طراحی اپلیکیشن در تبریز

ورود به دنیای دیجیتال و کسب و کار نوین

با وجود محدودیت های ارتباطات اجتماعی از نزدیک و رعایت پروتکل های بهداشتی رسانه دیجیتال بیش از قبل مورد استقبال قرار گرفت. در حال حاضر طراحی اپلیکیشن در تبریز بیش از قبل خواهان پیدا کرده است؛ به خاطر اینکه مردم از موسسات و فروشگاه های معتبر خواستار ارتباط غیر مستقیم از طریق بستر اینترنت هستند تا با کمترین زمان امور خود را پیش ببرند. طراحی اپلیکیشن حرفه ای میتوانند چون یک دستیار فروش در بازاریابی، توسعه کسب و کار، تعامل با کاربر موثر واقع شوند و بدین صورت تمام طول روز بدون هیچ محدودیتی پاسخ گوی مشتریان باشند. شرکت طراحی اپلیکیشن وی سی با وجود یک تیم حرفه ای جهت توسعه کسب و کار ها به شما کمک خواهد کرد تا با مناسب ترین هزینه به خواسته خود در زمینه ساخت اپلیکیشن در تبریز دست یابید.

مشاوره اختصاصی وی سی

برای ساخت یک اپلیکیشن مطابق با معیار های بازاریابی و توسعه لازم است قبل از شروع کار طراحی با آگاهی کامل وارد این فعالیت شوید! شرکت طراحی وی سی برای طراحی اپلیکیشن در تبریز در نظر دارد تا در ابتدا پاسخ گوی سوالاتی باشد که ذهن مخاطب را در زمینه طراحی اپلیکیشن فروشگاهی و … به خود مشغول کرده است. سپس طی گفت و گویی دو طرفه میان متخصص بازاریابی اهداف و ایده های ساخت اپلیکیشن مورد ارزیابی قرار میگیرد تا مطابق با آنچه که در توسعه کسب و کار به آن نیاز دارید برنامه ریزی شود. شما میتوانید نمونه کار طراحی اپلیکیشن را مورد ارزیابی قرار دهید و جهت استفاده از این شرایط کافی است تا در فرم این قسمت نام و شماره خود را وارد سازید، تا ما با شما در کمترین زمان تماس گیریم.

چرا طراحی اپلیکیشن در تبریز؟

در حال حاضر شهریت تبریز زیر ساخت های لازم برای استفاده از اینترنت برای حل مسائل روزمره را دارد. مردم در طی سال های اخیر از اپلیکیشن های متعددی استفاده کرده اند و بازخورد خوبی هم گرفته اند. اکنون اپلیکیشن ها میتوانند نه تنها اعتبار یک شرکت یا فروشگاه را بالا ببرند، بلکه مردم نیز توقع ایجاد خدمات اینترنت را بیش از پیش خواستار هستند. دلیل این امر را میتوان به بالابردن سرعت انجام خدمات و خرید و فروش بیان کرد؛ چراکه این برنامه های کاربردی دسترسی خوبی را برای استفاده ایجاد میکنند. ارتباط موثر و پی در پی این برنامه میتواند مشوق خوبی برای خرید کالا و استفاده از خدمات باشد.

ویژگی های مهم طراحی اپلیکیشن در تبریز

مشاوره بازاریابی

قبل از شروع هرکاری باید به هدف انجام آن و بازدهی توجه نمود؛ بدین منظور برای ساخت اپلیکیشن در تبریز لازم است تا با در نظر گرفتن بازار هدف و نیاز جامعه این طراحی را آغاز نمود. برنامه ریزی و هدف گذاری ضمن مشخص کردن زمان بندی کمک میکند تا با اطمینان به هدف خود دست پیدا کنید.

برنامه ریزی و دسته بندی دقیق

در ساخت این برنامه باید برای خود روشن سازید که چه محتوایی را میخواهید با مردم به اشتراک بگذارید، هذف برنامه شما چیست و این اپلیکیشن دقیقا در چه زمینه ای فعالیت خواهد داشت. با پیدا کردن مقصود خود محتوای لازم را گردآوری سازید و اطمینان حاصل کنید که این اطلاعات همان چیزی است که کاربران انتظار دارند

سرعت بالای پردازش اطلاعات

اپلیکیشنی موفق خواهد بود تا کاربران و افراد جامعه از آن استقبال کنند! یکی از عواملی که کاربران در استفاده از اپ های موبایل به آن اهمیت میدهند سرعت کارکرد و لود صفحات است. اگر برنامه کاربردی شما به صورت سریع عملکرد نداشته باشد، ممکن است تا کاربران از این برنامه استقبال نکرده و جایگزینی برای آن انتخاب کنند.

