طراحی اپلیکیشن صنعتی

ورود به دنیای دیجیتال و کسب و کار نوین

در زمان پیش رو صنایع، خدمات و تمام فعالیت ها به سمت آنلاین شدن پیش میروند . خدمات آنلاین محبوبیت زیادی پیدا کرده است زیرا به کارها سرعت بخشیده و فرایند خرید و فروش را آسان میکنند. طراحی اپلیکیشن صنعتی به افراد فنی مشغول آن صنعت کمک میکند تا محصولات خود را به صورت کامل تر به مشتریان خود معرفی کنند و افراد نیز خرید موفق تری داشته باشند. قیمت طراحی اپلیکیشن صنعتی بسیار مناسب بوده و افراد در این خصوص میتوانند از یک مشاوره اختصاصی و مفید شرکت طراحی اپلیکیشن وی سی برای دست یابی به اطلاعات کامل تر استفاده کنند.

مشاوره اختصاصی وی سی

این مشاوره به موجب آشنایی بیشتر با فرایند طراحی اپلیکیشن حرفه ای صورت گرفته میشود. در این مشاوره به سوالات شما پاسخ خواهیم داد و توصیه های ضروری و پیشنهادات ویژه این مبحث را تقدیم حضورتون خواهیم کرد. مشاوره اختصاصی تیم وی ســی کاملا رایگان خواهد بود و این امکان را دارد که که هم به صورت حضوری در شرکت انجام شود و یا به وسیله یک تماس تلفنی!

تیم ما به شما خواهد گفت که چطور یک اپلیکیشن حرفه ای در زمینه صنعت را با کمترین هزینه ایجاد کنید! این اپلیکیشن چون طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای بسیار کاربردی بوده و میتواند خرید مشتریان را افزایش دهد. قابلیت وسعت بخشیدن آن را فراهم کنید و آینده کسب و کار خود را رقم بزنید! شما میتوانید در کنار اپ طراحی سایت حرفه ای نیز سفارش دهید. جهت استفاده از این مشاوره اختصاصی شماره تلفنهمراه خود را همراه با اسمتون وارد بخش مشخص شده نمایید تا مشاورین ما با شما تماس حاصل نمایند.

چرا طراحی اپلیکیشن صنعتی؟

یکی از توصیه هایی که برای شرکت های نوپا و یا حتی با سابقه بالا انجام میشود این است که تجارت خود را به سمت فضای آنلاین پیش ببرند ودر سطح وسیع تری فعالیت کنند. داشتن وب سایت و یا اپلیکیشن در دسترس ترین راه برای برقراری ارتباط و تعامل با مشتریان است. از این طریق شما میتوانید در هر زمان و مکانی در دسترس مخاطبان باشید و اخبار مهم بازار خود را برای آن ها شرح دهید. محصولات جدید را نمایش دهید و قسمتی را برای خرید مستقیم و بی دردسر در نظر گیرید. طراحی اپلیکیشن صنعتی یک سرمایه گزاری آنلاین به شمار خواهد رفت و هرچه این اقدام سریع تر انجام شود به دلیل کمتر بودن رقبا پیشرفت بیشتری حاصل میشود.

ویژگی های مهم طراحی اپلیکیشن صنعتی

دسترسی آسان

با طراحی این اپلیکیشن شما همیشه در دسترس مخاطبان خود خواهید بود، جدیدترین محصولات خود را همچون لوازم الکتریکی، انواع شیرالات، لوازم ساختمانی و … از این بستر به وسیله توضیحات و عکس های حرفه ای به مخاطبان نمایش داده خواهد شد و افراد به راحتی از آن دیدن خواهند کرد.

کسب اعتبار

کمتر افراد در این حوزه فعالیت دارند و خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه میدهند، این در حالی که است که مشتریان انتظار خدمات آنلاین را دارند! داشتن یک اپلیکیشن رسمی ومخصوص برای یک شرکت یا کارخانه میتواند اعتبار خوبی در بین مصرف کنندگان ایجاد کند.

اطلاع رسانی

به وسیله نوتیفکیشن ها و صفحه اصلی اپلیکیشن این امکان را خواهید داشت که محتوای خود را به صورت آنلاین و به روز در صفحه اصلی به نمایش بگذارید. بدین صورت اعلام نوتیفکیشن هممیتوان برای اپ فعال نمود و شما با کمترین هزینه پیام های خود را به مشتریان خود ابلاغ مینمایید.

نمایش کامل محصولات

هدف از طراحی اپلیکیشن صنعتی این است که این فروش به بهترین شکل ممکن ایجاد شود، مشتریان نیاز دارند تا محصول را به درستی درک کرده و از کیفیت آن اطمینان حاصل نمایند. در اپلیکیشن این امکان وجود دارد که عکس محصولات با جزئیات کامل به نمایش درآید و افراد به راحتی خرید کنند.

