طراحی سایت رستوران

ورود به دنیای دیجیتال و کسب و کار نوین

دنیای پر هرج و مرج امروز و مشغله های زندگی حتی برای ضروری ترین نیاز بشر فرصت ندارد! چرا که اکنون اولویت زندگی افراد صرف جویی در زمان است. طراحی سایت حرفه ای رستوران یا طراحی اپلیکیشن رستوران با احترام به زمان اشخاص، کوتاه ترین و خواستنی ترین روش برای سفارش غذا است. اکنون افراد ارتباط خوبی با فضای اینترنت برقرار کرده اند. سفارش یا خرید از طریق سایت رستوران به شما این امکان را می دهد تا مشتریان خود را با این روش چندین برابر کنید!

طراحی سایت سفارش آنلاین غذا یا طراحی سایت رستوران به رستوران ها کمک میکند تا در سطح بزرگ شناخته شوند و مشتریان بیشتری جذب کنند. اکنون شما میتوانید با یک مشاوره رایگان پروژه طراحی سایت رستوران خود را با جدید ترین متد های شناخته شده به ما بسپارید.

مشاوره اختصاصی وی سی

مهمترین گام در پیاده سازی یک کسب و کار نوین و موفق در این فضای رقابتی شدید بازار و طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای به شکل صحیح تر طراحی سایت رستوران یا طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود وجود یک مشاوره اختصاصی و درجه یک است. چرا که با استفاده از یک مشاور، شما می توانید مسیر کُلی خود را برای شروع یک راه نو، ترسیم کرده و گام های مربوط به هرکدام را با دقت تمام بردارید.شما میتوانید در کنار سایت طراحی اپلیکیشن حرفه ای نیز انجام دهید!

شرکت طراحی اپلیکیشن حرفه ای و طراحی سایت حرفه ای وی سِـــی  آماده ارائه خدمات تخصصی و حرفه ای خود برای شما عزیزان است که با استفاده از این مشاوره بتوانید بهترین تصمیم را برای پیشرفت و توسعه بگیرید.

چرا طراحی سایت رستوران؟

هنگامی که به دنبال یک تجربه جدید برای تست غذا هستیم، جست و جو در گوگل اولین مکانی است که به آن مراجعه میکنیم.کافی است که شما یک تجربه خوب را با طراحی سایت رستوران یا طراحی سایت فست فود به همراه ساخت اپلیکیشن رستورانی برای مشتریانتان رقم بزنید، تا اشخاص خود به تنهایی شما را به تعداد بیشتری از افراد معرفی کنند. طراحی بی نقص سایت رستوران، فست فود و یا کافی شاپ به مشتریان امکان میدهد تا منو ها، ساعت کاری، اطلاعات تماس را به آسانی به دست آورند و درک کنند رستوران شما در چه زمینه ای فعالیت دارد.

به لحاظ وضعیت فعلی، وقتی تمام مشاغل به دلیل محدودیت ها در اینترنت مشغول به فعالیت هستند ، هزینه طراحی سایت رستوران و کلا طراحی سایت در تهران بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. چراکه شما میتوانید رستوران خود را در سطح کشور معرفی کنید! سرویس و خدمات ویژه شما به وسیله طراحی سایت رستوران میتواند مشتریان بیشماری را جذب خود کند.

نحوه ساخت سایت رستوران

هدف از طراحی سایت سفارش غذا به همراه طراحی اپلیکیشن سفارش غذا یا طراحی سایت مشابه دیجی کالا تحت تاثیر قرار دادن شمار بالایی از علاقه مندان به خوراکی ها با عکس های خوش رنگ و لعاب  و قابلیت های ویژه است؛ تا بدین وسیله با شما ارتباط برقرار سازند. استراتژی ساخت سایت رستوران بر طراحی چشم نواز و ایجاد جلوه های بصری است که ارتباط و تماس با رستوران را اولویت و قابل دسترس قرار میدهد. بهترین طراحی سایت رستوران دارای طراحی عالی هستند که هوشمندانه برای جذب مشتریان بالقوه آماده شده اند.

عکس ها در وب سایت رستوران یا فست بود باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد، تصاویری دیدنی و جذاب که فضای اجتماعی، طعم غذا ها را برای مخاطب مجسم کند. این تصاویر به مخاطبان نشان می دهند که قرار است چه چیزی را تجربه کنند.

6 نکته اساسی در طراحی سایت رستوران

استفاده از عکس های با کیفیت

شما وظیفه دارید تا فضای فیزیکی محل خود را برای مخاطبانتان تصویر سازی کنید.زیرا طراحی سایت سفارش آنلاین غذا بهترین ابزار برای افرادی است که هرگز به رستوران شما مراجعه نکرده اند. سایت شما نمایانگر مکانی است که افراد زیاد طرفدار آن هستند.

توضیحات واضح از غذا ها

چون مشتری های شما نمیتوانند مزه غذا را تست کنند لازم است به طور ساده و روان توضیح مختصری از غذاها عنوان کنید. حتی شما میتوانید با دسته بندی انواع غذاها را از هم تفکیک کنید و یا پیشنهاد تست غذای ویژه رستوران خود را عنوان نمایید. مانند طراحی اپ رستوران

با مخاطبان خود رو به رو شوید

سعی کنید مختصری از شرح رستوران خود برای مخاطبان بنویسید و در مورد مدیریت آن ، فضای رستوران و ویژگی منحصر به فرد آن توضیح دهید. مثل طراحی سایت فروشگاهی سعی کنید با مخاطبان خود تعامل برقرار کنید و آنها را از وضعیت رستوران به صورت آنلاین باخبر سازید.

