طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار

ورود به دنیای دیجیتال و کسب و کار نوین

حتما تا به حال با اپلیکیشن نیازمندی مانند دیوار کار کرده اید در کشور ما از اپلیکیشن نیازمندی به اندازه طراحی سایت حرفه ای استقبال خوبی صورت گرفته به همین منظور طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار میتواند هم باعث کسب درآمد همچنین برطرف کردن نیاز های مردم باشد . روزانه هزاران آگهی در اپلیکیشن نیازمندی مشابه دیوار قرار میگرد و هزاران نفر هم در حال خرید یا پیدا کردن خدمات مورد نیاز خود هستند.

طراحی اپلیکیشن آگهی بسیار مجبوب است دلیل آن هم درآمد بسیار بالای آن فقط از طریق واسطه بودن بیبن خریدار و فروشنده ، یا آگهی دهنده و درخواست کننده خدمات است.

شرکت طراحی اپلیکیشن وی سی با تجربه بالای خود در زمینه طراحی اپلیکیشن حرفه ای شما را در طراحی اپلیکیشن شبیه دیوار راهنمایی میکند تا شما بتوانید یک کسب و کار قدرتمند را برای خود بسازید برای این منظور کافی است تا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا بتوانید از قیمت طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار هم چنین اطلاعات تکیمیلی تر و مشواره رایگان ما استفاده کنید

مشاوره اختصاصی وی سی

مهمترین گام در پیاده سازی یک کسب و کار نوین و موفق در این فضای رقابتی شدید بازار، وجود یک مشاوره اختصاصی و درجه یک است. چرا که با استفاده از یک مشاور، شما می توانید مسیر کُلی خود را برای شروع یک راه نو، ترسیم کرده و گام های مربوط به هرکدام را با دقت تمام بردارید.

تیم مارکتینگ و مشاوره اختصاصی وی سی آماده ارائه خدمات تخصصی  در زمینه طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای وسایر خدمات برای شما عزیزان است که با استفاده از این مشاوره بتوانید بهترین تصمیم را برای پیشرفت و توسعه بگیرید

اهمیت طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار

طراحی اپلیکیشن مشابه شیپور و دیوار این فرصت ویژه را در اختیار افراد و کسب و کار ها قرار میدهد تا افراد به راحتی در خرید و فروش انجام دهند ، استخدام کنند ، خدمات خود را معرفی کنند و …. اما دلیل مهم تر آن این است که اگر بتوانیم حجم زیادی از این موارد را در یک اپلیکیشن برای ارائه قرار دهیم سود و درآمد بالایی از این موارد بدست می آید و تنها وظیفه شما مدیریت درست آن است .

در طراحی اپلیکیشن نیازمندی امکان حذف بسیاری از واسطه ها به وجود می آید و باعث رفع نیاز های افراد همچنین درآمد زایی و اشتغال زایی نیز میشود .

شما میتوانید یکی از بزرگ ترین اپلیکیشن های آگهی شوید کافی است با تیم مناسب همکاری کنید با تیم وی سی تماس بگیرید و خودتان تیم مناسب را قضاوت کنید .

ویژگی های اپلیکیشن مشابه دیوار

عدم محدودیت جغرافیایی انتشار آگهی

یکی از ویژگی های مهم اپلیکیشن آگهی عدم محدودیت آن در شهر هاست که میتوانید با طبقه بندی شهر ها در آگهی ها ثبت و نمایش داده شوند و فقط محدود به یک شهر برای مثال تهران نباشد .

افزودن آگهی ها به لیست علاقه مندی

بعضی مواقع نیاز است تا بیشتر در مورد یک آگهی فکر کرد یا آن را بررسی کرد نیاز است آن را به علامندی ها اضافه کرد تا در در کوهی از آگهی ها گم نشوند و کاربران بتوانند آن ها رو قسمت علاقه مندی ها پیدا کنند .

قابلیت انتشار آگهی رایگان و غیر رایگان

اپلیکیشن مشابه دیوار این امکان را در خود دارد که آگهی ها هم به صورت رایگان قرار بگیرند هم به صورت غیر رایگان در دسته بندی های خاص تا امکان درآمد زایی از این اپلیکیشن فراهم شود .

تفکیک آگهی بر اساس موقعیت جغرافیایی

در طراحی اپلیکیشن دیوار این قابلیت باید جاسازی شود که بتوانیم آگهی ها را به تفکیک نمایش دهیم برای مثال اشخصای که در شهر تهران هستند فقط آگهی های مربوط به شهر تهران را مشاهده کنند .

عدم انتشار آگهی های تکراری

بعضی از افراد برای سو استفاده اقدام به انتشار یک آگهی در چند مرحله زمانی میکنند تا آگهی آن ها بیشتر دیده شود با سیستم نظارتی حرفه ای اپلیکیشن آگهی این امکان کاملا برطرف میشود و هیچ شخصی امکان قرار دادن آگهی های مشابه را ندارد .

تائید آگهی ها قبل از انتشار توسط ادمین

برای اینکه در یک اپلیکیشن نیازمندی آگهی های نامناسب قرار نگیرد باید سیستم نظارتی پیشرفته ای وجود داشته باشد تا تمام آگهی ها قبل از انتشار بازبینی شده و بعد منتشر شوند .

