طراحی اپلیکیشن کتاب

ورود به دنیای دیجیتال و کسب و کار نوین

طراحی اپلیکیشن کتاب یکی از نیاز های افراد جامعه امروز است و یکی از کارآمد ترین اپلیکیشن ها همچون طراحی اپلیکیشن فروشگاهی محسوب می شود. دانشجویان، دانش آموزان ، و هر شخصی علاقه مند به کتاب و کتاب خوانی از اپلیکیشن کتاب استفاده میکند. یکی از دلایل طراحی اپلیکیشن حرفه ای در حوزه کتاب دسترسی ساده و سریع آن است و افراد برای خواندن کتاب مورد علاقه خود ساعت ها وقت خود را برای پیدا کردن آن کتاب در کتاب خانه ها صرف نمیکنند.

با اپلیکیشن کتاب شما در سطح جهان میتوانید برای تمام کاربران دنیا ارائه دهید و آن ها با پرداخت هزینه ای مناسب به آرشیو چندین کتاب و محتوا دسترسی داشته باشند. در ایران قبل از طراحی اپلیکیشن کتاب مانند نوار و فیدیبو و آمار سرانه مطالعه کشور بسیار ناچیز و حدود 8 دقیق بود که امروزه با ارائه اپلیکیشن کتاب هر روزه سرانه مطالعه کشور بالا رفته و رو به افزایش است. همین موضوع علاقه افراد را به استفاده از اپلیکیشن کتاب آنلاین نشان میدهد  

مشاوره اختصاصی وی سی

تنها طراحی اپلیکیشن کتاب کافی نیست و راز موفقیت داشتن یک اپلیکیشن کتاب مشاوره گرفتن از متخصص هایی که است سال ها در این مسیر بوده و موانع راه را میدانند. شرکت طراحی اپلیکیشن وی سِی به شما کمک میکند تا تنها با مشاوره رایگان از اطلاعات دقیق راهنمایی ها موثر استفاده کنید و با برنامه ریزی مناسب و اطلاع دقیق از قیمت طراحی اپلیکیشن کتاب بتوانید در سریع ترین زمان ممکن یک اپلیکیشن کتاب تماما حرفه ای طراحی کنید. تنها راه موفقیت استفاده از تجربه افراد با سابقه است؛ شما میتوانید طراحی سایت حرفه ای در کنار اپلیکیشن نیز داشته باشید. برای دریافت مشاوره رایگان تنها کافیست شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد کرده تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.

چرا طراحی اپلیکیشن کتاب با وی سِی

طراحی اختصاصی

یکی از مسائه های مهمی که توسط اکثر افراد به آن توجه نمی شود طراحی اختصاصی یک اپلیکشن هست. وقتی شما برای خود و کسب و کار خود اپلیکیشنی طراحی میکنید باید تمام ویژگی ها شما را در خود داشته باشد به همین منظور وی سِی قبل از هر کاری (UIوUX) اپلیکیشن کتاب شما را طراحی و به شما نمایش میدهد تا شما تمام قسمت های اپلیکیشن خود را قبل از طراحی نهایی مشاهده کنید تا کاملا بر اساس نیاز های شما طراحی شده باشد.

کد نویسی اختصاصی

بعد از انجام عملیات (UIوUX) مرحله کد نویسی شروع می شود همانطور که در قبل توضیخ دادیم همانطور که ظاهر و کارایی یک اپلیکیشن باید کاملا اختصاصی طراحی شود کد نویسی آن هم دقیق باید به شکل اختصاصی انجام شود و کد های اپلیکیشن دیگری ویرایش  در اپلیکیشن شما قرار نگیرد و برای استفاده از تمام ظرفیت طراحی اپلیکیشن کتاب اختصاصی شما باید تمام اختصاصی کد نویسی شود.​

پنل ادمین حرفه ای

برای مدیریت صحیح اپلیکیشن کتاب باید یک پنل مدیریت قوی با امکانات بسیار بالا وجود داشته باشد تا شما بتوانید لحظه به لحظه ماتینورینگ ، اضافه یا حذف کتاب ها ، بررسی مشکلات پرداخت و ….. را به راحتی از داخل پنل کنترل کنید همچنین بتوانید فیدبک هایی که از کاربران خود میگیرید را در پنل مشاهده کنید تا بتوانید از آن ها در اپلیکیشن کتاب خود استفاده کنید.

