طراحی اپلیکیشن مشابه شیپور

ورود به دنیای دیجیتال و کسب و کار نوین

یکی از حوزه های پرطرفدار طراحی اپلیکشن حرفه ای در زمنیه نیازمندی است ، طراحی اپلیکیشن مشابه شیپور یک نمونه از این اپلیکشن ها است ، دلیل محبوبیت آن تغییر روش سنتی داد و ستد و تجارت به روش مدرن برای ارتباط مستقیم با مشتری .

طراحی اپلیکیشن مشابه شیپور باعث شده است که کسب و کار ها برای معرفی خدمات یا محصولات به نزدیک ترین روش ممکن که گوشی موبایل کاربران است وارد شده و مشتریان واقعی خود را خیلی سریع تر پیدا کنند. بازار امروزه نیازمند ساخت اپلیکشن مشابه شیپور است به دلیل آن که نیاز جامعه امروز بخصوص در ایران است تا واسطه ها حذف شده و کسب و کار ها کوچک و بزرگ حتی شخص بتوانند خدمات و محصولات خود را به نمایش بگذارند. شرکت طراحی اپلیکیشن وی سی با سال ها تجربه خود در زمینه طراحی اپلیکیشن نیازمندی دانش خود را رایگان به شما ارائه میدهد تا بتوانید یک طراحی اپلیکیشن حرفه ای را تجربه کنید برای این منظور کافی است تا با کارشناسان ما تماس بگیرید ضمن بدست آوردن اطلاعات کامل تر از قیمت طراحی کلیک کنید.

مشاوره اختصاصی وی سی

کاری که بدون مشاوره انجام شود در آینده به مشکلات بزرگی برخورد میکند به همینظور وی سی همیشه سعی دارد تا تجربیات خود را که سال ها با تلاش بدست آورده است به رایگان در اختیار مشتریان خود در زمینه ساخت اپلیکیشن مشابه شیپور قرار دهد . برای اطلاع دقیق از قیمت طراحی اپلیکشن مشابه شیپور همچنین اطلاعات کامل تر در زمینه طراحی سایت حرفه ای کافیست تا در فرم زیر نام و شماره تلفن خود را وارد کنید و کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت .

شرکت طراحی اپلیکیشن حرفه ای وی سِـــی  آماده ارائه خدمات تخصصی و حرفه ای خود برای شما عزیزان است که با استفاده از این مشاوره بتوانید بهترین تصمیم را برای پیشرفت و توسعه بگیرید

چرا طراحی اپلیکیشن مشابه شیپور؟

یکی از مهم ترین مواردی که بعد از پیدا کردن شخص مناسب در ساخت اپلیکیشن مشابه شیپور باید در نظر گرفت قیمت طراحی اپلیکیش مشابه شیپور است قیمت به عوامل زیادی مانند زمان ، تعداد افراد درگیر شونده ، امکانات و …. بستگی دارد اما وی سی همیشه سعی دارد خدمات با کیفیت ارائه دهد با قیمتی مناسب به همین منظور یک سری پلن ها پایه در نظر گرفته شده است که با افزایش امکانات قیمت آن به به قیمت طراحی اپلیکیشن مشابه شیپور اضافه خواهد شد شما عزیزان میتوانید قیمت های پایه را در جدول زیر مشاهده کرده یا با کارشناسان ما تماس گرفته تا در ضمن دریافت مشاوره رایگان از قیمت طراحی اپلیکیشن مشابه شیپور مطلع شوید

وی سی به شما چه خدماتی ارائه می دهد؟

تنوع محصولات

در طراحی اپلیکیشن نیازمندی به دلیل اینکه اشخاص ، شرکت ، سازمان و …. خودشان مستقیم در با مشتریان خود ارتباط میگیرند تنوع خدمات و محصولات بسیار زیاد بوده و میتوانیم اکثر خدمات و محصولات مورد نیار را در آن پیدا کرد.

