طراحی اپلیکیشن در تهران

ورود به دنیای دیجیتال و کسب و کار نوین

اکنون بیش از هر زمان دیگری یک اپلیکیشن برای تجارت شما ضروری است! شرکت ها، فروشگاه هایی که  در تهران به صورت سنتی فروش داشتند در جست و جوی راهی هستند که به صورت وسیع تری خدمات خود را ارائه دهند. با پیش زمینه طراحی اپلیکیشن حرفه ای چون اسنپ، دیجی کالا و … مردم نیز استقبال فراوانی از رسانه دیجیتال دارند و با وجود بسته بودن اماکن عمومی به دلیل کنترل بیماری اخیر توانستند، به مکانی برای پاسخگویی به نیاز های جامعه مبدل شوند. این برنامه ها به صورت مجازی جایگزینی بسیار خوبی هسنند. شرکت طراحی اپلیکیشن وی سی در تهران با افتخار بالاترین امکانات یک اپلیکیشن را به شما ارائه خواهد کرد. برای کسب اطلاع بیشتر میتوانید از یک مشاوره اختصاصی آغاز نمایید.

مشاوره اختصاصی طراحی سایت در تهران

تیم طراحی شرکت نرم افزاری وی ســــــی، بر حسب نیاز مراجعه کنندگان در تهران تصمیم دارد تا یک مشاوره رایگان را به صورت حضوری یا غیر حضوری به مخاطبان خود تقدیم کند. در طی این مشاوره ما به سوالات احتمالی شما در زمینه طراحی اپلیکیشن در تهران  و یا حتی طراحی سایت حرفه ای، پاسخ خواهیم داد. و بررسی خواهیم کرد مطابق بر استراتژی توسعه کسب و کار و جذب مشتری بیشتر به چه خدماتی نیاز دارید. شما میتوانید ایده خود را سریع ، به یک برنامه تبدیل کنید ومطابق با نیاز جامعه آن را گسترش دهید.برای استفاده از این امکانات کافی است تا نام و شماره تلفن خود را در باکس زیر قرار دهید تا متخصصینما با شما تماس بگیرند.

چرا طراحی اپلیکیشن در تهران؟

در شرایط کنونی کسب وکار های زیادی علاقه به ورود به بستر اینترنت دارند و با مشاهده سود و آمار بالای مشتریان توجه بیشتری به طراحی اپلیکیشن در تهران پیداخواهند کرد. در حال حاضر ممکن است در میان این رقابت تنگاتنگ در بازار سنتی در تهران چندان دیده نشوید. ساخت یک اپلیکیشن بر مبنای اصول توسعه کسب و کار به شما این فرصت را میدهد تا با در سطحی ملی و یا حتی بین المللی دیده شوید.چرا که افراد اکنون تلفن های همراه در هر شرایطی پاسخ گوی نیاز کاربران هستند. برای آغاز فرایند ساخت دیدن نمونه کار طراحی اپلیکیشن توصیه میشود.

ویژگی های مهم طراحی اپلیکیشن در تهران

مشاوره بازاریابی

هدف شرکت طراحی اپلیکیشن وی سِـــی رشد و توسعه کسب و کارها است. لذا جهت پیشرفت و جذب مشتری لازم است تا از قبل در حوزه کسب و کار مورد نظر، تحقیقاتی صورت گیرد تا با یک برنامه ریزی و استراتژی هذفمند وارد حوزه دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی آنلاین شود.

برنامه ریزی و دسته بندی دقیق

با توجه به خدمات، نوع محصولات قابل ارائه در اپلیکیشن برای طراحی اپلیکیشن در تهران و سایر شهر ها ابتدا محتوای اپلیکیشن مورد بررسی قرار میگیرد و با یک دسته بندی صحیح به آن نظم داده میشود. بدین ترتیب کاربر با ورود به اپ میتواند در اندک زمانی آنچه که میخواهد دریافت نماید.

سرعت بالای پردازش اطلاعات

اکنون بیش از هر زمان دیگری مردم به زمان و وقت خود اهمیت می دهند، اپلیکیشن ها نیز در اندک زمانی پاسخ گوی آنها خواهند بود. در صورتی که زمان لود صفحات،تصاویر و دیگر رسانه های موجود پایین باشد، کاربر ترجیح میدهد از اپلیکیشن دیگری استفاده کند و زمان خود را به شکل بهینه تری استفاده کند.

