طراحی اپلیکیشن رستوران

ورود به دنیای دیجیتال و کسب و کار نوین

باتوجه به پیشرفت روز دنیا و گرایش مردم به سمت کسب و کار آنلاین، طراحی اپلیکیشن رستوران و طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود به یکی از مهم ترین مسائل برای این صنف تبدیل شده است. با استفاده از طراحی اپلیکیشن رستوران شما می توانید امکانات بسیار کاربردی را به مشتریان خود هدیه کنید. این کار علاوه بر افزایش اعتبار برند شما می شود بلکه کاربران یا مشتریان تان راحت تر با شما ارتباط بر قرار می کنند. این روز ها فراهم کردن بستر مجازی چون طراحی اپلیکیشن حرفه ای برای کسب و کار ها به ضرورت تبدیل شده است به دلیل اینکه مردم عادت به خدمات آنلاین کرده اند حتی برای کوچکترین کار ها اینترنت دستگاه خود را روشن می کنند و کارهای خود را انجام می دهند، در این میان که اغلب کسب و کار ها آنلاین شده اند شما اگر بخواهید به پای کسب و کار سنتی خود بمانید قطعا ضرر خواهید کرد، هر روز این جهان به سمت دیجیتالی شدن پیش می رود و هر کسب و کاری که زود تر دست بکار شود قطعا از رغبای خود جلو تر است.

مشاوره اختصاصی وی سی

یکی از مسائلی که ممکن است فکرتان را مشغول کرده باشد پشتیانی طراحی اپلیکیشن رستوران است. اگر نگاهی به اپلیکیشن های موفق ایرانی و خارجی بی اندازید متوجه خواهید شد که اصلی ترین دلیل موفق شدن آنها داشتن تیم پشتیبانی قوی و حرفه ای است. شرکت طراحی اپلیکیشن وی سی در طی سال ها تجربه خود و با توجه به نمونه های موفق مانند طراحی اپلیکیشن شبیه اسنپ فود در این زمینه به شما تضمین پشتبانی و حمایت می دهد. مسئولیت پذیری شرکت نرم افزار وی سی در قبال مشتریان از هم اکنون آغاز می شود. شما عزیزان برای ارتباط با ما کافی است نام و شماره تلفن خود را در کادر رو به رو وارد کرده تا کارشناسان وی سی در سریع ترین زمان با شما تماس بگیرند.

طراحی اپلیکیشن ویژه کیترینگ

اپلیکیشن رستوران یاب هم اکنون میتواند در زمینه های مختلفی چون پذیرش کیترینگ ها نیز فعالیت کند و دامنه کسب و کار خود را وسعت بخشد و یا اینکه به عنوان یک اپلیکیشن جدید مختص کیترینگ عمل کند. ساخت اپلیکیشن رستوران و به دنبال آن قرار دادن قسمتی برای کیترینگ ها با استقبال خوبی مواجه خواهد شد. کیترینگ به عنوان یک صنعت پخت و پز بیرون بر و خدمت رسانی به هتل ها، هواپیماها و … و یا به شکل آشپزی خانگی طرفدار خاص خود را دارد. طراحی اپلیکیشن کیترینگ به صورت مجزا به افرادی که هزینه مکان برای آنها بالا میباشد اجازه می دهد تا در یک مکان خصوصی به فعالیت بپردازند و از طریق اپلیکیشن با مشتریان مخصوص خود در ارتباط باشند.

قیمت طراحی اپلیکیشن رستوران

بدیهی است که میزان کمیت و کیفیت امکانات، تاثیر بسزایی در تعیین قیمت طراحی اپلیکیشن رستوران دارد. بنابراین بهتر است قبل شروع پروژه حتما حتما یک برنامه ریزی هرچند سطحی و جزئی انجام دهید. چراکه این برنامه ریزی موجب می شود اولا خواسته های شما مکتوب باشد تا چیزی از قلم نیوفتد در ثانی قیمت طراحی اپلیکیشن رستوران به میزان قابل توجهی کاهش یافته و یک قیمت معقولانه ای محاسبه شود. برای اینکه از بابت پشتیبانی نرم افزار خیال آسوده داشته باشید پیشنهاد می کنم با یک شرکت طراحی اپلیکیشن رستوران حرفه ای کار کنید. شرکت طراحی اپلیکیشن وی سی در سال 1398 لقب بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن را ازآن خود کرد، اینکه وی سی لقب بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن رستوران به آن اختصاص داده شده یک شعار نیست! وی سی با توجه به تیم بسیار حرفه ای و متخصصی که دارد علاوه بر بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن در مباحث فنی، پشتیبان و متخصص اپلیکیشن است در مبحث تعیین قیمت طراحی اپلیکیشن رستوران میتوان گفت بسیار مناسب و معقول عمل کرده تا بتواند در زمینه طراحی اپلیکیشن اندروید رستوران و طراحی اپلیکیشن ios رستوران شرکای تجاری قوی و مستعدی برای خود فراهم کند. کیفیت، صداقت و قیمت مناسب شعار همیشگی وی سی بوده و هست. برای راهنمایی بیشتر و استفاده از مشاوره رایگان وی سی می توانید وی سی را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید و یا با شماره های 021888163322 تماس بگیرید ما همواره پاسخگوی شما هستیم.