خرید و فروش بی واسطه

یکی از مهم ترین مزیت های اپلیکیشن مشابه شیپور حذف واسطه است به این شکل که فروشنده ، تولید کننده ، ارائه دهنده خدمات خود مستقیم به مشتریان ارتباط میگیرند و واسطه ها حذف می شوند که یکی از مشکلات در بازار ایران است.

سهولت و دسترسی در استفاده

گوشی موبایل به یکی از مهم ترین نیاز های فردی ما تبدیل شده و نمیتوانیم آن را از خود جدا کنیم با قرار گرفتن در گوشی موبایل کاربران در صورت نیاز هر موردی به راحتی میتواند به سریع ترین زمان ممکن نیاز خود را برطرف کند یکی از مهم ترین فواید طراحی اپلیکیشن مشابه شیپور است.

قابلیت اضافه کردن پلن ها درآمد زایی

به راحتی میتوانید با افزودن پلن ها خود مانند معرفی افراد ، نردبان ، آگهی فوری ، و موارد مشابه این به راحتی از اپلیکشن خود درآمد کسب کنید ، با توجه به نیاز بالای جامعه و آمار بالای آگهی ها در درآمد قابل توجه ای خواهد بود.

دسترسی پیشرفته

یکی از مهم ترین قسمت های هر اپلیکیشن نیازمندی بخش دسته بندی آن است که باعث میشود تنوع ارائه محصولات و خدمات بیشتر شود و تمام قسمت ها را شمال شود به همین منظور باید توجه ویژه ای به بخش دسته بندی ها داشت.

تفکیک آگهی بر اساس موقعیت جغرافیایی

این ویژگی بسیار کار آمد است! زیرا این اپ در سطح بزرگ کشور کار میکند و افراد برای پیدا کردن کالای مورد نظر با وارد کردن نام شهر میتوانند به آگهی های کالای همان شهر مواجه شوند. به این شکل خرید راحت تر و کارآمد تری صورت میگیرد.

قیمت طراحی اپلیکیشن مشابه شیپور

یکی از مهم ترین مواردی که بعد از پیدا کردن شخص مناسب در ساخت اپلیکیشن مشابه شیپور باید در نظر گرفت قیمت طراحی اپلیکیش مشابه شیپور است قیمت به عوامل زیادی مانند زمان ، تعداد افراد درگیر شونده ، امکانات و …. بستگی دارد اما وی سی همیشه سعی دارد خدمات با کیفیت ارائه دهد با قیمتی مناسب به همین منظور یک سری پلن ها پایه در نظر گرفته شده است که با افزایش امکانات قیمت آن به به قیمت طراحی اپلیکیشن مشابه شیپور اضافه خواهد شد شما عزیزان میتوانید قیمت های پایه را در جدول زیر مشاهده کرده یا با کارشناسان ما تماس گرفته تا در ضمن دریافت مشاوره رایگان از قیمت طراحی اپلیکیشن مشابه شیپور مطلع شوید.

طراحی اپلیکیشن پایه

طراحی با CMS آماده
شروع از 2.950 میلیون تومان
  • رابط کاربری آماده + تصاویر اختصاصی
  • پنل مدیریت حرفه ای
  • فروشگاهی / شرکتی
  • سرعت متوسط
  • آموزش حضوری + فیلم آموزشی
  • سازگار با موتور جستجوی گوگل
  • گارانتی یکساله
  •  

طراحی اپلیکیشن ویژه

طراحی با CMS اختصاصی و کد نویسی
شروع از 7.950 میلیون تومان
  • رابط کاربری اختصاصی به همراه تصاویر و لوگو
  • پنل مدیریت حرفه ای
  • فروشگاهی / شرکتی
  • امنیت بسیار پیشرفته
  • سرعت عالی
  • بارگذاری 50 محصول کامل
  • آموزش حضوری + فیلم آموزشی
  • سازگار با موتور جستجوی گوگل
  • گارانتی یکساله
ویژه

