طراحی اپلیکیشن حرفه ای

ورود به دنیای دیجیتال و کسب و کار نوین

امروزه یکی از برجسته ترین خدمات دنیای دیجیتال، طراحی اپلیکیشن است. حال نحوه طراحی و پیاده سازی آن، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چرا که برای پیاده سازی و اجرای یک اپلیکیشن حرفه ای یا طراحی اپلیکیشن فروشگاهی باید نکات بسیار مهم و حائز اهمیتی را اجرا کرد.

شرکت نرم افزاری وی سی با ارائه بروز ترین خدمات طراحی اپلیکیشن و طراحی سایت حرفه ای، آماده پاسخگویی به نیازهای شما در این زمینه است. پیشنهاد می کنیم برای شروع طراحی این نرم افزار کاربردی  از خدمات مشاوره حرفه ای ما استفاده کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

مشاوره اختصاصی وی سی

شاید از خودتون سوال کنید مهمترین گام برای شروع یک کسب و کار موفق چه خواهد بود؟! بهترین پاسخ برای این سوال مهم یک کلمه هست؛ “مشاوره مناسب” کسب و کار شما قبل از پیاده سازی هر چیزی، نیازمند یک مشاوره مناسب و درجه یک هست. مشاوره ای که با استفاده از آن بتوانید بهترین تصمیم را برای انتخاب طراحی سایت یا طراحی اپلیکیشن برای کسب و کار خودتان بگیرید.

شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن وی سی با ارائه بروز ترین خدمات دیجیتال مارکتینگ ابتدا موقعیت و یا ایده کسب و کاری شما را بصورت کامل بررسی می کند سپس به شما بهترین خدمات مشاوره ای برای پیشبرد کسب و کارتان، ارائه می دهد. شما از طریق چت آنلاین وب سایت و یا فرم زیر می توانید با ما در ارتباط باشید.

چرا طراحی اپلیکیشن حرفه ای؟!

برنامه های موبایلی به ویژه اپ ها در رسانه دیجیتال طرفدار زیادی دارد! این برنامه ها در صورتی که به اینترنت نیز متصل نباشد اطلاعاتی را در تلفن همراه شخص ذخیره میکند و کار کردن با آن بسیار آسان است! طراحی اپلیکیشن حرفه ای راهی است برای اینکه مشتری شما را به محصولات یا خدمات نزدیک تر کند! این امکان را به مشتریان می دهد تا بدون محدودیت حضور در مکان به راحتی تعامل و معامله کنند  برای داشتن نتایج مثبت ، مهم است که برنامه بر قابلیت استفاده و قابلیت کارکرد آسان متمرکز باشد تا به این روش تمامی افراد بتوانند با اپ کار کنند.

امروزه مصرف کنندگان ترجیح می دهند امور خود را از طریق تلفن های همراه پیگیری کنند. با توجه به این عادت های جدید مصرف کننده، شرکت ها باید برای تأمین نیازهای مشتریان خود ابتکار به خرج دهند و به بهترین شکل ممکن این شرایط را ایجاد کنند. چنین برنامه ای اگر صحیح و طبق اصول ساخته شود میتواند به عنوان یک برنامه کاربردی برای استراتژیهای بازاریابی و فروش شرکت بسیار مفید باشد.

طراحی اپلیکیشن حرفه ای، چه ویژگی هایی دارد؟!

قرارداد و محرمانگی اطلاعات

قبل از شروع هر چیزی، مهمترین اصل در پیاده سازی ساخت اپلیکیشن حرفه ای، وجود یک قرار داد تنظیم شده اصولی بین کارفرما و مجری و همچنین بحث محرمانگی اطلاعات و عدم نشر اطلاعات است.

نیازشناسی بازار

دومین قدم بمنظور طراحی اپلیکیشن ios حرفه ای، نیازشناسی اصولی و حرفه ای بازار است که باتوجه به آن بتوانید بهترین تصمیم را برای طراحی اپلیکیشن مد نظر خود بگیرید تا بتوانید پروژه خود را بخش بخش کنید.

طراحی اختصاصی حرفه ای

طراحی رابط کاربری و همچنین تجربه کاربری اختصاصی به شما کمک می کند که فضای اختصاصی مدنظر خود را داشته باشید تا با استفاده از آن بتوانید خدمات و یا محصولات مدنظر خود را به بهترین شکل ارائه دهید.

کدنویسی اختصاصی و قابل توسعه

کدنویسی اصولی در دوبخش Front و Back یکی از مهمترین اصول طراحی اپلیکیشن آنلاین حرفه ای محسوب می شود که برنامه نویسیان باید با توجه به بخش توسعه ای که در آینده می خواهند پیاده سازی کنند، آن را اجرا کنند.

پشتیبانی حرفه ای

پس از تمام مواردی که ذکر شد، قلب تپنده و در چریان گذار یک طراحی اپلیکیشن اندروید حرفه ای، پشتیبانی حرفه ای آن است. چرا که طراحی  اپلیکیشن ios حرفه ای بدون پشتیبانی و پنل مدیریت، عملا هیچگونه استفاده و کاربردی ندارد.

ارائه سورس کد

یکی از مواردی که نیاز است مجری بر آن متعهد باشد، ارائه سورس طراحی اپلیکیشن کد بصورت کامل و در قالب یک چارچوب اصولی و مشخص است. البته لازم به دکر است که این بخش، بیشتر توافقی بین طرفین است.

