طراحی سایت در تبریز

ورود به دنیای دیجیتال و کسب و کار نوین

استفاده از رسانه های دیجیتال مانند وب سایت ها و اپلیکیشن ها در تمام اوقات روز جزو همیشگی های کاربران فضای اینترنت شده است. و فارغ از هر سن و سالی ارتباط بسیار خوبی با آن برقرار کرده اند. در این فضا چه بهتر است که درآمد زایی انجام شود. شما می توانید برای ورود در این عرصه یک طراحی سایت حرفه ای یا یک طراحی اپلیکیشن انجام دهید تا از سایر رقبا عقب نمانید. ما با طراحی سایت در تبریز و سایر شهر ها مانند طراحی سایت در تهران به شما این امکان فوق العاده را میدهیم تا کسب و کارتان را گسترش دهید و به درآمدی مطلوبی برسید شهر تبریز بخاطر داشتن طبیعت بکر و زیبا و داشتن صنایعی مانند تراکتور سازی در هم می توان طراحی سایت گردشگری در آن راه اندازی شود و هم طراحی سایت صنعتی شرکت طراحی سایت وی سی با داشتن متخصصان حرفه ای در این زمینه آماده مشاوره کاملا رایگان به شما را دارد.

مشاوره اختصاصی وی سی

از آنجایی که امکان دارد با سایت هایی در زمینه های مختلف ارتباط داشته باشید. مثل طراحی سایت فروشگاه اینترنتی یا مثلا طراحی سایت مشابه دجی کالا مطلع شده اید که چه مزایای خوبی دارند. اگر میخواهید شما هم مانند صاحبان این سایت در شهر خود پیشرفت کنید مثل شهر زیبای تبریز میتوانید با طراحی وب سایت در تبریز به همراه طراحی اپلیکیشن در تبریز به این مهم دست یابید. با انتخاب شرکت طراحی سایت وی سی هم میتوانید از خدمات یک طراحی سایت حرفه ای بهره ببرید و هم از یک طراحی اپلیکیشن حرفه ای برای این کار  کافی است با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

مشاوران ما به صورت اختصاصی با شما حاصل میکنند. و با در نظر گرفتن نیاز های مورد نظر شما از وب سایت، بهترین استراتژی متناسب با مشتریان شما را برنامه ریزی کنند تا طراحی سایت در تبریز شما در صفحه یک گوگل در زمینه فعالیتتان قرار بگیرد. فقط کافی است مشخصات خود و شماره تماستان را در زیر برای ما ارسال نمایید.

چرا طراحی سایت در تبریز؟

عواملی هستند که کسب و کار های کوچک را سوق میدهد به کسب و کار نوین که از جمله این عوامل در شرایط کنونی کشور بیماری کرونا می باشد. شما برای جلوگیری ضربه دیدن در کسب و کارتان از این آفت نیاز به یک وب سایت دارید. که خدمات خود مانند موارد تولیدی در کارخانه تان مثل تولید مبلمان که مربوط به دکوراسیون منزل و دفتر کار میباشد را در آن ارائه دهید. با طراحی سایت دکوراسیون یا نمونه ای دیگر تولید صنایع دستی که میتوانید با راه اندازی طراحی سایت فروشگاه اینترنتی به نتیجه مطلوب که کسب درآمد است برسید. شرکت طراحی سایت وی سی در تمام شهرها میتواند خدمات خود را ارائه دهد از جمله تبریز، تهران، اصفهان، مشهد، قم و … برای طراحی سایت در تبریز و یا طراحی اپلیکیشن در تبریز  با ما در تماس باشید.

سایت-تبریز

ویژگی های مهم طراحی سایت در تبریز

سازگاری با موبایل

استفاده از گوشی برای برگزاری کلاس های درسی با توجه به شرایط کنونی بسیار زیاد شده است. لازم است این نکته برای طراحی سایت آموزشی و یا طراحی اپلیکیشن آموزشی این نکته را در نظر داشته باشیم که رسپانسیو صفحه وب سایت طراحی شده با تلفن همراه سازگاری داشته باشد.

برنامه ریزی و دسته بندی دقیق

کاربر در وب سایت طراحی شده مثل طراحی سایت مشابه دیجی کالا نباید دچار سردرگمی شود. لازم است افراد خیلی ساده و راحت محصولات خود را پیدا نموده و سفارش خود را نهایی نمایند. برای طراحی سایت در تبریز که بتوان این امکانات به وب سایت شما ارائه شود یک محتوای کامل و مناسب نیاز است. تا بتوان دسته بندی دقیق انجام داد.

سرعت بالای پردازش اطلاعات

از آنجا که قرار است در سایت محتوای مربوط محصولات شرکت قرار گیرد بنابراین لازم است سایت کاملا بهینه باشد تا به نحو احصن در نمایش گوگل نشان داده شود و حداکثر سرعت را داشته باشد. در انتخاب محتوا سایت باید کاملا هوشمندانه عمل شود مثلا در انتخاب عکس ها عکسی را انتخاب نماییم که حجمش کم باشد.

سازگاری مرورگر

طراحی وب سایت در هر شرایطی باید به گونه ای باشد، که کاربر با هر نوع مرورگری مانند: گوگل کروم، اوپرا، فایرفاکس و… به شکل کاملا حرفه ای و زیبا بارگزاری شود و قابل استفاده باشد. برای طراحی وب سایت حرفه ای لازمه ی رسپانسیو کردن آن داشتن تیم طراحی سایت قوی و با تجربه لازم است.

