طراحی سایت صرافی

ورود به دنیای دیجیتال و کسب و کار نوین

همانطور که بیشتر افراد اطلاع دارند ساخت سایت صرافی یا ساخت اپلیکیشن صرافی برای تبادل پول واحد کشوری با کشور دیگر به صورت آنلاین است. حال سرعت تبادل آن بخاطر سرعت بالا اینترنت چندین برابر شده است و در حال حاضر، ما شاهد تبالات و چنج های سنگین در طراحی سایت حرفه ای ،چه در ایران و چه در خارج هستیم.

طبیعتا برای بدست آورندن سریع تر آمار دقیق از سود،ضرر، میزان فروش و…باید محیط کسب و کارتان را آپدیت کنید این آپدیت می تواند شامل اتصال کسب و کارتان به اینترنت باشد، مانند طراحی سایت صرافی یا طراحی سایت شرکتی خوب از جانب صرافی ها برای انجام سریع و دقیق تبادلات. شرکت طراحی سایت وی سی در خدمت شما است تا سایت صرافی خود را با بالاترین کیفیت بازار طراحی کنید.

مشاوره اختصاصی وی سی

شرکت طراحی سایت وی سِــــی با ارائه یک مشاوره به شکل خصوصی در کنار شما خواهد بود تا با آگاهی کامل وارد بستر اینترنت و رسانه دیجیتال شوید. طی این مشاوره میتوانید تمام سوالات احتمالی خود را در خصوص طراحی سایت صرافی و یا طراحی سایت فروشگاه اینترنتی با درگاه پرداخت با ما در میان بگذارید. همچنین میتوانید در کنار وب سایت صرافی، طراحی اپلیکیشن صرافی به صورت طراحی اپلیکیشن حرفه ای نیز سفارش دهید، توجه داشته باشید، قبل از اقدام حتما بررسی های لازم را انجام داده سپس با اطمینان کامل و بازدهی حتمی وارد این بستر شوید.شما میتوانید شماره تماس و نام خود را در فرم این قسمت قرار داده، تا مشاورین ما با شما تماس برقرار نمایند.

چرا طراحی سایت صرافی؟

همانطور که گفتیم مشخص است،برای سود و کسب درآمد بیشتر، یکی از کار هایی که می توانید انجام دهید، طراحی سایت صرافی به همراه طراحی اپ صرافی برای کسب و کارتان است، هرچه این ساخت سایت حرفه ای به همراه طراحی اپلیکیشن حرفه ای، بر پایه اصول و قوانین خود و مربوط به شغلتان بنا و ساخته شود،سایت شما رشد بیشتر و طرف دار بیشتری خواهد داشت.

همانطور که میدانید، 85درصد مشتری های موجود در جهان، سخت اعتماد هستند و به کسب و کار ها،مخصوصا صرافی هادر نتیجه شما می توانید با طراحی سایت صرافی به صورت ارائه طراحی سایت در تهران را درست و قانون مند،اعتماد مشتری هارا نسبت به صرافی خود بهتر جلب کنید و آن هارا مشتری همیشگی خود بکنید.

مزایای طراحی سایت صرافی

بالا رفتن نرخ خرید و فروش ارزهای دیجیتالی

چون اطلاعات دقیقی در اختیار کاربران قرار میگیرد و آنها بر تغییرات بازار آشنا میشوند و بر آن ناظر هستند مثل طراحی سایت مشابه دیجی کالا میتوانند این ارز را به چرخش درآورند و از آن استفاده کنند به این صورت نرخ خرید و فروش خیلی بیشتر خواهد شد.

محدود بودن سایت های صرافی

چون این سایت ها بسیار به کار گرفته میشوند و به تازگی پا گرفته اند هنوز به صورت جامع و کامل جا نیفتاده اند همانند طراحی سایت شرکتی  تعدادشان زیاد نمی باشد به همین خاطر رقابت آن را کمتر میکند وافرادی که طراحی سایت صرافی انجام میدهند بسیار سریع پیشرفت میکنند.

