طراحی اپلیکیشن ترجمه

طراحی اپلیکیشن حرفه ای  یک موضوع مهم در جامعه امروزی تبدیل شده است، حتما تا به حال به این موضوع بر خورده اید که به دنبال مطلبی در اینترنت باشید یا در حال مطالعه کتاب یا دفترچه راهنمای محصولی باشید که به زبان دیگری که شما به آن مسلط نیستید نوشته شده باشد.

با پیشرفت تکنولوژی و طراحی اپلیکیشن دیکشنری همچنین دسترسی اکثر افراد به تلفن هوشمند و اینترنت دیگر به سراغ کتاب های بزرگ دیکشنری نمیروید و با طراحی اپلیکشین ترجمه آنلاین به راحتی گوشی هوشمند خود را برداشته و به دنبال اپلیکیشن ترجمه آنلاین میگردید تا بتوانید به متن نوشته شده را ترجمه کنید.

از آنجا که یادگیری زبان همیشه یکی از بزرگ ترین چالش های افراد است طراحی اپلیکیشن مترجم نتنها باعث رفع نیاز روزمره افراد شده و بلکه باعث کسب درآمد برا مالکان آن اپلیکیشن نیز می شود.

شرکت طراحی اپلیکیشن حرفه ای وی سی با دانشی که در زمینه اپلیکیشن ترجمه آنلاین بدست آورده است موانع این راه را میداند و میتواند راهنمایی های موثر را ارائه دهد. شما عزیزان برای دریافت مشاوره رایگان همچنین قیمت طراحی اپلیکیشن ترجمه میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مشاوره اختصاصی وی سی

مشاوره در هر مبحثی یکی از مهم ترینِ کارهاست چون میتوانیم از دانش و اطلاعات اشخاص موفق در کسب و کار خود استفاده کنیم و بتوانیم بهترین مسیر را انتخاب کنیم ساخت اپلیکیشن مترجم نیز به همین شکل است شما با مشاوره میتوانید رشد خود را تضمین کند. شرکت طراحی سایت وی سی با سال ها تجربه در امر تولید اپلیکیشن حرفه ای  با دانش خود در زمینه طراحی سایت حرفه ای، طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای و … دلسوزانه رایگان مشاوره ارئه میکند تا بتوانیم مسیر راه خود را ترسیم کنید لطفا برای ارتباط با کارشناسان ما نام و شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد کرده تا ما بتوانیم در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس بگیریم.

چرا طراحی اپلیکیشن ترجمه؟

به نظر شما ابزاری راحت تر از موبایل برای ارائه خدمات که همیشه همراه شما باشد وجود دارد؟ به همین منظور طراحی اپلیکیشن ترجمه یکی از مهم ترین اپ هایی است که اکثر افراد در موبایل هایشان دارند. برای موفقیت یک کسب و کا بهترین راه نزدیک شدن به مشتری نهایی است و از این رو موبایل یکی از بهترین موارد است.

امروزه اکثر افراد روزانه از جملات یا کلماتی استفاده میکنند که یا معنی آن ها نمیدانند یا تلفط درست آن را فراموش کرده اند به همین دلیل ساخت اپلیکیشن مترجم را میتوان یکی از ابزار های پرکاربرد و در مباحث حرفه ای تر پر درآمد تلقی کرد. طراحی User interface در این برنامه برای استفاده آسان کاربر و جلوه هایبصری اهمیت زیادی دارد. اهمیت طراحی اپلیکیشن دیکشنری به مراتب خیلی بالا تر از توضیح در یک مقاله است. اما شما عزیزان برای دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا هم از راهنمایی ها به صورت رایگان بهتره مند شوید هم بتوانید یک اپلیکیشن خیلی حرفه ای را در کسب و کار خود جای دهید .

ویژگی های طراحی اپلیکیشن ترجمه

پشتیبانی گسترده کلمات

کاربران همیشه ترجیح میدهند از یک اپلیکیشن ساده استفاده کنند اما گستردگی کلمات در زبان مورد نظر کاربران بسیار بالا باشد به همین دلیل همیشه باید سعی کنید اپلیکیشن شما در زبان مورد نظر کالمات بسیار زیادی را پوشش درهد

نمایش تلفظ درست کلمه

یکی از مهم ترین موارد در ساخت اپلیکیشن ترجمه نمایش ترجمه صحیح آن کلمه است که اگر کاربران در تلفط آن کلمه مشکل داشته باشد بتواند به راحتی آن را متوجه شده و از آن استفاده کنند معمولا بهترین روش استفاده از صوت است .