قیمت طراحی اپلیکیشن حرفه ای

قیمت طراحی اپلیکیشن حرفه ای بنا به نیازمندی های کارفرما و همچنین دانش که مجری کار بر آن مسلط است، بستگی دارد. همچنین نحوه قیمت گذاری طراحی اپلیکشن حرفه ای به المان هایی مانند زبان برنامه نویسی موردنظر، نوع طراحی گرافیکی، پشتیبانی، ویژگی ها و مواردی دیگر، بستگی دارد که خروجی نهایی همه این موارد، به قیمت گذاری نهایی پروژه می انجامد. همچنین نکته ای که باید در ساخت طراحی اپلیکیشن حرفه ای لحاظ کرد، آن است که در کنار فاکتور قیمت، بحث پیاده سازی حرفه ای کار نیز حائز اهمیت است.

طراحی اپلیکیشن پایه

طراحی با CMS آماده
شروع از 2.950 میلیون تومان
  • رابط کاربری آماده + تصاویر اختصاصی
  • پنل مدیریت حرفه ای
  • فروشگاهی / شرکتی
  • سرعت متوسط
  • آموزش حضوری + فیلم آموزشی
  • سازگار با موتور جستجوی گوگل
  • گارانتی یکساله
  •  

طراحی اپلیکیشن ویژه

طراحی با CMS اختصاصی و کد نویسی
شروع از 7.950 میلیون تومان
  • رابط کاربری اختصاصی به همراه تصاویر و لوگو
  • پنل مدیریت حرفه ای
  • فروشگاهی / شرکتی
  • امنیت بسیار پیشرفته
  • سرعت عالی
  • بارگذاری 50 محصول کامل
  • آموزش حضوری + فیلم آموزشی
  • سازگار با موتور جستجوی گوگل
  • گارانتی یکساله
ویژه

طراحی اپلیکیشن حرفه ای

طراحی با CMS آماده
شروع از 4.950 میلیون تومان
  • رابط کاربری اختصاصی به همراه تصاویر و لوگو
  • پنل مدیریت حرفه ای
  • فروشگاهی / شرکتی
  • سرعت خوب
  • بارگذاری 30 محصول کامل
  • آموزش حضوری + فیلم آموزشی
  • سازگار با موتور جستجوی گوگل
  • گارانتی یکساله

توسعه و ارتقاء کسب و کار

ساخت اپلیکیشن حرفه ای به کسب و کار های کوچک و بزرگ کمک میکند تا محصولات و خدمات خود را با سرعت بیشتری به مشتریان ارائه دهند. با شروع تجارت الکترونیک افراد بیشتری با حرفه شما آشنا خواهند شد و با جلب رضایت آنها هر روز به شمار مشتریان افزوده میشود. بستر اینترنت محیطی برای انتقال تجربیات و معرفی انواع کسب و کار از طریق خود کاربران خواهد بود فقط کافیست با ارائه خدمات خود با کیفیت و زمان مطلوب مورد قبول آنها قرار گیرید. توسعه و ارتقاء کسب و کار آنلاین نیاز به یک استراتژی و برنامه ریزی صحیح جهت پیشبرد اهداف است. شرکت نرم افزاری وی سِـــی به شما کمک خواهد کرد تا در این مسیر موفق شوید!

سوالات متداول طراحی اپلیکیشن حرفه ای

قیمت با توجه به امکانات مورد نظر برای طراحی متفاوت است اما برای شما پکیج های قیمتی طراحی کرده ایم که شروع قیمت آنها از 2.950.000 و 4.950.000 و 7.950.000 تومان است.

ایجاد راهی برای دسترسی آسان به کالا و خدمات و افزایش فروش و جذب مشتری بیشتر توسط رسانه دیجیتال

برای ثبت سفارش لازم است در ابتدا مشاوره ای برای بررسی نیاز های مشتری، بازار هدف صورت گیرد. سپس با مشخص شدن ویژگی ها قرار دادی نوشته میشود که بر طبق زمان بندی آن اپلیکیشن طراحی میشود

از آنجا که شرکت وی سِــــی بر به روز بودن در تکنولوژی تاکید دارد، پشتیبانی شامل جدیدترین آپدیت های روز و به دنبال آن حل سوالات احتمالی و موارد مشابه آن برای کارفرمایان خواهد بود

بله، ما بعد از تحویل کامل پروژه با ارسال نیرو  باتوجه به درخواست مشتری به محل، آموزش حضوری به همراه ظبط فیلم آموزشی تهیه کرده و به صورت رایگان در اختیار کارفرما قرار می دهیم

شرکت طراحی سایت وی سی

شرکت طراحی سایت وی سی با ارائه بروز ترین خدمات طراحی گرافیکی و همچنین طراحی سایت، آماده ارائه پاسخگویی به نیاز شما عزیزان در زمینه طراحی سایت حرفه ای است. شما می توانید برای شروع کار با کارشناسان مارکتینگ ما ارتباط گرفته تا بتوانید بهترین تصمیم را برای شروع کسب و کار دیجیتال خودتان بگیریدبرای ارتباط با کارشناسان مارکتینگ مجموعه وی سی می توانید از قسمت چت آنلاین وب سایت و یا قسمت ارتباط با مشاوران مارکتینگ، ارتباط بگیرید

نمونه کار های شرکت طراحی سایت وی سی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]