انتخاب هاست و سرور

برای پیاده سازی یک اپلیکیشن قوی و به روز، نیاز به انتخاب بهترین گزینه هاست و سرور است. به همین دلیل شرکت نرم افزاری وی سی در تهران، به کارفرمایان راهنمایی خواهد کرد تا بهترین انتخاب را در این زمینه داشته باشند و با خرید هاست و سرور مناسب در طولانی مدت دچار مشکلی نشوند.

طراحی ساده و شفاف

از دیگر مواردی که در ساخت اپلیکیشن در تهران اهمیت دارد گرافیک جذاب است! به دلیل فضای رقابتی و اپلیکیشن های متعدد بازار شما باید بتوانید جذاب ترین گزینه را برای کاربران خود تهیه نمایید. در واقع مشتریان شما با ظاهر اپ شما در ارتباط هستند که باید در کمال شکیل بود سادگی آن برای استفاده حفظ شود.

امنیت اپلیکیشن

بعد از بحث طراحی اپلیکیشن یکی از مهم ترین موضوعات مورد بحث ، حفظ امنیت آن است. بدین ترتیب لازم است تا در مرحله نهایی تست هایی جهت بالا بردن امنیت اپلیکیشن صورت گیرد تا اپلیکیشن آماده استفاده قرار گیرد.همچنین شرکت وی سی در تهران از اپلیکیشن نیز پشتیبانی کرده و در کنار کارفرمایان خواهد بود.

قیمت طراحی اپلیکیشن در تهران

هزینه تمام شده ساخت یک اپلیکیشن با توجه به موضوع منتخب آن، خدمات وابسته ، کد های اختصاصی، نوع پشتیبانی و بسیاری از موارد دیگر متفاوت خواهد بود! بدین منظور برای اطلاع از قیمت طراحی اپلیکیشن از شما دعوت میشود تا برای اطلاعات دقیق هزینه ها، با معرفی نوع پروژه، ایده ها و نظرات خود از طریق شماره تماس شرکت با ما در ارتباط باشید.

در طراحی اپلیکیشن انتخاب زبان برنامه نویسی، انتخاب نوع سیستم عامل گوشی موبایل (اندروید و ios ) اهمیت دارد. پیشنهاد تیم طراحی وی سی انتخاب هر دو سیستم عامل برای دسترسی بالا اشخاص به اپ مورد نظر شما است. اما در صورتی که فقط برای یک نوع سیستم عامل این وضعیت را بخواهید هزینه کمتری خواهد داشت.

سوالات متداول طراحی اپلیکیشن در تهران

قیمت با توجه به امکانات مورد نظر برای طراحی متفاوت است اما برای شما پکیج های قیمتی طراحی کرده ایم که شروع قیمت آنها از 2.950.000 و 4.950.000 و 7.950.000 تومان است.

مقصود ایجاد فضایی ثابت برای پاسخ گویی به مشتریان، بازاریابی آنلاین، پاسخ گوی 24 ساعته، مدیریت فروش برای هر نوع کسب و کار و خدمات رسانی خواهد بود

برای ثبت سفارش لازم است در ابتدا مشاوره ای برای بررسی نیاز های مشتری، بازار هدف صورت گیرد. سپس با مشخص شدن ویژگی ها قرار دادی نوشته میشود که بر طبق زمان بندی آن اپلیکیشن طراحی میشود

پشتیبانی برای ساپرت کردن و حکایت هرچه بیشتر از آپدیت های جدید و جواب گویی به سوالات کارفرمایان در حین کار با اپلیکیشن و دیگر موارد مشابه آن میشود.

بله، ما بعد از تحویل کامل پروژه با ارسال نیرو  باتوجه به درخواست مشتری به محل، آموزش حضوری به همراه ظبط فیلم آموزشی تهیه کرده و به صورت رایگان در اختیار کارفرما قرار می دهیم

شرکت طراحی سایت وی سی

شرکت طراحی سایت وی سی با ارائه بروز ترین خدمات طراحی گرافیکی و همچنین طراحی سایت، آماده ارائه پاسخگویی به نیاز شما عزیزان در زمینه طراحی سایت حرفه ای است. شما می توانید برای شروع کار با کارشناسان مارکتینگ ما ارتباط گرفته تا بتوانید بهترین تصمیم را برای شروع کسب و کار دیجیتال خودتان بگیریدبرای ارتباط با کارشناسان مارکتینگ مجموعه وی سی می توانید از قسمت چت آنلاین وب سایت و یا قسمت ارتباط با مشاوران مارکتینگ، ارتباط بگیرید

نمونه کار های شرکت طراحی سایت وی سی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]