اپلیکیشن های موفق

تا کنون درباره اهمیت طراحی اپلیکیشن رستوران صحبت شد در ادامه قصد داریم چند نمونه کار موفق در این حوزه را معرفی و مورد بررسی قرار دهیم. از نمونه اپ های موفق در ایران می توان به اسنپ فود، دلینو، دیودفود و فیدیلیو اشاره کرد. یکی از بخش های کاربردی اسنپ فود امکان پیدا کردن نزدیک ترین رستوران و یا همان رستوران های اطراف خود اشاره کرد و یا می توان به امکاناتی نظیر پشتیابی آنلاین و فعال آن و اینکه شما می توانید رستوران های مختلف را بر اساس قیمت، هزینه ارسال، تخفیف و امتیاز رستوران ترتیب بندی کنید و بخصوص اینکه تخفیف ها و پیشنهاد های ویژه ای ایجاد می کند که کاربر را ترغیب کند به پیگیری اپ و استفاده مداوم از آن. سایر نمونه های موفق طراحی اپلیکیشن رستوران از لحاظ امکانات برابری می کنند باهم امانکته ای که انها را از یکدیگر متمایز می کند بخش پیشنهادهای جذاب برای کاربر و رابط کاربری جذاب و آسوده آنهاست.

استراتژی لازم برای طراحی اپلیکیشن رستوران

صنعت مواد غذایی هرگز جذابیت خود را از دست نمی دهد و این نیاز همیشگی  با استفاده از تکنولوژی میتواند به شکلی نوین در دسترس قرار گیرد؛ به شرطی که غذای با کیفیت به مشتریان برسد و مخاطبان شما از آن رضایت کافی را داشته باشند. اکنون وقتی نوبت به استفاده از اپ ها و رسانه دیجیتال غذایی می رسد، یک ایده تجاری منحصر به فرد می تواند سهم بزرگی از بازار را تامین کند.

امروزه به خاطر اهمیت به زمان، هیچ کس دوست ندارد در صف سفارش غذا یا انتظار استفاده از روش های سنتی تحویل غذا بماند و پیوستن به فضای اینترنت و استفاده از خدمات آنلاین میتواند همیشه مفید باشد.تحویل غذا در همه کشور ها نرخ رو به رشد بسیار کلانی داشته است و همچنان رو به افزایش است. نرخ تحویل غذا در سطح جهانی برابر با 83 میلیارد یورو است. با چنین رشد سریعی ، استارتاپ غذای سنتی شما باید به وسیله طراحی اپلیکیشن رستوران به ایده برنامه پرطرفدار غذای آنلاین بپردازد!

در حالی که ممکن است با مشکلاتی چون، مدیریت موجودی ، مدیریت سفارشات ، تحویل ، تدارکات ، قیمت گذاری غیرقابل پیش بینی، وفاداری مشتری رو به رو باشید، اپلیکیشن رستوران یاب تمامی این چالش ها را برطرف نموده و باعث بازاریابی در سطحی وسیع میشود. بنابراین اگر قصد دارید با مشارکت مشتریان به صورت گسترده، از قدرت برنامه های کاربردی رستوران استفاده کنید، شرکت طراحی اپلیکیشن وی سِــــی با یک راه حل مناسب برنامه تلفن همراه ، به شما کمک خواهد کرد که وارد تجارت آنلاین شوید.

