طراحی اپلیکیشن تاکسی

طراحی اپلیکیشن به یکی از با اهمیت ترین مسائل در کسب و کار ها تبدیل شده ، طراحی اپلیکیشن تاکسی یکی از این اپلیکیشن ها است . همگی برای رفت و آمد بارها از تاکسی استفاده کردیم یا حداقل یکی از افرادی باشید که از اپلیکیشن هایی مانند اسنپ و تپسی استفاده کرده اید.

در دنیای امروزه که همه کار با استفاده از اینترنت و گوشی هوشمند انجام می شود ساخت اپلیکیشن تاکسی بسیار اهمیت پیدا میکند چون همه ما برای تردد در سطح شهر به تاکسی نیازمندیم .

دیگر زمان جمع شدن سرویس های تاکسی قدیمی فرا رسیده و باید با طراحی اپلیکیشن تاکسی خود کسب و کار خود را جایگزین روش سنی کنید و نه تنها در شهر و استان خود بلکه در سطح یک کشور بتوانید خدمات طراحی تاکسی آنلاین خود را با طراحی اپلیکیشن حرفه ای ارائه دهید .

سفر های درون شهری و برون شهری یک امر طبیعی در روزمرگی زندگی است و چه بهتر که این مسیر با طراحی اپلیکیشن تاکسی آنلاین راحت تر شود . همچنین با طراحی اپلیکیشن تاکسی یاب میتوانید درآمدی بسیار بالا تر داشته باشید .

مشاوره اختصاصی وی سی

مهمترین گام در پیاده سازی یک کسب و کار نوین و موفق در این فضای رقابتی شدید بازار، وجود یک مشاوره اختصاصی و درجه یک برای طراحی فروشگاه اینترنتی یا مطرح شدن به عنوان یک برند محبوب است. چرا که با استفاده از یک مشاور، شما می توانید مسیر کُلی خود را برای شروع یک راه نو، ترسیم کرده و گام های مربوط به هرکدام را با دقت تمام بردارید.

تیم مارکتینگ و مشاوره اختصاصی وی سی آماده ارائه خدمات تخصصی و حرفه ای خود برای شما عزیزان است که با استفاده از این مشاوره بتوانید بهترین تصمیم را برای پیشرفت و توسعه به وسیله طراحی سایت یا طراحی اپلیکیشن بگیرید.

دلایل اهمیت طراحی اپلیکیشن تاکسی یاب

با شروع قرن تکنولوژی و پیشرفتی که هیچ وقت متوقف نشد پیشرفتی که ما هم مجبور به رشد با آن شدیم گوشی های هوشمند حرف اول را میزنند ، که این باعث طراحی اپلیکیشن تاکسی شد چون همه به دنبال آسودگی و آسایش هستیم و گوشی هوشمند یکی از راه های رسیدن به آن است .

محدودیت ها ، ترافیک ، مشکلات و …. باعث می شود خیلی از افراد که حتی ماشین دارند نتوانند به راحتی به تردد خود ادامه دهند به همین منظور طراحی اپلیکیشن Taxi آنلاین معنی پیدا کرد و باعث شد افراد به راحتی با یک درخواست درگوشی خود تاکسی درخواست دهند به راحتی در شهر تردد کنند و به مقصد خود برسند .

طراحی اپلیکیشن تاکسی باعث شد تا هزارن نفر صاحب شغل شود و کسب درآمد کنند همچنین هزارا نفر به راحتی در مسیر خود تردد کنند همچنین سود مناسبی به کسب و کار ارائه دهنده خدمات برسد

ویژگی انحصاری اپلیکیشن مشابه اسنپ

چرا خدمات نرم افزاری وی سی

طراحی اختصاصی

وی سی همیشه سعی در ارائه بهترین خدمات دارد و به این منظور تمام خدمات طراحی ui /ux اختصاصی انجام شده تا شما قبل از کد نویسی بتوانید طراحی اپلیکیشن آنلاین نهایی را ببینید و کاملا اختصاصی برای شما طراحی شود .

