طراحی اپلیکیشن شرکتی

ورود به دنیای دیجیتال و کسب و کار نوین

شرکت های مختلف برای رشد و شناخته شدن هرچه بیشتر نیاز به ورود به بستر اینترنت دارند. طراحی اپلیکیشن فروشگاهی و شرکتی یکی از راه ها برای آغاز تجارت الکترونیک به شمار می آید. شرکت طراحی اپلیکیشن وی سی با برجسته ترین امکانات حرفه ای در کنار شما خواهد بود تا با طراحی اپلیکیشن شرکتی کسب و کار خود را گسترش دهید و مشتریان بیشتری جذب کنید. اپلیکیشن ها میتوانند با نمایش به روز ترین خدمات و اطلاعیه های شرکت بهترین تعامل را برای مخاطبانتان ایجاد نمایند. جهت اطلاع از قیمت اپلیکیشن شرکتی و یا دریافت راهنمایی های بیشتر با ما همراه شوید.

مشاوره اختصاصی وی سی

اگر درباره استارتاپ ها، هلدینگ ها، شرکت ها و کلا هر کسب و کار موفقی کمی مطالعه و تحقیق داشته باشید متوجه می شوید آنها یک تیم پشتیبانی قوی برای طراحی فروشگاه اینترنتی خود استفاده کرده تا توانسته اند به جایگاه موفقیت و مطلوب خود برسند از همین بابت وی سی مشاوره و پشتیبان حرفه ای و درجه یک شما در طول مسیر موفق شدن در فضای آنلاین و برندینگ خواهد بود. برای استفاده از خدمات پشیتبانی و مشاوره رایگان وی سی طراحی اپلیکیشن حرفه ای کافیست نام و شماره تلفن خود را در کادر رو به رو وارد کرده تا کارشناسان وی سی در سریع ترین زمان با شما تماس بگیرند.

چرا طراحی اپلیکیشن شرکتی؟!

قبل از اینکه بخواهید پروژه طراحی اپلیکیشن شرکتی را استارت بزنید حتما حتما لازم برنامه ریزی کنید! حالا این برناه ریزی هرچه دقیق تر باشد بهتر است و البته اگر برنامه ریزی دقیق و با جزئیات نمی توانید برای شروع آماده کنید حداقل کلیات آن را در قالب یک فایل داکیومنت وارد کنید. فایل داکیومنت آماده شده را برای شرکت طراحی اپلیکیشن شرکتی خود ارسال کنید با توجه به داکیومنت شما شرکت طراحی اپلیکیشن شرکتی موظف است به شما مشاوره و پیشنهاد هایی بدهد این پیشنهادات برای شروع کار و بهبود عملکرد و فرایند پروژه و به خصوص قیمت طراحی اپلیکیشن شرکتی بسیار حائز اهمیت است. وی سی به شما پیشنهاد می کند برای اجرا کردن پروژه طراحی، آن را به چندفاز تقسیم کنید و مرحله به مرحله پیش بروید این روش باعث می شود شما رفته رفته با کاربران تان آشنا شوید و خواسته های آن ها را برطرف کنید و از هر لحاظ قیمت طراحی اپلیکیشن شرکتی در این حالت بسیار نازل تر و معقول تر محاسبه می شود. چرا؟ در قسمت بعد به شما توضیح خواهم داد. اگر بخواهم یک نمونه اپ شرکتی موفق به شما معرفی کنم ماسک را نام می برم. نرم افزار ماسک همان طور که می دانید از طریق آن می توانید بخش های مختلف ایران را با توجه به رنگ سلامت آن از طیف آبی، زرد، نارنجی و قرمز ملاحضه کنید این نوع اپ ها از نوع اپ های اطلاع رسانی، معرفی یا شرکتی به حساب می آیند که از لحاظ کارایی و امکانات یکسان هستند یا می توان اپ مخابرات یا همان 118 را نام برد که جهت پیدا کردن شماره های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت طراحی اپلیکیشن شرکتی

