طراحی اپلیکیشن بیمه

ورود به دنیای دیجیتال و کسب و کار نوین

در حال حاضر افراد برای انجام کوچکترین کار های بیمه باید به دفاتر این مرکز مراجعه کنند؛ ساخت اپلیکیشن بیمه نه تنها از امور دفاتر می کاهد بلکه سبب شده تا افراد دسترسی آسان برای انجام کارهای بیمه خود داشته باشند. سیستم شرکت های بیمه گاهی بسیار پیچیده میشود و سوالات متعددی را برای مشتریان به وجود می آورد! مردم به شدت به دنبال راه حل هوشمندی هستند که بتواند از اتلاف وقتشان بکاهد. اپلیکیشن بیمه میتواند یک پل ارتباطی آسان و سریع برای تعامل مشتریان و اطلاع رسانی های مختلف برای آنان باشد. طراحی اپلیکیشن حرفه ای خود را با یک مشاوره اختصاصی شروع کنید:

مشاوره اختصاصی وی سی

شرکت طراحی اپلیکیشن وی ســـی برای آنکه تمام جزئیات طراحی و سوال مخاطبان را بازگو نماید یک فرصت ویژه برای شما در نظر گرفته است تا به وسیله آن بدون صرف هزینه به جواب پرسش های خود در زمینه طراحی سایت حرفه ای و اپلیکیشن برسید! تا اینجا  توضیحات کوتاهی از طراحی اپلیکیشن بیمه عنوان شد، در ادامه توصیف کامل تری از پروسه کار شرح داده خواهد شد و از مزایای اپلیکیشن موبایل بیمه بیشتر خواهیم گفت… اما اگر به راهنمایی بیشتری نیاز داشتید کافی است نام و شماره ی خود را در کادر صفحه وارد سازید تا کارشناسان شرکت با شما تماس حاصل نمایند.

پروسه طراحی باید بسیار دقیق و هدفمند صورت پذیرد و مشاوره اختصاصی گفت و گویی دو طرفه برای بیان ایده ها وخواسته های شما عزیزان میباشد. شما میتوانید هر گونه صحبت و خواسته ای را حتی طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای رل در با مشاوران در میان بگذارید تا آن ها راهنمایی های لازم را انجام دهند.

چرا اپلیکیشن بیمه؟

خیلی از کسب و کار ها در طی چند سال اخیر برای بقا و وسعت بخشیدن، حرفه خود را به سمت آنلاین پیش برده اند. از شرکت های تازه تاسیس گرفته تا آن هایی که با سابقه بالا خدمت رسانی میکردند همگی به سمت فضای اینترنت حرکت نمودند. طراحی اپلیکیشن بیمه راهی است برای برندینگ سازی و توسعه شرکت های بیمه ؛ شما میتوانید افراد زیادی را در این مسیر با شرکت خود آشنا کنید و کاربران نیز با کسب رضایت کامل از خدمات آنلاین آن را به تعداد بیشتری از افراد معرفی می کنند. در این مسیر در نظر گرفتن گرافیک جذاب به واسط کاربر و دسترسی آسان برای جذب مشتری اهمیت بسیاری دارد.

ویژگی های مهم طراحی اپلیکیشن بیمه

کسب اعتبار

در این حرکت رو به رشد جامعه در فضای آنلاین، کاربران توقع دارند تا خدمات با کیفیت بالایی در دسترس آن ها به صورت آنلاین قرار بگیرد؛ در صورتی که شرکت ها بتوانند این خواسته ها را به آسان ترین شکل ممکن یعنی ارائه اپلیکیشن بیمه در گوشی موبایل افراد فراهم کنند از اعتبار بالاتری نسبت به رقبا قرار میگیرند.

ارائه مشاوره آنلاین

چنانچه افراد سوالاتی برای تکمیل اطلاعات جهت ثبت نام جدید و یا حتی دریافت پشتیبانی نیاز داشته باشند، به وسیله اپلیکیشن و قابل دسترس برای آن ها فراهم میشود. مشاوره ای که با کمترین زمان ممکن سوالات و مشکلات به وجوع آمده را رفع و رجوع خواهد کرد.