قابلیت توسعه

در اپلیکیشن کتاب قابلیتی فراهم میشود تا در صورتی که نیاز به تغییر و گسترش اپلیکیشن ایجاد شد به راحتی امکانات آن بسط پیدا کند. همچنین گرافیک این برنامه مطابق با به روزترین طرح هاقابلیت جایگزینی و ویرایش را خواهد داشت.

طراحی ساده و شفاف

در اپلیکیشن ها ما باید کمال سادگی را در برنامه پیاده سازی کرد و تمامی امکانات و خدمات را در دسترس مخاطبان قرار داد تا با سریع ترین و راحت ترین توجه به خواسته کاربر پاسخ داده شود و بدین صورت رضایت او را به دست آورد!

مدیریت صحیح

برای آنکه رضایت کاربران را جلب نمود مدیریت این وظیفه را دارد تا به طور پیوسته از عملکرد صحیح اپلیکیشن، فایل متنی کتاب ها و امکانات اطمینان حاصل نماید و با دیدی باز از نظرات کاربران استقبال نموده و در صورت امکان تغییرات لازم را مجری دارد.

قیمت طراحی اپلیکیشن بیمارستان کتاب

بعد از برنامه ریزی و اطلاعات کامکل در طراحی یک اپلیکیشن کتاب مناسب باید قیمت طراحی اپلیکیشن کتاب را هم دقیق مطلع شد اما در طراحی اپلیکیشن قیمت دقیق از طراحی اپلیکیشن کتاب وجود ندارد . ام وی سِی برای راحتی شما مشتریان عزیز یک قیمت پایه را در نظر گرفته است و با افزایش امکانات مورد نیاز شما قیمت طراحی اپلیکیشن کتاب افزایش می یابد . ما همیشه سعی داریم تا بهترین و مناسب ترین قیمت را در سطح شرکت ها طراحی اپلیکیشن به شما عزیزان ارائه دهیم .

نمونه کار طراحی اپلیکیشن کتاب

گفتن این موضوع که ما در طراحی اپلیکیشن کتاب بهترین هستیم حرف درستی نیست اما وی سِی همیشه سعی دارد تا بروز ترین و بهترین کیفیت ممکن را در طراحی اپلیکیشن خود به کار گیرد این را خودمان نمیگوییم اپلیکیشن ها موفق طراحی شده به دست وی سِی میگوید شما میتوانید پس حتما تمام نمونه کار های وی سِی را بررسی کنید . در ادامه چند اپلیکیشن موفق در زمینه اپلیکیشن کتاب را به شما معرفی میکنیم تا شما بتوانید برای طراحی یک اپلیکیشن حرفه از آن ها الگو بگیرید

اپلیکیشن فیدیبو

فیدیبو در سال 1392 کار خود را آغاز کرد و انواع کتاب ها را در اختیار کاربران خود قرار میداد همچنین با داشتن حق انشار دیجیتالی انواع اقسام کتاب ها نایاب هم در آن یافت میشود. در سال 1395 با خرید آن توسط دیجی کالا و مارکتینگ خیلی قوی در این حوزه فیدیبو به یکی از قوی ترین اپبکیشن کتاب تبدیل شد. نظر شما چیست ؟

اپلیکیشن طاقچه

طالقچه در سال 1393 به عنوان بهترین اپلیکیشن کتاب لغب گرفت . در اوایل دوران شروع خود با اسم کتاب من فعالیت خود را آغاز کرد اما بعد ها اسم خود را به طاقچه تغییر داد و از همان ابتدا با استبقال چشم گیر کاربران رو به رو شد .هم اکنون بیش از 50 هزار کتاب در آرشیو این اپلیکیشن مشاهده میشود و میتوان گفت بزرگ ترین آرشیو کتاب در بین اپلیکیشن کتاب ایرانی را در اختیار دارد. شما میتوانید به جمع این اپلیکیشن ها بپیوندید فقط کافیست با مشاوران مجرب وی سِی تماس بگیرید و با راهنمایی ها مسیر درست به سمت طراحی یک اپلیکشن را طی کنید.