طراحی ساده و شفاف

این اپ به نحوی طراحی میشود که با وجود ظاهر حرفه ای امکان استفاده ساده ای برای افراد به وجود آورد تا افراد با کمترین آشنایی در زمینه استفاده از تکنولوژی روز بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند، محصولات را پیدا کنند و به راحتی سفارش خود را ثبت نمایند.

مدیریت صحیح

در ساخت اپلیکیشن صنعتی از استراتژی های بسط و توسعه استفاده میشود و در پنل مدیریتی این امکان فراهم میشود تا محتوا به شکلی حساب شدهدر اختیار افراد قرار گیرد. تمامی فرایند اپلیکیشن قابل کنترل خواهد بود و مدیران میتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.

قیمت طراحی اپلیکیشن صنعتی

هزینه قابل پرداخت برای اپلیکیشن بستگی به خدمات و نوع آن دارد، به همین دلیل ممکن است در بازار با قیمت های مختلفی مواجه شوید برخی از شرکت ها با ارائه پشتیبانی و سایر خدمات و سایر موارد دیگر تعرفه متفاوتی ارائه میدهند. قیمت بسیار زیاد و یا خیلی پایین دلیل بر طراحی بهتر نخواهد بود، فقط نتیجه کار میتواند شما را راضی کند.

جهت اطلاع از تعرفه طراحی اپلیکیشن بیمه شرکت وی ســـی با شماره های موجود در سایت تماس برقرار کنید تا به صورت کامل از خدمات و قیمت ها اطلاع یابید

طراحی اپلیکیشن پایه

طراحی با CMS آماده
شروع از 2.950 میلیون تومان
  • رابط کاربری آماده + تصاویر اختصاصی
  • پنل مدیریت حرفه ای
  • فروشگاهی / شرکتی
  • سرعت متوسط
  • آموزش حضوری + فیلم آموزشی
  • سازگار با موتور جستجوی گوگل
  • گارانتی یکساله
  •  

طراحی اپلیکیشن ویژه

طراحی با CMS اختصاصی و کد نویسی
شروع از 7.950 میلیون تومان
  • رابط کاربری اختصاصی به همراه تصاویر و لوگو
  • پنل مدیریت حرفه ای
  • فروشگاهی / شرکتی
  • امنیت بسیار پیشرفته
  • سرعت عالی
  • بارگذاری 50 محصول کامل
  • آموزش حضوری + فیلم آموزشی
  • سازگار با موتور جستجوی گوگل
  • گارانتی یکساله
ویژه

طراحی اپلیکیشن حرفه ای

طراحی با CMS آماده
شروع از 4.950 میلیون تومان
  • رابط کاربری اختصاصی به همراه تصاویر و لوگو
  • پنل مدیریت حرفه ای
  • فروشگاهی / شرکتی
  • سرعت خوب
  • بارگذاری 30 محصول کامل
  • آموزش حضوری + فیلم آموزشی
  • سازگار با موتور جستجوی گوگل
  • گارانتی یکساله

سوالات متداول طراحی اپلیکیشن صنعتی

قیمت با توجه به امکانات مورد نظر برای طراحی متفاوت است اما برای شما پکیج های قیمتی طراحی کرده ایم که شروع قیمت آنها از 2.950.000 و 4.950.000 و 7.950.000 تومان است.

دسترسی آسان به محصولات شرکت یا کارخانه برای جذب مشتریان و سفارش آنلاین محصولات از طریق درگاه بانکی

برای ثبت سفارش لازم است در ابتدا مشاوره ای برای بررسی نیاز های مشتری، بازار هدف صورت گیرد. سپس با مشخص شدن ویژگی ها قرار دادی نوشته میشود که بر طبق زمان بندی آن اپلیکیشن طراحی میشود

پشتیبانی برای اطمینان خاطر کارفرمایان در نظر گرفته شده و برای پاسخ گویی به سوالات احتمالی و آپدیت های به روز برای اپلیکیشن صنعتی در نظر گرفته شده است.

بله، ما بعد از تحویل کامل پروژه با ارسال نیرو  باتوجه به درخواست مشتری به محل، آموزش حضوری به همراه ظبط فیلم آموزشی تهیه کرده و به صورت رایگان در اختیار کارفرما قرار می دهیم

شرکت طراحی سایت وی سی

شرکت طراحی سایت وی سی با ارائه بروز ترین خدمات طراحی گرافیکی و همچنین طراحی سایت، آماده ارائه پاسخگویی به نیاز شما عزیزان در زمینه طراحی سایت حرفه ای است. شما می توانید برای شروع کار با کارشناسان مارکتینگ ما ارتباط گرفته تا بتوانید بهترین تصمیم را برای شروع کسب و کار دیجیتال خودتان بگیریدبرای ارتباط با کارشناسان مارکتینگ مجموعه وی سی می توانید از قسمت چت آنلاین وب سایت و یا قسمت ارتباط با مشاوران مارکتینگ، ارتباط بگیرید

نمونه کار های شرکت طراحی سایت وی سی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]