طراحی اپلیکیشن در رشت

ورود به دنیای دیجیتال و کسب و کار نوین

در رشت تعداد کسب و کارهایی که وارد بستر اینترنت و رسانه دیجیتال شدند و سهم بزرگی از بازار را به دست گرفتند، کم نیست! در حال حاضر برای دوام و توسعه کسب و کار ها آغاز تجارت الکترونیک و طراحی اپلیکیشن حرفه ای در رشت بهترین گزینه است. بدین شکل شما میتوانید مکانی را ایجاد کنید که افراد در هر ساعت شبانه روزبه آن دسترسی داشته و از خدمات و محصولات شما استفاده کنند. دیگر نیاز به پرداخت هزینه گزاف بابت اجاره ملک و نگرانی بابت طرح  محدودیت فاصله گذاری اجتماعی نخواهید بود. با ساخت اپلیکیشن در رشت شما به صورت مکرر به مشتریان خود محصولات و خدمات را شرح میدهید و آنان را به خرید تشویق خواهید کرد. شرکت طراحی اپلیکیشن وی سی به شما کمک خواهد کرد تا طراحی اپلیکیشن  خود را با مناسب ترین قیمت و امکانات حرفه ای پیاده سازی کنید.

مشاوره اختصاصی وی سی

شما برای موفق شدن در این مسیر و دوام آوردن در بین بیشمار کسب و کاری که به فکر آنلاین کردن کالا و خدمات خود هستند، شانس زیادی ندارید! طراحی اپلیکیشن در رشت و استان گیلان ملزم به یک استراتژی و برنامه ریزی جهت موفقیت و بازاریابی خواهد بود. بدین سبب شرکت وی سی تصمیم بر آن دارد تا قبل از شروع پروسه طراحی به شما کمک کند تا آگاهانه وارد این حوزه شوید.

در این مشاوره که به صورت اختصاصی و حرفه ای انجام میپذیرد؛ شما میتوانید سوالاتی که در خصوص ساخت اپلیکیشن و طراحی سایت حرفه ای را دارید از متخصصین سوال نمایید.همچنین ایده ها، نظرات و پیشنهادات شما مطابق نیاز بازار مورد بررسی قرار میگردد و راهنمایی های لازم خدمتتانبیان میگردد. برای استفاده از این مشاوره که به صورت رایگان در نظر گرفته شده، کافی است شماره و نام خود را در این قسمت وارد سازید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند.

چرا طراحی اپلیکیشن در رشت؟

در حال حاضر زیر ساخت ها و تجربیات استفاده از اپلیکیشن در استان گیلان، گواه از آن است تا اکثریت افراد از اپلیکیشن ها استقبال خوبی دارند. همچنین در عصر کنونی از کسب و کار های معتبر انتظار دارند تا برای افراد دسترسی استفاده از خدمات آنلاین را میسر کنند. این اپلیکیشن ها در واقع میتوانند ابزاری قدرتمند برای بازاریابی به شکل گسترده و توسعه کسب و کار ها در بعد ملی و حتی در صورت لزوم به شکل بین المللی را فراهم کند. به  رایگان کالاها و خدمات را به صورت اعلان و یا نوتیفیکیشن معرفی کند و همیشه جلوی دید مخاطبان خود باشند.

ویژگی های مهم طراحی اپلیکیشن در رشت

مشاوره بازاریابی

اپلیکیشن ها خود ابزاری هستند تا به صورت برنامه ریزی شده اطلاعاتی را در دسترس بخش مدیریت قرار دهند که به وسیله آن کمک به جلب رضایت مشتریان و گسترش کسب و کار شود. با طراحی اپلیکیشن فروشگاهی منظور افراد میتوانند پر فروش ترین محصولات و نظرات کاربران را برای بازاریابی موفق مورد ارزیابی قرار دهند.

برنامه ریزی و دسته بندی دقیق

جهت شروع یک کسب و کار جدید و یا وارد سختن شغل فعلی در تجارت آنلاین، کافی است تا به آن فکر کنید که مخاطبان هدف شما به دنبال چه مطالبی هستند؟ آنها از شما چه انتظاری دارند؟ سپس با پیدا کردن نیاز اصلی کاربران سعی در دسته بندی و طبقه بندی آنها کنید تا زمنیه برای دسترسی سریع فراهم شود.