انتخاب هاست و سرور

ممکن است از خود بپرسید چرا انتخاب هاست و سرور از اهمیت بالایی برخوردار است؟! برای اینکه کارکرد اپلیکیشن شما را در حین کار تنها نگذارد و مشکلی در این زمینه ایجاد نشود؛ شرکت نرم افزاری وی سی تصمیم دارد تا در انتخاب هاست و سرور به شما راهنمایی های لازم را ارائه دهد. شما میتوانید در کنار اپلیکیشن، طراحی سایت حرفه ای نیز انجام دهید.

طراحی ساده و شفاف

اصول طراحی اپلیکیشن به صورت یک موضوع جهانی بر سادگی تاکید دارد! شاید بپرسید با پیشرفت تکنولوژی دلیل این سادگی چه خواهد بود؟! در واقع اکنون تمرکز اصلی بر پایه استفاده مردم از هر قشر اجتماع میباشد و برای تحقق به این خواسته لازم است تا افراد بتوانند در کمال سادگی نیاز های خود را از اپلیکیشن برطرف سازند

امنیت اپلیکیشن

موضوعی که باید به آن دقت فراوان شود، بحث امنیت اپلیکیشن ها است. در واقع این برنامه ها با تمام ویژگیهای خوبی که دارند، نیاز دارند تا در تامین امنیت آنها دقت کافی مبذول شود. به همین خاطر لازم است تا بعد از اتمامپروسه طراحی و همچنین در این روند، امنیت اپلیکیشن در تست های متعدد تامین گردد.

قیمت طراحی اپلیکیشن در تبریز

هزینه ساخت یک اپلیکیشن به عوامل متعدد و انتخاب کارفرما در مورد جزئیات کار دارد. برای آگاهی بیشتر باید گفت؛ هر برنامه با توجه به استراتژی و امکاناتی که بر اساس موضوع آن انتخاب میشود سنجیده میشود، امکاناتی چون ارسال پیامک، استفاده از درگاه پرداخت، سبد کالا، دسترسی به گوگل مپ و … برای هر اپلیکیشن متفاوت است. همچنین انتخاب سیستم عامل و زبان برنامه نویسی از دیگر پارامتر هایی است که باید به آن توجه ویژه شود. قیمت طراحی اپلیکیشن در تبریز بسته به انتخاب نوع سیستم عامل اندروید و ios ، یا هر دوی آن متفاوت است. بدین منظور برای اطلاعات دقیق با ما در ارتباط باشید تا با راهنمایی های لازم بهترین انتخاب را برای ساخت اپلیکیشن داشته باشید.

سوالات متداول طراحی اپلیکیشن در تبریز

قیمت با توجه به امکانات مورد نظر برای طراحی متفاوت است اما برای شما پکیج های قیمتی طراحی کرده ایم که شروع قیمت آنها از 2.950.000 و 4.950.000 و 7.950.000 تومان است.

هدف از ساخت این اپلیکیشن ایجاد یک بستر پایدار در رسانه دیجیتال جهت بازاریابی آنلاین، توسعه کسب و کار، افزایش مشتری، مدیریت فروش و … است

برای ثبت سفارش لازم است در ابتدا مشاوره ای برای بررسی نیاز های مشتری، بازار هدف صورت گیرد. سپس با مشخص شدن ویژگی ها قرار دادی نوشته میشود که بر طبق زمان بندی آن اپلیکیشن طراحی میشود

پشتیبانی این برنامه شامل پاسخ گویی به سوالات احتمالی کارفرما برای اطمینان خاطر از مدیریت اپلیکیشن، به روزرسانی های جدید و موارد مشابه آن خواهد بود.

بله، ما بعد از تحویل کامل پروژه با ارسال نیرو  باتوجه به درخواست مشتری به محل، آموزش حضوری به همراه ظبط فیلم آموزشی تهیه کرده و به صورت رایگان در اختیار کارفرما قرار می دهیم

شرکت طراحی سایت وی سی

شرکت طراحی سایت وی سی با ارائه بروز ترین خدمات طراحی گرافیکی و همچنین طراحی سایت، آماده ارائه پاسخگویی به نیاز شما عزیزان در زمینه طراحی سایت حرفه ای است. شما می توانید برای شروع کار با کارشناسان مارکتینگ ما ارتباط گرفته تا بتوانید بهترین تصمیم را برای شروع کسب و کار دیجیتال خودتان بگیریدبرای ارتباط با کارشناسان مارکتینگ مجموعه وی سی می توانید از قسمت چت آنلاین وب سایت و یا قسمت ارتباط با مشاوران مارکتینگ، ارتباط بگیرید

نمونه کار های شرکت طراحی سایت وی سی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]