طراحی سایت شخصی

ورود به دنیای دیجیتال و کسب و کار نوین

طراحی سایت حرفه ای آن هم به صورت شخصی را میتوان اقدام حرفه ای ومطمعن برای برند سازی دانست. در حال حاضر رسانه های دیجیتال مختلفی در این زمینه فعالیت دارند، اما این پلتفرم ها به صورت همیشگی و با اطمینان خاطر پاسخ گو نخواهند بود. طراحی سایت شخصی به شما کمک میکند تا به صورت گسترده ای در بین عموم شناخته شوید و بتوانید کار های خود را معرفی کرده و یک رزومه خوبی ایجاد نمایید. شرکت طراحی سایت وی سی با سابقه بالا در ساخت انواع وب سایت و طراحی اپلیکیشن حرفه ای شما را به یک مشاوره رایگان و تخصصی دعوت میکند.

مشاوره اختصاصی وی سی

جهت نتیجه گیری از ایجاد سایت حرفه ای و طراحی سایت شخصی سازی شده نگران نباشید! شرکت نرم افزاری وی سی در ابتدای کار یک مشاوره تخصصی را قرار داده است تا در طی گفت و گویی اهداف و ایده های خود را با ما در میان بگذارید تا با راهنمایی های لازم استراتژی را برای برند سازی ایجاد نماییم.

ممکن است سوالات زیادی را برای طراحی وب سایت شخصی خود در ذهن داشته باشید، شما میتوانید سوالات خود را درباره موضوعاتی چون طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای، قیمت اپلیکیشن حرفه ای و هرگونه سوال تخصصی را در این مشاوره با ما درمیان بگذارید و سپس بهترین انتخاب را برای شروع پروسه طراحی انجام دهید. شرکت وی سی در تهران به تمامی افراد به صورت حضوری و غیر حضوری پاسخ  گو خواهد بود. برای استفاده از این مشاوره نام و شماره ی خود را در فرم زیر وارد سازید.

چرا طراحی سایت شخصی؟

اگرچه تا اکنون شبکه های اجتماعی برای معرفی هرچه بیشتر اشخاص موثر واقع شده اند، اما نمیتوان با اطمینان این بستر را تنها راه ارتباط مخاطبان شما با برند شخصی خود دانست زیرا تداوم آن به صورت قطعی مشخص نیست. ساخت سایت شخصی میتواند به شما اعتبار بخشد و با نمایش هرچه بهتر رزومه شخصی خود برای تعداد بیشتری از افراد نمایش داده شوید. در چنین وب سایتی میتوانید افکار، ایده ها، نظرات، کارهای موثر خود را با یک طراحی گرافیک جذاب و کاملا شخصی مانند طراحی سایت مشابه دیجی کالا با تعداد زیادی از افراد به اشتراک بگذارید.

ویژگی های مهم طراحی سایت شخصی

سازگاری با موبایل

برای در دسترس قرار دادن وب سایت شخصی باید قابلیت کارکرد آن را در موبایل فعال کرده و طراحی ویژه ای را از برای مرورگر گوشی موبایل انجام دهید. سایت های طراحی شده بر روی دکستاپ کامپیوتر برای نمایش در قالب موبایل مناسب نیستد و برای هماهنگی با ابعاد و اندازه های موبایل باید تنظیم و طراحی مجدد شوند با طراحی سایت حرفه ای.

برنامه ریزی و دسته بندی دقیق

هرچند وب سایت شما کاملا شخصی و انحصاری در نظر گرفته میشود اما این را بدانید که افراد برای استفاده از بخش های مختلف نیاز دارند تا محتوای سایت شما تفکیک و دسته بندی شوند تا با آنچه که ارائه میکنید به صورت واضح تری ارتباط گیرند. این دسته بندی میتواند جلوه ای شکیل به وب سایت شخصی دهد و با نظم قسمت های مختلف را تفکیک کند.

سرعت بالای پردازش اطلاعات

محتوا و فعالیت هایی که در سایت قرار میدهید در صورتی برای مخاطب به نمایش در می آید که در اندک زمان کمی در مرورگر ظاهر شود. در غیر این صورت به احتمال زیاد اشخاصی که از سمت موتور های جست و جو به سمت وب سایت شخصی شما می آیند ممکن است سایت را بسته و یک سایت دیگر را باز کنند با طراحی سایت در تهران این مشکل را بر طرف نمایید.

