طراحی سایت ساختمانی

ورود به دنیای دیجیتال و کسب و کار نوین

کسب و کار ها و امور روزمره با سرعت زیادی به سمت استفاده از رسانه دیجیتال چون طراحی سایت حرفه ای در حرکت است. این بستر با شناخت هرچه بیشتر محبوبیت بیشتری پیدا میکند. طراحی سایت ساختمانی کمک میکند تا در دید وسیع تری از افراد جامعه قرار بگیرید و به دنبال آن مشتریان بیشتری جذب کنید. طراحی اپلیکیشن حرفه ای و طراحی سایت ساختمانی میتواند کمک کند تا اعتبار بیشتری به دست آورید و نمونه کارهای خود را در بستر اینترنت به نمایش بگذارید. شرکت طراحی سایت وی سِــــی از ما دعوت میکند تا با یک مشاوره اختصاصی با شناخت بیشتری اقدام به ساخت سایت ساختمانی نمایید.

مشاوره اختصاصی وی سی

ممکن است از پیشرفت قابل توجه افرادی که کسب و کار خود را در بستر اینترنت وارد ساختند آگاه شده باشید و ایده های جدید خود را برای طراحی سایت ساختمانی به شکلی نوین داشته باشید. شرکت طراحی سایت وی سی با تجربه کافی در زمینه طراحی سایت چون طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای، سازمانی، هتل و …، مشاوره ای را به صورت رایگان در اختیار شما قرار میدهد تا با آگاهی کامل و شناخت قیمت طراحی سایت ساختمانی سایت خود را با برجسته ترین امکانات روز ایجاد کنید.

در طی این گفت وگو علاوه بر صحبت از ایده ها، نیاز بازار و وب سایت های مشابه مانند طراحی سایت مشابه دیجی کالا، استراتژی برای افزایش بازدید و جذب مشتری چیده میشود. برای وارد شدن در این عرصه و پیشرفت نیاز به هدف گزاری و برنامه ریزی است. برای استفاده از این مشاوره میتوانید نام و شماره خود را در فرم زیر وارد سازید.

چرا طراحی سایت ساختمانی؟

شاید شما یک شرکت نوپا باشید یا اینکه با سایقه ای طولانی در بخشی از شهر مشغول به کار هستید! توسعه و بقای کسب و کارها اکنون در گرو آغاز تجارت الکترونیک است! افراد برای جست و جوی نیاز های خود در اینترنت جست و جو میکنند و شما میتوانید در آمار جست و جوی سطح وسیعی از جامعه باشید. برای این منظور میتوانید با طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت در تهران شروع نمایید همچنین برای داشتن مشتری های بیشتر نیاز به کیفیت بالا و شناخته شدن دارید که به موجب وب سایت ها این امکان فراهم خواهد شد حتی اگر تازه کسب و کار خود را شروع کرده باشید.

ویژگی های مهم طراحی سایت ساختمانی

سازگاری با موبایل

اکثر جست وجوی های اینترنت از سمت گوشی های موبایل انجام میشود؛ زیرا در دسترس هستند و با امکاناتی که برای آن ها در نظر گرفته شده میتوانند سریع ترین جواب سرچ گوگل را به شما تحویل دهند. سایت طراحی شده باید قابلیت را داشته باشد تا در دستگاه های مختلف از جمله موبایل به خوبی نمایش داده شود.

برنامه ریزی و دسته بندی دقیق

محتوای سایت ساختمانی شامل نمونه کارهای انجام شده، معرفی کارها و خدمات شرکت و بسیاری از موارد دیگر است. این داده ها باید دسته بندی و مرتب شوند تا به شکلی قابل دسترس برای کاربران قرار گیرند. این دسته بندی برای موتور های جست و جو نیز اهمیت زیادی دارد و به نمایش بهتر سایت شما در تایج جست و جو کمک میکند.

سرعت بالای پردازش اطلاعات

برای استفاده از بستر اینترنت مرورگر های مختلفی وجود دارد؛ به همین خاطر بعد از اتمام مراحل طراحی سایت ساختمانی باید بر روی مرورگر های مورد استفاده وشناخته شده تست شود تا همه افراد به راحتی به وب سایت شما دست یابی پیدا نمایند. سایت باید  بر روی محبوب ترین و کاربردی ترین مرورگر ها تست شود مانند طراحی اپلیکیشن مطلوب.

سازگاری مرورگر

نمایش سایت در مرورگر های مخلف بعد از تکمیل طراحی باید تست شود زیرا در غیر این صورت افرادی که از یک مرورگر متفاوت برای ورود به سایت اقدام میکنند از آن محروم میشوند و شما تعدادی از کاربران خود را از همین طریق از دست خواهید داد. سازگاری مرورگر باید برای تمامی وب سایت ها چک شود مانند طراحی سایت مشابه دیجی کالا .

طراحی ساده و شفاف

برای آنکه در بین آمار بالایی از وب سایت حوزه کاری خود بدرخشید و بتوانید مشتری جذب کنید باید وب سایت شما جذابیت کافی داشته باشد. این جذابیت به مفهوم پیچیدگی نیست! برای آنکه تمامی افراد بتوانند از هر سطح دانش با وب سایت ارتباط برقرار کنند لازم است که شما در عین سادگی تمامی اجزا و محتوای لازم را در دسترس آنها قرار دهید.

