طراحی اپلیکیشن پرداخت حرفه ای

ورود به دنیای دیجیتال و کسب و کار نوین

امروزه با توجه به رشد و گسرش خدمات دنیای تجارت الکترونیک، طراحی اپلیکیشن پرداخت مشابه آپ و یا اپلیکیشن های دگیر نیز، بسیار رواج داشته. چرا که طراحی اپلیکیشن حرفه ای باعث آسانتر شدن خدمات مربوط به پرداخت شده و باعث می شود شما در زمان خود صرفه جویی کنید.

در این بین شرکت های بسیار زیادی هستند که خدمات طراحی اپلیکیشن پرداخت مشابه آپ انجام می دهند. شرکت طراحی اپلیکیشن نیز با ارئه خدمات مطلوب نرم افزاری در این زمینه به شما بهترین خدمات را ارائه می دهد.

مشاوره اختصاصی وی سی

مهمترین حرکت برای شروع یک کسب و کار موفق، که با استفاده از آن بتوانید به موفقیت های روز افزون برسید، یک مشاوره حرفه ای و مناسب است. باتوجه به رشد تکنولوژی و شرکت های انبوه در زمینه خدماتی همچون طراحی فروشگاه اینترنتی و طراحی سایت حرفه ای، تصمیم گیری مناسب جهت شروع یک قدم موثر، نیاز مند یک مشاور حرفه ای است.
پیشنهادی شرکت نرم افزاری وی سی به شما، استفاده از مشاوران مارکتینگ متخصص است که در مجموعه وی سی این مهم، قابل اجرا است. شما می توانید از طریق چت آنلاین موجود در وب سایت و یا فرم زیر با ما در ارتباط باشید.

خدمات اختصاصی وی سی در طراحی اپلیکیشن پرداخت

طراحی اختصاصی حرفه ای

یکی از خدمات برجسته شرکت نرم افزاری وی سی، ارائه خدمات طراحی گرافیکی و رابط کاربری بمنظور طراحی UI و همچنین تجربه کاربریست.

بروز ترین متود کدنویسی

دو عامل مهم در برنامه نویسی یک اپلیکیشن موثر است؛ نحوه کدنویسی و همچنین روش استفاده از آن. که این مهم در شرکت نرم افزاری وی سی به خوبی پیاده می شود.

تست های امنیت حرفه ای

یکی از خدمات برجسته شرکت نرم افزاری وسی، پیاده سازی تست های امنیت جهت عملکرد بهتر اپلیکیشن است. این تست ها متناس با بروزترین متود امنیت ارزیابی می شود.

آپدیت های منظم اپلیکیشن

تیم پشتیبانی و نرم افزاری وسی سعی برآن دارد با ارائه خدمات آپدیت های اپلیکیشن، فضای بصری اپلیکیشن را همواره مطلوب نگه دارد.

درگاه پرداخت آنلاین

مهم ترین بخش در طراحی اپلیکیشن پرداخت مشابه آپ، درگاه های پرداخت آنلاین است. مجموعه نرم افزاری وی سی با تجربه مثال زدنی حاضر به ارائه خدمت است.

پشتیبانی حرفه ای

مهم ترین مواردی که می توان در بین تمام خدمات طراحی اپلیکیشن لحاظ کرد، پشتیبانی فنی آن است که یک تیم جداگانه و حرفه ای را می طلبد.

قیمت طراحی اپلیکیشن پرداخت

بمنظور ارائه بهتر خدمات طراحی اپلیکیشن مشابه آپ، مجموعه نرم افزاری وی سی سر برآن دارد که با دسته بندی کردن ویژگی های کلی این تیپ از خدمات طراحی اپلیکیشن، حدود قیمتی برای طراحی اپلیکیشن خدماتی ارائه داده ایم. نکته مهمی که در این بین حائز اهمیت است، این است که فضای این قیمت گذاری ها بصورت حدودی اعلام شده و برای اطلاع حاصل شدن از قیمت گذاری دقیق، بهتر از پس آماده کردن یک داکیومنت کلی از اپلیکیشن مدنظر، با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول طراحی اپلیکیشن پرداخت

قیمت با توجه به امکانات مورد نظر برای طراحی متفاوت است اما برای شما پکیج های قیمتی طراحی کرده ایم که شروع قیمت آنها از 2.950.000 و 4.950.000 و 7.950.000 تومان است.

هدف از طراحی اپلیکیشن پرداخت، آسان نمودن شیوه پرداخت، افزایش سرعت و صرفه جویی در زمان است

برای ثبت سفارش لازم است در ابتدا مشاوره ای برای بررسی نیاز های مشتری، بازار هدف صورت گیرد. سپس با مشخص شدن ویژگی ها قرار دادی نوشته میشود که بر طبق زمان بندی آن اپلیکیشن طراحی میشود

این پشتیبانی برای آپدیت جدید، پاسخ به سوالات احتمالی، امنیت اپلیکیشن و … در نظر گرفته شده است.

بله، ما بعد از تحویل کامل پروژه با ارسال نیرو  باتوجه به درخواست مشتری به محل، آموزش حضوری به همراه ظبط فیلم آموزشی تهیه کرده و به صورت رایگان در اختیار کارفرما قرار می دهیم

شرکت طراحی سایت وی سی

شرکت طراحی سایت وی سی با ارائه بروز ترین خدمات طراحی گرافیکی و همچنین طراحی سایت، آماده ارائه پاسخگویی به نیاز شما عزیزان در زمینه طراحی سایت حرفه ای است. شما می توانید برای شروع کار با کارشناسان مارکتینگ ما ارتباط گرفته تا بتوانید بهترین تصمیم را برای شروع کسب و کار دیجیتال خودتان بگیریدبرای ارتباط با کارشناسان مارکتینگ مجموعه وی سی می توانید از قسمت چت آنلاین وب سایت و یا قسمت ارتباط با مشاوران مارکتینگ، ارتباط بگیرید

نمونه کار های شرکت طراحی سایت وی سی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]