سازگاری مرورگر

نمایش سایت در مرورگر های مخلف بعد از تکمیل طراحی باید تست شود زیرا در غیر این صورت افرادی که از یک مرورگر متفاوت برای ورود به سایت اقدام میکنند از آن محروم میشوند و شما تعدادی از اربران خود را از همین طریق از دست خواهید داد. سازگاری مرورگر باید برای تمامی وب سایت ها چک شود طراحی سایت شرکتی جذاب.

طراحی ساده و شفاف

این یک توصیه خواهد بود زیرا افراد ممکن است با طراحی گرافیک بسیار پیچیده سرگردان شوند و خواسته خود را در سایت شما پیدا نکنند. به همین دلیل اکثر سایت ها در عین ظاهری شکیل و حرفه ای بسیار ساده طراحی میشوند مانند طراحی سایت فروشگاه اینترنتی و به این شکل تمامی بخش های سایت در دسترس کاربران قرار میگیرد.

مدیریت صحیح

بعد از طراحی سایت شخصی نباید آنرا رها کنید! دراین زمان بایستی با اهداف در نظر گرفته شده طبق برنامه ای مشخص محتوا و مطالب خود را ساخت در وب سایت شخصی خود قرار دهید. برای دست یابی به نتایج عالی باید صبور باشید و پیوسته با مخاطبان خود تعامل برقرار کنید و با توجه به هدفی که در نظر گرفته اید حرکت کنید.

قیمت طراحی سایت شخصی

در ابتدا بهتر است نوع وب سایت خود را تعیین کنید. اگر وب سایت هایی که از CMS  از پیش طراحی شده برای ساخت سایت استفاده میکنند را انتخاب کنید؛  در کمترین زمان ممکن  با کمترین هزینه وب سایت شخصی خود را تحویل خواهید گرفت و میتوانید کار خود را شروع کنید. قیمت طراحی سایت شخصی به صورت اختصاصی کمی بیشتر خواهد بود زیرا تمامی بخش ها به صورت دستی توسط شخصی حرفه ای انجام میشود و مدت زمان بیشتری نیز برای طراحی نیاز خواهد داشت.

سوالات متداول طراحی سایت شخصی

قیمت با توجه به امکانات مورد نظر برای طراحی متفاوت است اما برای شما پکیج های قیمتی طراحی کرده ایم که شروع قیمت آنها از 2.950.000 و 4.950.000 و 7.950.000 تومان است.

هدف مطرح ساختن اشخاص در بستر رسانه دیجیتال برای تعداد بالایی از مخاطبان است که منجر به برند سازی و ارائه خدمات می شود

برای ثبت سفارش لازم است در ابتدا مشاوره ای برای بررسی نیاز های مشتری، بازار هدف صورت گیرد. سپس با مشخص شدن ویژگی ها قرار دادی نوشته میشود که بر طبق زمان بندی آن سایت طراحی میشود

در حین مدیریت وب سایت ممکن است سوالاتی برای شما مطرح شود؛ این پشتیبانی برای پاسخ و حل مسائل شما خواهد بود و جهت به روزرسانی ها و امنیت سایت نیز به کار گرفته میشود.

بله، ما بعد از تحویل کامل پروژه با ارسال نیرو  باتوجه به درخواست مشتری به محل، آموزش حضوری به همراه ظبط فیلم آموزشی تهیه کرده و به صورت رایگان در اختیار کارفرما قرار می دهیم

شرکت طراحی سایت وی سی

شرکت طراحی سایت وی سی با ارائه بروز ترین خدمات طراحی گرافیکی و همچنین طراحی سایت، آماده ارائه پاسخگویی به نیاز شما عزیزان در زمینه طراحی سایت حرفه ای است. شما می توانید برای شروع کار با کارشناسان مارکتینگ ما ارتباط گرفته تا بتوانید بهترین تصمیم را برای شروع کسب و کار دیجیتال خودتان بگیریدبرای ارتباط با کارشناسان مارکتینگ مجموعه وی سی می توانید از قسمت چت آنلاین وب سایت و یا قسمت ارتباط با مشاوران مارکتینگ، ارتباط بگیرید

نمونه کار های شرکت طراحی سایت وی سی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]