نمایش موقعیت

تمامی خدمات وابسته به اینترنت همچون اپلیکیشن ها این امکان را دارند که موقعیت مکان ها و افراد را مشخص کنند.در طراحی اپلیکیشن بیمه برای شهر های بزرگ میتواند یک امتیاز به حساب آید، چراکه نزدیک ترین شعه و مراکز بیمه را برای افراد به نمایش میگذارد. آنها میتوانند در هر کجا موقعیت مراکز بیمه را در نقشه پیدا کنند.

سرعت بخشیدن به امور بیمه

خدمات حضوری و ایستادن در صف های طولانی بیمه بسیار اذیت کننده خواهد بود و بیشتر نارضایتی افراد اتلاف وقت در این شرایط به وجود آمده کنونی در صف های شلوغ خلاصه میشود. طراحی اپلیکیشن های بیمه به افراد کمک میکند که خدمات خود را به صورت آنلاین با سرعت بالا به انجام رسانند.

سریع ترین اطلاع رسان

در صورت اعلام هرگونه اخبار و اعلانیه ها و یا حتی یک سری خدمات ویژه به کاربران، سریع ترین روش اطلاع آن از طریق اینترنت و اپلیکیشن های موبایل خواهد بود. اپلیکیشن های بیمه میتواند نوتیفیکیشن هایی را برای نزدیک شدن به یک موعد زمانی برنامه ریزی شده را به مخاطبان خود اعلام کند.

دسترسی به محتوای کامل

طراحی منحصر به فرد اپلیکیشن های موبایل شرکت وی ســی به افراد این امکان را میدهد تا اطلاعات جامعی را از هرگونه امکانات و مشخصات شرکت بیمه دریافت کنند و سوالات احتمالی آنان برطرف شود. به این صورت شرکت نیز به راحتی شناخته شده و توضیحات خود را به صورت جامع و خلاصه در اختیار تمامی افراد قرار میدهد.

قیمت طراحی اپلیکیشن بیمه

هزینه ساخت اپلیکیشن بیمه وابسته به نوع اپلیکیشن، امکانات لازم برای آن میباشد. افراد میتوانند امکانات متنوعی را برای اپ مورد نظر خود ایجاد کنند و به این وسیله رضایت بیشتری از طرف مخاطبان خود دریافت کنند. درواقع هر گونه هزینه در این زمینه برای آن خواهد بود که رضایت مشتریان را جلب نمایید. البته این هزینه ها باید حساب شده و مورد نیاز کاربر باشند . در حال حاضر قیمت طراحی اپلیکیشن بیمه به نوع سیستم عامل موبایل بستگی دارد! گوشی های اندروید بیشترین استفاده را در کشور دارند و طراحی اپ ساده تری دارند اما اپ های سیستم IOS  چون کمتر شناخته شده هستن و طراحان کمی در این حوزه فعالیت میکنند قیمت بالاتری دارند.

طراحی اپلیکیشن پایه

طراحی با CMS آماده
شروع از 2.950 میلیون تومان
  • رابط کاربری آماده + تصاویر اختصاصی
  • پنل مدیریت حرفه ای
  • فروشگاهی / شرکتی
  • سرعت متوسط
  • آموزش حضوری + فیلم آموزشی
  • سازگار با موتور جستجوی گوگل
  • گارانتی یکساله
  •  

طراحی اپلیکیشن ویژه

طراحی با CMS اختصاصی و کد نویسی
شروع از 7.950 میلیون تومان
  • رابط کاربری اختصاصی به همراه تصاویر و لوگو
  • پنل مدیریت حرفه ای
  • فروشگاهی / شرکتی
  • امنیت بسیار پیشرفته
  • سرعت عالی
  • بارگذاری 50 محصول کامل
  • آموزش حضوری + فیلم آموزشی
  • سازگار با موتور جستجوی گوگل
  • گارانتی یکساله
ویژه