سرمایه گذاری در توسعه اپلیکیشن رستوران یاب

اگر قصد سرمایه گذاری در توسعه برنامه رستوران را دارید اپلیکیشن شما باید خواسته های حداقلی که نیاز کاربر در این حوزه است را برطرف سازد.این نیاز های حداقلی در ساخت اپلیکیشن رستوران، فهرست راهنمای رستوران است که در آن کاربر می تواند مکان های اطراف را جستجو کند و به وسیله آن مناسب ترین گزینه را انتخاب کند. در این جست و جو به کاربر این امکان داده خواهد شد که، اطلاعات دقیق تری در مورد هر یک ازرستوران های محل پیدا کند و در کنار آن نظرات واقعی افرادی را که از آنها دیدن کرده اند را مطالعه کنند.

روند و راه های زیادی وجود دارد که می توانید برای فروش رستوران خود دنبال کنید، اما تجربه ثابت کرده است که پیروی از جدیدترین و تعاملی ترین موارد همیشه از نظر رضایت و مشارکت مشتری سود بیشتری به همراه دارد. واقعیت افزوده (AR) می تواند به راحتی مشتریان شما را تحت تاثیر قرار دهد. مهم نیست که غذاهایی که سرو می کنید چقدر خوشمزه است، اما نحوه جلب رضایت و جذب مشتری برای حفظ مشتریان فعلی از همه مهمتر است.

شما می توانید ویدئوها ، تصاویر یا چند رسانه ای دیگر را در اپلیکیشن سفارش غذا اضافه کنید که بلافاصله یک تجسم واضح از مواد غذایی به صورت جذاب در ذهن مخاطب تداعی کنید. چنین مزایایی مشتریان را در انتظار غذا مشغول می کند و از آنها نیز نهایت لذت را می برند. به علاوه به مشتریان خود لیست غذای کامل و مواد دقیق به کار رفته را ارائه که با استانداردهای ارائه کیفیت خود مطابقت داشته باشد و دقیقا همان چیزی باشد که کاربر سفارش می دهد.

سوالات متداول طراحی اپلیکیشن رستوران

بدیهی است که میزان کمیت و کیفیت امکانات، تاثیر بسزایی در تعیین قیمت طراحی اپلیکیشن رستوران دارد. بنابراین بهتر است قبل شروع پروژه حتما یک برنامه ریزی هر چند سطحی و جزءی انجام دهید. برای راهنمایی بیشتر و استفاده از مشاوره رایگان وی سی می توانید وی سی را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید و یا با شماره های 021888163322 تماس بگیرید. ما همواره پاسخگو شما هستیم.

اگر قصد دارید با مشارکت مشتریان به صورت گسترده، از قدرت برنامه های کاربردی رستوران استفاده کنید، شرکت طراحی اپلیکیشن وی سِــــی با یک راه حل مناسب برنامه تلفن همراه ، به شما کمک خواهد کرد که وارد تجارت آنلاین شوید.

 با استفاده از طراحی اپلیکیشن رستوران شما می توانید امکانات بسیار کاربردی را به مشتریان خود هدیه کنید. این کار علاوه بر افزایش اعتبار برند شما می شود بلکه کاربران یا مشتریان تان راحت تر با شما ارتباط بر قرار می کنند.

پشتیبانی برای اطمینان خاطر به کارفرما و پاسخ گویی به سوالات احتمالی در حین کار با اپلیکیشن و آپدیت آن خواهد بود.

بله، ما بعد از تحویل کامل پروژه با ارسال نیرو  باتوجه به درخواست مشتری به محل، آموزش حضوری به همراه ظبط فیلم آموزشی تهیه کرده و به صورت رایگان در اختیار کارفرما قرار می دهیم

برای ثبت سفارش لازم است در ابتدا مشاوره ای برای بررسی نیاز های مشتری، بازار هدف صورت گیرد. سپس با مشخص شدن ویژگی ها قرار دادی نوشته میشود که بر طبق زمان بندی آن اپلیکیشن طراحی میشود

شرکت طراحی سایت وی سی

شرکت طراحی سایت وی سی با ارائه بروز ترین خدمات طراحی گرافیکی و همچنین طراحی سایت، آماده ارائه پاسخگویی به نیاز شما عزیزان در زمینه طراحی سایت حرفه ای است. شما می توانید برای شروع کار با کارشناسان مارکتینگ ما ارتباط گرفته تا بتوانید بهترین تصمیم را برای شروع کسب و کار دیجیتال خودتان بگیریدبرای ارتباط با کارشناسان مارکتینگ مجموعه وی سی می توانید از قسمت چت آنلاین وب سایت و یا قسمت ارتباط با مشاوران مارکتینگ، ارتباط بگیرید

نمونه کار های شرکت طراحی سایت وی سی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]