قیمت طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار

قیمت طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار چقدر است و چه فاکتور هایی در قیمت گذاری تاثیر گذار هستند ؟ یکی از عوامل مهم در طراحی اپلیکیشن شبیه دیوار قیمت آن است اما تفاوت قیمت در شرکت ها ها و تیم های مختلف چیست ؟ جواب به این سوال بسیار آسان است اعلام قیمت طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار به عواملی چون زمان ، تعداد نیروی درگیر شونده ، امکانات اپلیکیشن ، زبان برنامه نویسی ، امکانات توسعه ، تجهیزات مورد نیاز و ……. که امکان دارد این موارد در هر شرکت به شکل متفاوتی باشد.

وی سی همیشه سعی کرده قیمت گذاری را با کم ترین سود ممکن انجام دهد همچنین حرفه ای ترین ، بروز ترین ، و کامل ترین در ارئه انواع اپلیکیشن ها باشد . به این منظور ما یک قیمت پایه در طراحی اپلیکیشن نیازمندی قرار داده این و هر چه امکانات اپلیکیشن بیشتر شود به قیمت پایه افزوده شود تا شما بتوانید اپلیکیشن حرفه ای در کنار هزینه کم تر داشته باشید .

شما میتوانید برای اطلاع دقیق از قیمت طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار با کارشناسان ما تماس بگیرید همچنین قیمت های پایه را در جدول زیر مشاهده کنید .

طراحی اپلیکیشن پایه

طراحی با CMS آماده
شروع از 2.950 میلیون تومان
  • رابط کاربری آماده + تصاویر اختصاصی
  • پنل مدیریت حرفه ای
  • فروشگاهی / شرکتی
  • سرعت متوسط
  • آموزش حضوری + فیلم آموزشی
  • سازگار با موتور جستجوی گوگل
  • گارانتی یکساله
  •  

طراحی اپلیکیشن ویژه

طراحی با CMS اختصاصی و کد نویسی
شروع از 7.950 میلیون تومان
  • رابط کاربری اختصاصی به همراه تصاویر و لوگو
  • پنل مدیریت حرفه ای
  • فروشگاهی / شرکتی
  • امنیت بسیار پیشرفته
  • سرعت عالی
  • بارگذاری 50 محصول کامل
  • آموزش حضوری + فیلم آموزشی
  • سازگار با موتور جستجوی گوگل
  • گارانتی یکساله
ویژه

طراحی اپلیکیشن حرفه ای

طراحی با CMS آماده
شروع از 4.950 میلیون تومان
  • رابط کاربری اختصاصی به همراه تصاویر و لوگو
  • پنل مدیریت حرفه ای
  • فروشگاهی / شرکتی
  • سرعت خوب
  • بارگذاری 30 محصول کامل
  • آموزش حضوری + فیلم آموزشی
  • سازگار با موتور جستجوی گوگل
  • گارانتی یکساله

نمونه کار های وی سی

وی سی دارای سال ها تجربه در زمینه طراحی انواع اپلیکیشن است از این رو همیشه سعی دارد تا بهترین ها را به مشتریان خود ارئه دهید . ما سعی میکنیم تا همیشه با جدید ترین تکنولوژی و زبان های برنامه نویسی اپلیکینش های خود را ارائه دهیم و دائم در حال بروز رسانی خود و تیم خود هستیم ما نمیگوییم که بهترین هستیم اما میتوانیم ادعا کنیم با نمونه کارهای خود بهترین اپلیکیشن ها را خلق کرده ایم . با ما تماس با کارشناسان ما و دریافت مشاوره رایگان میتوانید  میتوانید صاحب یک اپلیکیشن حرفه ای شیبد شاید هم بهیکی دیگر از اپلیکیشن های حرفه ای در سطح کشور تبدیل شوید .

سوالات متداول طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار

قیمت با توجه به امکانات مورد نظر برای طراحی متفاوت است اما برای شما پکیج های قیمتی طراحی کرده ایم که شروع قیمت آنها از 2.950.000 و 4.950.000 و 7.950.000 تومان است.

هدف از ساخت این اپلیکیشن ایجاد یک بستر پایدار در رسانه دیجیتال جهت بازاریابی آنلاین، توسعه کسب و کار، افزایش مشتری، مدیریت فروش و … است

برای ثبت سفارش لازم است در ابتدا مشاوره ای برای بررسی نیاز های مشتری، بازار هدف صورت گیرد. سپس با مشخص شدن ویژگی ها قرار دادی نوشته میشود که بر طبق زمان بندی آن اپلیکیشن طراحی میشود

این پشتیبانی برای آن در نظر گرفته شده تا به سوالات و خواسته های مشتری در حین کار با اپلیکیشن پاسخ داده شود و راهنمایی عای لازم را برای عملکرد بهتر مجری داریم.

بله، ما بعد از تحویل کامل پروژه با ارسال نیرو  باتوجه به درخواست مشتری به محل، آموزش حضوری به همراه ظبط فیلم آموزشی تهیه کرده و به صورت رایگان در اختیار کارفرما قرار می دهیم

شرکت طراحی سایت وی سی

شرکت طراحی سایت وی سی با ارائه بروز ترین خدمات طراحی گرافیکی و همچنین طراحی سایت، آماده ارائه پاسخگویی به نیاز شما عزیزان در زمینه طراحی سایت حرفه ای است. شما می توانید برای شروع کار با کارشناسان مارکتینگ ما ارتباط گرفته تا بتوانید بهترین تصمیم را برای شروع کسب و کار دیجیتال خودتان بگیریدبرای ارتباط با کارشناسان مارکتینگ مجموعه وی سی می توانید از قسمت چت آنلاین وب سایت و یا قسمت ارتباط با مشاوران مارکتینگ، ارتباط بگیرید

نمونه کار های شرکت طراحی سایت وی سی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]