طراحی اپلیکیشن آتلیه

ورود به دنیای دیجیتال و کسب و کار نوین

گوشی های هوشمند زندگی مان را عوض کرده اند به شکلی که بدون آن اختلال زیادی در کارهای روزمره مان پیش می آید. طراحی اپلیکیشن حرفه ای در ایران حداقل 40 میلیون نفر از گوشی هوشمند استفاده میکنند که این رقم 50 درصد از جمعیت کشور ما را شامل می شود.

امروزه همه عاشق عکس های زیبا و عکاسی هستند با ساخت اپلیکشن آتلیه به راحتی با ورود به گوشی این افراد میتوانیم جامعه ای بزرگ از افراد را به سمت خود جذب کنید. یکی از مزیت های بزرگ طراحی اپلیکیشن آتلیه همچون طراحی اپلیکیشن فروشگاهی افزایش فروش نتنها در شهر خود بلکه در وسعت یک کشور است.

اگر شما هم میخواهید جزو افرادی هوشمدی باشید که از این فرصت بزرگ استفاده میکنند میتوانید با کارشناسان شرکت طراحی اپلیکیشن وی سی تماس بگیرید تا هم مشاوره رایگان دریافت کنید هم از قیمت طراحی اپلیکیشن آتلیه مطلع شوید.

مشاوره اختصاصی

خیلی خوب است که بتوانیم از افراد اطلاعاتی را بدست آوریم که در کسب و کار ما بسیار موثر هستند شما میتوانید از طریق مشاوره اطلاعات خوبی در زمینه طراحی سایت حرفه ای، طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای و بررسی استراتژی کسب و کار برای ورود به بستر تجارت الکترونیک به دست آورید. وی سی با سال ها تجربه درخشان خود میتواند این مشاوره را به شما ارائه دهد آن هم رایگان پس فقط کافیست تا نام و شماره تلفن خود را در کار زیر وارد کنید و کارشناسان ما در سریع ترین ممکن با شما تماس بگیرید.

موارد مهم در طراحی اپلیکیشن آتلیه

پیشرفت بیشتر از رقبا روز به روز استفاده کنندگان از اینترنت و گوشی های هوشمند در حال افزایش است و این موضوع میتواند به نفع شما تمام شود و با معرفی اپلیکیشن خود رشد کسب و کار شما بییشتر از رقباهایتان خواهد بود .ارتباط با مشتری مهم ترین اصل در به وجود آوردن یک مشتری ثابت ارتباط با مشتری و پشتیبانی است این موضوع از طریق طراحی اپلیکشن آتلیته بسیار راحت تر و سریع تر می شود و شما میتواند در هر لحظه و زمان با آن ها در ارتباط باشید.

کم کردن هزینه های در آینده چگونه باید با طراحی اپلیکشن آتلیه هزینه ها را کم کرد ؟ امروزه کم تر کسی بروشور و مجله یا تراکت را مطالعه میکند اما شما با راه اندازی یک ویترین بزرگ آنلاین میتوانید هم قدرت خود را بیشتر نمایش دهید هم هزینه ها را کم تر کنید . دستری راحت تر و سریع تر به خدمات شما شما میخواهید خدماتات را به مشتریان خود ارائه دهید و این موضوع با طراحی اپلیکیشن بسیار راحت تر می شود مشتریان خدمات شما را میبینند مطالعه میکنند نمونه کار ها را مشاهده میکنند و درخواست خود را در همان اپلیکشن انجام میدهند. امکان برقراری جشواره ها و تخفیف ها و اطلاع رسانی آن شما اگر بخواهید برای جذب مشتری بیشتر کمچین ها ، تخفیف ها یا جشواره ها را قرار دهید از طریق اپلیکشن به راحتی با چند کلیک آن را به مشتری اعلام کرده و همان لحظه بازخوردش را دریافت خواهید کرد چون این موضوع را مستقیم به مشتری خود اطلاع داده اید.