پذیرا بودن افراد جامعه

با اینکه تایم زیادی از ورود عرض های دیجیتال نگذشته است اما مردم به سادگی آن را پذیرفته و با آن کار میکنند و از آن استقبال کرده اند و این بسیار جالب توجه خواهد بود با طراحی اپلیکیشن صرافی به همراه ساخت و طراحی سایت صرافی جذاب.

ساخت باشگاه مشتریان

با ساخت سایت آنلاین صرافی، می توانید باشگاه مشتریان برای خود تشیل دهید و با تشکیل باشگاه مشتریان،می توانید مسابقات دارای قرعه کشی برگزار کنید و برای برندگان این مسابقه،جوایز خوب و جذب کننده در نظر بگیرید قابلیت تماشای آنلاین فیلم

ملاحظه سود آنی

با تشکیل سایت حرفه ای و جذاب شما به همراه طراحی اپ حرفه ای اندروید، شما می توانید در لحظه، میزان سودی که از تبادلات داشته اید را ملاحضه و برسی کنید. این برسی می تواند شامل تبادلات انجام شده گذشته هم باشد و به این شکل آمار دقیقی به دست آورید!!

امنیت بالا

با ساخت سایت صرافی حرفه ای احتمال دست برد نیروی انسانی به درآمدی که کسب کردید، بخاطر حساب و کتاب دقیق حساب رسی سایت،به صفر میرسد و عملا خیالتان راحت است که کسی به پولی که در اوردید امن است و خیال آسوده دارید.

نحوه ساخت سایت صرافی

کسب و کار خود را با طراحی سایت صرافی به همراه ساخت اپلیکیشن اندروید و ios صرافی رونق بخشید، برای این کار کافی است با مشخص کردن انتظاراتی که از وب سایت خود دارید با مشاوران سایت وی ســـی تماس برقرار کنید و راهنمایی لازم را جهت طراحی سایت در تهران دریافت کنید. مشاوران ما بهترین راهنمایی های لازم  جهت ساخت سایت صرافی در این زمینه مجرا خواهند داشت.

معایب سایت صرافی؟

یک سایت عالی صرافی، نیاز به سرعت زیاد برای آپلود اطلاعات، تبادلات سریع، حساب رسمی دقیق و از همه مهم تر نیاز بسیار شدید به امنیت برای هک نشدن توسط هکر ها و ویروس ها دارد که همه این آیتم و ویژگی ها نیاز به هزینه کمی سنگین تا خیلی سنگین دارد با بهینه سازی سایت، در نتیجه برای زدن یک سایت عالی و پرکاربرد باید کمی از جیبتان مایه بزراید.
فرقی ندارد که چه سایتی و در چه زمینه ای ایجاد میکنید برای اینکه مشتری هایتان را کمی بیشتر توجه و اهمیت نشان دهید، جدا از اینکه باشگاه مشتریان تشکیل میدهید باید یک شخصی را برای تولید محتوای مربوط به کارتان یا بیان اخبار جدید مربوط به شغلتان استخدام کنید. افرادی که در کار تولید محتوا یا بیان اخبار هستند، از نظر مسلط و تسلط داشتن به کارشان، بسیار متنوع هستند و هرچه بیشتر فرد مورد نظرتان در تولید محتوا مسلط باشد باید حقوق بیشتری بپردازید مانند تعرفه طراحی سایت صرافی حرفه ای.

بخاطر تحریم های موجود در ایران، نمی شود خدمات تبادلات ارزی از داخل به خارج ایران برای مشتریان فراهم کرد که اگر بانک های ایرانی موجود در خارج (مثل بانک ملی) توسط آمریکا و سهامدارانش تحریم نمی شد، قطعا تمامی ایرانی ها می توانستند به راحتی برای عزیزانشون که در خارج از ایران سکونت دارند به واسطه صرافی های آنلاین و غیر آنلاین ایرانی، پول ارسال کنند ولی متاسفانه بخاطر تحریم های موجود،چنین انتقال ارزی ممکن نیست. در نتیجه اگر می خواهید صرافی آنلاین را فقط برای ارسال پول به خارج از کشور تشکیل دهید، باید بگویم اجرای این ایده اشتباه محض است و فقط وقت و پولی که صرف تشکیل این سایت صرافی تان کرده اید را رسما هدر داده اید.