طراحی اپلیکیشن حرفه ای

طراحی با CMS آماده
شروع از 4.950 میلیون تومان
  • رابط کاربری اختصاصی به همراه تصاویر و لوگو
  • پنل مدیریت حرفه ای
  • فروشگاهی / شرکتی
  • سرعت خوب
  • بارگذاری 30 محصول کامل
  • آموزش حضوری + فیلم آموزشی
  • سازگار با موتور جستجوی گوگل
  • گارانتی یکساله

نمونه کارهای موفق وی سی

رازموفقیت هر شرکت و کسب و کار نمونه کار های موفق تولید شده توسط آن هاست ، وی سی هم از این قاعده مستثنا نیست به همین دلیل وی سی قدرت خود را با نمونه کارهای موفق خود نمایش میدهد. شما عزیزان میتوانید چکیده ای از نمونه کار ها ما را در زیر مشاهده کنید.

معرفی اپلیکیشن نیازمندی مشابه شیپور

سامانه اپلیکیشن نیازمندی چیست؟! این اپلیکیشن به آسانی به کاربران و اشخاص کمک میکند تا کالاها و محصولات خود را به فروش برسانند و حتی بی واسطه خرید کنند! از این رو در طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار با به وجود آمدن یک رضایت از این عملکرد مطلوب هر روز نه تنها به کاربران این اپلیکیشن ها افزوده میشود بلکه خرید و فروش از این مسیر نیز وسعت یافته است. با آشنایی مردم با اپلیکیشن های نیازمندی طراحی اپلیکیشن مشابه شیپور به نسبت قبل آسان تر و استقبال مردم بیش از پیش است. برای ساخت اپلیکیشن های نیازمندی و رقابت با اپلیکیشن های موفقی چون دیوار  و شیپور لازم است با آگاهی و یک استراتژی اولین گام های خود را بردارید.

سوالات متداول طراحی اپلیکیشن مشابه شیپور

قیمت با توجه به امکانات مورد نظر برای طراحی متفاوت است اما برای شما پکیج های قیمتی طراحی کرده ایم که شروع قیمت آنها از 2.950.000 و 4.950.000 و 7.950.000 تومان است.

هدف از ساخت این اپلیکیشن ایجاد یک بستر پایدار در رسانه دیجیتال جهت بازاریابی آنلاین، توسعه کسب و کار، افزایش مشتری، مدیریت فروش و … است

برای ثبت سفارش لازم است در ابتدا مشاوره ای برای بررسی نیاز های مشتری، بازار هدف صورت گیرد. سپس با مشخص شدن ویژگی ها قرار دادی نوشته میشود که بر طبق زمان بندی آن اپلیکیشن طراحی میشود

هنگام استفاده و کار با پنل مدیریت ممکن است سوالاتی ایجاد شود، پشتیبانی برای پاسخ به این مباحث، امنیت اپ، افزودن امکانات و موارد این چنینی خواهد بود.

بله، ما بعد از تحویل کامل پروژه با ارسال نیرو  باتوجه به درخواست مشتری به محل، آموزش حضوری به همراه ظبط فیلم آموزشی تهیه کرده و به صورت رایگان در اختیار کارفرما قرار می دهیم

شرکت طراحی سایت وی سی

شرکت طراحی سایت وی سی با ارائه بروز ترین خدمات طراحی گرافیکی و همچنین طراحی سایت، آماده ارائه پاسخگویی به نیاز شما عزیزان در زمینه طراحی سایت حرفه ای است. شما می توانید برای شروع کار با کارشناسان مارکتینگ ما ارتباط گرفته تا بتوانید بهترین تصمیم را برای شروع کسب و کار دیجیتال خودتان بگیریدبرای ارتباط با کارشناسان مارکتینگ مجموعه وی سی می توانید از قسمت چت آنلاین وب سایت و یا قسمت ارتباط با مشاوران مارکتینگ، ارتباط بگیرید

نمونه کار های شرکت طراحی سایت وی سی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]