طراحی اپلیکیشن در کرج

ورود به دنیای دیجیتال و کسب و کار نوین

استفاده از رسانه دیجیتال و برنامه های وابسطه به آن جزئی جدا نشدنی از زندگی به شمار می رود و محبوبیت بسیار خوبی در اجتماع پیدا کرده است. طراحی اپلیکیشن در کرج از سه طریق کلیدی درآمد اضافی را برای یک شرکت یا فروشگاه ایجاد می کنند! اول اینکه چون اکثر مردم یک دستگاه تلفن همراه دارند و برنامه ها یادآوری مکرر مشتریان را به خرید تشویق می کنند.دوم سادگی و راحتی اپلیکیشن در مقایسه با مراجعه به وب سایت، خرید را برای مصرف کنندگان آسان تر می کند. سوم اینکه یک کسب و کار می تواند از طریق درآمدزایی از تبلیغات از طریق طراحی اپلیکیشن حرفه ای کسب درآمد کند. شرکت طراحی اپلیکیشن وی سِــــی با وجود کادر حرفه ای در زمینه طراحی و ساخت اپلیکیشن به شما کمک میکند تا به روزترین اپلیکیشن ها را با مناسب ترین قیمت طراحی کنید.

مشاوره اختصاصی وی سی

اکنون ورود هر کسب وکاری به بستر اینترنت میسر است؛ اما موفقیت در تجارت الکترونیک زمانی اتفاق خواهد افتاد که با آگاهی و دانش کافی در زمینه دیجیتال مارکتینیگ و توسعه جهت طراحی اپلیکیشن فروشگاهی انجام پذیرد. تیم حرفه ای شرکت وی سی، جهت طراحی اپلیکیشن در کرج همراه شما خواهد بود تا در یک گفت و گویی ارزشمند مسیر موفقیت کسب و کار خود را ارزیابی نمایید.

در این مشاوره تخصصی که به صورت رایگان صورت میپذیرد، ایده ها، نظرات، نیاز بازارمورد بررسی قرار میگیرد نمونه کار طراحی اپلیکیشن مورد ارزیابی قرار میگیرد و در انتها به شما کمک خواهیم کرد تا با هدف بازاریابی وسیع استراژی کسب و کار آنلاین خود را بچینید. برای استفاده از این شرایط کافی است تا نام و شماره خود را در فرم این قسمت قرار دهید دهید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند.

چرا طراحی اپلیکیشن در کرج؟

رشد و توسعه کسب و کارها با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل ها یا بستهشدن مغازه ها به نظر امکان پذیر نمیباشد! در جامعه ای که  اکثریت افراد تلفن های همراه خود را دارند و به وسیله آن امور خود را پیگیری میکنند، بهترین روش استفاده از اپلیکیشن ها است. طراحی اپلیکیشن در کرج با کاهش هزینه بازاریابی کمک شایانی به کسب و کارها کرده؛ چراکه در مقایسه با تبلیغات سنتی و بازاریابی مستقیم، در اپلیکیشن ارسال هشدار یا پوش نوتیفیکیشن را داریم که  پیشنهادات جذاب و معرفی محصولات را معرفی میکند. به عنوان مثال اگر بخواهید یک رویداد یا پیشنهاد محصول جدید را اعلام کنید تنها با چند کلیک و آماده سازی محتوای متنی این کار انجام میشود. این برنامه های کاربردی مشتری های ثابت را برای کسب و کار شما در کرج و حتی سایر شهرستانها را رقم میزنند.

ویژگی های مهم طراحی اپلیکیشن در کرج

مشاوره بازاریابی

برای موفقیت و دست یابی به فروش بالا و توسعه شرکتها لازم است همراه با آگاهی جلو روید و با بازاریابی در زمینه حرفه ای خود بسیار موفق تر عمل کنید! بدین ترتیب با آنالیز کسب و کار های موفق در بستر اینترنت و دانش کافی در زمینه تجارت آنلاین خواهید توانست سهم بزرگی از بازار را به دست گیرید.

برنامه ریزی و دسته بندی دقیق

اطلاعات و داده هایی که داخل اپلیکیشن کاربردی شما قرار میگیرد همگی باید برنامه ریزی شده باشند! این محتواها معمولا حساب شده و بر مبنای جذب مشتری ارائه میگردند و برطرف کننده نیاز این قشر هستند. بدین ترتیب لازم است تا به صورت دسته بندی در دسترس قرار گیرند تا در کمترین زمان مورد مشاهده باشند.

سرعت بالای پردازش اطلاعات

در رسانه دیجیتال سرعت پردازش اطلاعات بسیار مهم است! زیرا افراد در این برهه زمانی بیش از قبل به مدیریت آن اهمیت میدهند و برای تک تک لحظات روز خود به شکلی برنامه ریزی شده حساب کرده اند. در صورتی که صفحات اپلیکیشن به صورت کند و بی کیفیت ارائه شوند کاربر قطعا آن را کنار میگذارد.

