارسال نیرو  باتوجه به درخواست مشتری به محل، آموزش حضوری به همراه ظبط فیلم آموزشی تهیه کرده و به صورت رایگان در اختیار کارفرما قرار می دهیم

شرکت طراحی سایت وی سی

شرکت طراحی سایت وی سی با ارائه بروز ترین خدمات طراحی گرافیکی و همچنین طراحی سایت، آماده ارائه پاسخگویی به نیاز شما عزیزان در زمینه طراحی سایت حرفه ای است. شما می توانید برای شروع کار با کارشناسان مارکتینگ ما ارتباط گرفته تا بتوانید بهترین تصمیم را برای شروع کسب و کار دیجیتال خودتان بگیریدبرای ارتباط با کارشناسان مارکتینگ مجموعه وی سی می توانید از قسمت چت آنلاین وب سایت و یا قسمت ارتباط با مشاوران مارکتینگ، ارتباط بگیرید

نمونه کار های شرکت طراحی سایت وی سی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]