طراحی سایت بازرگانی

ورود به دنیای دیجیتال و کسب و کار نوین

برای آنکه شرکت های بازرگانی کالا و خدمات فروش خود را برای تعداد بیشتری از افراد نمایش دهند بهترین گزینه طراحی سایت حرفه ای و همچنین طراحی اپلیکیشن حرفه ای برای شرکت بازرگانی خواهد بود. وب سایت ها میتواند اعتبار بیشتری برای شرکت شما داشته باشد و مشتریان زیادی را جذب کند زیرا تعداد بالایی از افراد کالاها و محصولات خود را در اینترنت جست و جو و سرچ میکنند. با طراحی وب سایت بازگانی میتوانید به زیباترین شکل ممکن کالاها را معرفی کرده و شبکه فروش را به صورت حرفه ای گسترش دهید. شرکت طراحی سایت وی سی با سابقه بالا در ساخت و راه اندازی انواع سایت ها مشاوره ای را به صورت رایگان تهیه کرده است:

مشاوره اختصاصی وی سی

ساخت سایت برای شرکت بازرگانی بهترین گزینه برای تعامل با  برند بین المللی و اخذ نمایندگی به شمار می آید. پیشنهاد میشود که وب سایت بازرگانی حداقل به دو زبان طراحی شود یعنی طراحی سایت چند زبانه ایجاد شود تا ارتباطات را بهبود بخشد. برخی ازمحصولات شما که برای عرضه بین الممللی قرار داده شده اند برای معرفی نیاز به زبان انگلیسی خواهند داشت.

در شرکت نرم افزاری وی سی طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن با هدف افزایش فروش و بازدید بالا انجام میگیرد، بنابراین برای رسیدن به این مقصود مشاوره ای را در نظر گرفته ایم که در آن نیاز بازار و جامعه هدف بستر تجارت شما مورد بررسی قرار میگیرد و شما میتوانید با بیان نظرات و ایده های خود در تکمیل استرتژی فروش حضور داشته باشید. برای استفاده از این مشاوره کافی است نام و شماره خود را در فرم زیر وارد کنید:

چرا طراحی سایت بازرگانی؟

شرکت های بازرگانی هرکدام به نحوی در بازار فعالیت دارند؛ وب سایت ها راهی برای وارد شدن شرکت ها به عرصه تجارت الکترونیک است. یک وب سایت بازرگانی میتواند بهترین راه برای گرفتن نماینده و پخش محصولات مانند طراحی سایت مشابه دیجی کالا در سطح کشور باشد و به صورت واضح تمامی توضیحات را در اختیار افراد قرار دهد. طراحی سایت بازرگانی این امکان را میدهد تا بتوانید کالاها را بسیار بهتر معرفی سازید و جذب مشتری بیشتری هم داشته باشد. شما میتوانید در وب سایت شرکت و تمامی خدمات وابسته به آن را معرفی نمایید و اعتبار شرکت را بالا ببرید.

ویژگی های مهم طراحی سایت بازرگانی

سازگاری با موبایل

چون بیشترین آمار جست و جو از سمت گوشی موبایل انجام میشود خیلی مهم است که بتوانید با طراحی فروشگاه اینترنتی در مرورگر موبایل نیز به بهترین شکل نمایش دهید تا مخاطبان شما بهترین تعامل را انجام دهند. به عبارت دیگر وب سایت باید ریسپانسیو باشد و این ویژگی در طراحی تمامی صفحات رعایت شود.

برنامه ریزی و دسته بندی دقیق

کالاهای وارداتی و یا صادراتی کاملا باید مشخص باشند و در دسته بندی مجزا قرار گیرند، علاوه بر آن انواع محصولات نیز باید از یکدیگر تفکیک شوند. این دسته بندی برای دسترسی بهتر مخاطبان و رسیدن به هدف فروش انجام میشود و از دید دیگر نیز با رضایت کاربران موتور های جستوجو امتیاز بهتری به وب سایت خواهند داد.

سرعت بالای پردازش اطلاعات

تمامی سایت ها باید در زمان کوتاهی داده های خود را به نمایش بگذارند. از آنجا که سرعت اینترنت افراد همگی در سطح یکسانی نیست تمامی محتوای سایت از عکس ها، ویدیو ها و مطالب باید به صورت کاملا بهینه قرار داده شود مانند طراحی سایت مشابه دیجی کالا. تمامی کد های سایت از همان مرحله طراحی باید بهینه نوشته شود.

سازگاری مرورگر

مرورگرهای مختلفی وجود دارد در ایران بیشتر از مرورگر گوگل کروم و فایرفاکس استفاده میشود اما این تعداد در سطح بین المللی بیشتر هم است. وب سایت طراحی شده باید همهی مرورگر های مورد استفاده بررسی شود تا همه ی کاربران فضای اینترنت بتوانند از خدمات و کالاها استفاده کنند برای این کار باید از طراحی سایت حرفه ای استفاده شود.

طراحی ساده و شفاف

صفحات وب سایت باید بتواند در یک نگاه کلی بسیار گیرا و واضح باشد؛ یعنی بتواند خواسته کاربر را برطرف کرده و از بودن در سایت شما احساس خرسندی نماید. طراحی گرافیک با هدف جذب مخاطب در این نوع سایت ها بسیار ساده و در عین حال جذاب طراحی میشود مانند طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا تا افراد زمان بیشتری را برای استفاده از خدماتدر سایت بگذرانند.

