طراحی سایت نمایشگاه ماشین

ورود به دنیای دیجیتال و کسب و کار نوین

سهم بزرگی از بازار خرید و فروش ماشین ها در اینترنت وارد شده و وب سایت های نمایشگاهی بدین شکل در بین مخاطبان خود شناخته میشوند. از طرفی دیگر وب سایت ها بر اعتبار کسب و کار ها افزوده اند. با طراحی سایت نمایشگاه خودرو و طراحی اپلیکیشن میتوانید کسب و کار خود را رونق بخشید و بدین وسیله در بین مخاطبان هدف خود شناخته شوید. با طراحی سایت حرفه ای میتوانید بدون داشتن یک مکان خاص مثل سایت نمایشگاه ماشین به صورت مجازی محصولات خود را به نمایش بگذارید.

مشاوره اختصاصی وی سی

برای نتیجه گیری از فرایند طراحی، شرکت طراحی سایت حرفه ای وی سِـــی در نظر دارد مشاوره ای را به صورت اختصاصی در خدمت شما عزیزان قرار دهد تا به این روش ایده های خود را بیان کرده و نیاز های بازار آنلاین وب سایت نمایشگاه ماشین را مورد بررسی قرار دهیم. شما میتوانید هرگونه سوالات احتمالی خود درباره ی طراحی سایت را از این طریق با ما در میان بگذارید. برای استفاده از این مشاوره کافی است شماره  تلفن همراه خود را به همراه نامتان در فرم زیر وارد کرده تا مشاورین ما با شما تماس گیرند.

چرا طراحی سایت نمایشگاه ماشین؟

نمایندگی اتومبیل یکی از صنایع رقابتی و پیچیده است. خریداران اتومبیل اکنون چند روز قبل از بازدید از نمایشگاه، بیشتر تحقیقات را به صورت آنلاین انجام می دهند. آنها معمولاً هنگام انجام تحقیق به دو یا سه وب سایت نمایندگی اتومبیل مراجعه می کنند، بنابراین وب سایت باید دارای رتبه بندی خوب گوگل باشد و باید در نتایج جستجو بالا باشد. جهت طراحی سایت نمایشگاه ماشین و طراحی اپلیکیشن باید طبق استراتژی فروش و نیاز بازار عمل کرده و بهترین و تازه ترین اخبار خودرو را در اختیار کاربر قرار دهید.

ویژگی های مهم طراحی سایت نمایشگاه ماشین

سازگاری با موبایل

بیشتر جست و جو های موبایل از طریق موبایل صورت میگیرد مانند طراحی سایت شبیه دیجی کالا بنابراین وب سایت ها باید حتما حتما با مرورگر گوشی سازگاری داشته باشند. در غیر این صورت آمار بالایی از کاربران را از دست خواهید داد. یک وب سایت خوب ظاهر زیبایی را برای صفحات موبایل دارد.

برنامه ریزی و دسته بندی دقیق

لیست قیمت انواع خودرو، مشخصات خودرو، انواع برند ها، تولیدات داخلی و خارجی و … در طبقه بندی خدمات و محصولات در طراحی سایت در تهران لحاظ خواهد شد. با یک دسته بندی مناسب کاربر میتواند بسیار دقیق و حساب شده ، آنچه را که جست و جو کرده پیدا کند و بدین شکل استفاده کند.

سرعت بالای پردازش اطلاعات

وب سایت های گوناگونی در حوزه نمایشگاه ماشین وجود دارد! مانند طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی برای رقابتدر این بازار کافی است تا در نوع خود بهترین باشید و نیاز کاربران را برطرف سازید. یکی از عواملی که سایت ها در آن رقابت دارند سرعت بالای سایت است.هرچه سایت سرعت بیشتری داشته باشد موفق تر است.

سازگاری مرورگر

تمامی کاربران اینترنت برای جست و جو از یک مرورگر واحد استفاده نخواهند کرد! بدین منظور باید توجه داشته باشید که وب سایت شما در مرورگر های مختلف پشتیانی شود مانند طراحی سایت مشابه دیجی کالا. اگر این پشتیبانی صورت نگیرد شما تعدادی از کاربران خود را به همین شکل از دست خواهید داد.

طراحی ساده و شفاف

ظاهر تمامی سایت های نمایشگاهی به خصوص نمایشگاه ماشین، بسیار شکیل و حرفه ای طراحی میشود مشابه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی. این طراحی در عین استفاده از به روز ترین امکانات رابط کاربری همیشه به سادگی توجه خواهد کرد. زیرا برای دریافت بازخورد خوب لازم همگی افراد به راحتی از آن استفاده کنند.

مدیریت صحیح

برای دریافت بازدید بالا و جذب مشتری بیشتر لازم به برنامه ریزی و پیاده سازی آن طبق زمان بندی هستید. بدین جهت باید عملکرد سایت مرتب مورد بررسی وارزیابی قرار گیرد و از کارکرد ساده آن اطلاع کامل دریافت نمایید. در غیر این صورت در رتبه بندی ونتایج جست وجو به خوبی نمایش داده نمیشوید میتوانید با طراحی سایت وی سی  بالا باشید.

قیمت طراحی سایت نمایشگاه ماشین

وب سایت ها از نظر ساختار انواع مختلفی دارند؛ به همین خاطر در قیمت نیز بر اساس این تقسیم بندی و خدمات ارائه شده متمایز هستند. قیمت طراحی سایت نمایشگاه ماشین بنا بر هدف شما، بودجه شما و … متغییر خواهد بود. برای دریافت راهنمایی و اطلاعات بیشتر با شرکت وی سِــــی در ارتباط باشید.

سوالات متداول طراحی سایت نمایشگاه ماشین

قیمت با توجه به امکانات مورد نظر برای طراحی متفاوت است اما برای شما پکیج های قیمتی طراحی کرده ایم که شروع قیمت آنها از 2.950.000 و 4.950.000 و 7.950.000 تومان است.

هدف از ساخت چنین سایتی وارد شدن در عرصه تجارت الکترونیک با شناخت هر چه بیشتر در بازار و کسب مخاطبان و مشتریان بیشتر است

برای ثبت سفارش لازم است در ابتدا مشاوره ای برای بررسی نیاز های مشتری، بازار هدف صورت گیرد. سپس با مشخص شدن ویژگی ها قرار دادی نوشته میشود که بر طبق زمان بندی آن سایت طراحی میشود

پشتیبانی شامل پاسخ گویی به سوالات کارفرمایان در حین استفاده از وب سایت و آپدیت های لازم میباشد.

بله، ما بعد از تحویل کامل پروژه با ارسال نیرو  باتوجه به درخواست مشتری به محل، آموزش حضوری به همراه ظبط فیلم آموزشی تهیه کرده و به صورت رایگان در اختیار کارفرما قرار می دهیم

شرکت طراحی سایت وی سی

شرکت طراحی سایت وی سی با ارائه بروز ترین خدمات طراحی گرافیکی و همچنین طراحی سایت، آماده ارائه پاسخگویی به نیاز شما عزیزان در زمینه طراحی سایت حرفه ای است. شما می توانید برای شروع کار با کارشناسان مارکتینگ ما ارتباط گرفته تا بتوانید بهترین تصمیم را برای شروع کسب و کار دیجیتال خودتان بگیریدبرای ارتباط با کارشناسان مارکتینگ مجموعه وی سی می توانید از قسمت چت آنلاین وب سایت و یا قسمت ارتباط با مشاوران مارکتینگ، ارتباط بگیرید

نمونه کار های شرکت طراحی سایت وی سی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]