کدنویسی اختصاصی

بعد از انجام مراحل ui/ux مرحله کد نویسی آغاز می شود تمام کد ها نوشته شده در ساخت اپلیکیشن شما کاملا اختصاصی بوده و از جای دیگری کپی نشده است و کاملا براساس نیاز های شما کد نویسی انجام میگیرد . 

پنل ادمین حرفه ای

هر اپلیکیشن برای مدیریت نیاز به یک پنل ادمین دارد امکانات یک پنل ادمین بسیار اهمیت دارد و ما آن را به شما ارائه میدهیم. تا شما بدون هیچ دغدغه ای بتوانید کنترل طراحی اپلیکیشن را در دست بگیرید .

پشتیبانی حرفه ای

شرکت طراحی اپلیکیشن اندروید، طراحی اپلیکیشن iosو طراحی سایت بدون پشتیبانی هیچ معنایی ندارد ما با تیم حرفه ای خود مراقب اپلیکیشن طراحی شده برای شما هستیم و در هر لحظه نیاز به پشتیبانی باشد و آن را برای شما انجام میدهیم .

مشاوره اختصاصی

بدون مشاوره و راهنمایی هیچ کس به موفقیت نمیرسد به این منظور تیم وی سی همیشه آماده است تا به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی کرده تا بتوانید تصمیم گیری های درست را برای طراحی اپلیکیشن حرفه ای و طراحی سایت حرفه ای انجام دهید .

قابلیت توسعه

یکی از مهم ترین مواردی که هیچکس آن را نمیداند و در مواقعی شاید توسط  افراد به مشتریان گفته نشود قابلیت توسعه است . طراحی اپلیکیشن ios باید قابلیت توسعه داشته باشد تا بتوانید در آینده مواردی که میخواهید از آن کم کرده یا به آن اضافه کنید بیشتر اپلیکیشن ها این قابلیت را ندارند .

قیمت طراحی اپلیکیشن تاکسی یاب

بعد از انتخاب یک شرکت یا تیم مطمئن فاکتور مهم بعدی قیمت طراحی اپلیکیشن تاکسی است . عوامل زیادی میتواند در قیمت طراحی تاکسی آنلاین تاثیر گذار باشد که در هر شرکت یا تیم نرم افزاری متفاوت است عواملی چون تعداد افراد درگیر شونده ، امکانات ، زمان ، تجهیزات مورد نیاز ، زبان برنامه نویسی و ….. میتواند در قیمت طراحی اپلیکشن تاکسی یاب تاثیر بگذارد. 

اما شرکت طراحی سایت وی سی همیشه سعی کرده بهترین و بروزترین امکانات را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد به این منظور ما با بررسی های بسیار قیمت پایه برای طراحی اپلیکیشن اندروید تاکسی را در نظر گرفته ایم و با افزایش امکانات در قیمت به این قیمت پایه اضافه میشود تا شما عزیزان بتوانید در کنار قیمیت کم بهترین امکانات را داشته باشید.

برای دست یابی به قیمت دقیق و دریافت مشاوره رایگان میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید همچنین برای دیدن قیمت های پایه میتوانید از جدول زیر استفاده کنید .

طراحی حرفه ای و منحصربفرد تیم طراحی اپلیکیشن وی سِی

طراحی اپلیکیشن حرفه ای معمولا به دو صورت پیاده سازی می شود؛ طراحی با CMS و طراحی اختصاصی که هرکدام آن ویژگی خاص خود را دارد.

اپلیکیشن اندروید

شروع از 18000000 میلیون تومان
  • سیستم کاملا امن و حرفه ای
  • پنل مدیریت حرفه ای
  • خدمات یکساله پشتیبانی اپلیکیشن
  • متصل به درگاه پرداخت اینترنتی
  • قابلیت گسترش و توسعه
  • چت درون برنامه ای

اپلیکیشن اندروید و ios

شروع از 38000000 میلیون تومان
  • طراحی بر اساس تجربه کاربری
  • قابلیت شخصی سازی اپلیکیشن
  • امکان ارسال Notification
  • قابلیت اتصال به وب سایت
  • بخش نظرسنجی و نظرات کاربران
  • قابلیت وب اپلیکیشن PWA

ویژگی های حرفه ای طراحی اپلیکیشن تاکسی آنلاین

اپلیکیشن تاکسی موفق!

