طراحی سایت هنری

ورود به دنیای دیجیتال و کسب و کار نوین

سایت هنری طرفداران زیادی دارد و هنر جزئی جدا نشدنی از اجتماع به شمار می آید. طراحی سایت حرفه ای برای فروش آثار هنری یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود. طراحی سایت هنری یا طراحی وب سایت هنری به همراه طراحی اپلیکیشن حرفه ای بستری برای معرفی آثار هنر و هنرمندان است تا به صورت گسترده شناخته شوند. داشتن یک سایت هنری یک رزومه و اعتبار نیز خواهد بود به خاطر اینکه مجموعه ای از نمونه کارهای هنرمند در سطح وسیعی به نمایش گذاشته خواهد شد مثل طراحی سایت دکوراسیون که به طراحی منازل یا دفاتر کار می پردازد. در حال حاضر نمایشگاه های هنری شاید به شکل قبل پرتجمع نباشد اما فضای اینترنت مملو از مخاطبان هدف شما خواهد بود و به این وسیله آثار هنری در سطحی بین المملی قرار خواهد گررفت. برای شروع از مشاوره کاملا اختصاصی شرکت طراحی سایت وی سِـــی استفاده کنید.

مشاوره اختصاصی

اگر شما محصولات هنری برای فروش دارید و یا اینکه هنرمند هستید و میخواهید آثار هنری خود را برای نمایش در وب سایت قرار دهید، ما یک مشاوره ای را برای شما با طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در نظر گرفته ایم که در طی آن میتوانید با پروسه مراحل طراحی وب سایت هنری همانند طراحی سایت حرفه ای و استراتژی فروش محصولات خود آگاهی پیدا کنید. در این گفت و گو شما میتوانید سوالات خود را در مورد طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای ، ساخت اپلیکیشن حرفه ای به همراه سایت و سایر مواردی که در نظر دلرید را مطرح سازید ؛ مشاورین ما راهنمایی های لازم را برای شما مطرح خواهند کرد.

مشاوره رایگان اختصاصی شرکت وی ســــی یگ گپ و گفت و گو برای آگاهی بیشتر مخاطبان و اطمینان خاطر آن ها جهت ساخت وب سایت هنری است. برای استفاده از این فرصت میتوانید نام و شماره ی تماس خود را در باکس زیر قرار دهید تا ما با شما جهت طراحی سایت در تهران یا شهرهای مختلف دیگری از کشور، تماس بگیریم .

چرا طراحی سایت هنری؟

از سودمندترین دلایل داشتن یک وب سایت شخصی برای یک هنرمند کنترل بازار و حضور در سطحی بالاتر و بزرگتر از نمایشگاه ها خواهد بود! وب سایت ها از جمله طراحی سایت نمایشگاه ماشین قادر خواهند بود تا حس حرفه ای و اعتبار را به مخاطبان خود منتقل کنند. طراحی سایت هنری مکانی عالی برای نگهداری اطلاعات تماس، قرار دادن نمونه کارها و همچنین داشتن فضایی برای فروش آثار هنری آن هم بدون نیاز به واسطه است. بدین طریق این فرصت را به افراد میدهید تا آنان به شما نگاهی هنرمندانه داشته باشند مثل یک طراحی سایت شرکتی وبه این صورت برند سازی انجام میگیرد. امروزه هنرمندان توسط مردم محبوب میشوند و برای ثبت این موضوع سازمانی دخالت نخواهد داشت با طراحی سایت سازمانی به همین خاطر وب سایت ها میتوانند تعامل خوبی بین شما و مخاطبانتان برقرار سازند.

ویژگی های مهم در طراحی سایت هنری

سازگاری با موبایل

تلفن همراه وسیله ایست که در همه حین مورد استفاده افراد قرار میگرد و همیشه در دسترس خواهد بود. آمار نشان میدهد بیشترین نتایج جست و جو از سمت تلفن های همراه انجام میشود پس باید طراحی اپلیکیشن مخصوص اندروید و ios را در اولویت قرار دهیم. به همین خاطر برای داشتن یک وب سایت حرفه ای که همگی افراد بتوانند از آن استفاده کنند قابلیت نمایش سایت برای گوشی های موبایل نباید نادیده گرفته شود.

