طراحی اپلیکیشن در ساری

ورود به دنیای دیجیتال و کسب و کار نوین

ساری یکی از شهرهایی است که استفاده از رسانه دیجیتال مورد استقبال خوبی قرار گرفته است! در حال حاضر این موضوع ثابت شده که برای رشد و توسعه کسب و کارها از طریق طراحی اپلیکیشن حرفه ای در ساری میتوان سهم بزرگی از بازار را به دست گرفت! اکنون تجارت الکترونیکی با وجود کاربران هدف بی شمار که نه تنها در مازنداران، بلکه در کل کشور وجود دارند، آمار فروش کالا و محصولات مشاغل ها را بالا برده. در واقع طراحی اپلیکیشن فروشگاهی به عنوان دستیار فروش  به افراد کمک میکنند تا به صورت گسترده بازاریابی داشته باشند و کالا و خدمات خود را به تعداد زیادی از افراد معرفی کنند. شرکت طراحی اپلیکیشن وی سی با تیم قوی و پشتیبانی حرفه ای، به شما کمک خواهد کرد تا با مناسب ترین هزینه به خواسته خود در زمینه ساخت اپلیکیشن دست یابید.

مشاوره اختصاصی وی سی

ما در شرکت طراحی اپلیکیشن  وی سی با در نظر داشتن هدف توسعه و رشد کسب و کار ها تصمیم گرفتیم، مشاوره ای را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهیم. تا به این وسیله قبل از شروع پروسه طراحی و ساخت اپلیکیشن آگاهی های لازم را به دست آورید و نمونه کار طراحی اپلیکیشن بیشتری ببینید. پیشرفت در این عرصه و رسیدن به نتایج مطلوب نیازمند برنامه ریزی و داشتن یک استراتژی است.

در این مشاوره تخصصی، ایده ها، نظرات و صحبت های شما را در خصوص ساخت اپلیکیشن مورد ارزیابی قرار میدهیم و با در نظر گرفتن نیاز جامعه تدابیر لازم را جهت رشد و توسعه کسب و کار خدمتتان بیان خواهیم کرد، حتی شما میتوانید در کنار اپ در صورت لزوم طراحی سایت حرفه ای انجام دهید. در صورت استفاده از این مشاوره نام و شماره تماس خود را در فرم زیر قرار دهید.

چرا طراحی اپلیکیشن در ساری؟

استان مازنداران به موجب محصولات ارزنده، این فرصت را دارد تا آمار مشتریان خود را به واسطه گسترده نمودن کسب و کار بالا ببرد. طراحی اپلیکیشن در ساری و استان مازنداران کمک میکند که شرکت و یا فروشگاه شما به تعداد بیشتری از افراد جامعه در سطح ملی معرفی گردد و با بازاریابی الکترونیک سهم بیشتری از بازار را به دست گیرید! طراحی اپلیکیشن حرفه ای بهترین بستر برای سود آوری بیشتر هستند که برای شما مکانی را برای معرفی محصولات و خدمات فراهم می آورند. مکانی که در تمام طول شبانه روز و ایام هفته بدون هیچ محدودیتی در دسترس کاربران قرار میگیرد.

ویژگی های مهم طراحی اپلیکیشن در ساری

مشاوره بازاریابی

اپلیکیشن چون یک دستیار حرفه ای قدرتمند برای بازاریابی همواره اطلاعاتی را برای توسعه و پیشرفت کسب و کار در اختیارتان قرار میدهد و شما با آگاهی بر دانش تجارت میتوانید همواره مطابق با الگوهای برنامه ریزی شده خواسته های خود را دنبال کنید؛ بدین منظور کافیست تا همواره دانش خود را به روز کنید.

برنامه ریزی و دسته بندی دقیق

یک دسته بندی و جدا سازی محتوای متنی، عکس و ویدیو برای دست یابی سریع به داده های اپلیکیشن لازمو ضروری است. در حالی که اطلاعات مورد نیاز کاربران برنامه خود را مورد بررسی قرار میدهید، همواره درفکر بهبود و قرار دادن امکانات جدید تر برای بهره بری بالاتر باشید.

سرعت بالای پردازش اطلاعات

مشتریان، کاربران و هر شخصی که به منظور رفع نیاز های خود وارد برنامه میشود، توقع دارد تا اپلیکیشن سریع ترین راه حل را در اختیار وی قرار دهد. در صورتی که سرعت لود صفحات، تصاویر و ویدیوهای تنظیم شده پایین باشد، کاربر از برنامه خارج شده و برنامه دیگری را برای بهبود کیفیت انتخاب میکند.

