طراحی اپلیکیشن در اصفهان

ورود به دنیای دیجیتال و کسب و کار نوین

سال های زیادی از فعالیت محبوب ترین اپلیکیشن هایی چون نیازمندی ها، تاکسی آنلاین، رستوران یاب و … میگذرد و در طی این سال ها استفاده از این اپلیکیشن ها و طراحی اپلیکیشن در اصفهان محبوبیت زیادی در بین عموم پیدا کرده است. محدودیت های ایجاد شده به خاطر بیماری فراگیر اخیر باعث بسته شدن اماکن عمومی و فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل ها در استفاده از وسایل نقلیه شهری افراد را به استفاده از اپلیکیشن ها سوق میدهد! طراحی اپلیکیشن حرفه ای در اصفهان اکنون طرفدار زیادی پیدا کرده و کمک به گسترش کسب و کار ها و سود دهی بیشتر میشود.

مشاوره اختصاصی وی سی

شرکت طراحی اپلیکیشن وی سی در نظر دارد تا مشاوره اختصاصی جهت توسعه کسب و کار به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهد. در این مشاوره میتوانید سوالات احتمالی خود را در زمینه طراحی اپلیکیشن در اصفهان را با ما در میان بگذارید. ما با بررسی ایده ها، نظرات، نیاز بازار به شما کمک خواهیم کرد تا با هدف بازاریابی وسیع استراژی کسب و کار آنلاین خود را بچینید و به شکلی هدفمند طراحی اپلیکیشن فروشگاهی و خدماتی بپردازید. حتی در صورت نیاز میتوانید طراحی سایت حرفه ای در کنار اپلیکیشن داشته باشید.  برای استفاده از این شرایط کافی است تا نام و شماره خود را در فرم این قسمت قرار دهید دهید تا متخصصین شرکت وی سی با شما تماس بگیرند.

چرا طراحی اپلیکیشن در اصفهان؟

آمار های موجود از خرید های اینترنتی پلتفرم های مختلف حاکی از آن است که مردم استقبال خوبی از رسانه دیجیتال دارند. این در حالی است که اپلیکیشن ها در این بین بیشترین دسترسی را به کاربران برای خرید سریع می دهند! اپلیکیشن ها مشتری های ثابت را برای کسب و کار شما در اصفهان رقم میزنند! حتی بهترین وب سایت های شناخته شده در جهت ارائه خدمات و محصولات چون اسنپ، دیجی کالا، دیوار و … اخیرا اپلیکیشن های خود را وارد مارکت های اپ تلفن های همراه نموده اند و به شکلی کاملا آسان با مشتریان خود در ارتباط هستند.

ویژگی های مهم طراحی اپلیکیشن در اصفهان

مشاوره بازاریابی

برای رسیدن به هدف نهایی در کسب وکار آنلاین و دوام در این بازار رقابتی لازم است تا با یک آگاهی و فکری نوین وارد عمل شوید. ایده های خود را برای یک شروع متفاوت داشته باشید و با شناخت بازار حوزه کاری خود بهترین اقدامات را انجام دهید. شرکت وی سی با مشاوره ای به شما کمک میکند تا هدفمند کسب و کار خود را آنلاین کنید.

برنامه ریزی و دسته بندی دقیق

شما برای موفقیت در این زمینه لازم است تا محتوای خود را که شامل محصول یا معرفی خدمات و .. است را ارزیابی کردهو دسته بندی نمایید. این دسته بندی کمک میکند تا برای هر قسمت یک برنامه ریزی جدا داشته باشید و یا اینکه دسترسی راحتی به مخاطبان خود برای استفاده از اپلیکیشن دهید.

سرعت بالای پردازش اطلاعات

 طراحی اپلیکیشن در اصفهان به تازگی طرفدار خاص خودرا پیدا کرده است. اما برنامه های اینترنتی اکثرابه صورت ملی یا بین المللی برنامه ریزی میشوند. مخاطبان این اپ ها تنها در اصفهان نیستند و شما باید با اپ ها، وب سایت های موجود در تهران و سایر شهرستان ها رقابت کنید. که اصلی ترین مورد قوی بودن در سرعت پردازش اطلاعات است.