نیاز جامعه

موفقیت در گرو رفع نیاز های جامعه و ارائه خدمات ارزشمند به شهروندان است.

کیفیت اپلیکیشن

برای جواب گرفتن لازم است اپلیکیشن شما چیزی بیشتر از نسخه های قدیمی ارائه کند.

موقعیت جغرافیایی

اپلیکیشن ها بسته به مناطق جغرافیایی و افراد جامعه مورد استفاده قرار میگیرند.

تعیین هدف

در ابتدا هدف از طراحی اپلیکیشن را تعریف نمایید تا با استاراتژی به آن برسید.

بررسی نمونه موردی

نرم افزار تاکسی آنلاین با محبوبیت وجود دارد که برای موفی شدن باید آن ها را آنالیز کرد.

پشتیبانی

از نکات ضرروری اپلیکیشن تاکسی بی سیم ارائه پشتیبانی و دریافت نظرات کاربران است.

نمونه کار طراحی اپلیکیشن تاکسی

اپلیکیشن تاکسی اسنپ :

یکی از سرویس‌های بر خط در ایران اسنپ است که از زمستان سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را آغاز کرد. مالکیت این نرم‌افزار متعلق به گروه اینترنت ایران است.

برای درخواست خودرو از طریق این طراحی اپلیکیشن، مسافران پس از مشخص نمودن مسیر سفر و مشاهده هزینهٔ سفر، تقاضای خودرو کرده و این نرم‌افزار، به‌طور خودکار مسافرها را به نزدیک‌ ترین راننده مرتبط می‌سازد و همزمان موقعیت مسافر را نیز برای راننده می‌فرستد و راننده در صورت تمایل آن را تأیید می‌کند. مسافران نیز می‌توانند موقعیت رانندهٔ خود را مشاهده کنند. در اسنپ امکان پرداخت هزینه به هر دو صورت نقدی و غیرنقدی(اینترنتی و آنلاین) وجود دارد.

شهرام شاهکار، مدیر ارشد اجرایی اسنپ در بیست و پنجم اردیبهشت ۱۳۹۷ ارزش این کسب‌وکار آنلاین را بین ۱٫۴ الی ۱٫۷ میلیارد دلار اعلام کرد. او گفت که «این طراحی تاکسی آنلاین با رکورد یک میلیون سفر موفق روزانه، هفتمین استارت‌آپ حوزه حمل‌ونقل آنلاین در دنیاست.

اپلیکیشن تاکسی تپسی :

تپسی یک سامانه هوشمند درخواست خودرو است که در هر زمان و هر نقطه‌ای از شهر، شما را به مقصدتان می‌رساند. و در حال حاضر دامنه فعالیت آن به شهرهای شیراز، کرج، اصفهان، تبریز، مشهد، لاهیجان، بندرانزلی، رشت، اهواز و یزد، کرمان، ارومیه، قم، ساری، بابل، قائمشهر و آمل رسیده‌است.این نرم‌افزار، در حال حاضر برای دو سیستم عامل اندروید و آی‌اواس منتشر شده‌است.

افرادی که متقاضی استفاده از خدمات تپسی هستند درخواست سفر خود را از طریق این اپلیکیشن ارسال می‌کنند تا یکی از رانندگانی (سفیرانی) که در نزدیکی محل بوده و مایل به ارائه خدمات است آن را تأیید نماید. هزینه سفر از پیش تعیین می‌شود و مسافر می‌تواند حتی پس از ارسال درخواست خود آن را لغو کند بدون آنکه نگران پرداخت جریمه باشد.