مدیریت صحیح

برای آنکه بتوانید به هدف تعیین شده برسید نیاز به برنامه ریزی و انجام به موقع موارد در نظر گرفته شده دارید. مدیریت صحیح سایت ازمواردی است که میتواند شما را به هدف افزایش بازدید و جذب مشتری هدایت کند مانند طراحی سایت شرکتی و اگر درست انجام نشود به هدف نهایی نخواهید رسید. برای مدیریت لازم است آموزش های لازم را ببینید.

قیمت طراحی سایت بازرگانی

در حال حاضر سایت های بازرگانی متعددی وجود دارند؛ با یک نگاه ساده درخواهید یافت که سایت ها از لحاظ بصری تفاوت دارند. این تفاوت به ارائه محتوا ختم نمیشود و در نوع سایت نیز وجود دارد. قیمت طراحی سایت بازرگانی و طراحی سایت در تهران وابسته به انتخاب نوع وب سایت است. وب سایت ها جهت طراحی به دو دسته کلی تقسیم میشوند. برخی از آن ها با cms   از پیش ساخته طراحی میشوند که قیمت مناسب تری دارند . دسته ای دیگر تمام طراحی به شکل دستی صورت میگیرد و به مهارت بالایی نیاز دارد و هزینه آن بیشتر است. برخی از سایت های بازرگانی بنا بر فعالی نیاز دارند که به صورت چند زبانه طراحی شوند… با این وجود قیمت طراحی بسیار وابسته به انتخاب مشتریان دارد.

طراحی سایت پایه

طراحی با CMS آماده
شروع از 2.950 میلیون تومان
  • رابط کاربری آماده + تصاویر اختصاصی
  • پنل مدیریت حرفه ای
  • فروشگاهی / شرکتی
  • سرعت متوسط
  • آموزش حضوری + فیلم آموزشی
  • سازگار با موتور جستجوی گوگل
  • گارانتی یکساله
  •  

طراحی سایت ویژه

طراحی با CMS اختصاصی و کد نویسی
شروع از 7.950 میلیون تومان
  • رابط کاربری اختصاصی به همراه تصاویر و لوگو
  • پنل مدیریت حرفه ای
  • فروشگاهی / شرکتی
  • امنیت بسیار پیشرفته
  • سرعت عالی
  • بارگذاری 50 محصول کامل
  • آموزش حضوری + فیلم آموزشی
  • سازگار با موتور جستجوی گوگل
  • گارانتی یکساله
ویژه

طراحی سایت حرفه ای

طراحی با CMS آماده
شروع از 4.950 میلیون تومان
  • رابط کاربری اختصاصی به همراه تصاویر و لوگو
  • پنل مدیریت حرفه ای
  • فروشگاهی / شرکتی
  • سرعت خوب
  • بارگذاری 30 محصول کامل
  • آموزش حضوری + فیلم آموزشی
  • سازگار با موتور جستجوی گوگل
  • گارانتی یکساله

سوالات متداول طراحی سایت بازرگانی

قیمت با توجه به امکانات مورد نظر برای طراحی متفاوت است اما برای شما پکیج های قیمتی طراحی کرده ایم که شروع قیمت آنها از 2.950.000 و 4.950.000 و 7.950.000 تومان است.

هدف از طراحی وارد شدن در بستر تجارت الکترونیک و گسترش ارائه خدمات به منظور افزایش جذب مخاطب و کسب اعتبار است

برای ثبت سفارش لازم است در ابتدا مشاوره ای برای بررسی نیاز های مشتری، بازار هدف صورت گیرد. سپس با مشخص شدن ویژگی ها قرار دادی نوشته میشود که بر طبق زمان بندی آن سایت طراحی میشود

این پشتیبانی برای پاسخ به سوالات احتمالی که برای کار با وب سایت ممکن است ایجاد شود در نظر گرفته شود و آپدیت های جدید و به روزرسانی های جدید را تحت پوشش قرار میدهد.

بله، ما بعد از تحویل کامل پروژه با ارسال نیرو  باتوجه به درخواست مشتری به محل، آموزش حضوری به همراه ظبط فیلم آموزشی تهیه کرده و به صورت رایگان در اختیار کارفرما قرار می دهیم

شرکت طراحی سایت وی سی

شرکت طراحی سایت وی سی با ارائه بروز ترین خدمات طراحی گرافیکی و همچنین طراحی سایت، آماده ارائه پاسخگویی به نیاز شما عزیزان در زمینه طراحی سایت حرفه ای است. شما می توانید برای شروع کار با کارشناسان مارکتینگ ما ارتباط گرفته تا بتوانید بهترین تصمیم را برای شروع کسب و کار دیجیتال خودتان بگیریدبرای ارتباط با کارشناسان مارکتینگ مجموعه وی سی می توانید از قسمت چت آنلاین وب سایت و یا قسمت ارتباط با مشاوران مارکتینگ، ارتباط بگیرید

نمونه کار های شرکت طراحی سایت وی سی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]