مدیریت صحیح

هر وب سایت با یک هدف ایجاد میشود و لازمه رسیدن به آن نتیجه دلخواه مدیریت صحیح وب سایت خواهد بود. مدیریت شامل موارد مختلفی چون تولید محتوا،  بهینه سازی محتوا، به روز رسانی و غیره است. لازمه مدیریت صحیح داشتن یک زمان بندی و تعهد به ماندن در برنامه و اجرای صحیح تمام فاکتور های لازم است بدین سبب باید طراحی سایت شرکتی خوبی داشته باشیم.

قیمت طراحی سایت ساختمانی

احتمالا سایت های ساختمانی، معماری یا عمرانی زیادی را در اینترنت مشاهده کرده اید و میدانید که تنوع بالایی از لحاظ دید بسری دارند! این تنوع یا تفاوت در ساختار طراحی وب سایت ها و نوع وب سایت ها هم وجود دارد. به همین خاطر است که قیمت طراحی سایت ساختمانی هزینه ای یکسان نخواهد داشت. این هزینه وابسته به فاکتور هایی نظیر نوع سایت، امکانات، جزئیات و … است. معمولا هزینه سایت ساختمانی که به صورت اختصاصی و انحصاری طراحی شود بالاتر از وب سایت هایی با CMS  از پیش طراحی شده هستند و زمان بیشتری برای طراحی آن صرف میشود. در حال حاضر شرکت طراحی سایت وی سِــــی با داشتن تیم حرفه ای زمینه ای فراهم کرده تا هر شخص با هر نوع سلیقه و هزینه بتواند وارد تجارت الکترونیک شود.

طراحی سایت پایه

طراحی با CMS آماده
شروع از 2.950 میلیون تومان
  • رابط کاربری آماده + تصاویر اختصاصی
  • پنل مدیریت حرفه ای
  • فروشگاهی / شرکتی
  • سرعت متوسط
  • آموزش حضوری + فیلم آموزشی
  • سازگار با موتور جستجوی گوگل
  • گارانتی یکساله
  •  

طراحی سایت ویژه

طراحی با CMS اختصاصی و کد نویسی
شروع از 7.950 میلیون تومان
  • رابط کاربری اختصاصی به همراه تصاویر و لوگو
  • پنل مدیریت حرفه ای
  • فروشگاهی / شرکتی
  • امنیت بسیار پیشرفته
  • سرعت عالی
  • بارگذاری 50 محصول کامل
  • آموزش حضوری + فیلم آموزشی
  • سازگار با موتور جستجوی گوگل
  • گارانتی یکساله
ویژه

طراحی سایت حرفه ای

طراحی با CMS آماده
شروع از 4.950 میلیون تومان
  • رابط کاربری اختصاصی به همراه تصاویر و لوگو
  • پنل مدیریت حرفه ای
  • فروشگاهی / شرکتی
  • سرعت خوب
  • بارگذاری 30 محصول کامل
  • آموزش حضوری + فیلم آموزشی
  • سازگار با موتور جستجوی گوگل
  • گارانتی یکساله

سوالات متداول طراحی سایت ساختمانی

قیمت با توجه به امکانات مورد نظر برای طراحی متفاوت است اما برای شما پکیج های قیمتی طراحی کرده ایم که شروع قیمت آنها از 2.950.000 و 4.950.000 و 7.950.000 تومان است.

ارائه خدمات آنلاین به طیف گسترده ای از افراد برای صرفه جویی در هزینه ها و زمان ارزشمند افراد و مدیریت راحت تر از اهداف طراحی چنین سایتی است

برای ثبت سفارش لازم است در ابتدا مشاوره ای برای بررسی نیاز های مشتری، بازار هدف صورت گیرد. سپس با مشخص شدن ویژگی ها قرار دادی نوشته میشود که بر طبق زمان بندی آن سایت طراحی میشود

این پشتیبانی برای پاسخ گویی به سوال های احتمالی شما عزیزان خواهد بود. ممکن است در حین کار با سایت سوالاتی برایتان پیش آید در این صورت میتوانید از پشتیبانی استفاده کنید.

بله، ما بعد از تحویل کامل پروژه با ارسال نیرو  باتوجه به درخواست مشتری به محل، آموزش حضوری به همراه ظبط فیلم آموزشی تهیه کرده و به صورت رایگان در اختیار کارفرما قرار می دهیم

شرکت طراحی سایت وی سی

شرکت طراحی سایت وی سی با ارائه بروز ترین خدمات طراحی گرافیکی و همچنین طراحی سایت، آماده ارائه پاسخگویی به نیاز شما عزیزان در زمینه طراحی سایت حرفه ای است. شما می توانید برای شروع کار با کارشناسان مارکتینگ ما ارتباط گرفته تا بتوانید بهترین تصمیم را برای شروع کسب و کار دیجیتال خودتان بگیریدبرای ارتباط با کارشناسان مارکتینگ مجموعه وی سی می توانید از قسمت چت آنلاین وب سایت و یا قسمت ارتباط با مشاوران مارکتینگ، ارتباط بگیرید

نمونه کار های شرکت طراحی سایت وی سی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]