امکان نمایش معنی به همراه مترادف و متضاد کلمات

در طراحی اپلکیشن مترجم باید به این نکته دقت داشت که نمایش جزئیات کلمه  مهم است اما باید از پیچیدگی ها جلوگیری کرد و معنی آن کلمه را به همراه مترادف ها و متصاد های آن نمایش داد تا کاربران بتواند اطلاعات بیشتری در اختیار داشته باشند

امکان افزایش کلمات و به روز رسانی

هیچ کاربری دوست ندارد اپلیکیشن دیکشنری که از آن استفاده میکنند یه تعداد کلمات محدود را نمایش دهد همیشه به دنبال اپلکیشن هایی که دائم در حال بروزرسانی و اطلاع رسانی بیشتر همچنین افزدون کلمات بیشتر هستند میگردند .

امکان ویرایش کلمات اشتباه یا اضافه کردن کلمات جدید توسط کاربر

خطا در هر اپلیکیشنی وجود دارد و باید سعی کرد تا جای ممکن آن را کرد به همین منظور بهترین راه کمک از کاربران است باید قابلیتی در طراحی اپلیکیشن ترجم آنلاین قرار بگیرد با کاربران بتوانند این خطا ها را به ما گزارش دهند و آن ها را ویرایش کنند .

امکان استفاده آفلاین

در مواردی امکان آن وجود دارد اینترنت در دسترس نباشد و وقتی اپلیکیشن شما آنلاین باشد در اینطور مواقع کاملا بلا استفاده میشوند به همین منظور باید امکان دسترسی آفلاین به تمام بخش های اپلیکیشن وجود داشته باشد تا در اینطور مواقع کاربر بتواند از اپلیکیشن استفاده بکند.

قیمت طراحی اپلیکیشن ترجمه

بعد از بررسی اطلاعات کامل، هزینه طراحی اپلیکیشن مترجم یکی از مهم ترین موارد است ، قیمت میتواند به فاکتور های زیادی چون زمان ، تعداد نیروی کار درگیر شونده ، تجهیزات ، امکانات و ….. بستگی داشته باشد. اما در وی سی به دلیل تجربه بالا این موارد کاملا بررسی شده و یک قیمت پایه برای ساخت اپلیکیشن دیکشنری در نظر گرفته شده است تا شما عزیزان بتوانید در کنار هزینه کم کیفیت بالایی هم تجربه بکنید. برای اطلاع دقیق از قیمت طراحی اپلیکیشن ترجمه میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید یا قیمت های پایه را در جدول زیر مشاهده بکنید.

نمونه های موفق طراحی اپلیکیشن ترجمه

شاید اپلیکشن شما یکی از بهترین نمونه کار ها در زمنیه طراحی اپلیکیشن ترجمه باشد، ما در وی سی هیچ وقت خود را برتر نمیدانیم بلکه برتری خود را با نمونه کارهای قوی ثابت میکنیم میتوانید در زیر نمونه کار های ما را مشاهده کنید.

سوالات متداول طراحی اپلیکیشن ترجمه

قیمت با توجه به امکانات مورد نظر برای طراحی متفاوت است اما برای شما پکیج های قیمتی طراحی کرده ایم که شروع قیمت آنها از 2.950.000 و 4.950.000 و 7.950.000 تومان است.

توسعه کسب و کارها، جذب مشتری، تعامل بالا، افزایش فروش، مدیریت کسب و کار و .. از اهداف این طراحی می باشد

برای ثبت سفارش لازم است در ابتدا مشاوره ای برای بررسی نیاز های مشتری، بازار هدف صورت گیرد. سپس با مشخص شدن ویژگی ها قرار دادی نوشته میشود که بر طبق زمان بندی آن اپلیکیشن طراحی میشود

در حین کار با اپلیکیشن ترجمه احتمال دارد سوالاتی ذهن کارفرما را درگیر کند و یا نیاز به آپدیت های جدید برای اپلیکیشن باشد که این خدمات تحت پشتیبانی صورت میگیرد.

بله، ما بعد از تحویل کامل پروژه با ارسال نیرو  باتوجه به درخواست مشتری به محل، آموزش حضوری به همراه ظبط فیلم آموزشی تهیه کرده و به صورت رایگان در اختیار کارفرما قرار می دهیم

شرکت طراحی سایت وی سی

شرکت طراحی سایت وی سی با ارائه بروز ترین خدمات طراحی گرافیکی و همچنین طراحی سایت، آماده ارائه پاسخگویی به نیاز شما عزیزان در زمینه طراحی سایت حرفه ای است. شما می توانید برای شروع کار با کارشناسان مارکتینگ ما ارتباط گرفته تا بتوانید بهترین تصمیم را برای شروع کسب و کار دیجیتال خودتان بگیریدبرای ارتباط با کارشناسان مارکتینگ مجموعه وی سی می توانید از قسمت چت آنلاین وب سایت و یا قسمت ارتباط با مشاوران مارکتینگ، ارتباط بگیرید

نمونه کار های شرکت طراحی سایت وی سی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]