وی سی همیشه با ارائه نمونه کار های خود قدرت خود را در این زمینه نمایش میدهد ، ما هیچ وقت در زمینه طراحی اپلیکیشن تاکسی از خود تعریف نمیکنیم بلکه نمونه کار های موفق ما این را نمایش می دهند سما عزیزان میتوانید تمام نمونه کار های ما را در زیر مشاهده کنید .

اپلیکیشن تاکسی بی سیم چگونه کار میکند؟

اپلیکیشن امکاناتی را فراهم میکند تا رانندگان شرکت به راحتی با نقشه های دارای GPS ، آنها را قادر سازد مکانشان را به اشتراک بگذارند. بدین وسیله نزدیک ترین تاکسی ها به افراد در نقشه به نمایش می آید، رانندگان و مسافران به این روش در سریع ترین زمان ممکن همدیگر را پیدا میکنند. پس از ایجاد درخواست، نزدیکترین مورد تاکسی در مجاورت منطقه جغرافیایی فراخوانده می شود. در این بین مسافران می توانند جزئیات ترافیک را بررسی کنند ، مسیر راننده را ردیابی کنند و اطلاعات مربوط به زمان ورود تخمینی را دریافت کنند.

 اپلیکیشن اسنپ به عنوان اولین طراحی اپلیکیشن تاکسی یاب در ایران شناخته میشود که با استقبال خوبی مواجه شد.این برنامه محبوب یک سیستم حمل و نقل هوشمند است و پلی بین مسافر و راننده ایجاد میکند که به راحتی به مکان مورد نظر خود بروند. ساخت اپلیکیشن آژانس تاکسی یک راه حل سریع و آسان برای درخواست ماشین و موتور سیکلت است. همینطور که میدانید اکنون اسنپ سرویس های جدیدی را به خاطر استقبال کاربران در اپ خود قرار داده است. همچنین به عنوان یک اپلیکیشن چند زبانه این برنامه به سه زبان فارسی، انگلیسی و فرانسه در دسترس کاربران است!

سوالات پرتکرار طراحی اپلیکیشن تاکسی

قیمت با توجه به امکانات مورد نظر برای طراحی متفاوت است اما برای شما پکیج های قیمتی طراحی کرده ایم که شروع قیمت آنها از 2.950.000 و 4.950.000 و 7.950.000 تومان است.

هدف از این طراحی اپلیکیشن دسترسی راحت تر به تاکسی به روش نوین و گسترش کسب و کار و افزایش مشتری خواهد بود

برای ثبت سفارش لازم است در ابتدا مشاوره ای برای بررسی نیاز های مشتری، بازار هدف صورت گیرد. سپس با مشخص شدن ویژگی ها قرار دادی نوشته میشود که بر طبق زمان بندی آن اپلیکیشن طراحی میشود

این پشتیبانی برای اطمینان خاطر مشتریان عزیز در رابطه با سوالات احتمالی، آپدیت های لازم و … صورت میگیرد.

بله، ما بعد از تحویل کامل پروژه با ارسال نیرو  باتوجه به درخواست مشتری به محل، آموزش حضوری به همراه ظبط فیلم آموزشی تهیه کرده و به صورت رایگان در اختیار کارفرما قرار می دهیم

شرکت طراحی سایت وی سی

شرکت طراحی سایت وی سی با ارائه بروز ترین خدمات طراحی گرافیکی و همچنین طراحی سایت، آماده ارائه پاسخگویی به نیاز شما عزیزان در زمینه طراحی سایت حرفه ای است. شما می توانید برای شروع کار با کارشناسان مارکتینگ ما ارتباط گرفته تا بتوانید بهترین تصمیم را برای شروع کسب و کار دیجیتال خودتان بگیریدبرای ارتباط با کارشناسان مارکتینگ مجموعه وی سی می توانید از قسمت چت آنلاین وب سایت و یا قسمت ارتباط با مشاوران مارکتینگ، ارتباط بگیرید

نمونه کار های شرکت طراحی سایت وی سی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]