دسته بندی دقیق

وب سایت هنری نباید از موضوع خود خارج شود همانطور که سایتی مشابه دیجی کالا با ساخت سایت دیجی کالا از اهداف خود خارج نشده است ولی این بدان معنا نخواهد بود که بستر هنر موضوع کوچکی گمارده شود! به طور معمول این دسته بندی ها برای تمامی وب سایت ها اجرا میشود و وب سایت هنری نیز از این موضوع مثتثنی نخواهد بود آثار هنری به واسطه این موضوعات دسته بندی میشوند با بهینه سازی سایت شرکت وی سی.

سرعت بالای پردازش اطلاعات

وب سایت هنری به نسبت سایر سایت ها عکس های بیشتری را در بر میگیرد و تفاوت عمده ای با طراحی سایت شرکتی دارند به همین خاطر اگر حجم این محتوا تنظیم نشود امکان دارد سرعت سایت بسیار پایین آید. سرعت پایین وب سایت باعث میشود که بعضی از کاربران به راحتی از آن بگذرند و صفحه دیگری را به جای آن بازدید نمایند. شرکت نرم افزاری وی سی با تولید محتوای جذاب و خلاقانه این مشکل را بر طرف نموده است.

سازگاری مرورگر

سایت میبایست با تمام مرورگر های شناخته شده همانطور که ساخت اپلیکیشن حرفه ای با تمام گوشی ها سازگار است و مورد استفاده کاربران هم خوانی داشته باشد تا همگی بتوانند از آن استفاده کنند و بهره ببرند به همین خاطر در طراحی سایت هنری به این موضوع پرداخته میشود و قبل از تحویل به مشتری وب سایت بر روی انواع پلتفرمها ومرورگر ها تست میشود.

طراحی ساده و شفاف

طراحی وب سایت هنری میبایست بسیار جذاب و خیره کننده باشد تا نظر هر بیننده ای را به خود جلب نماید و این به تنهایی باعث میشود کاربر احساس خوبی به فضای سایت پیدا کرده و مدت بیشتری را در آن بگذراند و اگر محصولی برای فروش داشته باشید این فرصت را بیشتر به مخاطب میدهید. برای رسیدن به این هدف سایت باید خدمات تولید محتوا خوبی ارائه دهد.

مدیریت صحیح

سایت به یک مدیریت بهینه و درستی نیاز دارد از جمله طراحی سایت فروشگاهی که مدیریت مناسبی دارد تا در طی زمان بندی مشخص به اهداف خود برسد. محتوا بایستی با یک استراتژی درست نوشته شده باشند و مدیریت شوند. یک وب سایت هنری به مطالب جدید و به روز نیاز دارد تا دنبال کنندگان آنرا مفید شناخته و آن را به افراد مختلف معرفی کنند.

سوالات متداول طراحی سایت هنری

برای جذابیت بیشتر آثار هنری باید طراحی های گرافیکی و خلاقانه گوناگونی ارائه کرد به همراه عکس های زیبا و با کیفیت که باید به سایز مورد استفاده در سایت هم توجه داشت که موجب جذب مخاطبان سایت هنری قرار بگیرد.

اگر مخاطب بتواند با هنرمند ارتباط مستقیم بگیرید یا راه های ارتباطی برای او فراهم شود و بتواند در نظر سنجی‌ها سهیم شود باعث جلب نظر مخاطب می شود.

شرکت طراحی سایت وی سی

شرکت طراحی سایت وی سی با ارائه بروز ترین خدمات طراحی گرافیکی و همچنین طراحی سایت، آماده ارائه پاسخگویی به نیاز شما عزیزان در زمینه طراحی سایت حرفه ای است. شما می توانید برای شروع کار با کارشناسان مارکتینگ ما ارتباط گرفته تا بتوانید بهترین تصمیم را برای شروع کسب و کار دیجیتال خودتان بگیریدبرای ارتباط با کارشناسان مارکتینگ مجموعه وی سی می توانید از قسمت چت آنلاین وب سایت و یا قسمت ارتباط با مشاوران مارکتینگ، ارتباط بگیرید

نمونه کار های شرکت طراحی سایت وی سی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]