طراحی اپلیکیشن حرفه ای

طراحی با CMS آماده
شروع از 4.950 میلیون تومان
  • رابط کاربری اختصاصی به همراه تصاویر و لوگو
  • پنل مدیریت حرفه ای
  • فروشگاهی / شرکتی
  • سرعت خوب
  • بارگذاری 30 محصول کامل
  • آموزش حضوری + فیلم آموزشی
  • سازگار با موتور جستجوی گوگل
  • گارانتی یکساله

خدمات ساخت اپلیکیشن بیمه

با داشتن یک برنامه تخصصی ویژه گوشی های موبایل در مدیریت شرکت بیمه خود تمرکز بر اصل جذب مشتری و ارائه هرچه بهتر خدمات خواهید داشت! همینطور که میدانید خدمات فضای دیجیتال توانسته سرعت عملکرد امور و به انجام رساندن آن را بالا ببرد! در صورتی که بتوانید فرآیند خدمت رسانی به مشترکان را افزایش دهید زمان کافی برای بهبود روند عملکرد و پیشبرد استراتژی جهت جذب مشتری را خواهید داشت.

با طراحی اپلیکیشن بیمه دیگری نیازی به حضور فیزیکی و دریافت مشاوره حضوری نخواهد بود، اپلیکیشن میتواند تمامی این امور را در قالب ساده و کاربردی خدمت تمامی مشترکان با وضوح کامل معرفی کند!

اپلیکیشن بیمه میتواند برای تمامی امور بیمه موثر عمل کند! فرایند کار با اپلیکیشن به صورت خودکار انجام میشود و نیروی استخدامی شرکت را برای رسیدگی کاهش می دهد. تمامی محتوایی که کاربر نیاز بهدانستن آن دارد در یک دسته بندی جامع به صورت خلاصه و مفید برای شخص به نمایش در می آید.بدین صورت شما با داشتن آمار بالایی از کاربران که رضایت کاملی در این زمینه به دست آورده اند به تعداد زیادی از افراد معرفی میشوید.

در این صورت دیگر مهم نیست که کاربر در چه ساعتی از شبانه روز اقدام به انجام امور بیمه نماید و در کمال آرامش و راحتی خاطر به تمام امور خود خواهد رسید.

سوالات متداول طراحی اپلیکیشن بیمه

هدف این است تا با هزینه ای مناسب بستری برای بازاریابی کسب و کار، ارائه خدمات و فروش 24 ساعته، دسترسی آسان برای کاربران و .. برای کسب و کارها ایجاد شود

آموزش های پنل مدیریت به صورت اختصاصی برای افراد در نظر گرفته شده و حتی اپلیکیشن از پشتیبانی برخوردار میباشد.

قیمت با توجه به امکانات مورد نظر برای طراحی متفاوت است اما برای شما پکیج های قیمتی طراحی کرده ایم که شروع قیمت آنها از 2.950.000 و 4.950.000 و 7.950.000 تومان است.

برای ثبت سفارش لازم است در ابتدا مشاوره ای برای بررسی نیاز های مشتری، بازار هدف صورت گیرد. سپس با مشخص شدن ویژگی ها قرار دادی نوشته میشود که بر طبق زمان بندی آن اپلیکیشن طراحی میشود

ممکن است بعد از تحویل اپلیکیشن جهت استفاده و مدیریت سوالاتی احتمالی به وجود آید، این پشتیبانی برای پاسخ گویی و بررسی امور مشتریان در نظر گرفته شده است.

شرکت طراحی سایت وی سی

شرکت طراحی سایت وی سی با ارائه بروز ترین خدمات طراحی گرافیکی و همچنین طراحی سایت، آماده ارائه پاسخگویی به نیاز شما عزیزان در زمینه طراحی سایت حرفه ای است. شما می توانید برای شروع کار با کارشناسان مارکتینگ ما ارتباط گرفته تا بتوانید بهترین تصمیم را برای شروع کسب و کار دیجیتال خودتان بگیریدبرای ارتباط با کارشناسان مارکتینگ مجموعه وی سی می توانید از قسمت چت آنلاین وب سایت و یا قسمت ارتباط با مشاوران مارکتینگ، ارتباط بگیرید

نمونه کار های شرکت طراحی سایت وی سی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]