سرعت بالای پردازش اطلاعات

وقت کاربران خود را اولویت قرار دهید! اگرچه قوانین و نکات ساخت اپلیکیشن بر پایه سرعت بالای لود صفحات و محتوا برنامه ریزی میشود. اما باید این نکته را متذکر شد که تمامی این صحبت ها برای ایجاد یک تجربه کاربری لذت بخش واهمیت به کاربران برای برطرف سازی نیاز آنها در اولین فرصت و کمترین پیچیدگی است.

انتخاب هاست و سرور

در صورت نیاز و عدم وجود هاست و سرور برای طراحی اپلیکیشن در رشت، ما به شما کمک میکنیم تا با خیال راحت در ابتدای کار از یک شرکت معتبر هاست و دامنه را دریافت کنید تا در حین کار با اپلیکیشن و مراحل توسعه آن، گسترش و ایجاد تغییرات در اپ،  دچار مشکل نشوید.

طراحی ساده و شفاف

سادگی کار به شما این امکان را میدهد تا تعداد بیشتری کاربر دریافت کنید! علت این امر ایجاد زمینه ای برای استفاده بیشتر افرادی است که با رسانه دیجیتال آشنایی کاملی ندارند. سادگی در کنار جلوه های بصری جذاب در طراحی اپلیکیشن حرفه ای کمک میکند تا با مشتری شما بدون هیچ گونه سردرگمی خرید خود را انجام دهد.

امنیت اپلیکیشن

اپلیکیشن شما بعد از آنکه به صورت گسترده مورد استقبال و استفاده قرار گرفت، ممکن است امنیت آن تهدید شود! بدین منظور تلاش میشود تا با اطمینان خاطر قبل از استفاده همگانی از این برنامه در مراحل ساخت به این نکته توجه شود. سپس بعد از اتمام کار نیزتست های ازم برای اطمینان خاطر صورت گیرد.

قیمت طراحی اپلیکیشن در رشت

در این قسمت به شما خواهیم گفت هزینه ساخت اپلیکیشن در رشت و سایر شهرستان ها، قیمت مشخصی ندارد. در واقع تمامی اپلیکیشن ها مشابه هم نخواهد بود، و شما به عنوان کاربر تمامی قست ها از جمله، نوع اپلیکیشن، سیستم عامل آن ( اندروید باشد یا ios ) امکانات اپ و … را انتخاب میکنید. بنا بر موضوعاتی که در بر میگیرند نیاز به یک امکانات خاصی هستند، علاوه بر آن در صورت نیاز میتوانید امکانات بیشتری را نیز به آن بیفزایید که در قیمت طراحی اپلیکیشن در رشت تاثیر گذار است. شرکت نرم افزاری وی سی به شما کمک میکند که با هزینه ای مناسب صاحب اپلیکیشن اختصاصی خود شوید و کسب و کار خود را ارتقاء دهید.

سوالات متداول طراحی اپلیکیشن در رشت

قیمت با توجه به امکانات مورد نظر برای طراحی متفاوت است اما برای شما پکیج های قیمتی طراحی کرده ایم که شروع قیمت آنها از 2.950.000 و 4.950.000 و 7.950.000 تومان است.

توسعه کسب و کارها، جذب مشتری، تعامل بالا، افزایش فروش، مدیریت کسب و کار و .. از اهداف این طراحی می باشد

پشتیبانی این برنامه شامل پاسخ گویی به سوالات احتمالی کارفرما برای اطمینان خاطر از مدیریت اپلیکیشن، به روزرسانی های جدید و موارد مشابه آن خواهد بود.

بله، ما بعد از تحویل کامل پروژه با ارسال نیرو  باتوجه به درخواست مشتری به محل، آموزش حضوری به همراه ظبط فیلم آموزشی تهیه کرده و به صورت رایگان در اختیار کارفرما قرار می دهیم

شرکت طراحی سایت وی سی

شرکت طراحی سایت وی سی با ارائه بروز ترین خدمات طراحی گرافیکی و همچنین طراحی سایت، آماده ارائه پاسخگویی به نیاز شما عزیزان در زمینه طراحی سایت حرفه ای است. شما می توانید برای شروع کار با کارشناسان مارکتینگ ما ارتباط گرفته تا بتوانید بهترین تصمیم را برای شروع کسب و کار دیجیتال خودتان بگیریدبرای ارتباط با کارشناسان مارکتینگ مجموعه وی سی می توانید از قسمت چت آنلاین وب سایت و یا قسمت ارتباط با مشاوران مارکتینگ، ارتباط بگیرید

نمونه کار های شرکت طراحی سایت وی سی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]