ویترین جذاب فقط با یک کلیک راز موفقیت هر آتلیه نمایش ویترین جذاب است اما چگونه آن را به مشتری نمایش دهید در اپلیکیشن شما این کار تنها با یک کلیک قابل انجام است و مشتریان میتوانند تمام نمونه کار های شما را در هر دسته بندی مشاهده کنند .

چرا طراحی اپلیکیشن آتلیه؟

هر عکاس یا آتلیه دار باید یک وب سایت یا اپلیکشن موبایل برای کسب و کار خود داشته باشد تا بتواند با مشتریان خود به صورت مستقیم ارتباط بگیرید به همین منظور طراحی اپلیکیشن آتلیه یکی از مهم ترین نیاز های شماست با طراحی اپلیکیشن آتلیه به راحتی میتوانید نمونه کار های خود را قرار دهید ، مشتریان از طریق اپلیکشن شما نوبت رزرو بکنند ، خود را به دیگران معرفی کنید ، امکانات ویژه ای برای کاربران خود در اپلیکیشن ارائه دهید . با پیشرفت اینترنت و موبایل نیاز است که کسب و کار های ما هم به سمت این تکنولوژی حرکت کرده و از مزایای آن استفاده بکنند یکی از بزرگ ترین تلاش هایی که وی سی سعی کرده از زمان شروع تا به امروز انجام دهد رشد و پیشرفت تکنولوژی و رشد کسب و کار ها در ایران است . شما عزیزان میتوانید برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان ما با ما تماس بگیرید .

قیمت طراحی اپلیکیشن آتلیه

قیمت طراحی اپلیکشن آتلیه به خیلی از موترد بستگی دارد از جمله ، زمان ، امکانات ، تعدا نیرویه درگیرد شونده و… اما وی سی سعی دارد مشتریان را با این موضوع درگیر نکرده و با دانشی که در این زمینه بدست آورده یکسری پلن ها با پایه قیمت تعریف کرده و در صورت نیاز به اضافه تر کردن امکانات توسط شما به قیمت طراحی اپلیکشن آتیه فقط به بسته پایه اضافه شود و با هزینه کم صاحب یک اپلییکیشن بسیار حرفه ای شوید. برای اطلاعات دقیق از قیمت طراحی اپلیکیشن آتلیه میتوانید با کارشناسان تماس بگیرید یا قیمت های پایه را در جدول زیر مشاهده کنید.

طراحی اپلیکیشن پایه

طراحی با CMS آماده
شروع از 2.950 میلیون تومان
  • رابط کاربری آماده + تصاویر اختصاصی
  • پنل مدیریت حرفه ای
  • فروشگاهی / شرکتی
  • سرعت متوسط
  • آموزش حضوری + فیلم آموزشی
  • سازگار با موتور جستجوی گوگل
  • گارانتی یکساله
  •  

طراحی اپلیکیشن ویژه

طراحی با CMS اختصاصی و کد نویسی
شروع از 7.950 میلیون تومان
  • رابط کاربری اختصاصی به همراه تصاویر و لوگو
  • پنل مدیریت حرفه ای
  • فروشگاهی / شرکتی
  • امنیت بسیار پیشرفته
  • سرعت عالی
  • بارگذاری 50 محصول کامل
  • آموزش حضوری + فیلم آموزشی
  • سازگار با موتور جستجوی گوگل
  • گارانتی یکساله
ویژه

طراحی اپلیکیشن حرفه ای

طراحی با CMS آماده
شروع از 4.950 میلیون تومان
  • رابط کاربری اختصاصی به همراه تصاویر و لوگو
  • پنل مدیریت حرفه ای
  • فروشگاهی / شرکتی
  • سرعت خوب
  • بارگذاری 30 محصول کامل
  • آموزش حضوری + فیلم آموزشی
  • سازگار با موتور جستجوی گوگل
  • گارانتی یکساله