انتخاب هاست و سرور

درنظر گرفتن هاست و دامنه اپلیکیشن برای ساخت اپلیکیشن در ساری بسیار مورد توجه کارفرمایان قرار دارد، آنها همواره سوالاتی را برای انتخاب بهترین گزینه برای راه اندازی چنین برنامه ای از ما داشتند. بدین منظور در صورتی که هاست و سرور خود را خریداری نکرده اید ما به شما راهنمایی های لازم جهت تهیه آن ارائه میدهیم.

طراحی ساده و شفاف

سادگی و شفافیت برای استفاده کاربران از اپلیکیشن بسیار صروری به نظر می آید! به شکلیکه طراحان گرافیک و رابط کاربری UI  در صدد آن آمدند تا با وجود امکانات بالا، جدیدترین برنامه های کاربردی را به شکلی ساده ظراحی نمایند که به واسطه آن آمار مصرف کنندگان اپلیکیشن بالا رود.

امنیت اپلیکیشن

امینیت اپلیکیشن در رقابت شدید اپلیکیشن های متعدد بازار همواره مورد سوال قرار میگیرد! در واقع این یکی از موارد مهمی است که طراحان حرفه ای اپلیکیشن در حین ساخت اپلیکیشن تا مرحله نهایی و ارائه به مشتری باید در نظر داشته باشند. اپلیکیشن های شرکت وی سی بعد از تست های متعدد امنیتی مورد تایید نهایی قرار میگیرند.

قیمت طراحی اپلیکیشن در ساری

اولین سوالی که ذهن هر کارفرمایی را به خود مشغول کرده، قیمت های متعدد ساخت اپلیکیشن در ساری است! شاید شما به دنبال یک هزینه منطقی و حساب شده برای ساخت و طراحی اپلیکیشن در ساری باشید، بدین منظور باید گفت تمامی اپلیکیشن ها از طراحی یکسانی برخوردار نیستند! قیمت طراحی اپلیکیشن حتی در صورتی که موضوعات اپلیکیشن یکسان و مشابه باشد، در انتخاب جزئیاتی چون امکانات اپ، سیستم عامل، زبان برنامه نویسی، چند زبانه بودن و … باهم دیگر تفاوت دارند. به همین خاطر بهترین راه کار تماس مستقیم با شرکت و بررسی اپلیکیشن مطابق با معیار ها و نیاز بازار کار شما است.

سوالات متداول طراحی اپلیکیشن در ساری

قیمت با توجه به امکانات مورد نظر برای طراحی متفاوت است اما برای شما پکیج های قیمتی طراحی کرده ایم که شروع قیمت آنها از 2.950.000 و 4.950.000 و 7.950.000 تومان است.

مهم ترین هدف ساخت اپلیکیشن در استان مازندران و ساری توسعه کسب و کارها، جذب مشتری، تعامل بالا، افزایش فروش، مدیریت کسب و کار و موارد مشابه آن است

برای ثبت سفارش لازم است در ابتدا مشاوره ای برای بررسی نیاز های مشتری، بازار هدف صورت گیرد. سپس با مشخص شدن ویژگی ها قرار دادی نوشته میشود که بر طبق زمان بندی آن اپلیکیشن طراحی میشود

پشتیبانی جهت حمایت از حقوق کارفرمایان برای کار با اپلیکیشن و پاسخ گویی به سوالاتی که ممکن است برایشان به وجود آید صورت میگیرد.

بله، ما بعد از تحویل کامل پروژه با ارسال نیرو  باتوجه به درخواست مشتری به محل، آموزش حضوری به همراه ظبط فیلم آموزشی تهیه کرده و به صورت رایگان در اختیار کارفرما قرار می دهیم

شرکت طراحی سایت وی سی

شرکت طراحی سایت وی سی با ارائه بروز ترین خدمات طراحی گرافیکی و همچنین طراحی سایت، آماده ارائه پاسخگویی به نیاز شما عزیزان در زمینه طراحی سایت حرفه ای است. شما می توانید برای شروع کار با کارشناسان مارکتینگ ما ارتباط گرفته تا بتوانید بهترین تصمیم را برای شروع کسب و کار دیجیتال خودتان بگیریدبرای ارتباط با کارشناسان مارکتینگ مجموعه وی سی می توانید از قسمت چت آنلاین وب سایت و یا قسمت ارتباط با مشاوران مارکتینگ، ارتباط بگیرید

نمونه کار های شرکت طراحی سایت وی سی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]