انتخاب هاست و سرور

برای طراحی اپلیکیشن در کرج پیشنهاد شرکت ما به شما انتخاب مناسب هاست و سرور است به صورتیکه در حین پیاده سازی اپلیکیشن و استفاده از آن با مشکل فنی رو به رو نشوید. برای انتخاب این موضوع مهم طراح اپلیکیشن به شما راهنمایی های لازم را عرضه خواهد داشت و شما در صورت نیاز میتوانید طراحی سایت حرفه ای نیز انجام دهید.

طراحی ساده و شفاف

ارتباط کاربران با اپلیکیشن و سایر رسانه های دیجیتال در صورتی همگانی و گسترده شد که، طراحان رابط کاربری UI و UX  در صدد سادگی آن آمدند تا هر شخصی با هر میزان آگاهی بتواند از آن استفاده کند. بدین صورت در کمال سادگی جلوه های ویژه و انیمیت ها برای جذابیت بیشتر به کار افزوده گشت.

امنیت اپلیکیشن

به روز رسانی ها و امنیت اپلیکیشن بسیار مهم هستند و ضامن ادامه راه و هزینه و زمانی هستند که برای شروع و ادامه کار اپلیکیشن مشغول آن میشوید. در حین طراحی باید به عواملی مانند امنیت اپلیکیشن دقت شود و در نهایت اپلیکشنزمانی ارائه میشود که تمام تست های لازم برای تامین امنیت آن صورت گرفته شده باشد.

قیمت طراحی اپلیکیشن در کرج

این هزینه کاملا به شرکت طراحی اپلیکیشن و خدماتی که شما از اپلیکیشن انتظار دارید وابسته است. یک سری امکانات ضروری برای هر اپلیکیشن متناسب با موضوع آن وجود دارد و یک سری امکانات غیر ضروری که به صورت دلخواه اضافه می شود و در نهایت انتخاب سیستم عامل های موجود در بازار که  قیمت طراحی اپلیکیشن را مشخص میکند. توصیه ما به شما انتخاب هر دو سیستم عامل ios  و اندروید است تا همگان بتوانند از آن استفاده کنند. اگر به اپلیکیشن کاربردی برای توسعه کسب و کار خود نیاز دارید، با ما تماس بگیرید و ما خوشحال می شویم که متناسب با بودجه و نیازهای تجاری شما بهترین گزینه ها را به شما معرفی کنیم.

سوالات متداول طراحی اپلیکیشن در کرج

قیمت با توجه به امکانات مورد نظر برای طراحی متفاوت است اما برای شما پکیج های قیمتی طراحی کرده ایم که شروع قیمت آنها از 2.950.000 و 4.950.000 و 7.950.000 تومان است.

هدف این است تا با هزینه ای مناسب بستری برای بازاریابی کسب و کار، ارائه خدمات و فروش 24 ساعته، دسترسی آسان برای کاربران و .. برای کسب و کارها ایجاد شود.

برای ثبت سفارش لازم است در ابتدا مشاوره ای برای بررسی نیاز های مشتری، بازار هدف صورت گیرد. سپس با مشخص شدن ویژگی ها قرار دادی نوشته میشود که بر طبق زمان بندی آن اپلیکیشن طراحی میشود

پشتیبانی ما برای اطمینان خاطر بخشیدن به کارفرما و حمایت از چالش هایی است که به صورت تخصصی نیاز به راهنمایی و پاسخگویی دارد و همچنین آپدیت های جدید را نیز در بر می گیرد.

بله، ما بعد از تحویل کامل پروژه با ارسال نیرو  باتوجه به درخواست مشتری به محل، آموزش حضوری به همراه ظبط فیلم آموزشی تهیه کرده و به صورت رایگان در اختیار کارفرما قرار می دهیم

شرکت طراحی سایت وی سی

شرکت طراحی سایت وی سی با ارائه بروز ترین خدمات طراحی گرافیکی و همچنین طراحی سایت، آماده ارائه پاسخگویی به نیاز شما عزیزان در زمینه طراحی سایت حرفه ای است. شما می توانید برای شروع کار با کارشناسان مارکتینگ ما ارتباط گرفته تا بتوانید بهترین تصمیم را برای شروع کسب و کار دیجیتال خودتان بگیریدبرای ارتباط با کارشناسان مارکتینگ مجموعه وی سی می توانید از قسمت چت آنلاین وب سایت و یا قسمت ارتباط با مشاوران مارکتینگ، ارتباط بگیرید

نمونه کار های شرکت طراحی سایت وی سی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]