امکانات ساخت اپلیکیشن کتاب

امروزه کتابهای کاغذی به راحتی جای خود را با کتاب های الکترونیکی داده اند! بنابراین جای تعجب نیست که ساخت اپلیکیشن کتاب طرفداران زیادی پیدا کرده باشد! برنامه ریزی برای ساختن اپلیکیشن کتاب خانه مهم است! و شما به عنوان کارفرما باید توجه داشته باشید و بدانید چه ویژگی هایی برای یک برنامه کتاب لازم است!  با توجه به تحقیقات و تجربه شرکت نرم افزاری وی سِــــی ساخت برنامه های موفق موبایل، در اینجا چند ویژگی اصلی را برای شما ذکر میکنیم:

پشتیبانی از قالب های مختلف کاربردی چون: EPUB ، MOBI ، PDF ، پرونده های TXT ، اسناد Word و حتی کتابهای الکترونیکی رمزگذاری شده مانند آنهایی که دارای Adobe DRM هستند پشتیبانی می کنند! کاربران این حوزه دانشجویان و افرادی که به مطالعه اهمیت میدهند هستند و اغلب نیاز به استفاده از قالب های متعدد برای خلاصه نویسی، تحقیق و … هستند.

قابلیت دسترسی در حالت آفلاین به محتوای کتاب ها از دیگر ویژگی این اپ کاربردی است. ممکن است افراد از برنامه خارج شوند و یا محتوای کتاب دانلود شده را از دست دهند، اپلیکیشن کتاب خانه باید این امکان را فراهم کند که هر شخص با حساب کاربری خود دسترسی مکرر به محتوای کتاب خریداری شده داشته باشد تا حقوق وی ضایع نشود.

ویژگی های کلیدی طراحی اپلیکیشن وی سی

جستجو انواع کتاب

تفکیک پذیری کتابها

تبلیغ و درآمدزایی

اشتراک گذاری اخبار

معرفی شبکات اجتماعی

اتصال اپ به سایت

لیست علاقه مندیها

نظرسنجی حرفه ای

رابطه کاربری جذاب

پروفایل کاربری جذاب

سوالات متداول طراحی اپلیکیشن کتاب

قیمت با توجه به امکانات مورد نظر برای طراحی متفاوت است اما برای شما پکیج های قیمتی طراحی کرده ایم که شروع قیمت آنها از 2.950.000 و 4.950.000 و 7.950.000 تومان است.

هدف دسترسی سریع و آسان به انواع کتاب برای دانشجویان و افراد اهل مطالعه است. اپلیکیشن کتاب می تواند با هزینه مناسب تری انواع کتاب را در اختیار کاربران قرار دهد..

برای ثبت سفارش لازم است در ابتدا مشاوره ای برای بررسی نیاز های مشتری، بازار هدف صورت گیرد. سپس با مشخص شدن ویژگی ها قرار دادی نوشته میشود که بر طبق زمان بندی آن اپلیکیشن طراحی میشود

تمامی اپلیکیشن های طراحی شده توسط شرکت وی سِــــی از پشتیبانی برخوردار هستند و شامل مواردی چون به روز رسانی ها، حل سوالات احتمالی و موارد مشابه آن است.

بله، ما بعد از تحویل کامل پروژه با ارسال نیرو  باتوجه به درخواست مشتری به محل، آموزش حضوری به همراه ظبط فیلم آموزشی تهیه کرده و به صورت رایگان در اختیار کارفرما قرار می دهیم

شرکت طراحی سایت وی سی

شرکت طراحی سایت وی سی با ارائه بروز ترین خدمات طراحی گرافیکی و همچنین طراحی سایت، آماده ارائه پاسخگویی به نیاز شما عزیزان در زمینه طراحی سایت حرفه ای است. شما می توانید برای شروع کار با کارشناسان مارکتینگ ما ارتباط گرفته تا بتوانید بهترین تصمیم را برای شروع کسب و کار دیجیتال خودتان بگیریدبرای ارتباط با کارشناسان مارکتینگ مجموعه وی سی می توانید از قسمت چت آنلاین وب سایت و یا قسمت ارتباط با مشاوران مارکتینگ، ارتباط بگیرید

نمونه کار های شرکت طراحی سایت وی سی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]