طراحی ساده و شفاف

سادگی در بسیاری از موارد جواب گوی افراد تازه وارد به اپلیکیشن ها است و کمک میکند تا افراد در سریع ترین زمان ممکن به خواسته خود برسند. لذا طراحی ساده و کاربر پسندانه در کنار گرافیکی جذاب پیشنهاد شرکت وی سی است تا بدین وسیله تعداد زیادی از افراد از اپلیکیشن شما استفاده کنند.

امنیت اپلیکیشن

برای ورود به بستر اینترنت و طراحی اپلیکیشن شما مراحل مختلفی را سپری میکنید، زمان میگذارید، برنامه ریزی میکنید و در کنار آن هزینه میکنید! پس در نظر گرفتن امنیت این پلتفرم بسیار اهمیت دارد! برای اطمینان خاطر میبایست پس از اتمام کار طراحی مراحل تست امنیتی به صورت تمام و کمال رعایت شود.

انتخاب هاست و سرور

در هنگام بهره برداری و استفاده از اپلیکیشن نباید نگران موارد فنی اپلیکیشن باشید و زمان خود را به این مسائل ختصاص دهید. به همین خاطر در ابتدای کار بهترین انتخاب را در تهیه هاست و سرور با راهنمایی شرکت وی سی داشته باشید و با اطمینان و خیالی راحت به طراحی اپلیکیشن در اصفهان بپردازید.

قیمت طراحی اپلیکیشن در اصفهان

درحال حاضر قیمت های اپلیکیشن ممکن است در هر شرکتی متفاوت باشد! برای اگاهی بیشتر باید اینموضوع را به وضوح بیان کرد که ساخت اپلیکیشن در اصفهان قیمت ثابتی ندارد. چرا که هزینه یک اپلیکیشن کاملا به شرایط استفاده و بهره بری نوع و عنوان اپ، خدمات ارائه دهنده آن، نوع سیستم عامل، انتخاب نوع پشتیبانی و … دارد.شما میتوانید در این زمینه نمونه کار طراحی اپلیکیشن بیشتری را ببینید. به همین خاطر در هر قسمت خود شما مشخص میکنید که با توجه به انتظاراتی که از اپلیکیشن دارید چه کاری انجام دهید و قیمت طراحی اپلیکیشن بر این اساس محاسبه میشود.

سوالات متداول طراحی اپلیکیشن در اصفهان

قیمت با توجه به امکانات مورد نظر برای طراحی متفاوت است اما برای شما پکیج های قیمتی طراحی کرده ایم که شروع قیمت آنها از 2.950.000 و 4.950.000 و 7.950.000 تومان است.

هدف این است تا با هزینه ای مناسب بستری برای بازاریابی کسب و کار، ارائه خدمات و فروش 24 ساعته، دسترسی آسان برای کاربران و .. برای کسب و کارها ایجاد شود.

برای ثبت سفارش لازم است در ابتدا مشاوره ای برای بررسی نیاز های مشتری، بازار هدف صورت گیرد. سپس با مشخص شدن ویژگی ها قرار دادی نوشته میشود که بر طبق زمان بندی آن اپلیکیشن طراحی میشود

برای حمایت ازحقوق کارفرمایان و نتیجه گیری نهایی از اپلیکیشن، با شما همراه خواهیم شد و در پشتیبانی ارائه شده پاسخ گوی سوالات احتمالی، به روز رسانی های جدید و موارد مشابه آن که در قرارداد لحاظ میشود هستیم.

بله، ما بعد از تحویل کامل پروژه با ارسال نیرو  باتوجه به درخواست مشتری به محل، آموزش حضوری به همراه ظبط فیلم آموزشی تهیه کرده و به صورت رایگان در اختیار کارفرما قرار می دهیم

شرکت طراحی سایت وی سی

شرکت طراحی سایت وی سی با ارائه بروز ترین خدمات طراحی گرافیکی و همچنین طراحی سایت، آماده ارائه پاسخگویی به نیاز شما عزیزان در زمینه طراحی سایت حرفه ای است. شما می توانید برای شروع کار با کارشناسان مارکتینگ ما ارتباط گرفته تا بتوانید بهترین تصمیم را برای شروع کسب و کار دیجیتال خودتان بگیریدبرای ارتباط با کارشناسان مارکتینگ مجموعه وی سی می توانید از قسمت چت آنلاین وب سایت و یا قسمت ارتباط با مشاوران مارکتینگ، ارتباط بگیرید

نمونه کار های شرکت طراحی سایت وی سی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]