قرار دادن منو رستوران

در طراحی وب سایت رستوران میبایست منو خود را به صورت خلاقانه به نمایش بگذارید، حتی میتوانید سرویس ظهر و شب را از هم تفکیک کنید. منوی رستوران در سایت باید به روز باشد و مخاطبان را به صورت آنلاین از قیمت ها باخبر سازد.

کادر مشخص برای پاسخ گویی تماس مشتریان

هرچه قدر هم که جدابیت سایت شما بالا باشد، اگر شماره های تماس خود را در جایگاه مناسب و دید افراد قرار ندهید، کاربر به دنبال آن نخواهد گشت. پس همیشه سعی کنید در کنار جذابیت های بصری و محتوای رستوران تماس با ما را ارجهیت قرار دهید.

قرار دادن باکس نظر سنجی

نظر سنجی ها در صورت مثبت بودن شانس شما را برای جذب هرچه بیشتر مشتری بالا میبرند. برخورد شما و صداقت در ارائه خدمات باعث رضایت مشتریان خواهد شد.همچنین پیگیری پیشنهادات در بهبود عملکرد شما و جذب مخاطب بیشتر تاثیر به سزایی دارد.

استفاده از به روز ترین قابلیت ها در طراحی سایت رستوران

طراحی صفحات جذاب تنها اولین مرحله برای ایجاد یک تجربه کاربری خوب است. اگر سایت شما از عملکرد لازم پشتیبانی نکند، مخاطبان خود را از دست خواهید داد. یک پروژه طراحی سایت رستوران یا طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود باید قابلیت رزرو آنلاین و سفارش غذا را هم داشته باشد. به این صورت رستوران شما به صورت غیر حضوری نیز فعالیت دارد و سایت رستوران به عنوان ابزاری برای رزرو به خدمت شما در خواهد آمد. فرم های مختلف برای اطلاع از ساعت شروع کار میتواند به آن ها کمک کند و یک تجربه مفید برای استفاده از وعده های غذایی در محیط رستوران را رقم زند.

قیمت طراحی سایت رستوران

تعیین هزینه ساخت وب سایت رستوران بسته به امکاناتی که برای آن در نظر دارید و انتخاب نوع پشتیبانی و سایر خدمات است. بدین جهت در ابتدا از یک مشاوره برای تعیین قیمت مشخص استفاده کنید. در ادامه یک سری قیمت های پایه را برای شما قرار داده ایم، قیمت طراحی سایت رستوران با ویژگی های  انحصاری که برای آن در نظر دارید تعریف میشود. در بین سایت ها و رسانه دیجیتال، آن هایی که به صورت مستمر فعالیت کرده و امکانات خوبی را ارائه میدهند موفق تر خواهند بود. بنابراین تعرفه طراحی سایت هم متفاوت خواهد بود.

سوالات متداول طراحی سایت رستوران

قیمت با توجه به امکانات مورد نظر برای طراحی متفاوت است اما برای شما پکیج های قیمتی طراحی کرده ایم که شروع قیمت آنها از 2.950.000 و 4.950.000 و 7.950.000 تومان است.

جذب مشتریان بیشتر با بسط رستوران و شناخته شدن کسب و کار در سطح شهر، هدف اصلی طراحی سایت رستوران است

برای ثبت سفارش لازم است در ابتدا مشاوره ای برای بررسی نیاز های مشتری، بازار هدف صورت گیرد. سپس با مشخص شدن ویژگی ها قرار دادی نوشته میشود که بر طبق زمان بندی آن سایت طراحی میشود

پشتیبانی برای سوالات و چالش هایی در نظر گرفته شده که شخص  برای اولین بار برای مدیریت سایت با آن مواجه میشود. همچنین برای توسعه وب سایت، امنیت و … پشتیبانی انجام میشود.

بله، ما بعد از تحویل کامل پروژه با ارسال نیرو  باتوجه به درخواست مشتری به محل، آموزش حضوری به همراه ظبط فیلم آموزشی تهیه کرده و به صورت رایگان در اختیار کارفرما قرار می دهیم

شرکت طراحی سایت وی سی

شرکت طراحی سایت وی سی با ارائه بروز ترین خدمات طراحی گرافیکی و همچنین طراحی سایت، آماده ارائه پاسخگویی به نیاز شما عزیزان در زمینه طراحی سایت حرفه ای است. شما می توانید برای شروع کار با کارشناسان مارکتینگ ما ارتباط گرفته تا بتوانید بهترین تصمیم را برای شروع کسب و کار دیجیتال خودتان بگیریدبرای ارتباط با کارشناسان مارکتینگ مجموعه وی سی می توانید از قسمت چت آنلاین وب سایت و یا قسمت ارتباط با مشاوران مارکتینگ، ارتباط بگیرید

نمونه کار های شرکت طراحی سایت وی سی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]