علت اینکه پروژه را چند فاز کنیم قیمت طراحی اپلیکیشن شرکتی مطلوب می شود این است که شما فکر کنید برای کاربران خود با توجه به نیاز های آنها 10 امکان را فراهم کرده اید زمانی که اپ خود را معرفی می کنید و نوبت به استفاده کاربر از آن می رسد ملاحظه می کنید که کاربران فقط از 2 تا امکان اپلیکیشن استفاده می کنند و آن 8 امکان دیگر بلا استفاده است و این موضوع باعث می شود قیمت طراحی اپلیکیشن شرکتی 80 درصد گران تر از حالت ایده آل خود برای شما تمام شود. برای اینکه از بابت پشتیبانی نرم افزار خیال آسوده داشته باشید پیشنهاد می کنم با یک شرکت طراحی اپلیکیشن شرکتی حرفه ای کار کنید. شرکت طراحی اپلیکیشن وی سی در سال 1398 لقب بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن را ازآن خود کرد، اینکه وی سی لقب بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن شرکتی به آن اختصاص داده شده یک شعار نیست! وی سی با توجه به تیم بسیار حرفه ای و متخصصی که دارد علاوه بر بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن در مباحث فنی، پشتیبان و متخصص اپلیکیشن است در مبحث تعیین قیمت طراحی اپلیکیشن شرکتی میتوان گفت بسیار مناسب و معقول عمل کرده تا بتواند در زمینه طراحی اپلیکیشن اندروید شرکتی و طراحی اپلیکیشن ios شرکتی شرکای تجاری قوی و مستعدی برای خود فراهم کند. کیفیت، صداقت و قیمت مناسب شعار همیشگی وی سی بوده و هست. برای راهنمایی بیشتر و استفاده از مشاوره رایگان وی سی می توانید وی سی را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید و یا با شماره های 021888163322 تماس بگیرید ما همواره پاسخگوی شما هستیم.

منظور از اپلیکیشن شرکتی چیست؟

ساخت اپلیکیشن برای شرکت با توجه با نیازهای اصلی کسب و کار یک سازمان انجام می شوند و موارد مختلفی وجود دارد، مانند کمک به تیم های فروش و بازاریابی خود در ارائه راهکارهای موثر به مشتریان. شرکت ها با ساختن برنامه های نوآورانه برای برقراری ارتباط با کارکنان خود و ایجاد توانایی برای کار در هر زمان و هر مکان ، از پدیده ساخت اپلیکیشن شرکتی بهره می برن.

نقطه ای کانونی برای ورود به تجارت آنلاین وجود دارد و آن تلفن های همراه است که هر روز امکانات بیشتری به آنها افزوده میشود. طراحی برنامه های سودمند برای تلفن های همراه و بهره وری، ابزارها، بازی ها و انواع بی پایان اپ ها با زندگی افراد این عصرگرو خورده است.

برنامه های شرکتی متناسب با نیازهای اصلی کسب و کار یک سازمان تنظیم شده اند یعنی این طراحی بر طبق یک نظر خواهی و سنجش ایده ها و نیاز های اجتماع پیاده سازی میشود. برخی نیز با طراحی این اپ مانند کمک به تیم های فروش و بازاریابی خود در ارائه راهکارهای موثر به مشتریان. آنها همچنین کارمندان را قادر می سازند تا به آخرین بروشورهای محصول یا اطلاعاتی دسترسی پیدا کنند که در آن سیستم عامل های مدیریت و توزیع اسناد از داشتن اطلاعات به روز در هنگام نیاز کارمندان اطمینان حاصل می کنند.

سوالات متداول طراحی اپلیکیشن شرکتی

قیمت با توجه به امکانات مورد نظر برای طراحی متفاوت است اما برای شما پکیج های قیمتی طراحی کرده ایم که شروع قیمت آنها از 2.950.000 و 4.950.000 و 7.950.000 تومان است.

هدف از ساخت این اپلیکیشن ایجاد یک بستر پایدار در رسانه دیجیتال جهت بازاریابی آنلاین، توسعه کسب و کار، افزایش مشتری، مدیریت فروش و … است

برای ثبت سفارش لازم است در ابتدا مشاوره ای برای بررسی نیاز های مشتری، بازار هدف صورت گیرد. سپس با مشخص شدن ویژگی ها قرار دادی نوشته میشود که بر طبق زمان بندی آن اپلیکیشن طراحی میشود

این پشتیبانی معمولا برای پاسخ گویی به سوالات احتمالی که جهت مدیریت ممکن است پیش آید، امنیت اپ، به روز رسانی ها و … صورت میگیرد.

بله، ما بعد از تحویل کامل پروژه با ارسال نیرو  باتوجه به درخواست مشتری به محل، آموزش حضوری به همراه ظبط فیلم آموزشی تهیه کرده و به صورت رایگان در اختیار کارفرما قرار می دهیم

شرکت طراحی سایت وی سی

شرکت طراحی سایت وی سی با ارائه بروز ترین خدمات طراحی گرافیکی و همچنین طراحی سایت، آماده ارائه پاسخگویی به نیاز شما عزیزان در زمینه طراحی سایت حرفه ای است. شما می توانید برای شروع کار با کارشناسان مارکتینگ ما ارتباط گرفته تا بتوانید بهترین تصمیم را برای شروع کسب و کار دیجیتال خودتان بگیریدبرای ارتباط با کارشناسان مارکتینگ مجموعه وی سی می توانید از قسمت چت آنلاین وب سایت و یا قسمت ارتباط با مشاوران مارکتینگ، ارتباط بگیرید

نمونه کار های شرکت طراحی سایت وی سی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 3]