طراحی ساده و شفاف

از آنجا که طراحی سایت هنری باید با جذابیت فراوانی باشد گرافیک سایت خیلی با اهمیت است. این امر در طراحی سایت وب سایت در تنام شهر ها ظروری به شمار می آید مانند طراحی وب سایت در تبریز با توجه به هنرمند بود مردم این شهر با فرهنگ دیرینه که در کشور عزیزمان معروف هستند.

مدیریت صحیح

کارفرمای سفارش دهنده سایت باید این مهم را بداند که طراحی سایت و تولید محتوا در آن پایان کار نیست. و تازه شروع فعالیت در این سایت نوپا است. باید موارد مهمی مانند سئو کردن سایت را هم در نظر داشت. برای به نتیجه رسیدن تمام این پروسه نیاز به یک مدیر سایت حرفه از یک شرکت طراحی سایت حرفه ای میباشد.

قیمت طراحی سایت در تبریز

شرکت نرم افزاری وی سی با داشتن تسلط به انواع ساخت وب سایت شرایطی را به وجود آورده تا تعرفه طراحی سایت در تهران و هزینه طراحی سایت در تبریز و …شامل گزینه های مختلفی باشد تا هر شخصی با توان مالی بتواند از آن بهره مند شود. قیمت طراحی سایت بستگی به نوع وب سایت داد؛ برخی از وب سایت ها با CMS  از پیش طراحی شده، ساخته میشوند که هزینه مناسب تری دارند. برخی دیگر نیز دارای طراحی انحصاری و تک هستند که علاوه بر هزینه بیشتر، پروسه طولانی تری را هم برای آماده شدهن طی میکنند.

طراحی سایت پایه

طراحی با CMS آماده
شروع از 2.950 میلیون تومان
  • رابط کاربری آماده + تصاویر اختصاصی
  • پنل مدیریت حرفه ای
  • فروشگاهی / شرکتی
  • سرعت متوسط
  • آموزش حضوری + فیلم آموزشی
  • سازگار با موتور جستجوی گوگل
  • گارانتی یکساله
  •  

طراحی سایت ویژه

طراحی با CMS اختصاصی و کد نویسی
شروع از 7.950 میلیون تومان
  • رابط کاربری اختصاصی به همراه تصاویر و لوگو
  • پنل مدیریت حرفه ای
  • فروشگاهی / شرکتی
  • امنیت بسیار پیشرفته
  • سرعت عالی
  • بارگذاری 50 محصول کامل
  • آموزش حضوری + فیلم آموزشی
  • سازگار با موتور جستجوی گوگل
  • گارانتی یکساله
ویژه

طراحی سایت حرفه ای

طراحی با CMS آماده
شروع از 4.950 میلیون تومان
  • رابط کاربری اختصاصی به همراه تصاویر و لوگو
  • پنل مدیریت حرفه ای
  • فروشگاهی / شرکتی
  • سرعت خوب
  • بارگذاری 30 محصول کامل
  • آموزش حضوری + فیلم آموزشی
  • سازگار با موتور جستجوی گوگل
  • گارانتی یکساله

سوالات متداول طراحی سایت در تبریز

قیمت با توجه به امکانات مورد نظر برای طراحی متفاوت است اما برای شما پکیج های قیمتی طراحی کرده ایم که شروع قیمت آنها از 2.950.000 و 4.950.000 و 7.950.000 تومان است.

طراحی سایت برای فعالیت در سطحی وسیع است که برای شرکت ها، فروشگاه ها، اشخاص به کار می رود و هدف آن جذب مشتری بیشتر و برند سازی است

برای ثبت سفارش لازم است در ابتدا مشاوره ای برای بررسی نیاز های مشتری، بازار هدف صورت گیرد. سپس با مشخص شدن ویژگی ها قرار دادی نوشته میشود که بر طبق زمان بندی آن سایت طراحی میشود

پشتیبانی شامل حل سوالات احتمالی که ممکن است برای افراد به وجود آید و برای مدیریت لازم شود، همچنین شامل توسعه و آپدیت وب سایت، امنیت و موارد این چنینی میشود.

بله، ما بعد از تحویل کامل پروژه با ارسال نیرو  باتوجه به درخواست مشتری به محل، آموزش حضوری به همراه ظبط فیلم آموزشی تهیه کرده و به صورت رایگان در اختیار کارفرما قرار می دهیم

شرکت طراحی سایت وی سی

شرکت طراحی سایت وی سی با ارائه بروز ترین خدمات طراحی گرافیکی و همچنین طراحی سایت، آماده ارائه پاسخگویی به نیاز شما عزیزان در زمینه طراحی سایت حرفه ای است. شما می توانید برای شروع کار با کارشناسان مارکتینگ ما ارتباط گرفته تا بتوانید بهترین تصمیم را برای شروع کسب و کار دیجیتال خودتان بگیریدبرای ارتباط با کارشناسان مارکتینگ مجموعه وی سی می توانید از قسمت چت آنلاین وب سایت و یا قسمت ارتباط با مشاوران مارکتینگ، ارتباط بگیرید

نمونه کار های شرکت طراحی سایت وی سی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]