نمونه کار های وی ســـــی

هیچ وقت یک تیم یا شرکت نرم افزاری نمیتواند بگوید ما بهترین هستیم اما میتوانند این بهترین بودن را با کار های خود به دیگران ثابت کند . با تلاش های شبانه روزی در سالیان فعالیت وی سی ما توانسه ایم گنجینه ای از نموه کار های با ارزش را داشته باشیم که خیلی از نمونه کار ها اپلیکشن ها موفقی هستند نمونه کار های ما چه در زمنیه طراحی اپلیکیشن آتیله یا اپلیکشن ها دیگر را در زیر مشاهده کنید و در صورت نیاز به هر گونه توضیحات بیشتر در مورد هرکدام از آن ها میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرد.

باتوجه به پیشرفت روز دنیا و گرایش مردم به سمت کسب و کار آنلاین، طراحی اپلیکیشن رستوران و طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود به یکی از مهم ترین مسائل برای این صنف تبدیل شده است. با استفاده از طراحی اپلیکیشن رستوران شما می توانید امکانات بسیار کاربردی را به مشتریان خود هدیه کنید. این کار علاوه بر افزایش اعتبار برند شما می شود بلکه کاربران یا مشتریان تان راحت تر با شما ارتباط بر قرار می کنند. این روز ها فراهم کردن بستر مجازی برای کسب و کار ها به ضرورت تبدیل شده است به دلیل اینکه مردم عادت به خدمات آنلاین کرده اند حتی برای کوچکترین کار ها اینترنت دستگاه خود را روشن می کنند و کارهای خود را انجام می دهند، در این میان که اغلب کسب و کار ها آنلاین شده اند شما اگر بخواهید به پای کسب و کار سنتی خود بمانید قطعا ضرر خواهید کرد، هر روز این جهان به سمت دیجیتالی شدن پیش می رود و هر کسب و کاری که زود تر دست بکار شود قطعا از رغبای خود جلو تر است.

سوالات متداول طراحی اپلیکیشن آتلیه

با طراحی اپلیکیشن آتلیه با دسترسی بیشتر برای کاربران جذب مخاطب و مشتری بیشتری خواهید داشت و از همین طریق نمونه کارهایتان را به نمایش خواهید گذاشت

بله حتما بعد از اتمام پروسه طراحی طی یک برنامه ریزی مباحث مورد نیاز و آشنایی با قسمت های مختلف انجام می شود

قیمت با توجه به امکانات مورد نظر برای طراحی متفاوت است اما برای شما پکیج های قیمتی طراحی کرده ایم که شروع قیمت آنها از 2.950.000 و 4.950.000 و 7.950.000 تومان است.

برای ثبت سفارش لازم است در ابتدا مشاوره ای برای بررسی نیاز های مشتری، بازار هدف صورت گیرد. سپس با مشخص شدن ویژگی ها قرار دادی نوشته میشود که بر طبق زمان بندی آن اپلیکیشن طراحی میشود

پشتیبانی جهت حمایت از کارفرما در نظر گرفته شده و پاسخ گوی سوالات احتمالی او خواهد بود و در صورت نیاز شامل آپدیت ها و موارد مشابه آن نیز می باشد.

شرکت طراحی سایت وی سی

شرکت طراحی سایت وی سی با ارائه بروز ترین خدمات طراحی گرافیکی و همچنین طراحی سایت، آماده ارائه پاسخگویی به نیاز شما عزیزان در زمینه طراحی سایت حرفه ای است. شما می توانید برای شروع کار با کارشناسان مارکتینگ ما ارتباط گرفته تا بتوانید بهترین تصمیم را برای شروع کسب و کار دیجیتال خودتان بگیریدبرای ارتباط با کارشناسان مارکتینگ مجموعه وی سی می توانید از قسمت چت آنلاین وب سایت و یا قسمت ارتباط با مشاوران مارکتینگ، ارتباط بگیرید

نمونه کار های شرکت طراحی سایت وی سی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]