قیمت طراحی سایت صرافی

هزینه طراحی وابسته به عوامل متعددی از جمله نحوه کارایی سایت است. به همین خاطر می بایست در ابتدا نوع وب سایت، امکانات، جزئیات کار مشخص شود سپس طبق این مشخصات قیمت دقیق طراحی سایت را تعیین نمود. پیشنهاد ما به شما این است که جهت اطلاع از قیمت طراحی سایت از مشاوره استفاده کنید.

فرقی ندارد که چه سایتی و در چه زمینه ای ایجاد میکنید برای اینکه مشتری هایتان را کمی بیشتر توجه و اهمیت نشان دهید، جدا از اینکه باشگاه مشتریان تشکیل میدهید باید یک شخصی را برای تولید محتوای مربوط به کارتان یا بیان اخبار جدید مربوط به شغلتان استخدام کنید. افرادی که در کار تولید محتوا یا بیان اخبار هستند، از نظر مسلط و تسلط داشتن به کارشان، بسیار متنوع هستند و هرچه بیشتر فرد مورد نظرتان در تولید محتوا مسلط باشد باید حقوق بیشتری بپردازید مانند تعرفه طراحی سایت صرافی حرفه ای.

بخاطر تحریم های موجود در ایران، نمی شود خدمات تبادلات ارزی از داخل به خارج ایران برای مشتریان فراهم کرد که اگر بانک های ایرانی موجود در خارج (مثل بانک ملی) توسط آمریکا و سهامدارانش تحریم نمی شد، قطعا تمامی ایرانی ها می توانستند به راحتی برای عزیزانشون که در خارج از ایران سکونت دارند به واسطه صرافی های آنلاین و غیر آنلاین ایرانی، پول ارسال کنند ولی متاسفانه بخاطر تحریم های موجود،چنین انتقال ارزی ممکن نیست. در نتیجه اگر می خواهید صرافی آنلاین را فقط برای ارسال پول به خارج از کشور تشکیل دهید، باید بگویم اجرای این ایده اشتباه محض است و فقط وقت و پولی که صرف تشکیل این سایت صرافی تان کرده اید را رسما هدر داده اید.

سوالات متداول طراحی سایت صرافی

قیمت با توجه به امکانات مورد نظر برای طراحی متفاوت است اما برای شما پکیج های قیمتی طراحی کرده ایم که شروع قیمت آنها از 2.950.000 و 4.950.000 و 7.950.000 تومان است.

مدیریت دقیق تر و بهتر تبادلات برای جلوگیری از کلاه برداری های ارزی و هم چننی دریافت سود از تبادلات بر حسب قانون

برای ثبت سفارش لازم است در ابتدا مشاوره ای برای بررسی نیاز های مشتری، بازار هدف صورت گیرد. سپس با مشخص شدن ویژگی ها قرار دادی نوشته میشود که بر طبق زمان بندی آن سایت طراحی میشود

در حین استفاده و مدیریت سایت ممکن است سوالاتی به وجود آید، پشتیبانی شامل پاسخ به سوال های احتمالی، امنیت سایت، به روز رسانی ها و … خواهد بود.

بله، ما بعد از تحویل کامل پروژه با ارسال نیرو  باتوجه به درخواست مشتری به محل، آموزش حضوری به همراه ظبط فیلم آموزشی تهیه کرده و به صورت رایگان در اختیار کارفرما قرار می دهیم

شرکت طراحی سایت وی سی

شرکت طراحی سایت وی سی با ارائه بروز ترین خدمات طراحی گرافیکی و همچنین طراحی سایت، آماده ارائه پاسخگویی به نیاز شما عزیزان در زمینه طراحی سایت حرفه ای است. شما می توانید برای شروع کار با کارشناسان مارکتینگ ما ارتباط گرفته تا بتوانید بهترین تصمیم را برای شروع کسب و کار دیجیتال خودتان بگیریدبرای ارتباط با کارشناسان مارکتینگ مجموعه وی سی می توانید از قسمت چت آنلاین وب سایت و یا قسمت ارتباط با مشاوران مارکتینگ، ارتباط بگیرید

نمونه کار های شرکت طراحی سایت وی سی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]